Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
Kan het niet zo snel terugvinden, maar naast de plaatjes die ik vanmiddag op de post heb gedaan, zag ik dat ik evt. ook nog 133 en 162 voor je heb. Dacht dat ik dat gemaild had, maar kan mail zosnel niet terugvinden, maar kan die 2 dus nasturen.
super! Dank je wel!
Als er op een rouwkaart staat ' koers op eigen kompas' dan doelt dat toch vaak op euthanasie ofzo? Iemand bij mij in de flat is overleden (kende hem niet, evengoed zielig) en er hangt een rouwkaart in de lift waar dat op staat...

Nou ja...koffietje iemand? Thee?
Of hij was heel eigenzinnig... kweeniehoor...

Ik lust wel koffie decafje
Mmm moest eigenlijk aan iets anders denken D. (zelfmoord).

Hoe was je cursus?

Leuke stamkroeg avond. Zeer goed voor het ego. Altijd fijn.
Fijn Suup dat avond ok was.

Tila, andere 2 hou ik voor je apart maar kan ik waarsch. pas vrijdag versturen. Ga onverwacht ff 2 dagen naar mijn Lief (vlak bij Suup, maar Suup deze x weer geen meet-tijd, zie ik mijn Lief te kort voor).
Tis je vergeven hoor Thee .

Komt vast wel een keer.

En dank voor je lieve berichtje eerder op de avond. Is bij jou ook allemaal geen kattenpis he?
Is prima hoor, thee, ik vind dit als hardstikke lief

Verkiezingen.... ik ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren, vandaag.

Wie wil er koffie? En wat voor kleur stemballonnen hangen er vandaag per kamer in het Kasteel?

**hangt een rode op**
*hangt er een rode bij en pakt koffie*
Ballonnen! Ik ben dol op ballonen!

**serveert versche ballonnen koffie **
~knabbelt op een rood potloodje~

Is toch iedere keer weer leuker dan per computer.

Alsof je muziek luistert van een elpee.
Wat wilde ik nou toch typen?
Vinnikook

Tenminste, dat denk ik. Heb nog nooit per stempjoeter gestemd.
Niet? Ik vnd die stempjoeter wel wat hebben eigenlijk. Hoewel we in suupstad het een keer voor elkaar hebben gekregen om met stemcomputer alsnog als laatste de uitslag te hebben. Was een storing.

Ik weet ook al waar ik op ga stemmen, weet alleen even niet waar mijn stemkaart is .
Vind bij de stempjoeter een stukje charme van het stemmen wegvallen.

Maar hey, daar gaat het natuurlijk ook helemaal niet om; om de charme van het stemmen. Het gaat om het stemmen zelf. En dat we nu langer moeten wachten op de uitkomst vind ik wel weer een beetje jammer.

~hoopt op een goede opkomst~

Oh, en ja, ik heb nogsteeds een blije muppetbek.

Vannacht had Mopsey een nachtmerrie en wilde bij mij in bed. En dus zag zij voor het eerst dat "haar" plekje bezet was, en zag ik mijn blije muppet-smile op haar gezichtje weerspiegeld. Een belachelijk brede grijns had ze op haar snoetje, en uiterst tevreden klom ze toen maar aan mijn andere zijde in bed.

Daar lag ik dan, ingeklemd tussen mijn slapende liefdes. Nog geen arm kon in bewegen, en allemachtig wat had ik het heet, maar oh, wat heb ik ervan genoten. Stilletjes lag ik te luisteren naar die twee ademhalingen die af en toe een wedstrijdje hardsnurken deden, en zag het licht worden in mijn slaapkamer. Zo fijn......
Mims

Wat mooi en lief en smelt.

Kopje koffie dan maar?
Mims, wat mooi en fijn

Hier al gaan stemmen en de auto naar de garage gebracht. Tussen een aantal wc-bezoekjes door want volgens mij heb ik gisteren iets verkeerds gegeten
Ben er weer! Hard en goed gewerkt in ut buitenland en erg genoten van leuk gezelschap van dierbare vriendin. Waren 2 dagen met een gouden randje. En het was voorjaar daaro! Gisteren gaf de thermometer 16 graden aan, ik werd er ongelooflijk blij van.

Mims: ik pink even een traantje weg bij jouw laatste post. Fijnfijnfijnfijnfijnfijn!

Nu aankleden en stemmen. PVV natuurlijk, dat snapt u. O nee, die doet in mijn gemeente niet mee. Dan stem ik maar op de partij waarop ik altijd stem en zelfs lid van ben: D66.
.
Dar, beterschap! Hier zit Oudste Bloesje op de bank met keelpijn en buikpijn. (ze zal toch niet...? nheeeeee dat gebeurt nog niet bij mijn baby......)

Mims, blijebek ook hier! Wat heerlijk he!? Is Mops weer beter?

Ik moet geloof ik ongesteld worden en dat samen met de Kroeg-perikelen maken dat ik niet echt het zonnetje in huis ben. Dan maar even wat straaltjes van jullie oppikken hier. (Mims, hebbie al een datum? )

Fijn dat Marie terug is en lente heeft gehad!! Willen wij oohook! MM ging gisterenmiddag helemaal blij van het zonnetje fietsen tot bij Marie-durp zijn zadelpen scheurde. (do'nt ask ) Hij heeft nu een nieuwe en gaat straks een nieuwe poging doen.

~gaat voor iedereen een Nespresso zetten (geen idee hoe dat moet maar ik trek de butler wel aan zijn vlinderdasje) en trekt zich weer terug op het kantoortje~
* Gooit haar Nespresso-ervaring in de strijd en schenkt iedereen een vers kopje in*
Lekker, een Nespresso! Dat doet me eraan denken dat ik dringend IRL nieuwe cups moet hebben.

Het is LENTE!!!!! Net even op de fiets naar het durrup alwaar ik mezelf op een ge-wel-di-ge nieuwe ketting getrakteerd heb en zoooooooooo'n leuk kadootje heb gekocht voor Vriendin (vandaag voor haar een spannende dag, vanavond dus het perfecte moment om haar een hart onder de riem te steken dmv bezoek-met-kadootje).

Bloes: keelpijn hoort "daar" niet bij. Guttemegut zeg, ik dacht dat je DAT na zoveel jaren ervaring nou wel zou weten, heur.
.
Keelpijn hoort bij mij wel bij "dat", hoor Marie.

Komt omdat ik dan een ontzettend kijfwijf ben met een stem die zelfs een mummy nog kippenvel geeft,

Lente is fijn (negeert het weerbericht).

Gisteravond hoorde ik de vogeltjes bij de zonsondergang, en vanmorgen bij zonsopgang waren ze er weer. Dat, in combinatie met het langer licht blijven (en het feit dat ik eindelijk de 3 miljoen nazaten van wandelende tak Doornroosje naar buiten heb mogen mieteren van Mops), maakt dat ik echtechtecht ervan overtuigd ben dat de lente eraan komt (negeert het weerbericht nogmaals).

~gooit de Nespresso weg, ontslaat de butler en trekt George Clooney een livrei aan~
Nog een nieuwe keting Marie

He wat klink je blij helemaal fijn.

Hier net een nieuwe voorraad nespresso gehaald, ben teveel thuis dus er gaat wat sneller koffie doorheen.

Bloes voor kroeggedoe.

Ik zie de relatie tussen keelpijn en buikpijn en 'het'ook niet helemaal.

Beterschap voor bloesje in ieder geval.

En ook voor D. Gaat het weer een beetje?
Gut, hoe blond kan je zijn....

Ik snapte er niets van waarom ik niet kon scrollen zoals ik wilde. Wilde ik omhoog, ging ik omlaag.

En net voordat ik heel nijdig werd; kreeg ik een ingeving...

Mijn muis lag achterstevoren...

~neemt toch maar wel een dubbele portie Nespresso~

BNloes, je denkt toch niet aan een druipende keel? Of ben ik de enige die zo'n dirty mind heeft en zich absoluut Niet Kan Voorstellen dat kleine meisjes ook zo groot worden...

Hier ook lente heerlijk. Bloembollen komen op, vogeltjes fluiten, zonnetje op gezicht en ik in staat om in blote benen naar buiten te rennen. Om dan hard weer naar binnen gejaagd te worden door de bittere vrieskou.

Mims, sekreet, tamme takken naar buiten mieteren! Ze zullen het nooit overleven in het wild!

voor Bloes.

Ik heb gemene hoofdpijn, maar er speelt ook een vriendinnetje van MK hier. En ze maken nogal herrie, lawemaarzeggen.

Maar Cluedo spelen met ze is wel heel leuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven