3000+ deel 37 alweer!

26-02-2010 23:05 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober is achteraf een historische dag geweest Op die dag besloot Floor dat ze 1 x een topic wilde met 3000 postings.

Het resultaat? Vandaag wordt deel 36 geopend van een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.

Regels? Een paar maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen

5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!

6. Minny wordt niet geknuffeld

Schrijf mee als je wilt, maar onthoud:

DIT TOPIC IS VERSLAVEND!
Als mijn hond een echte vent hond was dan zou dat een idee zijn maar het is een watje!
Eerst een bakje thee voordat ik met de derde etappe begin.

Kinderen zijn nt thuis maar die wilden het nit even voor me afmaken, gek he?
Thee! Heb ik ook... zonder koekje. Ik wil wel met, maar ik wil ook afvallen.
Ik heb ook geen koekje, heb nooit koekjes bij thee of koffie, ik neem er altijd een peuk bij en meer handen heb ik niet
Met een beetje mazzel heb ik straks een vloerkleed

Djiezzz er zijn hier buiten kinderen die hebben een kabaal joh niet normaal mee wat een aso's!

Oh wacht....heet zijn m'n eigen
Stom van ze Bam!

Pilous, dan mag je het je zelf best wel eens gunnen. Alleen houd het dan bij 1 koekje en geen drie

Pfff ik moet nog dweilen, heb een telefoonoor er van gekregen. Dus nu eerst ff stofzuigen en dan de was ophangen. Dan wel weer een kopje thee proberen... die (witte) chocola was geen goed plan net

Wat wel leuk is, er is voor morgen een (student)vervanger voor me, iemand die ik nog ken ook!
Maar Oreo's met witte chocola zitten per twee
Hihi Pilous... ah joh die zijn maar klein moet je maar denken
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Hier ook nooit koekjes altijd die stomme peuk... pfff misschien toch maar eens omdraaien
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Maar Oreo is dieet-veilig
Ik ben in slaap gevallen op de bank en lig hier nog llekker lui te wezen. Sigaretten zijn op dus ik zal zo toch op moeten staan..
Heeft er net iemand oprah gezien?
Was een vrouw met een ernstig verminkt gezicht. Was gewoon eng om te zien..

Heb het begin gemist dus weet niet hoe het gebeurd is.
goede middag , ik ben moe ,heb vandaag voor het eerst 4 uur achterelkaar gewerkt valt me vies tegen.

appel ik heb een klein stukje van O gezien kon er niet naar kijken
ze was aangevallen door een chimpansee (niet gezien maar vorige week werd er over gesproken.. vandaag herhaling van vrijdag)
Ik wil roken! als ik op sta mag ik niet meer gaan liggen van mezelf. Dilemma dus
Was zaterdagavond al Appel. Die vrouw is aangevallen door de ontsnapte chimpansee van haar vrienden. Hij viel haar aan en kauwde op haar handen en gezicht. De aap is afgeschoten toen de hulpdiensten kwamen.
ik dacht al dat ze misschien aangevallen was of zoiets ja. Was echt eng om te zien...
Dit was ze

En dit is ze nu

klik
verschrikkelijk toch ploes?
Ja, ik heb zoveel respect voor haar kracht. Ze zei ook dat als ze zich rot voelt, ze zichzelf toch uit bed sleept om een rondje te wandelen.

Hoe kan je ooit leven? Ze kan niet eten, alleen drinken door een rietje. Ze heeft geen handen, kan niets meer zien en haar hele gezicht is naar de klote.
afschuwelijk gewoon..
ik heb echt veel respect voor die vrouw!!!
begreep ik nu dat ze van de verzekering geen toestemming kreeg voor een operatie aan haar handen omdat ze niks meer zag?
Dat klopt Bankje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven