3000+ deel euh.... 38 alweer?
dinsdag 2 maart 2010 om 23:07
14 oktober had Floor weer es een grap... Ze wilde een topic zo snel mogelijk volgekletst hebben.
Het resultaat? Een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? 4 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
4. LLLman wordt alleen geknuffeld door, of na schriftelijke toestemming van BAM. (en minny helegaar niet maar dat was bekend.)
donderdag 4 maart 2010 om 15:12
donderdag 4 maart 2010 om 15:19
donderdag 4 maart 2010 om 15:30
quote:mamalief schreef op 04 maart 2010 @ 15:22:
Ik heb zomaar het idee dat Dude uberhaupt niet zoveel denkt of ben ik abuis? Als ie vastzit wel, dan drinkt ie niet. Ook al kan het daarbinnen wel, maar op de een of andere manier voelt ie zich veilig tussen die muren en dan heeft ie het niet nodig. In de grote boze wereld waar hij voor zichzelf moet zorgen, daar gaat het mis en dan wordt het blikje Heineken er weer bijgepakt.
Ik heb m vanmiddag fijntjes medegedeeld dat ik zijn gevangenisstraf niet zozeer als straf voor hem beschouwde maar meer als pauze voor de rest van de wereld. Dat vond ie niet leuk
Ik heb zomaar het idee dat Dude uberhaupt niet zoveel denkt of ben ik abuis? Als ie vastzit wel, dan drinkt ie niet. Ook al kan het daarbinnen wel, maar op de een of andere manier voelt ie zich veilig tussen die muren en dan heeft ie het niet nodig. In de grote boze wereld waar hij voor zichzelf moet zorgen, daar gaat het mis en dan wordt het blikje Heineken er weer bijgepakt.
Ik heb m vanmiddag fijntjes medegedeeld dat ik zijn gevangenisstraf niet zozeer als straf voor hem beschouwde maar meer als pauze voor de rest van de wereld. Dat vond ie niet leuk