Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
Jeetje Zoeb, wat is het toch een rotziekte, ben er ook behoorlijk ziek van, lees alleen soms mee........

Vandaag komt de schoonmaakster en ik ben luizenmoeder op school.

Vanmiddag naar de bieb met de kinders en naar de judo, verder lekker vrij.

Als het goed is hebben we een logee, man's broer komt over, moet lezingen geven op een universiteit, waar, dat weet ie nog niet

Ik ben net wakker gedouchd en wel en de bedden zijn al opgemaakt, was zit er al in.

MissM wat doet het zeer hé, je kleine man zo te zien
Ik zal hem even in het heel kort copy pasten van de nietjes.

Korte voorgeschiedenis;

Ik ben in september afgestudeerd als ergotherapeut, kon geen werk vinden dus ben aan het werk gegaan in de supermarkt hier op het durp. Daar vanaf het begin aangegeven dat het tijdelijk zou zijn, dat ik door zou blijven zoeken, maar ik vond maar niks.

Nu heb ik dus donderdag gehoord dat ik een nieuwe baan heb.

Copy paste;

Zaterdag loopt mijn contract af maar kan pas 29 maart beginnen op nieuwe baan.

Volgens baas zou ik die drie weken wel zonder contract door kunnen werken, dat zou ze maandag regelen en laten weten.

Gisteren (maandag dus, quote is van gisteravond al) wist ze nog niks zeker, maar ze zou me bellen als het niet zou lukken. Prima.

Vandaag niks gehoord en nu hoor ik net van mijn collega dat ik volgende week niet meer ingepland sta en dat mijn naam doorgestreept staat.

Gezellig dus. Vooral ook dat ze de moeite neemt om mij dat eerst even te laten weten voor ze het zo weg hangt dat iedereen het ziet vóór ik het zelf weet
668, the neighbour of the Beast
pff, Tut gaat zo naar school, op de fiets.

En ik vind het zo eng, een paar weken geleden is een jongentje verongelukt op de rotonde bij school. Met zijn fiets tijdens het oversteken.

En nou weet ik ook wel dat de kans dat dat weer gebeurd erg klein is, maar toch he.

Loslaten...
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Loslaten he, ......

Hier mogen de jongens om 13.00 alleen naar school maar lopende.

De oudste mag sinds die 9 is wel alleen op de fiets maar nog steeds rilll.......

De jongste is nog geen 6,5 dus nee, die is echt een gevaar, zelfs voor mij als ik naast hem fiets, hij kijkt wel heel goed uit maar slingert nog zo enorm en durft niet achterom te kijken
Marels, fijn zeg

En nu heb je die 3 weken geen inkomen?

Lekker zeg en ook fijn dat als je ergens werkt dat ze zo begaan zijn met je, not.
Ja, leuk he

Maar goed, baas laat zich kennen natuurlijk, die is de kleuter hier, ik niet.

Die drie weken kan ik WW trekken, maar als ze dat nu even op tijd gezegd had, had ik kunnen regelen dat WW deze week al aangevraagd was .

Maak me er overigens niet echt druk om hoor, maar wel jammer dat ik me een half jaar gewoon 100% ingezet heb, ondanks dat het een baan onder mijn niveau was enzo, en altijd overal open over geweest ben, en dat je dan dit krijgt
Ja, leuk he

Maar goed, baas laat zich kennen natuurlijk, die is de kleuter hier, ik niet.

Die drie weken kan ik WW trekken, maar als ze dat nu even op tijd gezegd had, had ik kunnen regelen dat WW deze week al aangevraagd was .

Maak me er overigens niet echt druk om hoor, maar wel jammer dat ik me een half jaar gewoon 100% ingezet heb, ondanks dat het een baan onder mijn niveau was enzo, en altijd overal open over geweest ben, en dat je dan dit krijgt
Mogguh...
goedemorgen

ik heb zo waar het gevoel dat ik uitgeslapen heb en echt wakker ben (dat heb ik werkelijk in maanden niet gehad). En het voelt zo slecht nog niet

Vandaag lekker rustig aandoen heb ik besloten
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Marels wat rot. Ook geen fatsoen om het jou niet eerst even te laten weten.

Its het is de lente. Ik hoorde ook de vogeltjes en dat is zooooo lekker. Hoewel ik dan weer een woelige nacht door heb gemaakt.

Fijn dat de zon schijnt. Als het nu zou regenen had ik er nog een shit bui bij ook nog.
Nou lekker dan Marels! Ben benieuwd hoe de baas gaat reageren.

Mogguh Gold!
Mogguh!

Allereerst een dikke voor Zoeb en Buuf.

Marels, leuk he, bazen Ik zou nog een kraamcadeau krijgen als ik weer aan het werk was. Nou, ik zit hier al weer voor de derde dag, maar heb nog niets gezien. En nou gaat het me niet eens om het cadeau, maar die ongeinteresseerdheid, daar erger ik me aan.

Boro, sterkte met loslaten. Ik vind het ook helemaal niets!

Gisteren was het blijkbaar wel een beetje beter gegaan. Mmetje heeft een paar hazeslaapjes gedaan, maar had zijn flesje niet goed leeggedronken. En toen ik hem ging halen lag hij in een poepbroek, en hadden ze in het schriftje waar ze iedere dag iets schrijven de verkeerde naam gezet. Niet echt prettig dus, al snap ik dat ze het druk hebben en zo.

Maar thuis had hij maar 5 minuten moeten huilen, daarna was het weer goed. Hij was wel heel erg moe, dus hadden we wat moeite om hem thuis op bed te krijgen, maar uiteindelijk heeft hij vannacht goed geslapen.

Hopelijk gaat het vandaag weer een stukje beter!

Weer werken is raar! Ze verwachten dat ik weer volop mee kan draaien, maar mijn hersenen willen nog niet goed mee en heel veel dingen moet ik weer zoeken (hoe ging dat ook al weer).

Maar ook dat komt wel weer goed.
Even ego *en dat mag, want zit nog na te trillen*

Raadsonderzoekster is geweest, een vrouw die vertrouwen wekte en dat heb ik dan ook gegeven. Ik ben blij dat ook nu nog mijn motto is 'kan maar beter eerlijk zijn'.

Straks gaat ze de kinderen zien. Waarvan er eentje eerst een prik moet. Muis is overigens behoorlijk van slag af maar als het echt niet gaat kan ze volstaan met hem alleen zien of later op school nog een gesprekje met hem aanknopen.
Het gaat idd niet om het cadeau MissM dat begrijp ik.

Toch fijn dat het toch beter gaat met Mmetje..

Hoeveel uur per week werk je?
Mamz:

Eerlijkheid duurt het langst, dat is waar.
32 uur, Goldie.

Mamz, heel veel sterkte
Ik heb net mijn harses gestoten aan de punt van de tafel, nu heb ik hoofdpijn

maar mijn ramen zijn gewassen

Mamz en MissM een dikke knuffel
Auw!

Mamz, ook van mij een

Oh, trouwens nog een vraag! Ik kan er een topic over openen, maar hier zijn ook deskundigen.

Ik klets honderduit tegen Ixsje, reuze gezellig! Vier katten in huis is voor zo'n frummel altijd dikke pret!

Maar wat zeg je nou:

'Wat zegt de poes'? of

'Wat doet de poes'?

Wij komen er niet echt uit

En toen werd Ixsje wakker!
ik zeg meestal doet, als ik het spelletje met mijn bewoners speel en bij mijn neefjes zei ik ook altijd doet. Alleen kijken ze me nou vreemd aan als ik zo een spelletje speel
Ik moest even in mijn geheugen wroeten maar ik zei ook altijd 'doet', Buufje.

Bult op je hoofd Its?
Mijn post is weer eens opgevroten

Ik vind zegt en doet allebei prima

Kinders hebben ook hun verhaal gedaan, mogen nog nabellen met vragen, mogen hun verhaal als dat in verslagvorm terugkomt nog aanvullen, en ik dat van mij ook. De raadsonderzoekster verzekert hen dat het in elk geval de bedoeling is dat ze thuis blijven wonen.

Het werk zit erop dus, nu afwachten.
Mamz Ik ga voor je duimen dat het positief uitvalt!

Ik moet nog even bijlezen dus gooi er gewoon ouderwets een groeps tegenaan!! Laptop is nog steeds niet gemaakt(ook nog geen bericht dat ie gearriveerd is..)dus moet af en toe die van oudste afpakken
Je zegt niet: De poes zegt miauwen, maar de poes doet miauwen. Toch? Of enkelvoud. Maar dan komt het op hetzelfde neer. Zegt is kindertaal. Toch. Nou ja nu twijfel ik ook.

Mamz ik ga ook duimen.
een bult en hoofdpijn, zucht

Mamz, een hele dikke knuffel voor jouw. Ik ga voor je duimen, kaarsjes branden en alles wat ik nog meer kan doen om het positief te laten uitvallen
Hoe lang moet je wachten voor je meer weet Mamz?

Wie is er allemaal al wezen stemmen?

Ik wacht op Goldman en oudste (die mag vandaag voor het eerst).

Ik ben trouwens niet op andere (stem-)gedacht gebracht door dat topic op actueel vandaag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven