** LDR deel 13 **

05-01-2010 12:39 3084 berichten
LONG DISTANCE RELATIONSHIPS

deel 13

Hier is deel 12:

Long Distance Relationship (LDR) nr.12
Alle reacties Link kopieren
Even snel.

Eens met Kjong.

Wat die verkoper ook gezegd heeft je bent - dacht ik ook - zelf verantwoordelijk om te kijken wat de invoerrechten zijn naar het land waar je naar toe gaat...

Daarnaast is het heel eerlijk van je mama dat ze het is gaan aangeven, maar niet echt slim. Niemand doet dat. Je loopt gewoon door en anders zeg je dat het een x bedrag was ONDER de norm wat mag.. zodat je gewoon door mag lopen...

Maar ja, das achteraf.

Overigens; wat een assholes daar!! Vind wel dat je daar een klacht over in moet dienen. Stelletje idioten, je kan toch ook gewoon vriendelijk doen en het idd dat waarderen dat iemand gewoon notabene zelf zijn spullen komt aangeven....
Ik weet dat ik niks (meer) te klagen heb heb,

maar,

GATVERREDAMME WAT HAAAAAT IK MAANDAG!

~mompelt iets over intern chagerijnig monster en naar bed en krijgt ineens een epiphny over pms en aanverwante strubbelingen~
quote:Cadi schreef op 28 februari 2010 @ 23:21:

Doe mij dat dieet trouwens, ik mag er nog 1 maat vanaf.

Ik begreep al niet

Counting down 1.

Maar ik begrijp ook niet waarom jij er een maat af wil.

Ohja. Naar bed.
Laatste ochtend, hij ligt nog te slapen, ik kan de hele nacht al niet slapen. Moet hier even uithuilen. Want het zit zo goed, en tegelijk ook weer niet.

We vrijen, zoenen, dansen, lachen, praten. Hij had alle dagen vrij. We genieten zo van elkaar. Maar ik ben bang dat hij het niet aandurft. Ik vraag: ben je verliefd op me? Hij zegt: ik ben gek van je, er is die vonk, ik denk alsmaar aan je. Maar verliefd, dat durf ik niet te zeggen, want je woont aan de andere kant van de wereld.

Klote afstand.

Tegelijkertijd heeft hij het er over dat hij eind april naar NL wil komen.

Klote klote afstand
I only get one shot at life - so I shoot to kill
*breekt even in vanwege de Spijker-escapades*

Hey Spijker, knuffel voor je. Probeer nog even te genieten de laatste uren! En als een man al dat soort dingen zegt en plannen maakt om hier naartoe te komen, is hij echt wel verliefd hoor! Zo te horen is ie hartstikke gek op je, maak je daarover vooral geen zorgen. Maar die laatste uren samen zijn ook zwaar dus bij deze nog een .
Bedankt Evenaar. Ik voel me zo stom nu. Zo stom want ik huil maar door omdat ik onzeker ben. En dat terwijl je nooit weet hoe dingen lopen. Ja toch? Dus dat weet ik nu niet, maar dat weet je nooit. En toch, ik voel me even zo verrekte klote.

Sorry voor mn treurige berichten.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Spijker, dat teruggaan is rot en je weet het ook gewoon allemaal nog niet probeer toch van die laatste dag te genieten!!!!

Jooles: een uitje in de hakmachine (of weet ik veel hoe het heet), daarna de tonijn erbij (gewoon een blikje) en daarna een halve avocado of een hele, tot het groen ziet. Dat even mixen en het wordt dan een vrij luchtig mengsel. De andere helft van de avocado doe ik in schijfjes en ik gooi dan het mengsel er overheen, omdat ik dat gewoon lekker vind die avocadostukjes maar dat is ieder voor zich natuurlijk.

Dunne plakjes ham knapperig bakken, ik vind het zefhet lekkerst met rauwe ham maar hier smaakt het sowieso al anders, hier heb ik uiteraard altijd iberische ham. Eroverheen gooien, en eten maar. Extreem makkelijk en extreem lekker. Het ziet er alleen niet zo lekker uit.

Maar ik denk dat als je een paar slablaadjes in een glaasje schikt, daarover die mousse gooit en daar bovenop de spekjes, met evt. wat plakjes avocado erin gestoken, dat het een prachtige appetizer is.

Ik heb het nog steeds niet op trouwens want ik ben nóg iet klaar met die verhuizing. Ik heb alles ingepakt en heb nog zo'n tien dozen, vandaag hoop ik het met de auto af te kunnen maken met mijn vriend. Ik heb het zó gehad echt.
Spijker, dit is misschien wel 't meest kloterige moment van heel 't LDR-gebeuren, misschien ook wel van alles wat er nog gaat komen. Dingen als 'ik weet niet of ik verliefd ben want de afstand is zo groot' bestaan niet echt, afstand heeft niks te maken met gevoel, het is alleen een praktisch bezwaar. Een groot bezwaar, dat wel, maar niet zo groot dat 't niet onoverkomelijk is. Dat is eigenlijk niet durven zeggen wat je (hij / in 't algemeen) echt voelt, denk ik. En morgen als je thuis bent, dan weet ie wat eigenlijk had willen zeggen waarschijnlijk.

Ben vast te laat nu, maar ik hoop dat je nog heel erg hebt genoten van de uurtjes voor je weer naar huis vliegt, en dat er wel naar elkaar is uitgesproken dat het heel erg de moeite waard is om er meer van te gaan maken.

Marg: is de spit al over? Of heb je er minder last van door de pijstillers? Eén keertje rijden nog samen, en dan helemaal overgehuisd? Alles uitpakken hoeft niet vanavond al hè, mag ook in etappes deze week of in 't weekend 'n keer.

Es, heb geen tips over 't tapijtenfiasco. Jammer dat 't 'n domper op de vakantie heeft gebracht, en jammer dat eerlijkheid zo wordt bestraft door zo'n onbeschofte behandeling, dat slaat echt nergens op. Heb je nog iets van die douane-link kunnen halen?

RP: waar ben je? Nog steeds 20 uur per dag aan 't werk? Krijg je zeker wel 'n vette bankrekening van?

Punica, als je geen 4 maanden visum krijgt, kun je dan niet ergens anders samen nog op vakantie gaan als je perse 4 maanden samen wil doorbrengen

Tjezus wat irritant! Bijna al m´n leestekens zitten ineens onder ´n andere toets, alles behalve komma en uitroepteken, nu middenin ´t typen van ´n reactie. Hoe krijg ik ´t weer normaal = = uitroepteken
quote:Spijker schreef op 02 maart 2010 @ 13:46:

ik ben gek van je, er is die vonk, ik denk alsmaar aan je. Maar verliefd, dat durf ik niet te zeggen, want je woont aan de andere kant van de wereld.

Ik neem aan dat je weet dat dit hier vloeken in de kerk is? Je kan niet niet verliefd zijn vanwege de afstand, je kan hoogstens ontkennen dat je verliefd ben vanwege de afstand. En daar is het eigenlijk ook al te laat voor, want als jullie niet verliefd waren zat jij niet daar en had hij het er niet over om naar NL te komen. Als er een verliefdheid of vermoeden van verliefdheid is dan ga je niet zo'n afstand afleggen. Een beetje neuken kan je ook met de buurvrouw. Maar goed, jij hebt niks aan mijn uitbrander natuurlijk. Afstand kan overkomelijk zijn, zoals de o-zo-wijze Isiss al schreef, maar je moet wel kunnen zeggen dat je verliefd bent en het willen overkomen.

OMG, heeft 2Unlimited een nieuw liedje uit? Wie heeft dat nou weer bedacht?

Goed, waar was ik? Moet je (over)morgen meteen werken en dingen doen? Heb je tijd om zielig te zijn?
Of zoals mijn vriend zei toen ik twijfelde "nothing is impossible, it just takes a little longer"

En daar heeft ie wel gelijk in. 't is allemaal wat moeilijker natuurlijk, maar uiteindelijk komt het gewoon helemaal goed als je stapel op elkaar bent

@ Isiss: Ik heb nog geen mailtje terug van de IND (ambtenaren...) maar als het niet gaat, dan houden we heb bij drie maanden Zou jammer maar helaas zijn dan
Spijk. Dat wat Isiss/Fille zegt.

Even zeggen: Blerk.
Kjong, is het pms, algehele malaise of meer?
Euhm.

Gewoon.

Blerk.

(Ik wilmoet op vakantie. Met zon. En rust.

Dat voelt mijn lijf, mijn ziel.

En dan komt er nog een schep gevoel overheen, die zegt dat ik mijn meneer en kindjes niet wil missen.

En dat ze niet mee kunnen, financieel/leerplichtigheidsachtig gezien/

En dan verzin ik andere excuses om niet te gaan, dus houdt het plannen weer op.

Tot het even later van voor af aan begint.

Om een kringetje van nog een stapeltje te noemen.)

Gaat vast over, volgende dag/week/maand ofzo.

Tot die tijd:

Blerk.
Marg, verhuizen is heftig.

Heftig en leuk. Althans, vind ik.

Lekker nieuw begin.

Nieuw strak gewitte muren. (Als er al een bank staat, moet je dan nog wel de muren verven?)

Schone lakens. Heel fijn diep slapen omdat het energie vreet. Goede inzichten als, 7831 dozen, waar je uiteindelijk 3 van blijkt nodig te hebben.

Mm.

Misschien moet ik maar verhuizen.

Of iemand helpen ermee.

Zeker te laat om hulp aan te bieden?
Wanneer ga je het zachtjes brengen Jooles?

Isiss Ctrl en Shift tegelijkertijd indrukken, en het vraagteken zit weer waar het moet.

Es, durf je nu na het wenkbrauwtouwtjetrek ook een Braziliaantje?

Fille, heb je na alle junkfood Albert.nl laten komen voor verse pinda's?

Nemo, hoe groot is je werklooskater?
Hé, het werkt! Bedankt!

En er kan vanalles meer met ctrl+shift samen zag ik, grappig.
Hopelijk komt er zon en lente die je behoeften iets minder sterk maken. Kan je niet een dagje sauna of iets van gelijke strekking doen om je lichaam voor de gek te houden?

Nee, boodschappen gedaan en geen pinda's gekocht.

Ik overweeg om al naar bed te gaan. Mijn bed hier is fijn. Echt heerlijk. Met lekker groot dekbed, in tegenstelling tot die Duitse mini dingen. Dus lekker lezen en vroeg slapen klinkt aantrekkelijk.

Dank voor de crl+shift-tip. Ik wist dat niet en erg handig om te weten!
Wat kan er nog meer met crtl en shift samen? Is er een oplossing voor het Midden-Oostenconflict in zicht daarmee?
Doe 'ns gek, probeer 't eens. Ctrl+shift samen en dan bv. N. Komt er iets heel spannends uit.
anoniem_35750 wijzigde dit bericht op 02-03-2010 21:19
Reden: ik bedoelde N
% gewijzigd
Cool!
Cool!
Cool!!!!!!!!!

(grote werkeloosheidkater!)
Spijker, probeer die man ervan te overtuigen dat het lukt! Dat het goed gaat komen, Laat hem lekker in NL eens zwierezwaaien en dan weer verder kijken. Maar ´n LDR kan echt wel goed gaan, zeker als je weet dat je van elkaar houdt!!!!

Marg, krijgen we nog foto´s van het nieuwe stulpje?

Verder ben ik alles weer kwijt, eerste dag school gehad. Ik ben echt kapoet. Hele week hard geleerd, gister nog harder, tot half 1, daarna heftig afscheid van d'n man genomen want tsja, ondanks diverse ergernissen blijkt er toch 'n diepe liefde te zitten......

En nu morgen, dan moet ik weer boodschappen doen en koken? Is er niet 'n kok in de omgeving die zich aanbiedt? ....pompidompiedom....hint hint hint.

En nu braaf naar bed, heb het bed voor me, myself and I. Zoonlief bij mijn ouders, manlief ergens op Schiphol.....ik moet nu (geloof ik) weer even wennen aan het alleen zijn.
Nemo, helemaal geen zicht op 'n baan? Helemaal niets? Dat is echt uh......zwaar k..! Je bent natuurlijk beperkt in je mogelijkheden door studie, maar kan je niet alvast proberen ergens 'n stage los te peuteren (liefst betaald uiteraard) bij 'n verloskundige?

En nu echt naar bed want val zowat van mijn kussen.....
Lig jij opgekruld op een kussen?

Je hebt nu het hele bed.

Maar dat is jammergenoeg momenteel het enige voordeel.

De kok snurkt dat hij ligt te slapen. En er staat me iets bij van morgenavond. Helaas heb ik momenteel het geheugen van een goudvis, dus lepel ik hetniet 1,2,3 op. Maar bel/sms hem anders morgen effe (ik wil het niet vergeten, en ga het vast niet vergeten, maar ben wel in staat het te vergeten tegen hem te zeggen).

Nou. Dan ga ik maar naar bed.

Ondanks eerste uur vrij, heb ik mijn energie nodig.

Morgenochtend ga ik eerst stemmen. Waarna enorme ruzie maken iemand op algemene Nederlandse gedragscode aanspreken. (Iets met contract, beloftes, schofterig gedrag, aanvullingen en vooral niéts nakomen) En laat die iemand nu net een van de inburgeringsdocenten van Kman zijn klasje zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven