** LDR deel 13 **

05-01-2010 12:39 3084 berichten
LONG DISTANCE RELATIONSHIPS

deel 13

Hier is deel 12:

Long Distance Relationship (LDR) nr.12
Alle reacties Link kopieren
Spijk: kan niet wachten om de verhalen te horen!

En je tel op FB.

Heerlijk dat we daar neit aan gedacht hebben!

Fijn dat je even komt vertellen!

Ben net in Rdam wezen borrelen. Was super gezellig en 2 nummers gescoord (ik ben officieel een sloerie - in de goeie zin van het woord natuurlijk )
Spijker!! Enjoy!!!

Jeetje, Moon, da's wel even schrikken! Fijn dat met E.'s familie alles ok is, op de shock van zus na... Hoop dat jij vannacht weer goed slaapt. En 30 graden?! Nu al?!
Hij is net weg. Was weer enorm gezellig. Maar niet gezoend... Hij gedroeg zich weer erg netjes, net zoals de eerste keer dat ie hier was, dus niet zo dubbelzinnig als de laatste keer. Misschien issie toch geschrokken de vorige keer. Isiss, hij was deze keer wel met de auto, maar heeft het heel netjes bij 1 drankje gehouden, dus dat schoot ook niet op. Denk toch dat ik de volgende keer even een gesprekje aan ga, want dit schiet echt niet op zo. Ik wil eigenlijk toch wel weten waar ik aan toe ben.

Ohja, en Claudia was erg goed.
Nemo, twee nummers...doe je goed.

Heb Spijker's nummer niet op fb kunnen vinden, maar dat kan ook aan mij liggen...
Jooles... jammer!

Mss moet je het gewoon laten?

dat was mn les van vanavond. Mannen willen jagen. En tjsa, het bleek weer eens echt te werken...

Ik kruip er ook in, wekker gaat weer om 7u!
Nemo, wat bedoel je precies met "gewoon laten"? Ik wil m best laten jagen, maar ik weet nog steeds niet óf ie nou echt wil jagen. Snap je?
Spijker: je smilies zeggen al alles! Geniet ervan meis!

Lastig Jooles, in ieder geval leuk om te horen dat het een erg gezellige avond was, maar beetje meer duidelijkheid lijkt me ook niet verkeerd? Misschien is idd gewoon een eerlijk gesprek geen gek idee?

Moon, hoe voel je je nu? Als ik het zo lees klinkt het een beetje als hyperventilatie. Kan goed zijn hoor, van de drukte, stress om familie van E en slecht slapen. Tip van de ervaringsdeskundige: als je er nog een keer last van krijgt (hoop voor je van niet, want weet hoe naar dat voelt); een soort kommetje van je handen maken, dat voor je mond houden en daar doorheen ademen. Dat doorbreekt het 'verkeerde' patroon van te snel ademen en daarmee teveel zuurstof binnen krijgen (wat er voor zorgt dat je sterretjes ziet).

Nemo; 2 telefoonnummers op 1 avond? Doe je goed!

Isiss: briljant verhaal weer! Dus nu eet je vanavond toch gewoon je pasta die geen pasta is?

Dan nog even over m'n date (ja sorry, loop een beetje over van blijigheid op het moment!).. Gisteren hele dag over en weer gesmst en hij heeft minstens net zoveel kriebels als ik! Hadden besloten om volg wk zondag opnieuw af te spreken, en toen ik vannacht thuis kwam van verjaardag, bedacht ik al dat ik volg wk zondag nog zo lang vond duren. Krijg ik vanochtend erg vroeg een smsje: "Sorry als ik je wakker maak, maar ben net thuis. Ik heb bedacht dat het tot volgende wk zondag wel erg lang is. Ben je vandaag op tijd terug in Ehv? Of kun je anders doordeweek s avonds?" Heerlijk dit!

Moet nu echt weer aan het werk (ja, echt werk-werk..) maar kan er totaal m'n hoofd niet bijhouden..

Nog even doorbijten, mag ik later vanmiddag even naar een vriendinnetje toe. Even m'n date-verhaal vertellen en de belastingexpert uithangen
Mag ik vragen wat iedereen uitvoert op deze regenachtige zondagmiddag? Het is hier zo stil...
Ik geniet van de enige vrije dag deze week. Heb de kindjes vandaag ge-entertained. Heb heel snel bij gelezen. Vind het leuk te lezen over de mannenverhalen, hoop dat die van Jooles gewoon superschattig verlegen is.....

Huishoudelijke taken en proberen wat te leren maar zodra ik met mijn neus in de boeken zit gaan hier de alarmen alweer af dan willen ze extra aandacht. :-) Vanaf dinsdag doen we weer LDR! (Mag ik weer legaal meeschrijven)
Ik ben geloof ik op zoek naar een ticket Canarische eilanden (ooooh heerlijk, ik wil ook warmwarmerwarmst en licht!).Tips?

Maar krijg er geloof ik ruzie van. Want Kman wil opruimen. wat zoveel betekent dat ik dat dan ook moet doen.

Tss.

Gelukkig dat alles ok is met E-familie LaMoon!

En met jou nu ook.

Date van Spees, Canada van Spijk, geen-pasta van Isiss, en tel.nrs van Nemo natuulijk ook.

Ook de rest, aju paraplu, later.
--
Moon, wat schrikken! Voor jezelf & buik en voor E & familie, gelukkig is 't voor iedereen goed afgelopen, kan me voorstellen dat 't even 'n flinke stressreactie heeft opgeleverd. Extra dagje rustig aan doen en goed voor jezelf zorgen, oké?

Spees: leuk!! En wat leuk dat hij ook zo enthousiast is en 't laat merken, fijn!

Jooles, net wat minder leuk. Wat 'n correcte collega heb jij. Wel fijn om te weten aan de ene kant, maar d'r mag wel wat schot in komen nu. Knap als je 't aan hem durft te vragen, dat zou ik niet durven.

Spijker:

Cadi, heel tijdelijk LDR toch? Lekker vrije dag vandaag, al is vrij maar relatief zo.

Kjong, heeft Kman al last van voorjaarskriebels omdat ie wil opruimen? Tss, kan ie niet alleen opruimen?

Issie al begonnen met werken? Vindt-ie 't wat? Bruine boterhammen met kaas mee?

Nemo, klote! Persoonlijk zou ik denken dat je zo'n baas beter kwijt kan zijn, maar als 't je salaris is ligt dat net wat anders natuurlijk. Kun je makkelijk wat anders vinden?

En stage, hoe zit dat? Wat, waar, wanneer? Betaald?
Spijker!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Nemo, wat ongelooflijk kut. En wat lullig dat iemand erover heeft gekletst. Terwijl jij alleen je nek uit wilde steken voor een probleem, dat iedereen heeft. Wat Isiss zegt, ik zou die baas liever ook kwijt dan rijk zijn, maar salaris is natuurlijk wel belangrijk. Krijg je wel tot april uitbetaald? Dan heb je even tijd om iets nieuws te zoeken. Een ander hotel of restaurant of café? Of misschien een winkel op zaterdag? Succes ermee!

Cadi, hoe lang gaat Cadiman weg? En ga je het allemaal wel trekken, met kids, cursus etc? Of vind je het ook wel even lekker om eventjes zonder Cadiman te zijn?

Hoop ook dat collega verlegen is. Type grote mond, klein hartje. Moest wel lachen om je commentaar, Isiss, over dat correcte. Want jij vond hem de eerste keer, toen ie bij mij op zaterdagavond kwam eten, terwijl hij nog een vriendin had, eigenlijk wat minder correct Heb (na uiteraard consultatie van een aantal vriendinnen, die de één na de ander belden om te vragen hoe het gegaan was) besloten om volgende week toch even helemaal open kaart te spelen en hoop op een eerlijk en duidelijk antwoord van zijn kant. Errug eng, maar wel beter voor mijn eigen gemoedsrust.
Klopt, op dat moment vond ik hem niet zo correct, maar hij had zich toen toch wel zeer correct gedragen (ik vermoedde komen eten om daarna bij jou in bed te duiken, dus toen ie dat niet deed was ie wel gestegen in m'n achting), maar nu is ie weer correct. Omdat ie laatst zei dat hij jou echt leuk vond en voor ie weer in 'n relatie zou stappen 't er eerst nog even van wilde nemen. Maar ja, idd, wat heb jij daar nu aan?

Knap dat je open kaart gaat spelen! Zeg maar wanneer we kunnen duimen, doen we met alle liefde.

Ine: drukte voorbij thuis? Lig je uitgeteld op de bank?

Fieje: jij ook uitgeteld op de bank, mentaal voorbereiden voor morgen (of mag ik dat nu nog niet zeggen)?
Fieje morgen alweer aan het werk?

Ies, is idd maar tijdelijk maar ook wel even lekker. Het ligt aan mij, ik geloof niet dat ik gemaakt ben om samen te wonen, zeker niet met iemand die nu in het gips zit en niet kan werken en dus ook verder niets kan doen (er hangt nog net geen rode vlag aan zijn gips maar 't blijft 'n man)

Ine, is onderweg naar NL. Die ligt ergens deze week bij mij op de bank, goed geregeld toch? ....man eruit, vrouw erin

Moon, heeft E iedereen kunnen bereiken? Lijkt me wel vreselijk schrikken hoor als iedereen daar zit.

Nemo, dit is meer dan kut. Je wilt je nek uitsteken en dan maaai, kop eraf. En je kan het geld niet missen. Kutterdekut!
Jooles, hij gaat 1 maand weg. Lekker getimed allemaal maar ja, is niet anders.
4 uren contract.

Dus geen geld tot april.

Tis echt zwaar kut. En oneerlijk.

ga zo wel op gesprek bij een eetcafe in Middelburg.

maar ja, ben beperkt in mijn uren. Fulltime school he?

Kutterdekut.
Isiss, as zaterdag is duimdag. Dan ga ik bij hem eten. Dus als jullie dan willen duimen, graag!!

Nemo en succes bij het eetcafé.
Nemo, tot April geen geld is nog meer dan kut. Ik kreeg ooit ´n tip van Etosha over geld verdienen met mystery shopping. Ik heb de links niet meer doordat ik nu op ´n andere computer zit maar misschien kan je haar eens benaderen of ze de links nog heeft. Wie weet kan je daar nog wel een zakcentje mee verdienen in je eigen tijd.

Jooles, ik zal duimen en positieve stralen zenden.
Spijker, jeeej. Goed. Genieten en zorgen hoe verder is voor later.

Moon, wat naar. Klinkt inderdaad als hyperventilatie. Voel je je nu weer beter? Wat zijn de weersverwachtingen (ook mooi aan dit topic: de ene helft is nog niet opgehouden met klagen over sneeuw of de andere helft begint al over de hitte. In dat kader moet ik zeggen: ik ben intens blij met ijsvrije stoepen! Ik heb al op hakken gelopen!). Fijn dat alles goed is met familie in Chili!

Spees, oeh klinkt goed! Leuk dat je kriebels hebt en nog leuker dat hij ook zo enthousiast is. Wanneer gaan jullie afspreken?

Caads, hoe komt hij in het gips dan? En leuk, Ine over de vloer! En gezellig dat je er weer bent!

Marg, verhuisd?

Nemo, wat stom qua werk! Wat een lul. In welk jaar leeft hij, 1850? Hopelijk levert het gesprek in het eetcafe iets op. En twee telefoonnummers, wauw. Meer info? Of heb je enkel telefoonnummers gekregen en verder niks uitgewisseld.

Ik in eigen huis. Best fijn. Mijn huis is geen geweldig huis, maar het is mijn huis (nouja, niet letterlijk, want ik huur, maar het is nu mijn territorium zeg maar). Morgen weer aan het werk. Geen zin, vooral niet in het vroege opstaan. Hopelijk slaap ik meteen en wordt het geen woel-nacht (waarschijnlijk wel).

Gisteren de verjaardag van mijn nichtje gevierd en dat was erg leuk. Ook leuk met mijn broer en zijn vriend gepraat, die vinden dat als ik graag in Berlijn wil wonen ik dat nu moet gaan doen (want straks heb ik man, kind en huis en dan gebeurt het niet meer). Ongeacht zekere baan hier. Ook lief wat vriend van zei: 'doe het gewoon. En als het niet lukt vind je hier wel weer een baan want je bent een intelligente vrouw. En je hebt genoeg mensen hier die je kunnen helpen als je weer terug moet komen'. Lief.

Jooles, wat dapper. Gezien zijn zojuist op de klippen gelopen relatie zou ik dit soort onthullingen nog niet aandurven maar als je echt duidelijkheid wilt is het wel de weg.
quote:Cadi schreef op 28 februari 2010 @ 20:08:

Nemo, tot April geen geld is nog meer dan kut. Ik kreeg ooit ´n tip van Etosha over geld verdienen met mystery shopping. Ik heb de links niet meer doordat ik nu op ´n andere computer zit maar misschien kan je haar eens benaderen of ze de links nog heeft. Wie weet kan je daar nog wel een zakcentje mee verdienen in je eigen tijd.

Breek hier even in omdat Spijker hier al heeft gereageerd en benieuwd ben hoe het is met bassist. Zag toen dit bovenstaande, mysteryshopping kan via gapbuster.com.

Fille, wat slim van jou over Jooles. Niet gelijk erbovenop maar ja, kan me ook voorstellen dat Jooles duidelijkheid wil maar die zal hij dan misschien niet kunnen geven. Dilemma zeg. (tenminste, ineens in mijn hoofd)

Heb je je territorium alweer afgebakend? Zou je zo graag in B willen wonen? Tsja, dan hebben ze wel gelijk, dan is het nù de tijd, nu heb je nog geen "verplichting' tov man/kind/huis whatever. Maar ook daar zal je moeten werken en redelijk hetzelfde leven als hier. Ik heb hetzelfde gevoel met de stad waar ik lang gewoond heb. Telkens als ik er kom denk ik: Ik lijk wel gek om in dat westen te wonen, ik ga verhuizen.....maar ja, dan ben je weer wat langer thuis en dan blijf je toch weer hangen, afgezien van feit dat hier 2 kindjes op school zitten.

Zo baal ik nog steeds dat ik die wereldreis nooit gemaakt heb. (misschien gaan mijn kindjes vroeg uit huis :-) en kan ik alsnog)_ofwel, doe nu wat je wilt, later kan je er misschien met spijt op terug kijken.
Cadi, weet ik. Heeft niet veel met huidige woonplaats te maken want die vind ik ook leuk (hetzij minuscuul). Maar ik vind B. gewoon echt heel leuk en heel fijn om te wonen en ik zou ook heel graag de taal nog beter leren spreken en hier gaat dat niet gebeuren. Maar goed, we gaan het zien.

Ik heb niet zoveel eten in huis. Da's een beetje jammer.
Ik heb nog rijstewafels.....

ennuh, als het nu kan, waarom niet onderzoeken wat de mogelijkheden zijn? Parttime baan, parttime studeren? Je bent jong en slim genoeg. Gewoon doen! Als het je na 'n x jaar niet bevalt kan je idd gewoon terugkomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven