Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beterschap Remma! zouy een fysiotherapeut kunnen adviseren voor een goed kussen, of een andere -peut of -loog? want het klinkt niet fijn.

hier vanmorgen olie op het vuur gegooid door te melden dat ik het belachelijk vond dat ik een mailtje moest sturen om hem aan het katvoer te laten denken.met die opmerking maakte ik duidelijk geen vrienden.

Sokman is hier nergens hoofd van, ja hoofd kattenbakken. en planten. Maar voor de rest 'mag' ik alles regelen en soms ben ik dat zat. zoals nu.

ben met Slof naar het station geweest; wilde mijn kortingskaart klaar hebben voor OV-chipgebruik. hebben we lekker naar de treinen gekeken; jong ging helemaal uit zijn bol.
Pamman is hoofd Financiën en Belasting. En de rest doe ik Van de week raakte hij in stress omdat ik zei dat hij de kinderen moest halen, soep warmmaken en oven aanzetten. Dat kon niet allemaal tegelijk! Ik heb er maar om gelachen en de juiste volgorde aangegeven

Mif, kinderopvang moet je volgens apart opgeven. Ik weet het eigenlijk niet.

Hoest met je hoofd Remma? Slaap jij op je buik?

Nitro Wel goed dat jullie dan hulp zoeken, dat je daar allebei voor open staat. Pamman en ik proberen het even zelf, reacties op elkaar aanpassen. Gaat best aardig. Maar goed, we blijven tegen bepaalde dingen aanlopen (zoals AK - we draaien in rondjes wat dat betreft.) Misschien is het wel goed om daar hulp in te krijgen.

Ik heb het druk maar net overleg en nu lunch. Schiet niet op.
En Mif, wij zouden een herinnering krijgen van de Belastingdienst over het opgeven maar die hebben we nooit ontvangen. Vandaar.
Au Remma, dat klinkt niet fijn.

Sokje, ik begrijp je frustatie, ik kan me daar soms ook wel aan ergeren hoor. Dat A-man er vanuit gaat dat alles vanzelf in huis komt enzo (en er dus ook niet zelf aan denkt).

Ik ben heel braaf vanmorgen naar de huisarts geweest (A-man kon thuis bij Maby blijven, dus ik kon zonder kind) en arts deelde mijn zorgen. Ik krijg nu dus bloedonderzoek en 24-uurs-bloeddrukmeting. Ik opperde nog even of het stress/drukte kon zijn en dat kan inderdaad, maar zij vond de verhoging er iets te groot voor. Dus nu wachten we de onderzoeken volgende week maar even af.

A-man is gelukkig al weer wat beter dan gisteren. hij kan de trap weer af en kan zich weer zelf aankleden. Het lijkt vooralsnog dus met een sisser af te lopen. Pfiew.
te hoge onderdruk is ook niet goed, nee. Fijn dat de huisarts je serieus neemt. tis wel weer een vage (nou ja, vaag) klacht in de reeks van vele, he?

ik kan meestal de passiviteit van Sokman prima hebben, maar soms kan ik er verschrikkelijk van balen. Blijkbaar ben ik nu aan het 'overlopen', want ik kan echt allemaal maar negatieve dingen bedenken momenteel. en das natuurlijk niet helemaal eerlijk
Ja, ik ben wel kampioen der vage klachten geloof ik .

Net boodschappen gedaan met Maby (was heerlijk relaxed met maar 1 kind en ze luistert tegenwoordig (afkloppen!) heel goed in de winkel en nu Ot en Sien van school halen, zodat ze nog even wat kunnen drinken voordat we weer naar de gymles van Sien moeten.
las even je topic, maar die dikke enkels etc vind ik ook niet zo heel denderend. wel goed dat je toch direct naar de HA bent gegaan hoor, Anky!
hoe issut met Remma d'r nek? en d'r hoofd? heeft slapen een beetje geholpen?

o, Nitro, bedenk me ineens dat ik gisteren nog wat info had opogesnord van de gemcitabine. zal even kijken of ik het je via linked in kan mailen, OK?
done.
Het is wel beter, maar nog niet goed Sok. Pff, balen.
quote:remma schreef op 04 maart 2010 @ 17:29:

Het is wel beter, maar nog niet goed Sok. Pff, balen.Balen indeed. helpt slapen? of wordt het dan alleen maar erger?
Eerst wel, maar Remman zag toevallig bij de Aldi een hoofdkussen liggen voor weinig geld. Onder het motto: baat het niet dan schaadt het niet, heeft hij het meegenomen, en daar heb ik me toch lekker op geslapen aan het eind van de middag. Mén
o, dat zegt wel genoeg, denk ik. Goed van Remman!
Remma, als je hier lang last van blijft houden zou je ook eens bij een sportmasseur langs kunnen gaan. Ik heb vroeger als masseuse best wel aardig wat mensen met klachten als jjij op de tafel gehad en een beetje goede masseur kan al heel snel voelen of er sprake is van gespannen en pijnlijke spieren. In zo'n geval kan massage best goed helpen. En als er geen pijnlijke spieren zijn weet je dat het probleem ergens anders ligt.

Zo, kinderen liggen op bed en ik ga zo ook met een boek in bed liggen. Morgen nog een drukke dag op het werk, dus ik wil een beetje uitgerust zijn.

Sokje, dikke enkels vielen volgens de arts gelukkig wel mee. Er zat wel vocht in, maar het was niet schokkend. In mijn beleving was het gelukkig erger dan in de praktijk.

Ga nu nog even snel op de AK kijken.
Ik wacht nog even de nacht af. Morgenochtend weet ik meer
Wijs Anky, heel wijs.

En wat goed van Remman. Fijn dat je zo lekker hebt geslapen Remma. Is het nu weg?

Ik had het druk en vandaag was collega er die maar niet opstart. Die ik 's middags nog steeds dezelfde dingen hoor mompelen als 's ochtends. Echt ongelooflijk, zij maakt niets af.

Wij missen nog 21 plaatjes; Mini 7 en Mannie 12. Gister hadden we er nog 222 niet in totaal dus dat hebben we niet slecht gedaan!
Verstandig Anky. Heel verstandig

Nee, de pijn is niet weg. Lang niet. Vandaar dat ik even de nacht afwacht.

Ik lees dat jullie er weer net zo actief mee bezig zijn als de vorige keer, Pammie. Hier liggen wel 2 boeken, en stapels plaatjes, maar echt heel actief plakken ze niet itt de eerste keer.
Ik heb het bestaan van de plaatjes deze keer voor de kinderen verzwegen .

Haha Remma en Pammie, wat zijn jullie weer eensgezind .
Pluis was erg aandoenlijk vanavond. Hij had zelf een koekje gebakken op het kdv, en kwam dat heel schattig met ons delen. Iets minder schattig was dat hij, doodmoe want niet geslapen op het kdv, toen zijn vader hem mee naar boven nam mij een mep gaf in plaats van een weltrustenkusje, maar daar had hij zelf achteraf echt spijt van. Hij wilde per se alsnog een kusje geven. Man en ik dachten allebei dat het een tijdrektaktiek was, maar toen ik boven kwam, gaf hij inderdaad een kusje en een aai en ging meteen slapen. Dat hoort echt bij hem, pas gaan slapen als eventuele ruzies zijn bijgelegd.

Remma, dat zou mooi zijn, als het met een kussen van de aldi zou zijn opgelost.

Die 24 uursmeting, Anky, wordt die nu meteen uitgevoerd?
anoniem_64ef814a18d67 wijzigde dit bericht op 04-03-2010 20:32
Reden: deze is voor onze eensgezindheid
% gewijzigd
quote:remma schreef op 04 maart 2010 @ 20:27:

Ik lees dat jullie er weer net zo actief mee bezig zijn als de vorige keer, Pammie. Hier liggen wel 2 boeken, en stapels plaatjes, maar echt heel actief plakken ze niet itt de eerste keer.Nou, zij ook niet. Maar ik wel. Vandaag had de gastouder ook heel actief zitten plakken
Wat snoezig dat Pluis pas wil slapen als het weer goed is. Mannie kan ook erg slecht tegen ruzie, moet altijd afgeknuffeld worden.

Vanavond wilde hij nog even in een boekje kijken, roept hij na 5 minuutjes: 'Mama, ik ben zó moe van die plaatjes kijken, ik dacht: ik ga slapen'

quote:Pammie schreef op 04 maart 2010 @ 20:32:

[...]

Nou, zij ook niet. Maar ik wel. Vandaag had de gastouder ook heel actief zitten plakken Hier is Remman stiekem het actiefst
Achgossie, die Pluis. Wat schattig.

Weet hij al dat hij een broertje krijgt trouwens?

Maby is ook zo buitengewoon schattig op dit moment. Ze kan zo heerlijk bij je komen knuffelen en gaat dan heel zachtjes met haar neus in je nek liedjes zingen. Vroeger echt nooit geweten dat je zo verliefd op je kinderen kan zijn . En soms ook heel boos.

24 uurs meting is dinsdag. Ik ga dan maar een nachtje in het logeerbed slapen, want ik geloof dat er elk half uur gemeten wordt, dus ik werd al gewaarschuwd voor een slechte nachtrust (maar ben al lang blij dat het niet op een werkdag hoeft).
Pluis weet dat er een jongetje in mijn buik zit. Hij heeft er zelf ook een - maar soms heeft 'ie in plaats van een kindje ook appelsap in zijn buik

Dat dat jongetje er ook een keer uit gaat komen, vertellen we hem wel wat uitgebreider als de uitgerekende datum dichterbij komt.

Worden die metingen automatisch uitgevoerd, Anky, of moet je zelf actief iets doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven