En we tetteren door over onze dieren
maandag 15 februari 2010 om 22:16
Voortgekomen uit 'Tetter hier over je dier' dat weer voortkwam uit 'Kootje de Beer is weg' is dit een plek waar je kunt kletsen over alle vreugde, vrolijkheid, gezelligheid die je harige (of kale) huisgenoten je brengen. Maar ook als er verdriet of narigheid is, ben je hier van harte welkom, voor harten onder riemen van de andere dierenliefhebbers.
Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!
Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen
Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):
De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen
Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!
Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen
Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):
De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen
Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
zaterdag 27 februari 2010 om 20:46
Oh, Bieb, ik heb je (denk ik....) een berichtje gestuurd. Hoop dat het lukt!!
(pfff, m´n laptop is eindelijk weer een beetje up-tempo. Hij was zooooo traag! Tijdens het zoeken en uitproberen op Hyves heb ik met gemak al m´n nagels gevijld en zelfs man geholpen in de keuken met pizza maken (naar voorbeeld van Talkinghead had ik hem maar de keuken in gestuurd ).
(pfff, m´n laptop is eindelijk weer een beetje up-tempo. Hij was zooooo traag! Tijdens het zoeken en uitproberen op Hyves heb ik met gemak al m´n nagels gevijld en zelfs man geholpen in de keuken met pizza maken (naar voorbeeld van Talkinghead had ik hem maar de keuken in gestuurd ).
zaterdag 27 februari 2010 om 21:01
Wat een gezelligheid, hier en op hyves!!
Zo, Olief is de deur uit en nu ga ik lekker het kunstschaatsen wat ik van de OS heb opgenomen kijken! Katten erbij (vinden dat gezwier op het ijs erg leuk om naar te kijken), dus ik vermaak me wel
Tot later!
Zo, Olief is de deur uit en nu ga ik lekker het kunstschaatsen wat ik van de OS heb opgenomen kijken! Katten erbij (vinden dat gezwier op het ijs erg leuk om naar te kijken), dus ik vermaak me wel
Tot later!
olijfje_ wijzigde dit bericht op 27-02-2010 21:01
Reden: pfff...ik kan niet typen vandaag geloof ik...
Reden: pfff...ik kan niet typen vandaag geloof ik...
% gewijzigd
Ik ben mijn eigen bananenschil

zaterdag 27 februari 2010 om 21:08
Ik heb net ook OS zitten kijken maar nu komt schaatsen en ik ben altijd te nerveus om het leuk te vinden als Nederland iets moet presteren. Dus dan ga ik lafjes om de hoek zitten computeren en luisteren naar wat Wé en de commentatoren te melden hebben.
Net, voor de TV, tijdens het kijken naar curling (jawel!) kreeg ik trouwens een bloedneus! Niet normaal. Echt al járen niet gehad. Ik bloedde op De Grote Dikke Berenpoes zelfs!
Net, voor de TV, tijdens het kijken naar curling (jawel!) kreeg ik trouwens een bloedneus! Niet normaal. Echt al járen niet gehad. Ik bloedde op De Grote Dikke Berenpoes zelfs!

zaterdag 27 februari 2010 om 21:20
zaterdag 27 februari 2010 om 21:22
Mooi nieuw werkwoord: afkleenexen
Is het wel een beetje vlot gestopt met bloeden?
Hier boerenkool gegeten (veel te veel)
Zit nu uit te buiken met een stuk chocolade,heul verantwoord.
Vriend is even druk met dvdtjes van de Tudord branden en dan gaan we lekker weer een paar afleveringen naar die slechte maar heerlijke serie kijken.
Is het wel een beetje vlot gestopt met bloeden?
Hier boerenkool gegeten (veel te veel)
Zit nu uit te buiken met een stuk chocolade,heul verantwoord.
Vriend is even druk met dvdtjes van de Tudord branden en dan gaan we lekker weer een paar afleveringen naar die slechte maar heerlijke serie kijken.