Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:amalia schreef op 03 maart 2010 @ 14:15:

Even weer een clichévraag erin:

zouden jullie je haar blonderen (zelf) tijdens de zwangerschap?

Ik heb het toen wel laten doen, bij de kapper. Ze doen dat met die aluminiumfolie dingen dus het raakt je huid niet eens.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:amalia schreef op 03 maart 2010 @ 14:15:

Even weer een clichévraag erin:

zouden jullie je haar blonderen (zelf) tijdens de zwangerschap?

Baal zo van die uitgroei. Heb er wel highlights in laten zetten, maar vind het nog armoedig. Wil gewoon weer blond blond blond. Lekker ook zo met dat lentezonnetje erop.Nee, daarom heb ik ook uitgroei op m'n trouwfoto's Vriendin is kapster en die heeft wel alle kleuren van de regenboog gehad tijdens zwangerschappen. Kinderen kwamen er niet groen uit
quote:mamax schreef op 03 maart 2010 @ 15:14:

[...]

Vriendin is kapster en die heeft wel alle kleuren van de regenboog gehad tijdens zwangerschappen. Kinderen kwamen er niet groen uit
Jinny, er was toen nog geen 20 weken echo. Die heeft niemand van ons gehad. Jij wel in Du toch? Maar het is maar beter dat ik die niet heb gehad hoor, had het niet van tevoren hoeven te weten.

Die mensen...onze ouders hadden de familie opgebeld met blij nieuws. Vriends fam is spontaan langsgegaan en dat hoorde mijn familie, die wilde dat ook wel. De kraamverzorgende hield ze op een gegeven moment tegen, maar ze liepen haar zo voorbij!

Is het een idee om wekelijks iets met jongste te doen? Of is dat niet te realiseren?

Zijn je ouders druk met de uitvaart, Mal?
Amaal, die van de Fietsfabriek vind ik er dus eng uitzien met dat ene wiel aan de voorkant. Ik wiebel dan te veel vrees ik

Nou Kokos, ik let anders altijd heel erg op binnenkant van armen hoor. Da's het eerste waar ik naar kijk als ik iemand ontmoet

Compu, heftig verhaal zeg! Goed dat je in dit geval opschrijft wat jullie wel en niet willen.

Waarom zou je niet zelf blonderen tijdens zwangerschap? Vanwege kleur die anders uit zou pakken of bang voor troep op je huid? Ik heb het wel gedaan, rond de 15 weken was ik toen geloof ik.
Compu, ik heb wel degelijk een 20 weken echo gehad (en naar mijn weten bijna iedereen hier). Gewoon standaard.
Maar die fietsen met een bak ervoor en 2 wielen ernaast zijn heel lomp en enorm zwaar Star. Echt serieus niet te doen. Deze zijn echt wel stabiel hoor. Zelfs jij kan het!

Ja dat blonderen; ik doe het eigenlijk altijd zelf vw de tijd en kosten bij de kapper. Highlights doe ik wel bij de kapper hoor. Maar ik dacht dat dat spul via je hoofdhuid in je bloed kan komen ofzo. Lijkt me nou ook niet heel waarschijnlijk, maar ik lees er tegengestelde verhalen over.

Dat het een andere kleur kan krijgen.... oeps. Naa, zal wel meevallen toch?

Compu, toen wij zwanger waren van onze januari beebs was er idd nog geen 20 weken echo voor vrouwen onder de 36.
quote:Star schreef op 03 maart 2010 @ 20:02:

Compu, ik heb wel degelijk een 20 weken echo gehad (en naar mijn weten bijna iedereen hier). Gewoon standaard.Echt niet hoor, die heb je ws gewoon zelf betaald!
quote:amalia schreef op 03 maart 2010 @ 20:22:

[...]

Echt niet hoor, die heb je ws gewoon zelf betaald!

Lag toen aan zkh waar je liep. Ik heb hem in VU ook gehad zonder indicatie. Maar Compu heeft ook wel een beetje gelijk want het was nog geen standaard. Was echt zo'n periode net voor het in zou gaan en sommige zkh deden het alvast maar gewoon.

Zo, ik ga nu zitten voor het vakantie verhaal....
Hmm, ik geloof dat ik het bij L wel heb gehad maar volgens lief moesten we het betalen. Nouja zal wel, ik eet er momenteel geen boterham minder om gelukkig, dus daar ben ik wel overheen
Nee hoor, niet zelf betaald en ik was ook niet medisch. Was toen was Suze zegt overgangsperiode dus mijne deed het kennelijk maar vast gewoon.
En oh oh oh wat waren de meiden hier jaloers op mijn twee echo´s per week en dat zeven weken lang
Maar die waren niet voor de leuk.
quote:Star schreef op 03 maart 2010 @ 20:43:

Maar die waren niet voor de leuk.Toch wel leuk om extra bij het kind te buurten hoor .
Compu, die kraamvisite klinkt echt als een nachtmerrie. Dat mensen toch zo niet invoelend kunnen zijn he, daar snap ik echt niks van. Dat van die twintigwekenecho wist ik niet (meer). . Wanneer heb je nu die echo? Ben je zenuwachtig?
Wacht op Suze haar vakantieverhaal.....
Zo, heb bij Shoeby besteld voor venten.
Suze haar vakantieverhaal heb ik al een stukje gelezen op Abu Dhabi topic en de rest is vast net zo cewl
quote:Jinny schreef op 03 maart 2010 @ 20:48:

Zo, heb bij Shoeby besteld voor venten.Show us
http://www.shoebyfashion. ... /3684/shirt-kawasaki.html

http://www.shoebyfashion. ... 3680/t-shirt-bleriot.html

http://www.shoebyfashion. ... -122/3686/shirt-torc.html

http://www.shoebyfashion. ... 3679/t-shirt-earhart.html

En eentje voor jongste met flight-instructor maar die is even zoek op de website.
Leuk! Twee overhemdjes zijn erg stoer
Vind ik ook! Die twee andere zijn gewoon handig voor een hete zomer of gym of zo.

Oh en heb je gemeeld met aanvulling van de kleding.
Mail terug

Rood is altijd leuk. Op witte broek, spijkerbroek, blote billen
Heb erg leuke shorts van esprit voor ze gekocht, daar staat het denk ik ook leuk op.Ik zal even plaatje zoeken als het lukt.
http://www.esprit.de/?LKZ ... otion.comefrom.esprit.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven