Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oepsie, ik kom een oudcollega tegen op de kandidatenlijst van GL; hij staat op nr vier.
Oh jee, ik heb me nog helemaal niet in het sterrenbeeld van de aankomende baby verdiept. Erger nog, ik weet niet eens wat het sterrenbeeld van Pluis is, of dat van man. Zou het ooit nog goed komen?
Scheiden jullie al plastic?
Ik kan haar alles vertellen, ik heb voor Mini een geboortehoroscoop gekregen
quote:Miffy schreef op 02 maart 2010 @ 22:27:

Oh jee, ik heb me nog helemaal niet in het sterrenbeeld van de aankomende baby verdiept. Erger nog, ik weet niet eens wat het sterrenbeeld van Pluis is, of dat van man. Zou het ooit nog goed komen?
Gommes. Het is toch wat eigenlijk.
Die horoscoop of het stemmen?
Die horoscoop
Plastic scheiden kan hier sinds kort, maar de bak waar het gescheiden plastic in moet, is permanent vol.

Pluis werd geboren in de vliezen ("met de helm op"), en toen de verloskundige zei dat van die kinderen traditioneel vaak werd gedacht dat ze paranormaal begaafd waren, keken man en ik elkaar aan: arm kind, nu al de verkeerde ouders.

En ook nog een anoniem sterrenbeeld, dus.
Ik laat het afhangen van mijn STEMming morgen.

Rood van woede --> pvda

Zie ik groen van jaloezie --> GL

Weet ik niet wat ik moet --> D66
Loop ik een blauwtje --> VVD
Geen enkele forumhyena is nog op het sterrenbeeldtopic gedoken. Zouden ze allemaal niet thuis zijn

Mif, ik heb het gezien, die volle bakken bij jullie. Ik doe er nog niet aan mee. Recentelijk bleek uit onderzoek dat het scheiden van plastic door de gemeente vele malen lucratiever is dan de burger dat laten doen. Nu heb ik helemaal geen zin meer.
oh.. sterrenbeeld.. uhm... even denken...ja ik weet het.. 1 hetzelfde als man, 1 hetzelfde als zijn broer, en aangezien schoonmoeder helemaal thuis is in dat soort dingen weet ik wel de sterrenbeelden van man en zijn broer dus ook van mijn kinderen, handig he?

Wij krijgen zo'n plastic zak waar al het plastic in moet. En dat doe ik braaf uiteraard.
Volgens mij heb ik die zak weggegooid

Ik ben Weegschaal, man een Leeuw, Mini op een half uur na een Leeuw (en dus Kreeft) en Mannie ook een Weegschaal. Chinees: Ik een Slang, man een Hond, Mini een Geit en Mannie een Haan

Pamman is net thuis en hij heeft een lekker kruikje voor mij gemaakt. Ik ga daarmee lekker naar bed.

Weltrusten popjes.
wat treffend die chinese sterrenbeelden van jullie Pammie
Nou hé!

Joran zit te liegen, goh, verrassend
Joran? Ik dacht dat jij ging slapen.

Ga ik nu wel doen. Weltrusten allemaal!
You know me Mif Weltrusten
quote:Miffy schreef op 02 maart 2010 @ 21:41:

Alleen zegt dat O- iets over je rode bloedcellen, niet over je bloedplaatjes.

Anderhalve week duurt nog wel even. Man liep hier zaterdag na zijn sportongeluk als een volleerde bejaarde te hobbelen, en nu gaat het al wel weer. Heeft hij op de huisartsenpost een indicatie gekregen van hoe lang het zou gaan duren?

Pammie, da's jammer!

Ja, dat van die bloedplaatjes snapte ik ook al niet. Op zich word ik wel vaker gebeld vanwege O-, maar bloedplaatjes is de eerste keer. Nou ja, we zien het wel.

Arts zei dat A-man wel een tijdje zoet is. Hij heeft ook enorm dikke schouder, knie , heup en enkel nu.Op zich herstelt hij wel snel meestal, maar volgens arts is hij hier wel even zoet mee. Nou ja, we kijken het gewoon even aan.
Ik heb trouwens ook geen idee wat sterrenbeeld van A-man of de kinderen is. Ik weet nog net mijn eigen.

Terrasverwarming mogen ze van mij ook verbieden. Ik vind dat een zo raar iets. Als het koud is ga je toch lekker binnen zitten (ik wel althans, ik heb dat buiten willen zitten in de kou nooit zo begrepen).
Pfff, ik zat nog te twijfelen, was het toch rijbeweiijs.

Als ik hem op dit soort dingen aanspreek is hij gewoon altijd erg onredelijk, waar ik dan weer niet goed tegen kan. Ik weet, het is geen oplossing, maar als je al van tevoren weet dat je vragen om hulp niet positief worden opgenomen, dan heb ik weinig zin. We durfden de laatste maanden geen afspraak meer de maken bij de therapeut omdat we twee keer hebben moeten afzeggen ivm ziektes (jaja), maar nu de lente komt ga ik zeker weer aandringen.

Nou Anky, wat een valpartijen zeg. Ik hoop maar voor jullie dat de vakantie nog doorgaat.

Helleu.

Een relatietherapeut Nitro?

Had je de voorwaarden nog gecheckt Ank?

Ik ben moe. Mannie kwam bij ons kruipen maar al om 3 uur. Ik ben in zijn bed gaan liggen en om 6 uur riep Mini. Ik met haar nog doorgeslapen tot kwart over 7 en toen stond Mannie bij ons dat papa hem niet wilde helpen. Daar was ik heel boos over en dat is aangekomen. Hij is al dagen echt niet vooruit te branden dus ik vang alles op. Vind ik op zich niet erg want ik snap best dat hij even niet lekker in zijn vel zit. Maar als ik niet naast hem in bed lig dan weet hij dondersgoed dat het voor mij geen lekkere nacht was.

Nou goed, hij heeft sorry gezegd en plechtig beloofd zichzelf een schop onder de kont te geven.

Ik heb koffie nodig.
Nitro, hoe is het met je vader? Is er al wat meer bekend?
Koffie helpt niet echt, jammer.

Ik ga naar school, het stemlokaal zit naast Mini's klas. Handig.
Ik heb ook iets sterkers nodig dan koffie. Nachtrust bijvoorbeeld. Pluis lag met een gemeen hoestje in ons bed. Hij heeft wel wat meer geslapen dan zijn ouders.

Ik heb al gestemd. Was lekker rustig in het stemlokaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven