Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Mogge!
Helleu!

Hihi
quote:liefmeisje2 schreef op 20 september 2007 @ 23:32:

Tjee die moon... wordt tijd dat die ook weer es teug komt!!

Nou vooruit dan maar

Hey allemaal! Hoe gaat het hier?

Ik zag dat Nemo jullie al op de hoogte heeft gehouden van mijn liefdesleven Ik ben inderdaad ontzettend verliefd op mijn vriendje, die ik via paiq heb leren kennen. We hebben nu ruim een maand en hij is echt 100x leuker en liever etc dan bijv Moonman! En hij woont gewoon op fietsafstand, wát een luxe!

Officieel dus geen singol meer, maar ik vind het wel gezellig om weer af en toe te komen buurten Mag wel he?
I feel like happy.
quote:Xander68 schreef op 20 september 2007 @ 23:31:

Ah...ok....het gaat hier qua reactiesnelheid niet zo vlot dan in andere topics merk ik....doesn't matter Ik ben dus een man anders had ik wel Xandera68 geheten.... Thanx voor het compliment...quote:Lelie1 schreef op 21 september 2007 @ 02:35:

(.....)

Herstel: toch maar geen reactie.Jammer....
Hoihoi!

Allereerst, welkom Xander! (dat was ik de vorige keer vergeten )

Liefmeisje, hoe was de bruiloft, alles goed gegaan als ceremoniemeester? Hebben ze 'ja' gezegd tegen elkaar? De bloemen nog gevangen? Hihi!

Lelie, nee, ik snapte niks van het grapje, maar moet wel erg lachen om je enthousiasme! Wij hebben ook van die omschrijvingen van mensen die je niet persoonlijk kent maar wel vaak ziet in de kroeg. Maar namen verzinnen is ook een leuke hobby...

SHIT, nou wilde ik meer dingen zeggen, maar ben het vergeten, ik wijt het aan mijn ziek zijn! Ik ben gelukkig al bijna ziek-af, na een fikse keelpijn gehad te hebben, met koorts ben ik nu weer bijna helemaal bij. Mn slaapritme is alleen aan gort, maar ach, dat ritme bestond toch al niet zo erg.

Hebben jullie nou ook dat je eigenlijk best wel jaloers bent op de leuke nieuwe vriendjes en vriendinnetjes van vrienden? Ik kan soms de verhalen gewoon niet meer aanhoren en dat vind ik niet lief van mezelf. Ik hoor ze het geluk te gunnen, maar in mn achterhoofd zit een stemmetje: "waarom ik nou niet???"

Wel hoorde ik dat mn ex zn relatie heeft verbroken. Wel sneu voor hem, want ik gun hem het geluk. Maar ik had wel de postieve gedachte: Ik ben al veel verder in mn leven dan hij. Hij had een relatie vlak na 'ons' en is dus eigenlijk amper op zichzelf geweest en heeft niet de ervaring als single die ik wel heb opgedaan en die ik heel waardevol vind.

En met deze woorden sluit ik af en ga ik maar eens in mn bedje liggen. Misschien kan ik mn kat overhalen om voor kruikje te spelen vannacht!
Ach, blijkbaar ben jij nog steeds hetzelfde, ander naampje of niet.
Liefmeisje, ben benieuwd hoe je bruiloftsfeest was. Hoop toppie. Gaat ie verder ook weer wat beter met je?
Allemaal n fijn weekend in ieder geval.
lekker shoppen Summer, leuk! Word ik ook altijd blij van! Wat heb je gekpocht?

Vervelend Pop, dat je zo ziek bent geweest, alsnog veel beterschap! Ik heb persoonlijk niet echt moeite met verhalen van nieuwe relaties. Ga er nog steeds van uit dat het wel goed komt met me, haha.

Ohja en wat betreft die humor: zoals ik al zei, je had er bij moeten zijn hihi. Bovendien is alles nog eens tien keer leuker als je wat alcohol op hebt hè
Miran: werk ze dit weekend

Lelie heerlijk als je zo kan lachen met vriendinnen.. Ik heb dat met mijn 2 beste (homo)vrienden.. Gisteravond lag ik ook dubbel van het lachen op straat.. Ze hoeven maar op een bepaalde manier te kijken of met hun armen te bewegen .. je kan zoiets ook niet goed uitleggen aan een ander..

Top dat je dat kan hebben , woorden zijn dan vaak overbodig blikken zeggen al genoeg

Pop: beterschap hopelijk na t weekend weer helemaal fris en fruitig..

Xander gezellig dat er weer een man is die ons forum komt versterken..

Q: alles goed met je ?

LiefMeisje : hoe was de bruiloft ?

Nemo: tja ik voel ook geen vuurwerk maar voel mij onwijs op mijn gemak bij hem en als ik hem een aantal dagen niet heb gesproken mis ik hem wel..

Heb met hem gesproken en mijn angsten aan hem verteld.. We geven elkar de tijd en ruimte en gaan vanzelf zien wat er met ons gevoel gebeurd..

Wil dit gewoon niet zomaar weggooien , wil het een kans geven...

Best onbekend terrein voor mij dus ben ergens ook wel erg nieuwsgierig

Ik ga ff de stad in en daarna lekker verder met t bekijken van mijn 6 seizoenen SATC... heeerlijk
Met mij gaat het erg, erg, erg lekker...dank je!
Q, ben je verliefd ofzo?
Nee..ik ben blij!
Ja maar wááááróm dan??
Uhmmmmmmm....
Tssss
Het lijstje voor alle nieuwe Singles , nou ik ben single dus zal me maar toevoege

- Leeftijd? 26

Hoe lang al single? euh bijna 2

- Langste relatie ? 13 maanden

- Kortste relatie? 1 maand

- Regio? noord brabant

- Aan het daten? nee

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 7

- Sterrenbeeld ? waterman

- Kinderen of kinderwens ? ja

- Hobby's (speciaal voor Q) stappen, met vrienden dingen ondernemen
An81 : welkom

Wt een heerlijk weer buiten , zit te twijfelen om ff naar t vondelpark te gaan of te gaan shoppen ...

Wil graag een correctiebroek en/of hemd kopen, heb namelijk een erg leuke jurk gekocht maar baal van die 2 kleine zwembandjes aan de zijkant.. Volgens een vriendin helpt zo'n broekje/hemd en lijkt t allemaal wat strakker..

Misschien beide maar combineren en t park en shoppen
Hi , ik zag mn ex ongeveer een week geleden op t station nadat het een maand uit was, ik was van plan hem te negeren maar hij schreeuwend aan de overkant, me aan t begroeten... ik dus meteen bellen van hoe is het enz, en ik wou even afspreken en kijken hoe het nu zat enz maar toch niks van gekomen.

Vanaf vrijdag weer t contact helemaal verbroken........... gelukkig.... ik zat bij hem thuis en hij stak rustig een ranzige joint op, werd al misselijk van de lucht, terwijl hij weet dat ik het er niet mee eens ben! leve het vrijgezellen bestaan!

groetjesssssss
Hoi

Ben er een tijdje niet geweest, internet werkt niet goed hier.

Even een paar pagina's teruggelezen. Mijn conclusie en vragen:

Met Nemo en Moon gaat het erg goed, mooi zo.

Lelie gaat als vanouds (hoe zit het nu met ex-BM, heeft dat potentie?).

Des is terug, onder n andere naam dan, had ik ook wel verwacht.

Janneke weg voor nu.

Shape, helemaal weg.

Miran, dat hoor ik nog wel.

Summer ook nog hier, alweer een tijdje inmiddels.

Liefmeisje, FBM is of gaat naar het buitenland voor langere tijd?

Q, waarom ben jij zo blij?

Xander, jou ken ik van een ander topic.

En nog wat meer (voor mij) nieuwen.

Volgens mij klopt het wel zo'n beetje toch.

Ik ben terug van vakantie, was fijn. Met mijn relatie gaat het nog steeds erg goed. Ik hoor hier dus ook echt niet meer, het is puur uit nieuwschierigheid om te kijken hoe het met jullie is dat ik hier af en toe nog kom.
Cum non tum age
Hoi Noa, leuk dat je je even laat zien hier Vind ik altijd leuk.

Goede conclusie wel, alleen gaat 'Lelie als vanouds?' Vrij rustig hier momenteel, maar toch eigenlijk ook wel heel verliefd op exBM. Dat wel. Ik ga hem echt héél binnenkort zien. Erg eng.

Ben benieuwd waar je was op vakantie, maar misschien spreek ik je ook nog wel op MSN
Noa, goeie vakantie gehad? Waar was je op vakantie?

Welkom An81, hoe lang single? Eh 2 ... ?? Was me niet helemaal duidelijk wat het moest zijn...

Lelie nog steeds met exFBM dus al n datum?

Allemaal een lekkere dag gehad? Lekker genoten van het mooie weer? Ik wel, nog even de laatste zonnestraaltjes meegepikt, was heerlijk..
Hi allemaal, ter introductie:

- Leeftijd? 36

- Hoe lang al single? weet geeneens meer precies hoe lang...al tijd dus

- Langste relatie ? 6 jaar

- Kortste relatie? 1 maand (kan je dat relatie noemen..neee he)

- Regio? Zuid-Holland

- Aan het daten? nee

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 5

- Sterrenbeeld ? waterman

- Kinderen of kinderwens - nee geen kids, of ik ze wil? ben ik nog niet uit

- Hobby's (speciaal voor Q) lekker eten, fitness, yoga
quote:Xander68 schreef op 19 september 2007 @ 23:15:

Volgens mij lul ik tegen een muur....

Hi Xander, tijd niet "gezien" en "gesproken" op het forum. Weet je nog...nachtbraken op het forum tijd geleden in jouw en mijn vakantie. Ben zelf tijdje niet op het forum geweest.

Hoe is het met je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven