3000+ deel euh.... 38 alweer?
dinsdag 2 maart 2010 om 23:07
14 oktober had Floor weer es een grap... Ze wilde een topic zo snel mogelijk volgekletst hebben.
Het resultaat? Een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? 4 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
4. LLLman wordt alleen geknuffeld door, of na schriftelijke toestemming van BAM. (en minny helegaar niet maar dat was bekend.)
donderdag 4 maart 2010 om 00:05
donderdag 4 maart 2010 om 00:15
Iry, voor jou een grappig berichtje uit de privé. Tenminste eigenlijk is het zielig, maar hoe het er staat moest ik er wel om lachen.
Manuel Venderbos is samen met zijn dochtertje Jip (1,5) van de trap gevallen.
De EO-presentator twittert: "Is met dochter (1,5) en al v/d trap gelazerd. Schade: 2 gebroken tenen en dochter een blauw been + enkel gebroken. Waren wel snel beneden."
Niet veel later schrijft Manuel: "Nu al bijna 5 uur (!) met dochter op gips te wachten bij EHBO. Minister Klink doe daar es wat aan! Hmmz: wel veel qualitytime met Jip."
Na een bezoek aan een arts blijkt de kleine Jip er toch slechter aan toe te zijn. "Ow.. Dochter ipv enkel tóch haar kuitbeen én scheenbeen gebroken. *bedankt Jip voor het breken van mijn val* PS: sorry nog!"
Manuel Venderbos is samen met zijn dochtertje Jip (1,5) van de trap gevallen.
De EO-presentator twittert: "Is met dochter (1,5) en al v/d trap gelazerd. Schade: 2 gebroken tenen en dochter een blauw been + enkel gebroken. Waren wel snel beneden."
Niet veel later schrijft Manuel: "Nu al bijna 5 uur (!) met dochter op gips te wachten bij EHBO. Minister Klink doe daar es wat aan! Hmmz: wel veel qualitytime met Jip."
Na een bezoek aan een arts blijkt de kleine Jip er toch slechter aan toe te zijn. "Ow.. Dochter ipv enkel tóch haar kuitbeen én scheenbeen gebroken. *bedankt Jip voor het breken van mijn val* PS: sorry nog!"