Good Luck
woensdag 3 maart 2010 om 22:16
quote:mamax schreef op 03 maart 2010 @ 22:12:
Ik moest van binnen ook een beetje huilen hoor. Thuis wordt hij wel steeds bijdehanter, nu op school nog. Hij is gewoon liever dan goed voor hem is af en toe.
Kan ik me helemaal voorstellen.
Juul is ook te lief, die laat zich ook geregeld wat zeggen.
Maar hij laat zich niet geheel het kaas van het brood eten zeg maar.
Ik moest van binnen ook een beetje huilen hoor. Thuis wordt hij wel steeds bijdehanter, nu op school nog. Hij is gewoon liever dan goed voor hem is af en toe.
Kan ik me helemaal voorstellen.
Juul is ook te lief, die laat zich ook geregeld wat zeggen.
Maar hij laat zich niet geheel het kaas van het brood eten zeg maar.
woensdag 3 maart 2010 om 22:18
woensdag 3 maart 2010 om 22:20
Daar ben ik ook van overtuigd Star, hij heeft gewoon wat langer nodig om te wennen. Is ook nog steeds verlegen als hij zelf wat aan juf moet vragen. Maar dat moet hij dan wel van mij. Ook moeilijk, want het liefst los ik alles voor hem op, maar uiteindelijk denk ik dat dit beter voor hem is.
Bridge, balen van die wratjes!
Bridge, balen van die wratjes!
woensdag 3 maart 2010 om 22:21
quote:bridges6 schreef op 03 maart 2010 @ 22:19:
Oh en meisje moet nog paar keer naar fysio om spelenderwijs wat oefeningen te doen. prima. Hij zei ook dat kans reeël is dat ze hoogsensitief is... Daar zou ik niet teveel mee doen met die opmerking want is niet echt professioneel. Of vind jij van wel?
Oh en meisje moet nog paar keer naar fysio om spelenderwijs wat oefeningen te doen. prima. Hij zei ook dat kans reeël is dat ze hoogsensitief is... Daar zou ik niet teveel mee doen met die opmerking want is niet echt professioneel. Of vind jij van wel?