3000+ deel euh.... 38 alweer?
dinsdag 2 maart 2010 om 23:07
14 oktober had Floor weer es een grap... Ze wilde een topic zo snel mogelijk volgekletst hebben.
Het resultaat? Een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? 4 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
4. LLLman wordt alleen geknuffeld door, of na schriftelijke toestemming van BAM. (en minny helegaar niet maar dat was bekend.)
donderdag 4 maart 2010 om 21:37
quote:friezinnetje schreef op 04 maart 2010 @ 21:32:
Ik denk ook dat mijn artritis opspeeld, omdat we al zo lange winterperiode hebben. Lichaam moet zich extra inspannen nu.
Dat zal best wel een rol spelen Friez. Plus sneeuwmoeheid ipv voorjaarsmoeheid. Ik ben ook moeilijk vooruit te branden momenteel.
Hoi AnneR
Ik denk ook dat mijn artritis opspeeld, omdat we al zo lange winterperiode hebben. Lichaam moet zich extra inspannen nu.
Dat zal best wel een rol spelen Friez. Plus sneeuwmoeheid ipv voorjaarsmoeheid. Ik ben ook moeilijk vooruit te branden momenteel.
Hoi AnneR
donderdag 4 maart 2010 om 21:38
donderdag 4 maart 2010 om 21:45
donderdag 4 maart 2010 om 21:46
P is van Petra en Petra, nee je hebt niet gedronken, al doen ze dat hier veel
Q is van Qwert, dat is een watje want die slaapt nooit
R is van Roosje dat rijmt op doosje, maar dat is ze niet
S is van Straatje onze rellebel, een bannetje daar of hier heeft ze zo met haar geklier mening .
T is van Topic, bij iedere nieuwe zijn we heppie
U is van uren werk wat er in ons topic gaat zitten, en dat is en complimentje waard!
V is van Vries en Vloor onze Vavoriete Vorummers van dit topic toch wel
W is van, weet niet wie ik allemaal vergeet maar er gaan er vast een paar janken, Huillie's !!
X is van Xsje. ... voor de Huilie's, sorry!
Y is van ...............
Z is van zon, onze zonnestaal en van Zoooooo lief, dat zijn we allemaal !
Q is van Qwert, dat is een watje want die slaapt nooit
R is van Roosje dat rijmt op doosje, maar dat is ze niet
S is van Straatje onze rellebel, een bannetje daar of hier heeft ze zo met haar geklier mening .
T is van Topic, bij iedere nieuwe zijn we heppie
U is van uren werk wat er in ons topic gaat zitten, en dat is en complimentje waard!
V is van Vries en Vloor onze Vavoriete Vorummers van dit topic toch wel
W is van, weet niet wie ik allemaal vergeet maar er gaan er vast een paar janken, Huillie's !!
X is van Xsje. ... voor de Huilie's, sorry!
Y is van ...............
Z is van zon, onze zonnestaal en van Zoooooo lief, dat zijn we allemaal !