Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
Ik vind dat een bevalling toch altijd spannend is. Maar wel fijn dat je een gesprek had met de Gyn. Lucht het een beetje op?

MissM lastig is een ontstoken oog. Hoe komt het?
Mogguh!

Gisteren tot laat een feestje dus vandaag lekker uitgeslapen.

Croissantjes zitten al in de oven, straks even de straat over naar de buurtjes, wat brengen.

Gos, hebben jullie ook last van kabouters Boro en Mamz?!

Dat hebben wij hier nou ook!

He da's behoorlijk damesplasser Fuss.

Staat er iets op de BH? Ik ga zo even kijken.

Spannend bij je schoonzus Coe.

Is er al nieuws?

Gisten bij de Jukeboxen geweest en ik moet zeggen...ondanks dat ik het aanvankelijk niet zag zitten.... Het is MOOI!

Maar onze keuze is ook nogal ehh....duur...

Dus er wordt nog even een nachtje over geslapen.

Vandaag geen plannen.

Alleen wat was opvouwen en opruimen.

En misschien nog een wasje draaien.

Tot later!!!
Bij een ontstoken ook stel ik me niet iets heel fijns voor MissM.

Komt er ook viezigheid uit?

Spoelen met gekookt water kan helpen geloof ik?

Zoeb, wat een mooie tuin!

En je zit ook zo lekker vrij!

Prima plek voor een meeting, al ga ik dus niet in de sauna.

Meeten bij de kaas van Druif vind ik ook geen slecht idee
Wow, wat hebben jullie weer veel geschreven!!

Heb even snel overal doorheen 'gescand' dus zal wel het een en ander gemist hebben denk ik.

Coe, wat spannend EN leuk dat je vandaag weer tante wordt!!

Hier is het behoorlijk druilerig maar we zijn samen wat klusjes in huis aan t doen dus is het niet zo erg. Straks even de belastingaangifte doen en dat soort dingen. Vanavond krijgen we vrienden te eten en verder niet veel bijzonders. Redelijk relaxt dagje dus.

Nik, is je vader al geopereerd? Bij ons in de familie hebben we ook al eens zo'n operatie gehad, is idd best heftig maar het had wel supergoed resutaat!! Hoe dan ook sterkte met je vader...

Ik ga een wasje in t masjien stoppen en koffie zetten.

Tot later!!
goedemiddag,

ik zit weer achter een gewone pc dus kan eindelijk weer even uitgebreid reageren

Zoebie, lekker hoor een buiten sauna. Ik vind dat ook altijd zo heerlijk

Coe, spannend hoor, hoop dat er snel een mooi nichtje of Neefje is

Druif, lekker een man die in de kazen zit. Ik zou het wel weten, dan zou ik al lang niet meer zo een dunne spriet zijn

Mamz en boro, bij ons waren vroeger ook altijd kaboutertjes in huis eerlijk waar

Voor alles wat en wie ik vergeten ben dikke knuffels

Hier alles rustig. Net terug van een weekendje weg. Was erg gezellig. Vooral veel drank (nou ja, de rest dan eigenlijk) en hilarische spelletjes

Nu is het wachten op onze beroemde fotografe en Happy
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Afwas gedaan, was opgevouwen, dekbed van Muis zit weer normaal in hoes, Middelste heeft getrommeld, Oudste heeft huiswerk gedaan, 2 kinderen zijn gedouched.

En ik ben gaar. Ik wordt zo ontzettend zeverig van kinderen die niet gewoon hun ding doen.
Jaaaaa,ze is geboren!!!Naam zet ik straks wel op de bh!!

Alles zit erop en eraan en ze weegt 6 pond!!

En vanmiddag mogen ze naar huis

En ik sjees snel verder voor babyvoeding en de ooievaar moet aan het raam!!
He, fijn dat ze er is!

Gefeliciteerd
Coe, van harte gefeliciteerd!!! Wat leuk...
quote:coeberghmetijs schreef op 28 februari 2010 @ 13:53:

Jaaaaa,ze is geboren!!!Naam zet ik straks wel op de bh!!

Alles zit erop en eraan en ze weegt 6 pond!!

En vanmiddag mogen ze naar huis

En ik sjees snel verder voor babyvoeding en de ooievaar moet aan het raam!!Ja jippie een meisje dus. Gefeliciteerd tante Coetje. Fijn dat alles goed is.

Mamz wat had Muis met zijn dekbed gedaan?

Its is die beroemde fotografe al aangekomen? Het stormt nogal. Niet dat ze ergens in gewaaid zijn.

Ik zei vroeger ook altijd dat de kaboutertjes het dan zeker gedaan hadden als iedereen zich verschool in onschuldige snoetjes.

Dus het is al zo oud als die kaboutertjes bestaan.
Muis kruipt altijd in de hoes, wat betekent dat het dekbed er dus zo'n beetje aan de onderkant in gepropt zit.

Hij is te klein om dat netjes terug op zijn plek te krijgen.
Het is hier echt zondag hoor, er gebeurt niet veel.

Ik ben gedoucht en aangekleed en er is al was gevouwen en opgeruimd. En we hebben brownies gebakken.

Geflissieteerd met je nieuwe nichtje Coe!

Wat een hoer'nweer trouwens....
Wat een storm. De spullen vliegen achter door de tuin.

Blugh niks aan met regen erbij.
De tuinstoelen liggen hier ook weer allemaal plat.

We hadden gepland vandaag iets in de tuin te doen, maar vooralsnog zitten we lekker binnen.

Laptopje op schoot, theetje en brownies (FOUHOUT! ) binnen handbereik.
Lekker genieten Gold!

Hier stormt het ook flink!Broertje belde net dat ze thuis zijn,lekker knus terwijl het buiten stormt.

Ooievaar zit goed vast,ik had de boel nog gestofzuigd terwijl vriend de honden uitliet.Bos bloemen en fles champagne op tafel gezet en de verwarming lekker hoog.

Nu ben ik lekker thuis,beetje gammel maar apetrots
Wat ontzettend lief allemaal van je Coe!
Hmm, er zit me iets niet lekker.

Ik ga proberen het op de BH te zetten.

Ik krijg het niet neer. Dus laat maar even.
Ja hoor zoeb ze was er al, en is weer naar de volgende

maar wat was het gezellig. Ben nu ook benieuwd naar de rest

Coe had ik je nou hier ook al gefeliciteerd, anders alsnog een keertje

Goldie, zo maak je me wel heel nieuwsgierig natuurlijk
Zo,ik ben zo goed als klaar met nuttig zijn alleen nog een was ophangen en het bed verschonen en dan is t genoeg voor vandaag!

Straks lekker eten en 24 kijken, hebben seizoen 6 gekocht en zijn nu dus zwaar verslaafd

Coe, wat ben jij een lieverd! Moet goed thuiskomen zijn voor broer en vers nichtje.

Gold, voor jou een wat het ook is, t is nooit lekker om ergens mee te zitten... Hoe gaat het met je buurman nu??

Fijne avond!
Ach, niks bijzonders eigenlijk, alleen wordt het een heel lang warrig verhaal als ik het neer probeer te zetten.

Er staat een vriendschap op springen (nee, niet met bijzondere vriendin).

We waren al uit elkaar gegroeid, ik probeerde nog te redden wat er te redden viel, maar het doek lijkt nu echt gevallen.

Ik besef dat ik de laatste -pak-weg- 5 jaar veel veranderd ben en ik zoek de fout nu niet meer bij mij. (Iets wat ik vroeger wel altijd deed).

Ik vind dat een positief punt, maar nu juist dat lijkt er voor te zorgen dat het tussen ons na al die jaren toch niet meer gaat.

Ik heb ook nog eeen was gedraaid en een gedeelte hang op, de rest zit in de droger.

Goldman heeft gekookt: Ik heb me ongans gegeten aan de scampies.

Dit opgeteld bij de brownies van vanmiddag: dit was niet echt een goede dag

Morgen balansen we
GL, moeilijk... maar blijf bij jezelf. Ik herken het wel.. dat van die fout bij jezelf zoeken. Ik ben daar ook erg goed in. Knap dat je zo veranderd bent de laatste jaren. Lijkt me inderdaad alleen maar een positief punt.

Ik heb vandaag een after-party dip. Niet noemenswaardig, maar nu ik terugkijk op deze dag, vraag ik me af wat ik nou eigenlijk gedaan heb...
's Morgens zie ik dus ook aan mijn middelste hoe ze de dag zal zijn.. Hahaha... Soms zit het vol knopen.. nou berg je dan maar...
Hallo allemaal! Ik heb vandaag niet veel tijd gehad, maar ik kom toch nog even reageren. Dat wil zeggen, als jullie het niet erg vinden dat ik ben blijven plakken na mijn invalmoment donderdag

GL, wat naar is dat! Moeilijk situatie lijkt me, vriendschappen die op springen staan is nooit leuk, ik vind dat loslaten althans heel erg moeilijk. Niet meer vasthouden aan wat ooit geweest is, zeg maar.

Coebergh, gefeliciteerd! Ben zelf ook tante geworden twee weken geleden dus heeeeel herkenbaar, wat je schrijft! Geniet van je nichtje!

Voor degenen met de stomme exen; 't zijn gewoon een stelletje klootzakken. Probeer jezelf maar voor te houden dat je dan weer weet waarom het je ex is

Voor de rest even gewoon een knuffel, want ik weet niet meer op wie ik allemaal wilde reageren!
668, the neighbour of the Beast
Gezellig juist, Marels!!!!
wij hebben onze huwelijksreis gepland, drie dagen lowlands

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven