Oktober 2010

24-01-2010 12:57 2477 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik trek gewoon de stoute schoenen aan en open een nieuw topic! Wie heeft ook net ontdekt zwanger te zijn en is uitgerekend in oktober 2010?

Ik heb in oktober een miskraam gehad en vind het nu natuurlijk weer heel spannend om zwanger te zijn!

Dit wordt ons tweede kindje en ik ben uitgerekend op 4 oktober 2010!

Klik hier voor het topic: Vanaf 12 oktober 2010 uitgerekend

Wie sluit zich aan?

anoniem_89239 wijzigde dit bericht op 07-06-2010 20:16
Reden: Even T uit de tabel gehaald
% gewijzigd
Caro, veel plezier/ succes bij de echo vandaag.

Pinder, fijn dat alles goed is. Je loopt ongeveer een week voor op mij dan, dus dan ben je nu ruim 9 weken, klopt dat?

Heb maar weinig tijd om te reageren. Man is net voor een cursus naar Drenthe vertrokken, dus sta er alleen voor met kleine meid. En ik moet vanavond nog werken. Morgen gelukkig wel vrij. Kom dus hopelijk nog even spieken vanavond, maar beloof niets.

Hier wordt de misselijkheid steeds erger. Zat vanochtend op de fiets naar mijn werk en heb gewoon moeten spugen van de geur van de uitlaatgassen van auto's....
Yes Pinder, super om te horen! Ik maakte mij een beetje zorgen (maw foei! ) dus ben blij om te horen dat het goed gaat en je een fantastische echo hebt gehad!

Caro hoe laat moet je eigenlijk? Duimen draaien meis

Visje gezellig dat je er weer even bent! Prut zeg die misselijkheid. Hopen dat het voor jou ook snel afneemt
Mag om half 4. Begin behoorlijk zenuwachtig te worden. er komt ook helemaal niks uit mijn handen vandaag, bah!

Nou ja, nog ongeveer een uur en dan kunnen we richting echobureau rijden.
Lekker een kopje thee nemen, grote reep choco erbij en even een dvdtje kijken of zo. Even je gedachten verzetten. Enne dan heb je straks wel meldplicht hoor Komt goed meis!
Haha, ik heb een klein glaasje cola genomen tegen de misselijkheid. Choco niet in huis

Ik kom me zeker melden straks!
Succes Caro zo meteen! M'n duimen doen zeer van het draaien!

Pinder fijn dat je een goede echo had, gefeliciteerd!

Verder moet ik het kort houden, want ik moet nu gaan rijden om op tijd op m'n werk te zijn!
Caro, succes zometeen!
Caro, ik duim (huh, had net een stuk getypt, maar die is even verdwenen).
Hallo allemaal,

Bij mij lijkt ook alles goed, nog geen echo gehad, maar wel vandaag bij de verloskundige geweest en het hartje gehoord met de doptone. Klonk erg mooi!

Nu vrijdag naar de echo, ben wel heel benieuwd. Er bestaat namelijk een kans dat ik veel verder ben dan ik denk. Ik heb namelijk vier weken eerder ook een positieve test gehad, alleen anderhalve dag later werd ik ongesteld en ben ik er eigenlijk vanuit gegaan dat ik niet zwanger zou zijn.

Maar de verloskundige kon ook niet uitsluiten dat ik 9 weken zwanger ben, mogelijk toch 13 weken.

En zelf heb ik eigenlijk ook wel een beetje het vermoeden dat ik verder ben. Omdat de misselijkheid en vermoeidheid momenteel al echt afnemen. Dat gebeurde in mijn eerste zwangerschap met 13/14 weken.

Afwachten dus.
Oeh Thembo, dat zou beter zijn. Je snapt wel dat we je dan meteen van het oktober forum afgooien he . geen grapjes maken als je het tegen zwangere/hormonale vrouwen hebt Cool dat je het hartje al gehoord hebt! Goed nieuws!
Jaaaaaaaa, er klopt een hartje! Ik ben zo blij, opgelucht en nog meer blij

De echoscopist zei dat de termijn leek te kloppen maar ze heeft het niet precies opgemeten, dat doet ze over 4 weken, dan mogen we weer komen voor een echo.
HOERAHOERA! fijn!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Cato Caro heeft een hartje, Cato Caro heeft een hartje *zing in en spring in het rond*

En jij ook natuurlijk van harte Thembo met het horen van het hartje! Super hoor meiden!

Cato Caro... een ding moet mij toch even van het hart.... hoe kan een echte vrouw als jij nou geen chocola in huis hebben????? You go get that chocolate girl, you're gonna need it als de misselijkheid straks achter de rug is :-)

Niemand zal het toch gezien hebben... 3x is scheeprecht....
Bapauw, hoe is het met jauw.... rijmt..irri mood
Cato? Caro!

Tjeempie, welcome back girl!

Hier gaat het wel were goed. Ben zoho ziek geweest dit weekeinde. Gaat vriendlief een nachtje weg met vrienden, word ik meteen zien. Niet handig met de kleine meid. Uiteindelijk lag ik hondsberoerd in een chaos huis voor pampus op de bank. Gelukkig ging het meisje soepel naar bed. Uiteindelijk enorm gespuugd (haar hele potje vol, kon niets anders vinden), en dat luchtte enorm op. helaas spookte kleine W. ook nog de halve nacht, dus echt succesvol was dat tijdelijke alleenastaande moeder avontuur niet te noemen (enorm respect voor degene die het zijn!)

Zondag met z'n tweetje onder een dekbed op de bank gezeten (finding nemo, dombo, assepoester, kortom the works) en de uurtjes afgeteld dat pappa weer thuis zou komen. Gelukkig was ie er were om 16.00, op tijd om te koken, kleine meid in bad te doen en in bed te liggen. Zelf lagen we er ook om 20.00 in totalloss.

Al met al gaat het best heel goed, dagen vliegen voorbij (9 weken en 2 dagen, tralalala), nog drie dagen werken en dan een weekje vakantie. Wiehoe. Iemand al eens in het Meerdal geweest? Jaja, wij hebben matching trainingspakken.
Cato is Caro maar ik doe dat dus steeds he... ubermuts ik! Meestal kan ik het nog wehalen en is er niemand die het ziet..... (zie straks nog maar eens:rofl: ) Maarre wel dansen hoor

Heerlijk jij ook even weg! Maar dan niet ziek worden of die pot mee op je rug van je matching trainingspak (toch wel zo'n roze met mintgroen he? )

Gaat die nu wel weer wat beter?
Ah, Tjeempie, je kent ze!

We hebben een babyroze, een baby blauw, en inderdaad mintgroen. Zo'n glimstofje. Maar ja, wat voor een kleur voor de nieuwe beeb?

Dat zijn de vragen die me bezig houden...

Het gaat een stuk beter, alleen bij het denken aan eten koken/ maken/kopen ga ik bijna over mijn nek. A-relaxt voor deze moeder-des-huizes.

Zoi en nu ga ik mijn bloedje ophalen (en hou ik op met onzin verhalen, ga gewoon straks hartjes toevoegen, hoera hoera)
Pinder, thembo en Caro, wat een goed nieuws!!! Ik ben erg blij voor jullie. Ga de baby sokjes nu maar kopen.

Hier een beetje last van zenuwen. Vanochtend weer wat bloedverlies (helderrood) en heb besloten om de vk maar te bellen voor een eerdere echo. Gelukkig heeft ze direct een afspraak voor ons kunnen maken en kunnen we er om 20:30 uur terecht.

Ik ga er vanuit dat ik ook een kloppend hartje ga zien, maar spannend is het wel.

tot later!

Ach Tjeempie nu ik weet dat je mij Cato noemt vind ik het prima hoor

Oh die pakken, mooi zijn ze hé? Wij hebben er ook matching fietsen bij

Oh erg hé? Eten koken/eten/denken aan eten :puke: En dan stiekem toch honger hebben maar zodra ik maar een poging doe om te eten.....bah! Had de hele week al zin in bitterballen, ik zaterdag van die lekkere gehaald, van dobben. Gister in de frituurpan gegooid, hmmm, heerlijk genoten......2 keer

Eh ja, chocola, ik ben er niet zo gek op Ik weet het, ik ben raar. Ik lust wel twix enzo maar gewoon een reep chocola, neu. Doe dan maar een zak chips (al heb ik daar ook geen zin meer in sinds ik zwanger ben )

bapauw, balen dat je zo ziek was terwijl manlief er een nachtje tussenuit was! Gelukkig heb je je gered.

Ik ga maar eens eten maken (brrr, alleen het idee al, maar ja, meisje en man moeten toch eten, kan natuurlijk nog wachten tot manlief zelf eten gaat maken)
MevrJansen, wat schrikken weer! Heel veel succes straks! Wel fijn dat je zo snel terecht kunt! Ik duim heel hard voor je!
@mevrjansen

jee, wat rot dat het toch door blijft gaan met bloedverlies! maar wel fijn dat je dan vanavond al terecht kunt.

ik zal voor je duimen dat het allemaal meevalt
quote:bapauw schreef op 01 maart 2010 @ 17:07:

Ah, Tjeempie, je kent ze!

We hebben een babyroze, een baby blauw, en inderdaad mintgroen. Zo'n glimstofje. Maar ja, wat voor een kleur voor de nieuwe beeb?

Dat zijn de vragen die me bezig houden...

Het gaat een stuk beter, alleen bij het denken aan eten koken/ maken/kopen ga ik bijna over mijn nek. A-relaxt voor deze moeder-des-huizes.

Zoi en nu ga ik mijn bloedje ophalen (en hou ik op met onzin verhalen, ga gewoon straks hartjes toevoegen, hoera hoera)hahahhah je moet ze wel matchen met umbroslippers en wittes sportsokken en manlief natuurlijk zonder t shirt met koningsketting, plaatje moet wel helemaal hip zijn! Enne voor beejb stel ik babygeel voor
quote:mevrjansen schreef op 01 maart 2010 @ 17:22:

Pinder, thembo en Caro, wat een goed nieuws!!! Ik ben erg blij voor jullie. Ga de baby sokjes nu maar kopen.

Hier een beetje last van zenuwen. Vanochtend weer wat bloedverlies (helderrood) en heb besloten om de vk maar te bellen voor een eerdere echo. Gelukkig heeft ze direct een afspraak voor ons kunnen maken en kunnen we er om 20:30 uur terecht.

Ik ga er vanuit dat ik ook een kloppend hartje ga zien, maar spannend is het wel.

tot later!shit meis, ik ga voor je duimen dat je straks een mooi klein babietje ziet met kloppend hartje! Keep my story in mind, twee zwangerschappen met helderrood bloedverlies gehad en drie gezonde kinderen Ik hoop voor je dat je vanavond met een gerust hart weer achter de pc kan kruipen! dikke knuffel!
Eten.... the story of my life! Ik kan altijd eten! Ik ben heeel bougondisch ingesteld en mijn lief ook dus eten is hier een geliefd gespreksonderwerp met fijne keuken erbij waar we samen in kunnen staan om echt van alles te maken.

Hier wordt dan ook nu weer volop gegeten al is het deze week uit eten wat de klok slaat want het is restaurantweek. Ik ga deze week 3 x uit eten bij verschillende restaurants met vrienden en een keer met broer, zus en aanhang

Dusse mochten jullie weer trek krijgen en toch nog een avondje weg willen even kijken op de dinnersite en voor 25 euro pp lekker ergens gaan eten in inimaal 3 gangen

Cato.(houden we erin).. geen chocolade maar wel matching fietsen...tuttuttut
Pinder, Thembo en Caro GEFELICITEERD!!!!! Super zulk nieuws.

Mevrouw Jansen, succes en ik hoop dat je snel even goed nieuws komt melden. Duim voor je.

Eten, eten, eten...ik wil eten, ik ben nog steeds niet misselijk en vind alles lekker.....Heeft ook zo z'n nadelen. Moet echt oppassen dat ik niet met 12 weken al 10 kg ben aangekomen.......:(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven