3000+ deel euh.... 38 alweer?

02-03-2010 23:07 3020 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober had Floor weer es een grap... Ze wilde een topic zo snel mogelijk volgekletst hebben.

Het resultaat? Een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.

Regels? 4 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

4. LLLman wordt alleen geknuffeld door, of na schriftelijke toestemming van BAM. (en minny helegaar niet maar dat was bekend.)
quote:Caylinn schreef op 05 maart 2010 @ 00:15:

Zoiets dus niet Q?

[afbeelding]

Cay

Past beter op moos haar chesterfield, zelfde uitstraling
Iry alias Najib
quote:iry schreef op 05 maart 2010 @ 00:16:

[...]

Ja daag, hij heeft dan de LEREN bank

Is een compromis he

Ik ga in het vervolg bij alles wat Qlief wil en ik niet er een man bij eisen! Niet dat ik er 80 hoef hoor, maar een of twee lijkt in die context volledig onredelijk om te weigeren, toch?
quote:iry schreef op 05 maart 2010 @ 00:20:

[...]

Past beter op moos haar chesterfield, zelfde uitstraling Ik zei toch al ''mijn" (voor het evenwicht)
Plaspoelpolder zegt mij wel iets ja, Etosha. "Jullie" hebben zelfs een eigen afrit, toch?

Ken alleen niemand die een fotograaf nodig heeft.
quote:mocy schreef op 05 maart 2010 @ 00:19:

Ja dacht al DH Etosha. Ik ook. Dus als ik iemand hoor die een fotograaf nodig heeft, ga ik jou aanbevelen.

Hee cool, dank!

Maar goed, ik zit hier geloof ik veel te serieus te wezen voor dit tijdstip van de avond. Net mijn lief voor vier weken naar Schiphol gebracht (nou ja, hij gaat wel verder dan Schiphol hoor, hij hoeft daar niet vier weken in de terminal te slapen). Dus ik ben in een neem-alles-veel-te-serieus-bui.
quote:qwertu schreef op 05 maart 2010 @ 00:20:

Ik ga in het vervolg bij alles wat Qlief wil en ik niet er een man bij eisen! :heel gevaarlijk Q, want dan moet dat omgekeerd ook ws.
Hahahah, ik schrok al! Vond het al zielig. Schiphol is best leuk hoor, maar voor vier weken...
quote:mocy schreef op 05 maart 2010 @ 00:22:

[...]

heel gevaarlijk Q, want dan moet dat omgekeerd ook ws.Nee hoor. Ik geef hem dan vanaf nu gewoon in alles zijn zin.
quote:qwertu schreef op 05 maart 2010 @ 00:21:

Plaspoelpolder zegt mij wel iets ja, Etosha. "Jullie" hebben zelfs een eigen afrit, toch?

Ken alleen niemand die een fotograaf nodig heeft.

Als je op die afrit rijdt, zit je al op de straat van mijn studio. Heul handig voor mensen die van de snelweg komen.

Anyway, ik ging ophouden met serieus zijn hier. En ehm... wat was nou precies de regel met dat drie keer posten?
Etosha das niet leuk.
quote:qwertu schreef op 05 maart 2010 @ 00:23:

Nee hoor. Ik geef hem dan vanaf nu gewoon in alles zijn zin. Nog gevaarlijker.
quote:qwertu schreef op 05 maart 2010 @ 00:22:

Hahahah, ik schrok al! Vond het al zielig. Schiphol is best leuk hoor, maar voor vier weken... Hoe heet die film ook alweer met Tom Hanks, dat zijn land dan ophoudt te bestaan terwijl hij in het vliegtuig zit en dan kan ie nergens meer heen? Aggos... mijn arme liefie!
quote:qwertu schreef op 05 maart 2010 @ 00:22:

Hahahah, ik schrok al! Vond het al zielig. Schiphol is best leuk hoor, maar voor vier weken...
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Oh wacht... zul je net zien dat hij zich dát wenst.

Hmmm...

Ier, no offence, maar het is een slecht doordacht plan. Zitten nog wat foutjes in. Bel me maar als je eerst een beetje fatsoenlijk testgedraaid hebt en het wél blijkt te werken.
Ja, die film, geweldig!
Ik vind twee mannen erbij eisen heel redelijk Q in iedere hoek van de bank 1.

Ik bedoel, of je er nu twee leuke kussentjes in legt of twee lueke mannen...
quote:Etosha schreef op 05 maart 2010 @ 00:23:

Anyway, ik ging ophouden met serieus zijn hier. En ehm... wat was nou precies de regel met dat drie keer posten?Jij zit gebakken!!!
quote:qwertu schreef op 05 maart 2010 @ 00:18:

Nope, Cay. Zoals je ziet heeft die man een slip aan. Dat is afknapper nummer één. Enne.... welk gedeelte van "strak" heb je niet begrepen?!

*angelface* hoezo zijn spieren staan toch strak?

Straat, krijg splint/bitje wegens klemmen en knarsen, maar géén gaatjes
Etosha, wel inspiratie (4 weken missen) voor mooie foto's.
quote:iry schreef op 05 maart 2010 @ 00:25:

Ik vind twee mannen erbij eisen heel redelijk Q in iedere hoek van de bank 1.

Ik bedoel, of je er nu twee leuke kussentjes in legt of twee lueke mannen... Nou... een kussentje zit... nét iets minder vast zeg maar, als ik er bijvoorbeeld -stel dát- met mijn blote kont op neer zou ploffen.
Oh ik loop al weer achter door peukje
quote:qwertu schreef op 05 maart 2010 @ 00:26:

[...]

Nou... een kussentje zit... nét iets minder vast zeg maar, als ik er bijvoorbeeld -stel dát- met mijn blote kont op neer zou ploffen. Q ik denk ik beelden hoor *veegt lachtranen weg*
quote:qwertu schreef op 05 maart 2010 @ 00:25:

[...]

Jij zit gebakken!!! Hmz. En wat vind ik daarvan? Nja, ik heb de komende vier weken tóch een stuk minder te doen! Dus dan maar!
Cay, gelukkig geen geboor etc.

Heb jij die tandarts die destijds is veroordeeld wegens ongewenste intimiteiten bij een patiente?
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven