Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
Even zwaaien want druk! Nu Zoon in bad doen en daarna lekker slapen! Verder alles oke hoor!

voor jullie!
zwaait terug naar Fussie....

MissM, een hart onder de riem voor jou! Ik heb met je te doen.

Voor alle broodbakmasjien-bezitters: doen jullie dat nou vaak? Wij hebben ook een tijdje zo'n ding gehad, maar ik vond het maar ellende. Misschien kwam het omdat we niet zo'n goede hadden. Het werd een heel zwaar compact brood. Niet zo lekker.
Mag ik hier even komen vloeken.

't Is godverdomme zo verschrikkelijk kutterdekut.

Zo oneerlijk. Jezus krijgen ze nu nooit eens een keer goed nieuws te horen. Zo oneerlijk, zo zwaar, zo godvergemes klote.

Sorry, maar slecht nieuws van Robo.

Moest het even kwijt en wilde het niet in Robo's topic doen.

Jezus Christus wanneer vinden ze nu eens medicijnen uit die die rotkutkanker voorgoed geneest.

Eigenlijk ben ik helemaal niet zo'n vloekbeest.

Maar dit is zo erg.
Lieve Zoebie, als jij de behoefte voelt om te komen vloeken moet je dat doen

En het IS ook allemaal godvergeten oneerlijk... En je staat zo machteloos met al dat slechte nieuws elke keer.

Lekker hier vloeken meid, als dat oplucht!
668, the neighbour of the Beast
Ik zit gewoon een potje te janken achter mijn laptop.

Gewoon omdat ik weet wat het is om dit nieuws te krijgen.
Snap ik. Ik heb zijdelings ook één en ander gehoord en gelezen over jouw verhaal, en ik kan me voorstellen dat dit zó veel met je doet. Elke keer weer die klotekanker....

Lekker janken lieverd, dat lucht op. Niet alleen om Robo, maar ook om je eigen verdriet.

Zoebie... wat een verschrikkelijk nieuws. Ik heb het niet gevolgd, maar wil ook jou heel veel sterkte wensen. Een hele dikke kus.
Maar ik huil nu om Robo, niet om mezelf.

We hadden in januari natuurlijk de meet met de meiden van Robo's topic. 't Is zo'n fantastisch mens. En zo oneerlijk dit.
Zo bedoelde ik het niet helemaal denk ik Zoebie.

Ik bedoel meer dat zulk nieuws bij jou nog harder aan komt dan bij mij bijvoorbeeld, omdat je zelf zoveel met die klotekanker te maken gehad hebt. Dat het jou daarom dubbel veel pijn doet, ofzo.

Dus niet om jezelf huilen, maar gewoon, dat het bij jou dubbel binnen komt.

Wat fijn dat jullie gemeet hebben trouwens, dat wist ik niet. En ja, het is ongelofelijk oneerlijk.
zoeb , laat het maar lekker lopen allemaal
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Dikke knuf, Zoebie
Oh Mareltje ik bedoelde het ook helemaal niet verkeerd.

Ik heb natuurlijk tegen beter weten in zitten hopen op iets simpels en ik had het bange vermoeden ergens ver weg gestopt. Ergens toch nog een beetje hoop gehouden omdat Robo niets hoorde. Het komt inderdaad zo vreselijk hard binnen.
Weet ik Zoeb, ik snap alleen ook dat mijn opmerking anders over kwam dan het bedoeld was.

Wilde je alleen een hart onder de riem steken

Niet dat je daar veel aan hebt, maar toch.
Het voelt nu een beetje raar om met mijn nickchange binnen te vallen.

Zoeb, ik heb het gelezen en je vloeken is terecht. Wat kan een mens zich ongelooflijk machteloos voelen. Robo vecht letterlijk voor haar leven en het enige wat wij kunnen doen is met haar meehuilen, een knuffel geven, een bemoedigend woord neerzetten en ons verder verschrikkelijk rot en onmachtig voelen.

Ik huil ook mee, om onze dochters, om Robo! Omdat wij van heel dichtbij hebben meegemaakt waar zij nu door moet. Wij allebei, ieder op onze eigen manier
Lieve Buuf

Ja hé, jij en ik weten wat het is om dit klotenieuws te krijgen.

Daar ga ik weer. Ben gewoon erg jankerig vanavond.

Gofferdegofferdegoffer.
Waarom heeft JonnaX het gebouw verlaten? Om er maar eens een lullig praktisch onderwerp in te gooien.
Het mag, Zoeb! Het is voor mij, op een aparte manier, ook een vorm van herbeleving. Zolang geleden....en toch!

Voor jou ligt het anders. Nog niet zo lang geleden was het overlijden van jouw meis heel erg dichtbij.

Huil, jank, schreeuw en vloek! Om jouw meis, om Robo.
Zie de BH Mamz.
Moggûh lieve lieffies!

Bbrr...wat is het vroeg, had een beetje moeite met wakker worden. Ixsje komt zo, eerst thee.

Zoeb, heb je kunnen slapen?

Hebben jullie trouwens de eerste vroege vogels al wel weer gehoord? De lente komt er écht aan!

Geniet!
Mogguh

Ik zag wel dat het al licht werd toen ik om ongeveer dezelfde tijd opstond.

Jeeej!
Lieve Robo én Buuf, gewoon lekker janken als dat jullie oplucht, om wie je dan ook jankt, jezelf, je dochter, Robo...

Damn, ik ben ook wel benieuwd waarom Jonna the builing geleft heeft

Jahaaaa, ik zag het ook, dat het om zeven uur gewoon een end licht was!! Lente!

Lijstje voor vandaag;

- douchen

- mezelf knap maken (dát zal een opgave zijn )

- ramen lappen (ik heb warm waaaater!)

- als ik er aan toe kom; dweilen

- voorbereiden op arbeidsvoorwaardengesprek straks

- naar gesprek toe

- stemmen

- langs mijn werk om mijn fijne kinderachtige baas bij te praten en net te doen of mijn neus bloed (laaaang verhaal)

En dat was het wel zo'n beetje, geloof ik. Misschien dat ik direct langs de gemeente kan om wat dingen voor mijn werk te regelen, dat weet ik nog niet.
Marels, in het kort; mijn bedrijf gaat lopen als een tierelier en word ik te herkenbaar en daarmee te vindbaar.

Ik ben altijd zo nieuwsgierig als mensen zeggen; laaaaang verhaal, dus...................

Geen lijstje vandaag! Oh ja, toch wel:

* wttk
Dag kinders
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Goedemorgen dames!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven