Good Luck
donderdag 4 maart 2010 om 13:06
Mal. Moeilijk, maar geloof me, er is haar een hoop leed bespaard. Mijn oma was zo in de war, boos, incontinent (afschuwelijk) en op zoek naar haar moeder. Te triest....
Ehh... ik snap nooit zo goed waarom je naar iemand wil kijken die dood is. Ik zou dat alleen bij mijn man, kinderen en ouders doen als ze dood gaan ( ieks!). Ik heb ook tegen man gezegd laatst dat ik niet wil dat iemand naar mijn dode lijf gaat staan koekeloeren. Alleen hij en mijn ouders en zus ofzo. Maar daar ben ik denk ik heel raar in.
Ai ai, B heeft het nogal moeilijk laatst. Echt aan het peuterpuberen.
yek, sta net bij de Appie, even snel voordat de kinderen van school gehaald moeten worden, start de auto niet meer Ik mijn zus gebeld, maar die had de auto vol grof vuil geladen en kon me niet ophalen (ben er nog boos over...) dus ik met m'n buik vol steken en zere bekken naar huis gelopen (10 min maar, maar toch doorlopen), snel de fiets gepakt en kinderen opgehaald. Stomme auto. Toch maar voor die Grand Cherokee gaan denk ik....
Ehh... ik snap nooit zo goed waarom je naar iemand wil kijken die dood is. Ik zou dat alleen bij mijn man, kinderen en ouders doen als ze dood gaan ( ieks!). Ik heb ook tegen man gezegd laatst dat ik niet wil dat iemand naar mijn dode lijf gaat staan koekeloeren. Alleen hij en mijn ouders en zus ofzo. Maar daar ben ik denk ik heel raar in.
Ai ai, B heeft het nogal moeilijk laatst. Echt aan het peuterpuberen.
yek, sta net bij de Appie, even snel voordat de kinderen van school gehaald moeten worden, start de auto niet meer Ik mijn zus gebeld, maar die had de auto vol grof vuil geladen en kon me niet ophalen (ben er nog boos over...) dus ik met m'n buik vol steken en zere bekken naar huis gelopen (10 min maar, maar toch doorlopen), snel de fiets gepakt en kinderen opgehaald. Stomme auto. Toch maar voor die Grand Cherokee gaan denk ik....
donderdag 4 maart 2010 om 13:39
Aaaargh balen Amalia. Gelukkig was je niet al te ver weg om kinders nog op tijd op te halen. Ik was gisteren beetje laat, stond ze daar met betraand snoetje in de gang (*krak* deed m'n hart). Hoe ga je auto (en boodschappen) nu naar huis krijgen? Of wordt dat een telefoontje richting man?
Sowieso goed jurkje Suus. Niet te donker voor bij De Schoenen?
Sowieso goed jurkje Suus. Niet te donker voor bij De Schoenen?
donderdag 4 maart 2010 om 14:26
Schoonmoeder heeft de hartcatherisatie gehad, vanochtend. Geen blokkades gevonden, wel hebben ze ontdekt dat ze ooit een TIA heeft gehad. Ze ligt nu nog op de afdeling aan de monitor met andere medicatie. Als ze daar goed op reageert, mag ze vanavond naar huis. Ze houden het op hartfalen, wat inhoudt dat de pompfunctie van het hart niet voldoende werkt. Waardoor vocht wordt vastgehouden, organen niet genoeg bloed/voedingsstoffen/zuurstof krijgen. De oorzaak van het hartfalen is tot nu toe dus nog niet bekend, dat gaan ze onderzoeken.
Suus, lang leve de creditcard .
Bam, trotse moeder, en terecht!
Oh, Lianne valt...
Suus, lang leve de creditcard .
Bam, trotse moeder, en terecht!
Oh, Lianne valt...
donderdag 4 maart 2010 om 14:41
Leuke jurk Suze, maar wel de aandacht naar de schoenen laten gaan he!
Mal, . Sterkte.
Bridges, hoog sensitief... mmmm. Verklaart het wat voor je denk je? Oh bah die wratjes. Geef ze op de dag supreme maar even aan mij!
Star, he getsie Ceetje ziek. Beterschap!
Kokos, sterkte met schoonmamma. Ik hoop dat ze snel weer wat op de been is.
Mal, . Sterkte.
Bridges, hoog sensitief... mmmm. Verklaart het wat voor je denk je? Oh bah die wratjes. Geef ze op de dag supreme maar even aan mij!
Star, he getsie Ceetje ziek. Beterschap!
Kokos, sterkte met schoonmamma. Ik hoop dat ze snel weer wat op de been is.
donderdag 4 maart 2010 om 14:45
Oudste heeft vanochtend nieuw gips gekregen. Waarschijnlijk ruim VIJF weken niet lopen. Breuk heelt goed zag de nieuwe arts op de nieuwe foto´s , maar de plek is wat ongelukkig. Hij heeft nu heel hip nieuw donkerblauw gips gekregen en is heel trots. Zo trots dat ie het aan zijn juf wilde laten zien. Wij met z´n vieren naar de kita gelopen. Bleek er ingelaste bespreking te zijn. Juf vond het niet nodig om mij daarvoor uit te nodigen, ze zou nog wel met me praten.
Maar wat was nou het oninteressante, totaal niet belangrijke nieuws van die bespreking, waarvoor we dus niet werden uitgenodigd. De kita gaat dicht vanaf augustus!!!!
Ik ben zo boos op die onprofessionele juf. Echt, takkentrol, ik heb TELEFOON, nodig me uit! BEL ME. Doos
donderdag 4 maart 2010 om 15:08
donderdag 4 maart 2010 om 15:48
Amalia, wat balen van de auto! Inderdaad, gelukkig wel op tijd op school!
Hel, oei, gij ontaarde moeder . Gelukkig dus níet Echt Heel Erg Te Laat?
Mamax, ik schaam me, ik heb je achternaam fout geschreven. Excuses!
Star, houd op over De Doos. Man wat ben ik boos op haar dat ze me niet heeft uitgenodigd. Het viel echt rauw op mijn dak!
Hel, oei, gij ontaarde moeder . Gelukkig dus níet Echt Heel Erg Te Laat?
Mamax, ik schaam me, ik heb je achternaam fout geschreven. Excuses!
Star, houd op over De Doos. Man wat ben ik boos op haar dat ze me niet heeft uitgenodigd. Het viel echt rauw op mijn dak!
donderdag 4 maart 2010 om 15:59
Ik zag het Jin, ik kom er wel overheen
Ik snap het ook niet, ze kan toch bellen dat er een bijeenkomst is over de kita, of je wilt komen of dat je een persoonlijk gesprek wilt vanwege been Oudste.
Er ligt een dooie muis onder de stoel in de tuin. Ik laat hem heel geemancipeerd liggen tot vent thuis is
Ik snap het ook niet, ze kan toch bellen dat er een bijeenkomst is over de kita, of je wilt komen of dat je een persoonlijk gesprek wilt vanwege been Oudste.
Er ligt een dooie muis onder de stoel in de tuin. Ik laat hem heel geemancipeerd liggen tot vent thuis is
donderdag 4 maart 2010 om 16:01
Jinny, adem in en adem uit, wat een stomme actie weer.
Kokos, sterkte voor schoonmoeder.
Amalia, ik kijk eigenlijk alleen bij mensen die ik van zeer dichtbij ken en anders niet. En mijn oma die hebben we de laatste weken zo verzorgd alsof ze een klein kind was met voeren en drinken geven en ze wilde steeds dat je haar hand vasthield dat het voor mij heel onnatuurlijk voelde om haar niet meer te zien of aan te raken. Ik heb haar handen nog vastgehouden en haar gekust. Maar we zijn van een hele kleine familie, ik heb ook maar 1 oma gehad en dat was zij (de andere ging dood toen ik 2 was) en wij waren ook de enige kleinkinderen van hun met zijn drietjes. Dus we waren erg close met deze oma (en ook opa, maar die is al 14 jaar dood). Maar dat het hele durp langs de kist loopt om te kijken of ze er mooi bij ligt, nee dat vind ik geen geweldige traditie. En mijn schoonzus die ging kijken bij een overleden tante van Malman die ze nog nooit had ontmoet, en dan zeggen dat ze er mooi bij ligt, dat vond ik ook wel heul apart
Kokos, sterkte voor schoonmoeder.
Amalia, ik kijk eigenlijk alleen bij mensen die ik van zeer dichtbij ken en anders niet. En mijn oma die hebben we de laatste weken zo verzorgd alsof ze een klein kind was met voeren en drinken geven en ze wilde steeds dat je haar hand vasthield dat het voor mij heel onnatuurlijk voelde om haar niet meer te zien of aan te raken. Ik heb haar handen nog vastgehouden en haar gekust. Maar we zijn van een hele kleine familie, ik heb ook maar 1 oma gehad en dat was zij (de andere ging dood toen ik 2 was) en wij waren ook de enige kleinkinderen van hun met zijn drietjes. Dus we waren erg close met deze oma (en ook opa, maar die is al 14 jaar dood). Maar dat het hele durp langs de kist loopt om te kijken of ze er mooi bij ligt, nee dat vind ik geen geweldige traditie. En mijn schoonzus die ging kijken bij een overleden tante van Malman die ze nog nooit had ontmoet, en dan zeggen dat ze er mooi bij ligt, dat vond ik ook wel heul apart
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 4 maart 2010 om 16:28
quote:Maleficent schreef op 04 maart 2010 @ 16:01:
Amalia, ik kijk eigenlijk alleen bij mensen die ik van zeer dichtbij ken en anders niet. En mijn oma die hebben we de laatste weken zo verzorgd alsof ze een klein kind was met voeren en drinken geven en ze wilde steeds dat je haar hand vasthield dat het voor mij heel onnatuurlijk voelde om haar niet meer te zien of aan te raken. Ik heb haar handen nog vastgehouden en haar gekust. Maar we zijn van een hele kleine familie, ik heb ook maar 1 oma gehad en dat was zij (de andere ging dood toen ik 2 was) en wij waren ook de enige kleinkinderen van hun met zijn drietjes. Dus we waren erg close met deze oma (en ook opa, maar die is al 14 jaar dood). Maar dat het hele durp langs de kist loopt om te kijken of ze er mooi bij ligt, nee dat vind ik geen geweldige traditie. En mijn schoonzus die ging kijken bij een overleden tante van Malman die ze nog nooit had ontmoet, en dan zeggen dat ze er mooi bij ligt, dat vond ik ook wel heul apart In de katholieke kerk is dat volgens mij wel gebruikelijk. Een vriend van ons is 3.5 jaar geleden overleden aan leukemie en die lag ook in een open kist. Je moest er ook langs bij het verlaten bij de kerk. Ik vond het verschrikkelijk, hij was enorm afgevallen en heel raar opgemaakt, hij kon zo doorgaan voor eentje van de Addams Family.
Amalia, ik kijk eigenlijk alleen bij mensen die ik van zeer dichtbij ken en anders niet. En mijn oma die hebben we de laatste weken zo verzorgd alsof ze een klein kind was met voeren en drinken geven en ze wilde steeds dat je haar hand vasthield dat het voor mij heel onnatuurlijk voelde om haar niet meer te zien of aan te raken. Ik heb haar handen nog vastgehouden en haar gekust. Maar we zijn van een hele kleine familie, ik heb ook maar 1 oma gehad en dat was zij (de andere ging dood toen ik 2 was) en wij waren ook de enige kleinkinderen van hun met zijn drietjes. Dus we waren erg close met deze oma (en ook opa, maar die is al 14 jaar dood). Maar dat het hele durp langs de kist loopt om te kijken of ze er mooi bij ligt, nee dat vind ik geen geweldige traditie. En mijn schoonzus die ging kijken bij een overleden tante van Malman die ze nog nooit had ontmoet, en dan zeggen dat ze er mooi bij ligt, dat vond ik ook wel heul apart In de katholieke kerk is dat volgens mij wel gebruikelijk. Een vriend van ons is 3.5 jaar geleden overleden aan leukemie en die lag ook in een open kist. Je moest er ook langs bij het verlaten bij de kerk. Ik vond het verschrikkelijk, hij was enorm afgevallen en heel raar opgemaakt, hij kon zo doorgaan voor eentje van de Addams Family.
donderdag 4 maart 2010 om 16:30
Hallo allemaal,
Bijna klaar en dan zit mijn werkweek er ook weer op. Maar wat was het druk, ik heb dus dagelijks alleen maar tussen neus en lippen door alleen maar bijgelezen, gelukkig want er is weer veul gekletst.
Mal, Wat een nieuws weer allemaal van jullie kant
Jinny, wat een muts, ook een voor jou. En wat leuk dat oudste helemaal trots is op zijn nieuwe gips.
Star, Is Ceetje ziek van de wormenpil?
Suze, wat een geweldige verhalen en foto's, echt jaloers makend. En wat een fantastische actie van je creditcard
Hel, de huisman regeling werkt dus lekker. En heeft Maatje je het wel weer vergeven? Vast wel
Bijna klaar en dan zit mijn werkweek er ook weer op. Maar wat was het druk, ik heb dus dagelijks alleen maar tussen neus en lippen door alleen maar bijgelezen, gelukkig want er is weer veul gekletst.
Mal, Wat een nieuws weer allemaal van jullie kant
Jinny, wat een muts, ook een voor jou. En wat leuk dat oudste helemaal trots is op zijn nieuwe gips.
Star, Is Ceetje ziek van de wormenpil?
Suze, wat een geweldige verhalen en foto's, echt jaloers makend. En wat een fantastische actie van je creditcard
Hel, de huisman regeling werkt dus lekker. En heeft Maatje je het wel weer vergeven? Vast wel
donderdag 4 maart 2010 om 16:37
Amaal, wat irritant van je auto zeg! Niet al te veel steken meer?
Bridges niet leuk zeg van die wratjes. Kan het niet door de zonnebank komen, soort zonne uitslag? Wel spannend dat het aftellen nu echt is begonnen.En wat lief dat T zo reageerde op je jurk
Mamax, T gisteren ook omver geduwd, niet leuk om te zien. Ik wilde hem het liefst oppakken en weer mee naar huis nemen. Is Mini assertiever?
Bam, wat leuk dat ze zo positief over Juul sprak op school.
Bridges niet leuk zeg van die wratjes. Kan het niet door de zonnebank komen, soort zonne uitslag? Wel spannend dat het aftellen nu echt is begonnen.En wat lief dat T zo reageerde op je jurk
Mamax, T gisteren ook omver geduwd, niet leuk om te zien. Ik wilde hem het liefst oppakken en weer mee naar huis nemen. Is Mini assertiever?
Bam, wat leuk dat ze zo positief over Juul sprak op school.
donderdag 4 maart 2010 om 16:46
Gelukkig wel. Voor mij wel eens lastig, maar voor hem zelf een stuk makkelijker. Hoe reageerde T? Ik was er zelf niet bij, het gebeurde tijdens het speelkwartier. Maxi had vanmiddag dikke tranen toen ik hem ophaalde, hij was z'n vingerpoppetje 'vergeten' (had hij meegenomen voor de lettertafel) dus hij moest hem van mij zelf ophalen. Toen had ik het nog even met z'n juf over het wennen. Die zei zelf ook al dat het zo'n ontzettend lief jongetje is. Ze verwacht dat hij het volgend jaar wel makkeljiker krijgt als er wat meer jonge kleuters bijkomen. Niet dat het nu niet goed gaat, maar hij moet nog wel erg wennen.