Ervaringen met Superkeukens

01-03-2010 16:40 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, hebben jullie ervaringen met de keukens van super keuken?? Kunje hier een beetje wat van de prijs afkrijgen, kun je de keuken zonder inbouwapparatuur krijgen en hoe is de kwaliteit en service?

Alvast heel erg bedankt
Prima ervaringen met Superkeukens. Keurige keuken geleverd en alle afspraken nagekomen.

Als je kickt op veel van de prijs afkrijgen, ga dan naar de eerste de beste keukenoplichter. Die beginnen met 20.000, en binnen tien minuten zijn ze gedaald naar 10.000, maar dan moet je natuurlijk wél vandaag tekenen.

Bij superkeukens krijg je meteen die offerte van 10.000. Maar als jij liever in de waan verkeert dat je een reuze-onderhandelaar bent, dan moet je vooral ergens anders heen gaan.....
Hoi snormel, het gaat mij niet om het onderhandelen, maar wel om een goede voordelige prijs voor een keuken betalen. Ons budget is namelijk niet al te groot en ik vraag me af of er nog erg veel meer boven op de prijs komt?
Hoe bedoel je of er veel boven op de prijs komt?

Wij hebben de keuken gekregen voor de afgesproken prijs. Wel kostte de montage nog geld, maar dat weet je ook vooraf.

Als je per se voordelig wilt kun je ook naar IKEA of KVIK gaan, maar wij vonden Superkeukens heel betaalbaar. We zijn ook bij hun buren geweest (in Utrecht) en daar deden ze de "wij zakken zo geweldig met de prijs-truc". Bij SK was de eerste prijs die ze noemden meteen al lager, maar ze zeiden er ook bij dat dat de vaste prijs was. Vind ik wel zo prettig.
Nou ik bedoel dat de aangegeven prijs die bij de keukens hangen als je er eens gaat kijken niet is met de handgrepen, en mischien een ander werkblad
Ik heb geen idee, ik heb nog nooit ergens gezien dat er een keuken staat die exact de keuken is die ik wilde hebben. Ik wilde altijd of andere grepen, of andere apparaten, of een ander blad, of andere laden, of hogere kastjes.... Dus een prijsopgave vragen moet je toch.

En dan ga je vragen stellen, zo van: en als ik een massief houten blad wil ipv composiet, wat is dan het verschil, en als ik hier laden wil ipv deurtjes, wat kost dat dan, enz.
Wij hebben o.a. een offerte laten maken voor onze nieuwe keuken bij Superkeukens. Ze vertellen je eerlijk wat ze waarvoor rekenen. Je krijgt een gesplitste offerte dus je kan zien wat de kastjes kosten, de apparaten en het blad. Erg fijn. De keuken plaats je zelf of je laat het plaatsen via Superkeukens. De prijs is dus exclusief plaatsen.

De keuken die wij hadden uitgezocht (wit, strak, hoogglans) was bij Superkeukens ongeveer even duur als bij de Ikea of de Kvik. Daar werken ze ook allemaal op dezelfde manier. Een gesplitste prijsopgave en zelf plaatsen dus.

Verder geen ervaringen want we hebben nog niet gekozen met wie we in zee gaan.
Twee weken geleden is de keuken die we bij Superkeukens besteld hebben geplaatst. Alles was gelijk in orde, op één klein latje boven de koelkast na, dat wordt na besteld.

Ik was doodzenuwachtig (vanwege de keukenhorrorverhalen) maar het is me reuze meegevallen. De verkoper was aardig, reageerde snel terug (ook via email) en we hebben een aardige prijs gekregen. Ze onderhandelen nauwelijks, maar halen gelijk al 30% van de eerste prijs (incl. plaatsen) af, zei die verkoper toen. Daarna heb ik er nog een paar honderd af gekregen en een actie die toen verlopen was, kreeg ik alsnog. De keuken kon zelfs nog een week eerder geplaatst worden!

Let wel op de aanbetaling, je krijgt van CBW (ofzo?) maar 15% mocht het misgaan met de keukenzaak, maar ze vragen standaard 25%. Maar dat is normaal geloof ik. Daar deed onze verkoper iig niet moeilijk over.

Ben tot nu toe erg tevreden!

Tip: Kijk ook eens op het forum van radar!
Ik heb 2 jaar geleden mijn keuken bij superkeukens gekocht, Het is een mooie keuken en ben er erg blij mee, Maar ik zou er nooit meer een keuken kopen, als ik belde namen ze 9 van de tien keer niet op of ik kreeg een mevrouw aan de telefoon die zei dat er iemand terug ging bellen, wat nooit meer gebeurde. Ik moest laatst toevallig ook nog een filter bestellen voor in mijn afzuigkap en dat heeft zo verschrikkelijk lang geduurd voordat ik iemand aan de telefoon kreeg en daarna gingen ze het voor me bestellen en lieten ze weer weken niets horen en toen moest ik weer zelf bellen, hadden ze het helemaal niet besteld,blablabla om een lang verhaal kort te maken, ik vind de service helemaal vreselijk, maar de keuken was inderdaad niet zo duur, dus misschien dat dat dan normaal is, in ieder geval succes!
Ook heel positieve ervaringen met SuperKeukens, zowel qua prijs als kwaliteit.

Offerte is inderdaad helemaal uitgesplitst en heel duidelijk. Overigens kon er in mijn geval echt nog wel heel wat van die prijs af. Ik kwam ruim 25% goedkoper uit dan bij Ikea en ik heb notabene een 2-tal heel aparte kastjes en werkblad op maat daarvoor.
Hier ook goede ervaringen. Met als groot pluspunt dat je bij zelfmontage wel alle kasten en kastjes al gemonteerd ophaalt (je mag van hen de aanhanger lenen). Scheelt je een hoop tijd in vergelijking met bijvoorbeeld Ikea.

Er was 1 deurtje beschadigd, dat werd gewoon nabesteld en was er na 2 of 3 weken. Ze vragen ook niet of dat al zo was of dat het tijdens montage is gebeurd.

En inderdaad, ze gaan tekenen voor je en dan beslis je wat voor greepjes en werkblad ed wilt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven