Bezemtopic deel 6
dinsdag 2 maart 2010 om 19:47
zwaait terug naar Fussie....
MissM, een hart onder de riem voor jou! Ik heb met je te doen.
Voor alle broodbakmasjien-bezitters: doen jullie dat nou vaak? Wij hebben ook een tijdje zo'n ding gehad, maar ik vond het maar ellende. Misschien kwam het omdat we niet zo'n goede hadden. Het werd een heel zwaar compact brood. Niet zo lekker.
MissM, een hart onder de riem voor jou! Ik heb met je te doen.
Voor alle broodbakmasjien-bezitters: doen jullie dat nou vaak? Wij hebben ook een tijdje zo'n ding gehad, maar ik vond het maar ellende. Misschien kwam het omdat we niet zo'n goede hadden. Het werd een heel zwaar compact brood. Niet zo lekker.
dinsdag 2 maart 2010 om 20:05
Mag ik hier even komen vloeken.
't Is godverdomme zo verschrikkelijk kutterdekut.
Zo oneerlijk. Jezus krijgen ze nu nooit eens een keer goed nieuws te horen. Zo oneerlijk, zo zwaar, zo godvergemes klote.
Sorry, maar slecht nieuws van Robo.
Moest het even kwijt en wilde het niet in Robo's topic doen.
Jezus Christus wanneer vinden ze nu eens medicijnen uit die die rotkutkanker voorgoed geneest.
't Is godverdomme zo verschrikkelijk kutterdekut.
Zo oneerlijk. Jezus krijgen ze nu nooit eens een keer goed nieuws te horen. Zo oneerlijk, zo zwaar, zo godvergemes klote.
Sorry, maar slecht nieuws van Robo.
Moest het even kwijt en wilde het niet in Robo's topic doen.
Jezus Christus wanneer vinden ze nu eens medicijnen uit die die rotkutkanker voorgoed geneest.
dinsdag 2 maart 2010 om 20:08
dinsdag 2 maart 2010 om 20:13
dinsdag 2 maart 2010 om 20:41
Zo bedoelde ik het niet helemaal denk ik Zoebie.
Ik bedoel meer dat zulk nieuws bij jou nog harder aan komt dan bij mij bijvoorbeeld, omdat je zelf zoveel met die klotekanker te maken gehad hebt. Dat het jou daarom dubbel veel pijn doet, ofzo.
Dus niet om jezelf huilen, maar gewoon, dat het bij jou dubbel binnen komt.
Wat fijn dat jullie gemeet hebben trouwens, dat wist ik niet. En ja, het is ongelofelijk oneerlijk.
Ik bedoel meer dat zulk nieuws bij jou nog harder aan komt dan bij mij bijvoorbeeld, omdat je zelf zoveel met die klotekanker te maken gehad hebt. Dat het jou daarom dubbel veel pijn doet, ofzo.
Dus niet om jezelf huilen, maar gewoon, dat het bij jou dubbel binnen komt.
Wat fijn dat jullie gemeet hebben trouwens, dat wist ik niet. En ja, het is ongelofelijk oneerlijk.
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 2 maart 2010 om 21:16
dinsdag 2 maart 2010 om 21:52
Het voelt nu een beetje raar om met mijn nickchange binnen te vallen.
Zoeb, ik heb het gelezen en je vloeken is terecht. Wat kan een mens zich ongelooflijk machteloos voelen. Robo vecht letterlijk voor haar leven en het enige wat wij kunnen doen is met haar meehuilen, een knuffel geven, een bemoedigend woord neerzetten en ons verder verschrikkelijk rot en onmachtig voelen.
Ik huil ook mee, om onze dochters, om Robo! Omdat wij van heel dichtbij hebben meegemaakt waar zij nu door moet. Wij allebei, ieder op onze eigen manier
Zoeb, ik heb het gelezen en je vloeken is terecht. Wat kan een mens zich ongelooflijk machteloos voelen. Robo vecht letterlijk voor haar leven en het enige wat wij kunnen doen is met haar meehuilen, een knuffel geven, een bemoedigend woord neerzetten en ons verder verschrikkelijk rot en onmachtig voelen.
Ik huil ook mee, om onze dochters, om Robo! Omdat wij van heel dichtbij hebben meegemaakt waar zij nu door moet. Wij allebei, ieder op onze eigen manier
dinsdag 2 maart 2010 om 22:12
woensdag 3 maart 2010 om 06:42
woensdag 3 maart 2010 om 07:32
Lieve Robo én Buuf, gewoon lekker janken als dat jullie oplucht, om wie je dan ook jankt, jezelf, je dochter, Robo...
Damn, ik ben ook wel benieuwd waarom Jonna the builing geleft heeft
Jahaaaa, ik zag het ook, dat het om zeven uur gewoon een end licht was!! Lente!
Lijstje voor vandaag;
- douchen
- mezelf knap maken (dát zal een opgave zijn )
- ramen lappen (ik heb warm waaaater!)
- als ik er aan toe kom; dweilen
- voorbereiden op arbeidsvoorwaardengesprek straks
- naar gesprek toe
- stemmen
- langs mijn werk om mijn fijne kinderachtige baas bij te praten en net te doen of mijn neus bloed (laaaang verhaal)
En dat was het wel zo'n beetje, geloof ik. Misschien dat ik direct langs de gemeente kan om wat dingen voor mijn werk te regelen, dat weet ik nog niet.
Damn, ik ben ook wel benieuwd waarom Jonna the builing geleft heeft
Jahaaaa, ik zag het ook, dat het om zeven uur gewoon een end licht was!! Lente!
Lijstje voor vandaag;
- douchen
- mezelf knap maken (dát zal een opgave zijn )
- ramen lappen (ik heb warm waaaater!)
- als ik er aan toe kom; dweilen
- voorbereiden op arbeidsvoorwaardengesprek straks
- naar gesprek toe
- stemmen
- langs mijn werk om mijn fijne kinderachtige baas bij te praten en net te doen of mijn neus bloed (laaaang verhaal)
En dat was het wel zo'n beetje, geloof ik. Misschien dat ik direct langs de gemeente kan om wat dingen voor mijn werk te regelen, dat weet ik nog niet.
668, the neighbour of the Beast
woensdag 3 maart 2010 om 08:04