3000+ deel euh.... 38 alweer?
dinsdag 2 maart 2010 om 23:07
14 oktober had Floor weer es een grap... Ze wilde een topic zo snel mogelijk volgekletst hebben.
Het resultaat? Een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? 4 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
4. LLLman wordt alleen geknuffeld door, of na schriftelijke toestemming van BAM. (en minny helegaar niet maar dat was bekend.)
woensdag 3 maart 2010 om 11:56
quote:Ananya schreef op 03 maart 2010 @ 11:52:
Grrr...takkevastlopers!
Appel, huil juist maar lekker wel! Logisch dat je niet wilt omdat je niet terug wilt naar die tijd. Maar weet je wat voor belangrijke stap dat is, dat inzien en dus duidelijk voelen dat je verder bent gekomen?? dus gooi het er maar lekker uit!
zo is het ook.. en zo moet ik het ook proberen te zien!
dank je!
Grrr...takkevastlopers!
Appel, huil juist maar lekker wel! Logisch dat je niet wilt omdat je niet terug wilt naar die tijd. Maar weet je wat voor belangrijke stap dat is, dat inzien en dus duidelijk voelen dat je verder bent gekomen?? dus gooi het er maar lekker uit!
zo is het ook.. en zo moet ik het ook proberen te zien!
dank je!
woensdag 3 maart 2010 om 12:04
Graag gedaan meis.
De komende tijd zal de confrontatie, het terug denken aan toen, met dit nummer hard zijn. Probeer er dan iedere keer aan te denken waar je nu staat in het leven. Verdrietig zijn om hoe je toen voelde is iets wat mag, sterker nog... moet! Dat maakt je namelijk alleen maar sterker en bewuster van het het NU
En ik ga nu mn reis naar India en Nepal definitief maken! *ieks*
De komende tijd zal de confrontatie, het terug denken aan toen, met dit nummer hard zijn. Probeer er dan iedere keer aan te denken waar je nu staat in het leven. Verdrietig zijn om hoe je toen voelde is iets wat mag, sterker nog... moet! Dat maakt je namelijk alleen maar sterker en bewuster van het het NU
En ik ga nu mn reis naar India en Nepal definitief maken! *ieks*
woensdag 3 maart 2010 om 12:22
Ik moet verdriet ook leren toestaan.
Weten en beseffen dat het mag, dat verdriet er mag zijn en niet per definitie fout is.
Want dat heb ik jarenlang gedacht, dat ik niet verdrietig mocht zijn. Ik was boos op mezelf. Het was mijn eigen schuld en ik moest er maar mee leven.
Therapie heeft er voor gezorgd dat ik weet dat ik nu wel verdrietig en boos mag zijn.
Maar soms is het nog wat onwennig.
Weten en beseffen dat het mag, dat verdriet er mag zijn en niet per definitie fout is.
Want dat heb ik jarenlang gedacht, dat ik niet verdrietig mocht zijn. Ik was boos op mezelf. Het was mijn eigen schuld en ik moest er maar mee leven.
Therapie heeft er voor gezorgd dat ik weet dat ik nu wel verdrietig en boos mag zijn.
Maar soms is het nog wat onwennig.
woensdag 3 maart 2010 om 12:55
Freak, super!!!!! Duim nog verder voor je
Appel idd.... kan er nu echt niet meer onderuit, heb mn optie nu definitief gemaakt. Eng, maar zo gaaf...ZO GAAF! Ik ga EINDELIJK naar India! En hoe we dat met geld gaan regelen zien we dan wel weer.... 1500 euro Holy shit!
Appel, die weg is lang en moeilijk. Ik ken het, ben alleen al wat verder in het proces. Maar we zijn mensen, we blijven leren en verbeteren
Appel idd.... kan er nu echt niet meer onderuit, heb mn optie nu definitief gemaakt. Eng, maar zo gaaf...ZO GAAF! Ik ga EINDELIJK naar India! En hoe we dat met geld gaan regelen zien we dan wel weer.... 1500 euro Holy shit!
Appel, die weg is lang en moeilijk. Ik ken het, ben alleen al wat verder in het proces. Maar we zijn mensen, we blijven leren en verbeteren
woensdag 3 maart 2010 om 13:11
Idd, knopen doorhakken is soms wel erg leuk. Hoe eng en spannend ook. Heb besloten om alleen te gaan met een groepsreis, dat is het meest enge.
Dat geld... tsja... het staat wel op mn rekening maar voor andere dingen eigenlijk. Ga over paar weekjes ook nog naar Scandinavië en na India naar Italië en Zwitserland... geld moet rollen toch?
Dat geld... tsja... het staat wel op mn rekening maar voor andere dingen eigenlijk. Ga over paar weekjes ook nog naar Scandinavië en na India naar Italië en Zwitserland... geld moet rollen toch?
woensdag 3 maart 2010 om 13:23