Kabouters Kookkunsten!

04-03-2010 14:29 507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat mensen mijn Spaghetti avontuur zo grappig vonden.. hier een algemeen topic voor mijn kookkunsten haha!

Hierrrrr vind je trouwens mijn Fanhyve! *klikkerdeklik*
maar zal ik 1 groot verslag schrijven of het hier gewoon bijhouden?
quote:roosvrouw schreef op 04 maart 2010 @ 14:42:

En wat heeft Kermie nu met zijn tong? Het lijkt wel een opgezwollen ontstoken blaar i.p.v. tong. Brrr.Nee joh, dat is een appeltje, net als bij een gegrild varkentje.
quote:iris1969 schreef op 04 maart 2010 @ 14:49:

[...]

Nee joh, dat is een appeltje, net als bij een gegrild varkentje.Nu zie ik Miss Piggy er ook nog naast liggen.
vandaag ga ik van alles kunnen
Graag 1 groot verslag. Dat leest het makkelijkste

Misschien een idee om vast te stemmen voor je volgende moeilijke recept?

Wie weet er iets wat geheid misgaat bij Kabouter?
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
1 groot verslag is handiger...met foto's graag!
quote:Mittens schreef op 04 maart 2010 @ 14:43:

Kab, waar woon je eigenlijk ongeveer? Misschien mag ik in je testteam...aangezien je cakes gaat bakken enzo...

Foei! Mittens! Betrapt!!! Terug naar de L&L pijler jij

Succes met de cake, niet naar Mittens sturen hoor
quote:runner84 schreef op 04 maart 2010 @ 14:59:

[...]

Foei! Mittens! Betrapt!!! Terug naar de L&L pijler jij

Succes met de cake, niet naar Mittens sturen hoor
quote:Kabouter23 schreef op 04 maart 2010 @ 14:48:

maar zal ik 1 groot verslag schrijven of het hier gewoon bijhouden?Bijhouden! Met foto's tussendoor graag
Hahah nou ik heb de mix, de boter is nu ff aan het warm worden anders word het zo'n gedoe zometeen met mixen!

Ik moet alleen even het boekje van de oven zoeken! Geen idee hoe dat ding werkt met zijn miljoen functies!
Nu je hier toch bent.quote:Kabouter23 schreef op 03 maart 2010 @ 16:07:

[...]

Nou idd.. ik overweeg een nieuwe nick momenteel.. ivm dat (...) enzo..Dit las ik in een ander topic. Houd je wel je avatar?
Nou ik hou deze nick maar gewoon dacht ik zo.. als ze me willen vinden, vinden ze me toch wel
Het lijkt mij voor het verhaal juist beter als je dat boekje NIET zoekt...ivm ontploffende cakes enzo
hahahhaa gekke kabouter! zal ik vast de brandweer bellen?
Fijn. Een nieuwe nick lijkt mij idd niet nodig.
quote:Festen schreef op 04 maart 2010 @ 15:17:

hahahhaa gekke kabouter! zal ik vast de brandweer bellen?Hahah nee, maar als het alarm van de garage ineens weer gaat huilen word het wel tijd denkik
quote:Kabouter23 schreef op 04 maart 2010 @ 15:19:

[...]

Hahah nee, maar als het alarm van de garage ineens weer gaat huilen word het wel tijd denkik

oke, dan hahahahhahhaaaa dan ben jij het deze keer hahahahhaa

of was jij het aldoor vanwege je kookkunsten? whahahaaaa
tranen hier van het lachen gek wijf

Nou.. het begin is er
Shit...kan de foto hier op werk niet zien!
Ben je al aan het mixen Kabouter?

Ik zit klaar voor je verslag.... onwijs gelachen laatst over jouw spaghetti kookkunsten
Ik zou eigenlijk chocoladetaart maken, maar omdat nogal veel werk is, en best wat kost, ga ik maar voor de optie chocoladecake! Lijkt met lekker, en hoop ook dat hij lekker word!

Bij de super mix gehaald voor chocolade cake en roomboter, de rest heb ik gelukkig al in huis!

Hmm.. de oven voorverwarmen.. eerlijk gezegd heb ik helemaal geen idee hoe dat ding werkt! Ik weet netaan de knop voor de magnetron te vinden om popcorn te maken en verder gebruikt alleen mijn vriend hem! (Voor broodjes enzo) Ik heb gezocht naar het boekje en na mezelf er 6x van verzekerd te hebben dat hij zo goed ingesteld staat zet ik hem aan!

Ondertussen heb ik de cakevorm ingevet en de boter, eieren en mix zo huppa in die bak gemieterd.. wat haalt het nou uit of je eerst de boter doet en dan de rest erbij doet?

Nou.. dat haalt denk uit om een reden, want nu zitten overal chocolade klodders.. *Note to self: geen wit shirt meer aan als je chocolade cake maakt*

Na flink wat mixen, lijkt het op een mooie drol in het bakje dus ik neem aan dat het goed is. Ik mieter alles in de cakevorm en zet de cakevorm in de oven. Hopelijk gaat het allemaal goed!

*To be continued*
Hoe lang moet ie er in? Hoe lang moet ie er in??

Ik vind je zo grappig Kab!! Dat je er een heel topic over opent! Past helemaal in de vibe van de dag... Lekker vrolijk wordt ik van al die topics en vandaag zeker ook van jou!
Hij moet er nog 20 minuutjes in

Sja jammer voor jullie, maar ik denk dat hij gewoon gelukt is!
Doe de deur eens open en maak een foto hoe hij er nu uitziet ?

Niet doen hoor, dan zakt hij in!
Kabouter! Ik lust wel chocoladetaart! Moet het niet zoiets als de spaghetti worden...en ik woon ook vlakbij Zoetermeer :-)
Perfectionisme is niet perfect...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven