Oktober 2007 # 3

26-05-2007 09:36 2021 berichten
Alle reacties Link kopieren
en de groep is te vinden op: http://groups.msn.com/oktober2007/homepage

MH en MH man gefeliciteerd met jullie dochter!!!

Wat is het ineens rap gegaan zeg.

Geniet maar lekker van jullie dochter (had ik het toch goed haha)!! Ik ben heel benieuwd naar je bevallingsverhaal!!

Liefs Luna.
Jeeeeetje, wat een nieuws!

Lily; van harte met je twee meiden!! Wat geweldig!!!!! Erg blij voor jullie! Heerlijk als je ze straks ook mee naar huis mag nemen! Veel geluk!!

En MH; ook van harte!!!!!!!!!!!!!!!! En toch een meisje! Wat leuk zeg, ben ook heel benieuwd naar de naam! (Bergje; bedankt voor je oplettendheid)

Geweldig hoor meiden (met jullie meiden!) Allemaal meiden trouwens (betekent dat voor de rest jongens?!).

Luna; ja zul je zien dat het in de vakantie valt! Zou ook wat zijn... Bij mij was het vorige keer wel het geval, zowel mijn zus als vader waren op vakantie! Heel jammer, en vooral voor hun.. maar ja.

Bandenpijn zal er inderdaad echt wel bijhoren, zeker als je ook nog flink aan het lopen bent.. Rustig aan doen hoor! Voelt niet fijn.

Nou, hoop snel meer nieuws te lezen hier!!

veel liefs voor iedereen!
Lily, gefeliciteerd met jullie dochters!! Wat een leuke namen! Ik hoop dat ze snel naar huis mogen!!! Geniet ervan!

MH, een meisje gefeliciteerd! Ben benieuwd naar de naam!!!

Ben benieuwd wie de volgende is!!!
Stiekem om een hoekje kom ik binnen......

Sorry ik kon jullie niet vinden.....MH had gevraagd het te melden maar te laat zie ik nu......gelukkig weten jullie het nu ook van MH!!! Ze heeft een prachtige dochter!!!

Ik sluip weer weg......
Is er ook iemand anders dan MH die de tabel kan aanpassen?

MH heeft vast wat beters te doen nu
MH ook bevallen!!! Joepie, gefeliciteerd, ik hoop dat alles goed en voorspoedig is gegaan en dat jullie lekker aan het genieten zijn van jullie dochter!!

Lily, Gefeliciteerd! Gaat het verder allemaal goed met je meiden? Mooie namen zeg! En hoe gaat het met jouw herstel?

MH Gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet ervan!

Nou aangezien Monk waarschijnlijk ook bevallen is... it's up to you crini, blink en Cip...! Spannend he meiden. Wie zal er volgen..

Luna, Is het nog gelukt met shoppen? Balen als je schoonouders de kraamperiode zouden missen. Maar wie weet heb jij je kleintje dan al.

Ik ben vanavond lekker met een vriendin uit eten geweest. Heerlijk zeg en nu ga ik lekker tukken. Weltrusten meiden

-X-
Echt leuk al die bevalverhalen hier!

Lily ik had je wel al gemist, maar niet verwacht dat je al bevallen zou zijn. Wel fijn dat de bevalling spontaan op gang kwam.

Hoe gaat het nu met je meiden? hoe groot waren ze bij de geboorte? En hoe gaat het verder? Als jullie weer allemaal rustig thuis zijn wil ik graag nog een keer je uitgebereide bevallingsverhaal lezen!

Voor nu veel sterkte met het heen en weer gaan naar het ziekenhuis, en cliche maar waar: genieten!!!

MH, een dag na de uitgerekende datum, heel netjes! en toch nog vrij onverwacht he! Ook van jou verwachten we natuurlijk een uitgebreid verslag :-)

maar eerst lekker uitrusten en genieten!

Volgens mij is MH trouwens de enige die de tabel kan aanpassen, omdat het op een account van haar staat. nou ja, dan moeten we alles maar onthouden he (valt niet mee met de zwangerschapsdementie natuurlijk)

Hier alles ok. Vanochtend op controle weer alles helemaal netjes. Kindje is al superdiep ingedaald en zit hardstikke vast. (assistent kon eerst niet eens voelen hoe het lag, maar het bleek zo diep te liggen dat ze al het nekje voelde) dus daarom is lopen enzo minder lekker, er hangt echt iets tussen mn benen :-) verder alles ok.

En, feest, de foto's zijn af, alles is ingeplakt en bijgeschreven, dus daar ben ik erg blij mee!!!

Kom morgen even verder reageren, maar ben moe... ga lekker slapen.
De man van mostly happy wil jullie even doorgeven dat ze vanmiddag is bevallen van een dochter. Het ging niet helemaal vanzelf want we raakte nar het ziekenhuis (vacuum pomp) maar het resultaat mag er zijn. Zowel moeder als dochter maken het prima. Een pracht van een dochter van 2840 gram en 49 cm lengte. Ze mag zondag ochtend weer naar huis. Spoedig daarna zal ze de details wel met jullie doornemen.

Gegroet
Hoi man van MostlyHappy,

Wat leuk dat je ons even op de hoogte komt brengen!

Voor jullie allebei heel veel felicitaties en geniet van jullie gezinnetje!!

liefs, NItro
MH man, Proficiat en wat een mooi meisje! Leuke naam ook. Heb even op jullie beebiesite gespiekt hoor..

Groetjes aan MH.

Ief
Lily,

VAN HARTE MET DE 2 MEIDEN!!!

Leuke namen. Hopelijk mogen ze snel mee naar huis. Hoe is het met ze en met jou en je lilyman?

Liefs Colleke

MH,

Ook jullie van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Ben erg benieuwd hoe het allemaal is gegaan en hoe ze heet!. Geniet ervan!

Liefs Colleke
Cip, wat een gedoe zeg, wel VK, geen VK. Gewoon doen waar jij je het lekkerst bij voelt!

Luna, vervelend dat je last hebt van je rug. Heb ik af en toe ook, maar dat gaat meestal snel weer over als ik even ga liggen. Bandenpijn hoort er denk ik wel bij. Ik heb het als ik opeens snel omdraai of als ik te lang bezig ben met poetsen of als ik een tijdje loop. Gaat meestal ook wel weer snel over als ik ga liggen of zitten.

Nitro, wat fijn dat de kleine al zover is ingedaald. Wil dat zeggen dat er binnenkort weer een kleine te verwachten is op het forum????
Moge,

Ga zo even spieken naar de naam van de dochter van MH en MH man; MH Man; ook voor jou: van harte met je meisje!! Machtig gevoel..

Nitro; helemaal ingedaald dus, ja dat voel je wel... Bij mij is dat nog niet het geval, het ligt wel vast zei ze..

Colleke; inderdaad; wat het fijnst voelt. Zou heel graag thuis blijven, maar je weet het nooit (zie je maar weer bij MH). Denk dat ik gewoon maar in het ziekenhuis blijf..

Ief; wat heerlijk nog even uit eten en gezellig! Doe je goed. Ben ook wel benieuwd wie de volgende is, van mij mag hetnog wel even duren, maar kan toch ook ieder moment zo zijn.. We zullen zien.

Luna; denk dat MH inderdaad de enige is,dat wordt op een briefje bijhouden!!

tot later iedereen
Meld!!! Verder niet veel te vertellen......
MH man, bedankt voor het op de hoogte houden van ons. We zijn erg nieuwsgierig natuurlijk hihi. Ga zo even op de beebiesite kijken.

Gefeliciteerd iig met je dochter en geniet maar van je meiden!!

Groetjes Luna
Hallo,

Jeetje zeg..... ben een paar dagen niet geweest en ineens zijn er al een aantal baby's!!!!

Lily Gefeliciteerd met je twee meiden!!

MH Gefeliciteerd met je dochter!!!!!

Groetjes Stier18
@Nitro: wat goed dat jullie kindje al is ingedaald. Het zal idd niet meer zo lekker lopen. Maar het duurt ook allemaal niet meer zolang.

Mooi dat al je foto's zijn ingeplakt, geeft weer een voldaan gevoel ;o)

@MH: via jullie site de naam gelezen, een erg lieve en leuke naam. En wat een mooi meisje hebben jullie.

Alle bevallen dames, geniet van jullie kindjes en we hopen snel de verhalen te horen als jullie goed uitgerust zijn.

Wie is de volgende?????
Vandaag officieel 37 weken, de voor de eerste keer: meld!

en verder weinig te melden en sjachie, niet lekker enzo, dus kom morgen weer vrolijker langs.
MH en MH man van harte gefelictieerd met de geboorte van jullie dochter!

Jammer dat het kindje toch met de vacuum gehaald moest worden, waarschijnlijk is jullie dochter nog wat dizzy en wat misselijk maar dat gaat gelukkig gauw weer over.

Mijn bevalling heeft 9 uur geduurt en het persen ging heel soepeltjes, 20 minuten voor charlotte en 2 minuten voor marieke. Zij is met de helm op geboren, met andere woorden ze vloog met 1 pers naar buiten,nog helemaal in de vruchtvliezen, de verloskundige kon haar nog net op tijd vangen.

Charlotte was bij de bevalling 2380 gr en 47 cm en Marieke 2240 gr en 44,5 cm.

Marieke groeit goed ze is nu al weer op haar geboortegewicht, dat is snel want normaal doen ze daar ongeveer 2 weken over. Charlotte doet het iets rustiger aan, ze begint ook weer geel te worden dus we denken dat ze morgen weer onder de lamp moet.

Meiden heel veel succes met de laatste loodjes!
Lily; was een goede bevalling dus? Goed zeg!! En wat heerlijk dat zehet zo goed doen!! Heeeel veel geluk

Nitro; 37 weken!! Had je een paar weken terug ook niet gedacht toch? En sjachie.. Ja datken ik wel.. Maar zal weer over gaan ook. Rustig aan hoor

Hier alles oke. Kan de site van MH niet vinden, maar moet misschien ook even beter zoeken op de groep. ga mn best doen.

Prenatal is open vandaag en heeft 20 procent korting op alles. ga toch weer eens voor een wagenkijken.. heb in ieder gevalook een zitje voor bovenop geleend, maar zou ook wel graag een wagen willen. Maar neit zo duur. Xventure heeft ook niet zulke hele duren, anders wordt die het.

Tot later,

en rustig aan voor iedereen!!
@Lily: wat een snelle bevalling alles bij elkaar. En zo te horen gaat het met beiden best goed, tuurlijk gaat het met de een vaak wat sneller als met de ander.

Maar fijn om te horen dat alles zo rustig en goed verloopt. Geniet er lekker van meid.

@Cip: onder links op de group staat de website van hen.

Ja die wagens zijn eigenlijk altijd best prijzig vind ik, maar idd is Xadventure nog te doen, wij hebben er ook een van.

Succes met beslissen bij de prenatal. Veel plezier!

Gisterochtend hadden we onze 2 nichtjes van 3 en 5 op bezoek en mochten ze mee winkelen, nou dat was behoorlijk vermoeiend, maar wel erg leuk.

Na het middageten gingen ze weer naar huis, ik heb toen toch echt even liggen slapen op de bank.

Toen ik gisteravond in bed lag voelde ik iets van steken aan m'n onderkant, erg vervelend en zelfs een beetje pijnlijk. Volgens mij zou dat te maken kunnen hebben met het indalen toch??

Ben benieuwd morgen, want dan moet ik weer naar de vlos en dan zal ze wel weer even voelen hoever het indalen gevorderd is.

Maar ik vind het allemaal behoorlijk zwaar worden, het lopen, in bed liggen en dan moeten draaien, zitten gaat na een tijdje ook moeizamer.

Ik denk dat ik er stiekem wel een beetje genoeg van heb allemaal en verlang ik echt naar het moment dat ik ons kindje kan vasthouden.

Vanmiddag verjaardagsfeestje van nichtje van 5, altijd leuk zo'n kinderfeestje.

En....het wordt vandaag een erg mooie dag qua weer dus dat is genieten. Lekker buiten leven vandaag.

Fijne dag dames!!

Liefs van mij (37wkn + 4d)
@Nitro: doe het lekker rustig aan en we zien je wel weer verschijnen als het weer iets beter gaat.
Lily, dat klinkt allemaal positief. Wat grappig dat Marieke met de helm op is geboren. Ze zeggen toch dat kinderen met de helm op worden geboren bijzondere gaven hebben. Helderziend/voelend? Of was het nou intelligent? Fijn dat je meiden zo goed groeien. Is het ziekenhuis een beetje in de buurt? Het lijkt mij wel rot om ze daar achter te moeten laten. Liggen ze nog in een couveuse?

Nitro, hier ook iemand die in een dip zit hoor. Pff wat kunnen mannen dan ook vervelend zijn .

Magreet, waarschijnlijk heb je die steken van het indalen. Had ik ook een paar weken terug en nu het goed ingedaald is heb ik r geen last meer van.Veel plezier op het kinderpartijtje.

Ben benieuwd wanneer MH zich weer meldt.

Groet,

Ief

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven