Jongensnamentopic!

28-09-2009 21:25 2768 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voilá een nieuw deel om jullie namen te spuien!

Het oude deel vinden jullie hier Jongensnamentopic
Raar art ik heb nu alle combinaties gegoogled en kom er niet uit.
Leo, blijf even bij de les nu dan, dan post ik het in de volgende post.
Am Yisrael Chai!
Ik zit als een gek te F5-en voor de naam van FV.

Mijn laptop is als een gek zijn motortje aan het feunen van de opwinding.....
Ok, ik zit er klaar voor!
mischicken, wil jij je berichtje van 23,21 uur verwijderen? Ik wil mijn eigen stukkie nu ook verwijderen, maar lukt niet..

Thx!
Wat grappig is dat toch van dit forum.

Mensen kunnen elkaar met de grond gelijk maken maar als er privé topics ontstaan zoals "Laat jezelf zien" of nu hier kindernamen, prijst iedereen elkaar de hemel in.

Niet één keer zag je "jou vind ik niet mooi" of "wat een walchelijke naam heeft jouw kind"

Grappig toch
Je zou je eigen stukje wel moeten kunnen verwijderen/veranderen Louisa. Ik neem aan dat je weet dat je in elk geval iets moet laten staan? Een punt bijvoorbeeld?
quote:fashionvictim schreef op 27 februari 2010 @ 23:28:

Dan moet je wel heel erg je best doen, want alleen googlend op de namen kom je niet bij Suus uit.

Flauw trouwens om te gaan googlen.

Flauw misschien, natural curiosity.

Zo erg mijn best hoefde ik niet te doen. Alleen de namen waren genoeg. Sommige forummers laten onbewust een spoor van informatie achter. Niet om arrogant te doen, maar ik heb een behoorlijk goed geheugen wat betreft dit soort feitjes. Als je kleine dingetjes die op het eerste gezicht onbelangrijk lijken combineert, kun je een hoop te weten komen. Ik heb absoluut geen kwaad in de zin, maar helaas is niet iedereen zoals ik.
quote:Neele01 schreef op 27 februari 2010 @ 23:32:

Mensen kunnen elkaar met de grond gelijk maken maar als er privé topics ontstaan zoals "Laat jezelf zien" of nu hier kindernamen, prijst iedereen elkaar de hemel in.

Niet één keer zag je "jou vind ik niet mooi" of "wat een walchelijke naam heeft jouw kind"

Grappig toch

Had je nog iets constructiefs toe te voegen of was dit alles?

Walchelijk...
nou neele schrijf de namen van je kinderen maar op dan
Suus, heeft Viva iets van een pm-functie? Dan kan ik uitleggen hoe ik tot dit resultaat kwam :-) .
Nah Neele, ik vind namen iets heel persoonlijks en als ze niet volslagen achterlijk zijn zoals eerder beschreven dan heb ik met bijna niks moeite. De ouders zijn meestal heel zorgvuldig in het uitzoeken er van.
Mijn zoon heet heel mooi. Hehehe.
Am Yisrael Chai!
Jongens, doe es ff niet googlen.
Is het niet walgelijk?
quote:Neele01 schreef op 27 februari 2010 @ 23:32:

Grappig toch

Al verschil je van mening, dan hoef je elkaar nog niet met de grond gelijk te maken. Ik zie afbranden op het forum niet vaak gebeuren.

Maar inderdaad, men is ook hier positief over elkaars keuzes. Hou ik van!
Mijn dochter heet <knip>
Gebruik het email adres maar even wat je gevonden hebt ( contact knop, viva heeft geen pm functie)
En het is walgelijk. Met een g.
Leuk Isabon, vooral de tweede naam vind ik snoezig
@Kip, klopt. Walgelijke mosterd ben ik
Heel fraai FV en bijzondere motivaties ook.
quote:Norre schreef op 27 februari 2010 @ 23:34:

[...]

Had je nog iets constructiefs toe te voegen of was dit alles?

Walchelijk...

Waarom walchelijk?

Waar slaat dat nou weer op?

Eerst valt iedereen hier gillend van het lachen over elkaar heen bij het noemen van bepaalde namen, en op het moment dat mensen de namen van hun kinderen gaan noemen vindt iedereen die "prachtig en mooï"

Ik vind dat geestig. Niet slecht of lelijk maar wel heel grappig.

Wat is daar in godsnaam walchelijk aan???????
quote:Ann Liv schreef op 27 februari 2010 @ 23:33:

Je zou je eigen stukje wel moeten kunnen verwijderen/veranderen Louisa. Ik neem aan dat je weet dat je in elk geval iets moet laten staan? Een punt bijvoorbeeld?is nu weg. Bedankt voor de tip.
Ja erg mooi Isabon!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven