Bezemtopic deel 6
zondag 28 februari 2010 om 21:16
Gold heel vervelend, maar het kan ook een opluchting betekenen. Ik heb ook een paar keer een vriendschap verbroken waarvan ik dacht dat ie voor het leven was. Daarna was het alleen maar een grote opluchting. Maar men wat kunnen mensen vals worden als ze hun ongelijk moeten bekennen.
Aan de andere kant heb ik wel al 32 en 28 jaar dezelfde vriendinnen en het is nog steeds hardstikke leuk. Zelfs leuker nu we ouder worden, geen kinderen meer thuis hebben en lekker kunnen doen en laten wat we willen.
Is het nu hartstikke of hardstikke? Ik kom er niet uit. Met een T ziet het er raar uit en met een D krijg ik een correctie. Nieuwe spelling puh.
Leuke huwelijksreis Its. Naar Lowlands. Komen er leuke optredens?
Ik ga altijd naar Bospop en de eerste acts zijn al bekend.
Crosby, Stills & Nash, Status Quo en John Fogerty.
Ben benieuwd wat er nog bijkomt.
Ben dus echt gewoon een ouwe doos aan het worden, want die zijn uit mijn jonge jaren.
Aan de andere kant heb ik wel al 32 en 28 jaar dezelfde vriendinnen en het is nog steeds hardstikke leuk. Zelfs leuker nu we ouder worden, geen kinderen meer thuis hebben en lekker kunnen doen en laten wat we willen.
Is het nu hartstikke of hardstikke? Ik kom er niet uit. Met een T ziet het er raar uit en met een D krijg ik een correctie. Nieuwe spelling puh.
Leuke huwelijksreis Its. Naar Lowlands. Komen er leuke optredens?
Ik ga altijd naar Bospop en de eerste acts zijn al bekend.
Crosby, Stills & Nash, Status Quo en John Fogerty.
Ben benieuwd wat er nog bijkomt.
Ben dus echt gewoon een ouwe doos aan het worden, want die zijn uit mijn jonge jaren.
zondag 28 februari 2010 om 21:19
Bor inderdaad Zennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.
Zo nu weer een beetje rustig?
Zo nu weer een beetje rustig?
zondag 28 februari 2010 om 21:34
Navond.
Oudste heeft vanmiddag zijn stinkende best gedaan om me mentaal volledig onderuit te halen voor als de raadsonderzoeker komt, woensdag. Ga morgen maar naar de winkel voor een kilootje geduld.
Verder naar een vriendin geweest, kinderen hebben fijn met elkaar gespeeld, en vanavond toch afgesloten met knuffels.
Boro, kusje op je hoofd
Oudste heeft vanmiddag zijn stinkende best gedaan om me mentaal volledig onderuit te halen voor als de raadsonderzoeker komt, woensdag. Ga morgen maar naar de winkel voor een kilootje geduld.
Verder naar een vriendin geweest, kinderen hebben fijn met elkaar gespeeld, en vanavond toch afgesloten met knuffels.
Boro, kusje op je hoofd
zondag 28 februari 2010 om 21:52
Zoeb ! Lekker hoor een binnensauna ( of een thuishuisjessauna ! ) dwz, ik moet er niet aan denken Heb een gruwelijke hekel aan hitte, storm en regen en ik ben in mijn element , maar als je er wel dol op bent is het heerlijk natuurlijk
En Status Quo !!! FEEST ! ik heb 1x een optreden van ze gezien op arrow rock, en ik heb nog nooit zo'n blij concert mee gemaakt. Ik ben een tikkie jaloers op je Gaaf man !
Druifje ik kan me voorstellen dat je het spannend vindt worden nu. Heb je ervaring met een keizersnee ? Ik vond het de 2e keer alles mee vallen, vooral omdat ik niet eerst al uren aan het bevallen was geweest. Wat bij tut wel het geval was. Toen was ik na de ks echt kapot. Maar met terror ging het zo snel ( Binnen een uur van wakker worden naar het zh racen en de geboorte via ks ) , dat ik helemaal fit was, en toen de ruggeprik uitgewerkt was ondanks de pijn wel zelf mijn kind uit bed kon takelen enzo.
Nikki, spannend met je vader, en wat lief dat je een overlevingspakketje aan het maken bent. Je klinkt alsof je een goede band hebt met je vader Fijn is dat
( IK zal zo jip en janneke plakken plaatjes voor je tevoorschijn halen )
@mamz, ik begrijp dat oudste al een paar dagen aan het bokken is
Naar voor je, ik hoop dat ie snel weer bij draait.
@lieveCoeh, ik had op bh al gereageerd op de geweldige naam van de nieuwe baby Fijn dat alles zo snel is gegaan Wat klink je toch als een ontzettende lieve betrokken vriendin. Heerlijk
@Gelfling Lekker klusjes gedaan ? Ben je overal aan toegekomen ? Belastingen *brrr* ik ga mezelf dwingen om half maart er aan te gaan zitten een weekend en het eens op tijd in te sturen
@lieve itskie Ik heb zo veel zin in 7 mei (Dan gaan its , Marels en ik naar MIKA .
Gaaf je huwelijksreis naar lowlands. Jaaaaren geleden dat ik naar festivals ben geweest
T wordt tijd dat het jong wat groter is ,dan kunnen we ze mee nemen.
@goldie, klote is dat he, vriendschappen die niet meer zijn wat het geweest is
Ik heb 2 echte hele lieve vriendinnen, de een is die vriendin waar we vrijdag mee naar disney gaan ( met haar man ( , mijn exschoonzusje ( Stiefzus van exmandebokkelul ) En mijn oudste vriendin, wij kennen elkaar inmiddels 17 jaar. ( heb ik pas over verteld, die vriendin die borstkanker heeft gehad ) Zij zijn een stabiele vriendinnen factor zeg maar.
De rest van mijn vriendinnen zijn in de loop der jaren meer kennisen geworden. Geen ruzie ofzo, maar gewoon niet meer dat intieme dat je met vriendinnen kan hebben.
Ik hoop dat je het je niet al te veel dwars laat zitten
Voor de rest :
En en en .
Zo.
En Status Quo !!! FEEST ! ik heb 1x een optreden van ze gezien op arrow rock, en ik heb nog nooit zo'n blij concert mee gemaakt. Ik ben een tikkie jaloers op je Gaaf man !
Druifje ik kan me voorstellen dat je het spannend vindt worden nu. Heb je ervaring met een keizersnee ? Ik vond het de 2e keer alles mee vallen, vooral omdat ik niet eerst al uren aan het bevallen was geweest. Wat bij tut wel het geval was. Toen was ik na de ks echt kapot. Maar met terror ging het zo snel ( Binnen een uur van wakker worden naar het zh racen en de geboorte via ks ) , dat ik helemaal fit was, en toen de ruggeprik uitgewerkt was ondanks de pijn wel zelf mijn kind uit bed kon takelen enzo.
Nikki, spannend met je vader, en wat lief dat je een overlevingspakketje aan het maken bent. Je klinkt alsof je een goede band hebt met je vader Fijn is dat
( IK zal zo jip en janneke plakken plaatjes voor je tevoorschijn halen )
@mamz, ik begrijp dat oudste al een paar dagen aan het bokken is
@lieveCoeh, ik had op bh al gereageerd op de geweldige naam van de nieuwe baby Fijn dat alles zo snel is gegaan Wat klink je toch als een ontzettende lieve betrokken vriendin. Heerlijk
@Gelfling Lekker klusjes gedaan ? Ben je overal aan toegekomen ? Belastingen *brrr* ik ga mezelf dwingen om half maart er aan te gaan zitten een weekend en het eens op tijd in te sturen
@lieve itskie Ik heb zo veel zin in 7 mei (Dan gaan its , Marels en ik naar MIKA .
Gaaf je huwelijksreis naar lowlands. Jaaaaren geleden dat ik naar festivals ben geweest
@goldie, klote is dat he, vriendschappen die niet meer zijn wat het geweest is
De rest van mijn vriendinnen zijn in de loop der jaren meer kennisen geworden. Geen ruzie ofzo, maar gewoon niet meer dat intieme dat je met vriendinnen kan hebben.
Ik hoop dat je het je niet al te veel dwars laat zitten
Voor de rest :
En en en .
Zo.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
zondag 28 februari 2010 om 21:55
Van Borodini:
Jip en Janneke plakken plaatjes.
Op een dag zitten Jip en Janneke achter de computer van mamma. Ze willen plaatjes plakken voor op het viva forum. Jip weet niet hoe het moet. Janneke wel.
Kijk Jip, zegt Janneke. Bovenin dit schermpje staan allemaal kleine vierkantjes. Zullen we ze tellen ? 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15. Zo zegt Janneke, en als je nu van de andere kant telt, het 4e vierkantje, dat is het plaatjes plak vierkantje.
Als je op het plaatjes plak vierkantje klikt met je muis, komt er een rechthoekig schermpje, en daar kunnen we de naam van een website plaatje in plakken.
Jip gaat snel op zoek naar een plaatje.
Ja ! hij heeft er een gevonden. Op : http://www.beatrixschool. ... todiane%5Cjip-janneke.jpg
Deze moeilijke code plakt hij in het rechthoekige schermpje. Hoho zegt Janneke, even goed kijken of het schermpje leeg is. Dat doet ze met backspace. Zo, nu mag Jip de moeilijke code plakken. En op het OK. Knopje klikken.
Vol spanning klikt Janneke nu op "verstuur bericht"
Zal het gelukt zijn ?
*Copyright Borodini*[/quote]
Jip en Janneke plakken plaatjes.
Op een dag zitten Jip en Janneke achter de computer van mamma. Ze willen plaatjes plakken voor op het viva forum. Jip weet niet hoe het moet. Janneke wel.
Kijk Jip, zegt Janneke. Bovenin dit schermpje staan allemaal kleine vierkantjes. Zullen we ze tellen ? 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15. Zo zegt Janneke, en als je nu van de andere kant telt, het 4e vierkantje, dat is het plaatjes plak vierkantje.
Als je op het plaatjes plak vierkantje klikt met je muis, komt er een rechthoekig schermpje, en daar kunnen we de naam van een website plaatje in plakken.
Jip gaat snel op zoek naar een plaatje.
Ja ! hij heeft er een gevonden. Op : http://www.beatrixschool. ... todiane%5Cjip-janneke.jpg
Deze moeilijke code plakt hij in het rechthoekige schermpje. Hoho zegt Janneke, even goed kijken of het schermpje leeg is. Dat doet ze met backspace. Zo, nu mag Jip de moeilijke code plakken. En op het OK. Knopje klikken.
Vol spanning klikt Janneke nu op "verstuur bericht"
Zal het gelukt zijn ?
*Copyright Borodini*[/quote]
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
zondag 28 februari 2010 om 21:56
zondag 28 februari 2010 om 22:21
Oh Status Quo...*kwijl*
Vroeger vond ik die zanger echt een heerlijk hapje.
En nu eerlijk gezegd nog wel een beetje
Dus dan ben ik vast ook raar Its
Dank voor de lieve reacties.
Boro, als het nu maar zo was dat we ipv beste vriendinnen gewoon goede kennissen zouden worden, maar dat zit er niet in. Het lijk alsof het alles of niets moet zijn van haar kant.
En dat gaat dus niet meer.
Tjonge, dit doet me wel heel erg denken aan mijn vader/moeder-kwestie.
Ligt het nu echt aan mij of is dit gewoon puur toeval...
Mamzie: Dikke voor jou.
Ik voel me echt vaak zo'n enorme mazzelkomt met twee (bijna) voorbeeldige dochters...
Vroeger vond ik die zanger echt een heerlijk hapje.
En nu eerlijk gezegd nog wel een beetje
Dus dan ben ik vast ook raar Its
Dank voor de lieve reacties.
Boro, als het nu maar zo was dat we ipv beste vriendinnen gewoon goede kennissen zouden worden, maar dat zit er niet in. Het lijk alsof het alles of niets moet zijn van haar kant.
En dat gaat dus niet meer.
Tjonge, dit doet me wel heel erg denken aan mijn vader/moeder-kwestie.
Ligt het nu echt aan mij of is dit gewoon puur toeval...
Mamzie: Dikke voor jou.
Ik voel me echt vaak zo'n enorme mazzelkomt met twee (bijna) voorbeeldige dochters...
zondag 28 februari 2010 om 22:30
zondag 28 februari 2010 om 23:37
Ik moet zeggen dat ik ook blij ben met mijn veel gemakkelijker Middelste, doe het nog niet zo slecht als ik naar hem kijk.
(en als'ie dan boos op me is, word ik gelijk stikonzeker, zie je wel, hij ook al).
Slapen nu, morgen om 06.15 gaat de wekker al voor het rondje huiswerk met Oudste. Eerst drie keer snoozen hoor voordat jullie denken dat 'ie zielig is.
Truste!
(en als'ie dan boos op me is, word ik gelijk stikonzeker, zie je wel, hij ook al).
Slapen nu, morgen om 06.15 gaat de wekker al voor het rondje huiswerk met Oudste. Eerst drie keer snoozen hoor voordat jullie denken dat 'ie zielig is.
Truste!
maandag 1 maart 2010 om 07:52
Goedemorgen dames!
Weer een dagje zonder computer erop zitten. Ik merkte dat ik teveel aan de pc zat, dus ik heb mezelf als regel opgelegd dat ik minstens 1 dag per week niet achter de computer kruip. Best lekker.
Ik zie dat jullie weer veel geschreven hebben. Ik lees vanmiddag even bij en probeer dan weer op iedereen te reageren.
Mijn lijstje voor vandaag:
Werken
Stofzuigen
Woonkamer voorjaar-proof maken
Weer een dagje zonder computer erop zitten. Ik merkte dat ik teveel aan de pc zat, dus ik heb mezelf als regel opgelegd dat ik minstens 1 dag per week niet achter de computer kruip. Best lekker.
Ik zie dat jullie weer veel geschreven hebben. Ik lees vanmiddag even bij en probeer dan weer op iedereen te reageren.
Mijn lijstje voor vandaag:
Werken
Stofzuigen
Woonkamer voorjaar-proof maken
maandag 1 maart 2010 om 08:51
Mogguh ladies (en Happy)
Weer een nacht met veel hoestbuien achter de rug, dus mijn verkoudheid is nog niet over...
Rainz, ik computer ook veel te veel, maar aan de andere kant: Ik doe er niemand kwaad mee, en mijn werk 'lijdt' er niet onder.
Dat ik afgekickt ben van de koffie vind ik al voorlopig wel even genoeg.
Wat bedoel je met woonkamer voorjaar-proof maken?
Klinkt leuk
O, ik kocht twee weken geleden twee gigantisch kitscherige houten paashazen bij Action voor 2.19 of zo per stuk.
Troela was er helemaal weg van en zelfs Goldman vond ze wel geinig.
Het is hier dus al een heel klein beetje Pasen in huis
Mamz:
Ik besef echt dat ik een enorme mazzelkont ben.
Ik klaag dan wel eens, maar dat zijn allemaal dingetjes die relatief snel weer rechtgebreid kunnen worden.
Vandaag to do:
Stofzuigen
Afstoffen
Toch maar een keer dweilen
Overhemden strijken
Bij buurtjes langs
Gourmet bij tante
Tot later!
Weer een nacht met veel hoestbuien achter de rug, dus mijn verkoudheid is nog niet over...
Rainz, ik computer ook veel te veel, maar aan de andere kant: Ik doe er niemand kwaad mee, en mijn werk 'lijdt' er niet onder.
Dat ik afgekickt ben van de koffie vind ik al voorlopig wel even genoeg.
Wat bedoel je met woonkamer voorjaar-proof maken?
Klinkt leuk
O, ik kocht twee weken geleden twee gigantisch kitscherige houten paashazen bij Action voor 2.19 of zo per stuk.
Troela was er helemaal weg van en zelfs Goldman vond ze wel geinig.
Het is hier dus al een heel klein beetje Pasen in huis
Mamz:
Ik besef echt dat ik een enorme mazzelkont ben.
Ik klaag dan wel eens, maar dat zijn allemaal dingetjes die relatief snel weer rechtgebreid kunnen worden.
Vandaag to do:
Stofzuigen
Afstoffen
Toch maar een keer dweilen
Overhemden strijken
Bij buurtjes langs
Gourmet bij tante
Tot later!