Kabouters Kookkunsten!

04-03-2010 14:29 507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat mensen mijn Spaghetti avontuur zo grappig vonden.. hier een algemeen topic voor mijn kookkunsten haha!

Hierrrrr vind je trouwens mijn Fanhyve! *klikkerdeklik*
Hahah nou je mag wel een stukje komen halen hoor!
quote:Kabouter23 schreef op 04 maart 2010 @ 16:39:

Hij moet er nog 20 minuutjes in

Sja jammer voor jullie, maar ik denk dat hij gewoon gelukt is!Gelukt???? Hoezo?????????
Ik woon ook redelijk in de buurrrt van Zoeterrrrmeer.

Woon je in een stad of durp?

Nog 5 minuutjes
quote:akka schreef op 04 maart 2010 @ 16:53:

Ik woon ook redelijk in de buurrrt van Zoeterrrrmeer.

Woon je in een stad of durp?Ehm t is net nieuw zegmaar.. (is dit herkenbaar genoeg voor mensen die in de buurt wonen?) En anders.. ik woon tegenover Festen!
Als ik nog een keer naar die foto kijk lijkt t wel alsof er beestjes uitkruipen ofzo haha!
Ahahahaha geniaal zo met die foto's erbij

Hij ziet er goed uit hoor Kabouter, ik ben trots op je
Ik heb geprikt, maar ik heb geen idee wat ik met dat prikken moet.. er blijft niets aan mijn stokje zitten, dus lijkt het me dat hij klaar is.. anderzijds is de bovenkant nog een beetje smeuig.. hmm
Chocoladecake mag toch best een beetje smeuïg zijn, lekker. Ziet er goed uit hoor.

Ik had je spaghetti avontuur ook gelezen, was erg leuk.
anoniem_89414 wijzigde dit bericht op 04-03-2010 17:03
Reden: een t teveel
% gewijzigd
He ik hoopte stiekem ook dat ie zou mislukken en dat we er dan nog heel lang over na konden lachen. Maar nee... helaas!! hehehe Nee hoor Kab ik ben trots op je! Zie je nou dat het wel mee valt?! Binnen een paar weken ben je van keuken kneus veranderd in een keuken prinses!
het oprichten van dit topic maakt mijn dag weer goed.
Nou.. tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mijn klomp stront in cakevorm:

En we namen een hap.. en hij is smeeeeeeeeeeerig! Nou heb ik nog nooit chocoladecake gegeten (ben niet zo van t gebak enzo) maar ik denk niet dat het zo smaakt.. Misschien vanavond nog eens proberen als hij afgekoeld is
Ik heb dezelfde (Koopmans) cake ook een keer gebakken. Als je de cake laat afkoelen wordt de cake steviger. Ziet er goed uit meid.

Beter blijf ik ff uit je buurt. Ik ben net op een door mij gewenst ideaal gewicht.
Heb je alleen water aan de mix toegevoegd?
Hij ziet er wel mooi uit! Hopelijk smaakt hij vanavond beter
quote:Kabouter23 schreef op 04 maart 2010 @ 17:09:

Nou.. tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mijn klomp stront in cakevorm:

En we namen een hap.. en hij is smeeeeeeeeeeerig! Nou heb ik nog nooit chocoladecake gegeten (ben niet zo van t gebak enzo) maar ik denk niet dat het zo smaakt.. Misschien vanavond nog eens proberen als hij afgekoeld is

Hè jammer, het ging zo goed!

Hoe 'smerig'? Te veel zout, te weinig zout, te veel suiker, te weinig, klef?
quote:Kabouter23 schreef op 04 maart 2010 @ 17:09:

Tóch nog mislukt
Ehm ja.. hij smaakt gewoon.. raar! En er hoefde toch geen water bij ofzo? *Gaat nog een keer op het pak kijken*
Hoeft geen water bij
Alleen eieren en boter, zegt Koopmans op www.koopmans.com
Jullie moeten mij niet zo plagen

Ik laat hem even staan en ga vanavond nog een keer proeven!
Ik zag dat je een mixer hebt gebruikt. Op de verpakking staat dat je alleen moet roeren, meen ik mij te herinneren.

*maakt zich stilletjes uit de voeten*
Leidschendam! Pas op! Daar ben ik onlangs nog verdwaald! Allemaal enge omleidingen! Mijn DomDom was helemaal confuus!
quote:Melpomene schreef op 04 maart 2010 @ 17:16:

Leidschendam! Pas op! Daar ben ik onlangs nog verdwaald! Allemaal enge omleidingen! Mijn DomDom was helemaal confuus!Mja voor mij is het 1 lange weg, tunnel door en ik ben er woon er heul vlakbij
quote:Sophiepapa schreef op 04 maart 2010 @ 17:16:

Ik zag dat je een mixer hebt gebruikt. Op de verpakking staat dat je alleen moet roeren, meen ik mij te herinneren.

*maakt zich stilletjes uit de voeten*Ja.. koopmans weet zeker niet hoe lang dat duurt.. pff

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven