3000+ deel euh.... 38 alweer?
dinsdag 2 maart 2010 om 23:07
14 oktober had Floor weer es een grap... Ze wilde een topic zo snel mogelijk volgekletst hebben.
Het resultaat? Een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? 4 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
4. LLLman wordt alleen geknuffeld door, of na schriftelijke toestemming van BAM. (en minny helegaar niet maar dat was bekend.)
donderdag 4 maart 2010 om 11:35
Zit hier met arme zieke dochter, Buikgriep maar zelf denkt ze dat het door het harde werken komt gisteren aan het werkstuk
Ik moet zo ook het huis uitbaggeren en opruimen etc., dus zo maar de laptop uit en aan de slag, de boodschappen zijn tenminste al binnen
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
donderdag 4 maart 2010 om 12:02
Lief van je Sarah , is jouw dochter alweer beter, was toch ook ziek?
Ik had gistereavond dit :puke: in de gang, op de trap, tegen de muur
En die lucht hangt er nog steeds een beetje, bah, ondanks het schoonmaken, ik ren zo nog maar eventjes naar de drogist voor van die geurstekkers,....
Ik had gistereavond dit :puke: in de gang, op de trap, tegen de muur
En die lucht hangt er nog steeds een beetje, bah, ondanks het schoonmaken, ik ren zo nog maar eventjes naar de drogist voor van die geurstekkers,....
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
donderdag 4 maart 2010 om 12:37
Ze had een oorontsteking Stratego.....we moeten deze week laten checken of het buisje er nog in zit (ik denk het niet) maar er komt nog zoveel smurrie uit, dat er niet gekeken kan worden
Afgelopen nacht was weer r*k, de nacht ervoor heeft ze helemaal doorgeslapen
Kortom; afwachten maar weer....
En getver, kots op de trap brrrr..... hier ook gehad, toen we nét verhuisd waren en alles mooi geschilderd was
Afgelopen nacht was weer r*k, de nacht ervoor heeft ze helemaal doorgeslapen
Kortom; afwachten maar weer....
En getver, kots op de trap brrrr..... hier ook gehad, toen we nét verhuisd waren en alles mooi geschilderd was
donderdag 4 maart 2010 om 13:03
donderdag 4 maart 2010 om 13:06
Nou dan maar even stoer melden wat ik allemaal al weer gedaan heb vandaag
Mini naar school, toen een uurtje sporten.. bakkie gedaan.. toen door naar de Aldi.. lading boodschappen gehaald en al opgeruimd... gestofd en gezogen beneden.. toen lekker douchen en een was in de machine gegooid... en nu dus lekkere lunch verdiend
Mini naar school, toen een uurtje sporten.. bakkie gedaan.. toen door naar de Aldi.. lading boodschappen gehaald en al opgeruimd... gestofd en gezogen beneden.. toen lekker douchen en een was in de machine gegooid... en nu dus lekkere lunch verdiend
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
donderdag 4 maart 2010 om 13:09
Hey Freak
Straat dat is kut met peren en nog een understatement.
Jongens hier zijn gek geworden, hebben op een zandberg gespeelt en zien er uit als die man uit spiderman, zandman en nu moesten ze dus als zodanig naar school.
Dit gaat vast nog een staartje krijgen zeg maar, zo goor, wel het meeste eraf geklopt maar ja nat zand en d'r handen gewassen........
Boys will be boys... vandaag maar wederom stofzuigen en dweilen of laat ik hun dat doen straks
Straat dat is kut met peren en nog een understatement.
Jongens hier zijn gek geworden, hebben op een zandberg gespeelt en zien er uit als die man uit spiderman, zandman en nu moesten ze dus als zodanig naar school.
Dit gaat vast nog een staartje krijgen zeg maar, zo goor, wel het meeste eraf geklopt maar ja nat zand en d'r handen gewassen........
Boys will be boys... vandaag maar wederom stofzuigen en dweilen of laat ik hun dat doen straks
donderdag 4 maart 2010 om 13:43