3000+ deel 37 alweer!
vrijdag 26 februari 2010 om 23:05
14 oktober is achteraf een historische dag geweest Op die dag besloot Floor dat ze 1 x een topic wilde met 3000 postings.
Het resultaat? Vandaag wordt deel 36 geopend van een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? Een paar maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!
6. Minny wordt niet geknuffeld
Schrijf mee als je wilt, maar onthoud:
DIT TOPIC IS VERSLAVEND!
zondag 28 februari 2010 om 00:14
quote:stratego schreef op 28 februari 2010 @ 00:07:
[...]
Stel je voor dat ik op een blindganger ga zitten, beh, dan ben ik ongewenst zwanger geworden in de sauna,...nou, open daar maar eens een topic over op Viva
"Ja, dokter, u moet begrijpen... ik was dus in de sauna... en ik struikelde... en opeens zat daar Boogje... ja, ik weet dat dat een rare naam is, maar zo héét hij nu eenmaal... nee, dat slaat niet op... dokter, zullen we het daar niet over hebben?... maar goed, ik struikelde dus... en nu... en nu... nou ja, hij ging daarna wel heel vriendelijk vertellen dat hij me bevrucht had en dat hij naar mijn eitjes gezocht had... ja, Sauna de Boerderie was het inderdaad... oh, u heeft dit verhaal vaker gehoord?... Appel? Áppel????"
Tssssk. Misschien inderdaad niet zo'n goed plan, die saunadate. Straks wordt 3000 nog één grote incestueze bende.
[...]
Stel je voor dat ik op een blindganger ga zitten, beh, dan ben ik ongewenst zwanger geworden in de sauna,...nou, open daar maar eens een topic over op Viva
"Ja, dokter, u moet begrijpen... ik was dus in de sauna... en ik struikelde... en opeens zat daar Boogje... ja, ik weet dat dat een rare naam is, maar zo héét hij nu eenmaal... nee, dat slaat niet op... dokter, zullen we het daar niet over hebben?... maar goed, ik struikelde dus... en nu... en nu... nou ja, hij ging daarna wel heel vriendelijk vertellen dat hij me bevrucht had en dat hij naar mijn eitjes gezocht had... ja, Sauna de Boerderie was het inderdaad... oh, u heeft dit verhaal vaker gehoord?... Appel? Áppel????"
Tssssk. Misschien inderdaad niet zo'n goed plan, die saunadate. Straks wordt 3000 nog één grote incestueze bende.
zondag 28 februari 2010 om 00:18
quote:qwertu schreef op 28 februari 2010 @ 00:14:
[...]
Tssssk. Misschien inderdaad niet zo'n goed plan, die saunadate. Straks wordt 3000 nog één grote incestueze bende. Hahaha nou nee, ik dacht dus aan een blindganger op zo'n houten bankje
[...]
Tssssk. Misschien inderdaad niet zo'n goed plan, die saunadate. Straks wordt 3000 nog één grote incestueze bende. Hahaha nou nee, ik dacht dus aan een blindganger op zo'n houten bankje
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
zondag 28 februari 2010 om 00:18