3000+ deel euh.... 38 alweer?
dinsdag 2 maart 2010 om 23:07
14 oktober had Floor weer es een grap... Ze wilde een topic zo snel mogelijk volgekletst hebben.
Het resultaat? Een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? 4 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
4. LLLman wordt alleen geknuffeld door, of na schriftelijke toestemming van BAM. (en minny helegaar niet maar dat was bekend.)
dinsdag 2 maart 2010 om 23:42
Voelt wel raar idd.
Aan de andere kant, veeeel minder heftig hoor , toen A opgenomen moest worden, toen we echt aan de grond zaten met hem zeg maar, vond ik het ook fijn als iemand gewoon eens over boodschappen ging praten. Of over zwaar ongesteld zijn. Of over het feit dat je je kind wel eens "weg" zou willen doen
( En dan kon ik lachen om het verschrikte gezicht: "Oh fuck, ja, nee, ik bedoel natuurlijk niet echt weg doen" )
Aan de andere kant, veeeel minder heftig hoor , toen A opgenomen moest worden, toen we echt aan de grond zaten met hem zeg maar, vond ik het ook fijn als iemand gewoon eens over boodschappen ging praten. Of over zwaar ongesteld zijn. Of over het feit dat je je kind wel eens "weg" zou willen doen
( En dan kon ik lachen om het verschrikte gezicht: "Oh fuck, ja, nee, ik bedoel natuurlijk niet echt weg doen" )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 2 maart 2010 om 23:46
Sarah, iedereen is hier welkom, dat weet je!
Boro: herkenbaar!
Zo zei ik laatst nog iets over mijn autistje. In de trant van, ik moet weg want heb hem niet voorbereid dat ik later of niet kom.
Hij gaat uit van bepaalde tijd, dus moet ik nu naar mijn autistje toe.
Oh, dat zeg je toch niet reageerde de gesprekspartner.
Huh? Het is toch potdikke een autistje, kan er niks anders van maken hoor!
Gewoon beestje bij de naam noemen, en idd er moeten ook nog boodschappen gedaan worden.
Raar maar waar.
Boro: herkenbaar!
Zo zei ik laatst nog iets over mijn autistje. In de trant van, ik moet weg want heb hem niet voorbereid dat ik later of niet kom.
Hij gaat uit van bepaalde tijd, dus moet ik nu naar mijn autistje toe.
Oh, dat zeg je toch niet reageerde de gesprekspartner.
Huh? Het is toch potdikke een autistje, kan er niks anders van maken hoor!
Gewoon beestje bij de naam noemen, en idd er moeten ook nog boodschappen gedaan worden.
Raar maar waar.
dinsdag 2 maart 2010 om 23:49
*schrapt floor van "To mail" lijstje af*
( kuuuuuuut, ik heb het echt heul druk gehad ) ( En ik ga naar DISNEY lalaalalalaaaa, met alle3 de kinderen en onze beste vrinden als hulp !!! Sterker nog, zij nemen ons meeeeeheeee whoeehoeeee. )
*Is zo'n probleem gezin toch nog ergens goed voor, gratis tripjes*
( kuuuuuuut, ik heb het echt heul druk gehad ) ( En ik ga naar DISNEY lalaalalalaaaa, met alle3 de kinderen en onze beste vrinden als hulp !!! Sterker nog, zij nemen ons meeeeeheeee whoeehoeeee. )
*Is zo'n probleem gezin toch nog ergens goed voor, gratis tripjes*
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....