Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
Klinkt als een gezellige avond, Zoeb!!

Jemig Its... doe je voorzichtig?? Wanneer is eigenlijk de grote dag?? Ik heb er vast overheen gelezen...
Ok, ik ben echt nog niet wakker.. heb ik alweer op 'verstuur' geklikt' terwijl ik Coe nog even beterschap voor de zieke wilde wensen.

Hoop dat ik nu verder niks meer vergeten ben... Ga maar gauw een kop koffie halen
Oh zwijmel... Ernst Janz......

Goeiemogguh dus.

Buuf, je hebt gisteren iets bij me wakker gemaakt.

Geeft niks hoor, het is waarschijnlijk tijd dat ik ook over dat soort dingen na ga denken.

Gelukkig is het bijna weekend, en er staat voor zover ik weet niet veel gepland. Een uitgelezen kans voor een paar goede gesprekken dus.

En wat ik vandaag ga doen weet ik nog niet.

Het zal wel iets worden met stofzuigen en was-gedoe.

Tot later
Och, lieve Gold, dat is nooit mijn bedoeling geweest! Hoop niet dat je er wakker van hebt gelegen?

Zit hier uitstelgedrag te vertonen.......
Nee hoor Buuf, ik lig niet zomaar van iets wakker.

Maar het 'leeft 'nu wel, zakmazegguh...
Wat vinden jullie van die actie van Angel3 om dat topic van die weggeven reis naar oproepjes te verplaatsen?
Ik snap dat er regels zijn waar de Mods zich aan dienen te houden, maar nu heb ik wel het gevoel dat de regels te streng zijn gehanteerd.

Prachtig positief topic en het forum kon wel een positieve boost gebruiken.

Aan de andere kant het was wel klaar. De forumster gaat vandaag weg en kan straks een topic openen over hoe ze het gehad hebben.

Ik bedenk trouwens nu dat als TO een andere titel had gekozen het topic was blijven staan.
Gold, voor jou even een (dat kan tenslotte nooit kwaad )

Verder even een lekkere mutsen-vraag:

Ik kwam hier op mn werk net een hele doos koffiepads tegen met als 'einddatum' 31/12/2009 wat denken jullie, kun je die nog gewoon gebruiken? Vind het eigenlijk zonde om ze weg te gooien maar aan de andere kant.. die datum staat er vast ook niet helemaal voor niks op...

(tja.. waar een mens zich al druk om kan maken ;) )
Ja erg streng, en zoals Thee ook al zei in haar (gesloten!) topic: Hoe zit het dan met de ruil/voetbalplaatjestopics enzo.

Die horen dan ook allemaal bij oproepjes als je het zo gaat bekijken?
Welnee Gelfje, niet weggooien hoor, maar gewoon gebruiken!

Daar is echt niks mis mee. Ben je mal!
Gelf, zolang ze niet groen zijn..... gewoon gebruiken. Na een slokje weet je het

Het is soms wat krom inderdaad, want zoals thee zegt, felicitatie topics mogen ook. Maar ik snap de actie van 3 wel.
Hihi, zolang ze niet groen zijn... da's wel een goed criterium om te onthouden

Zie je wel dit is nou zo fijn he?! Ik wilde ze ook eigenlijk gewoon gebruiken maar een beetje bevestiging vind ik stiekem ZO fijn.... erg he? Ik groei ook nooit op
Niet groot worden is eigenlijk ook best fijn Gelf

Ik ga NU waterdruppels vangen!
Die koffie zal hooguit minder smakelijk zijn. Het is een droog product en kan dus eigenlijk niet groen worden

Eens met Thee.

En zonder het topic van Thee was ik dit geweldige initiatief weer vergeten. Ik kom echt nooit op het prikbord.

Nog maar een kopje koffie. En omdat ik me fysiek weer eens kut voel begin ik daarna maar aan het plan in wit.

Heb zin om heel hard te vloeken. Zie BH (straks).
goedemorgen dames

ik doe het nog, mijn vinger ook (kan er alleen niets mee) en de cavia doet het ook nog. Mag niet meer zulke enge dingen doen heb ik besloten. Gisteren was gewoon geen goede dag.

Mamz ik denk dat het alles is van de afgelopen tijd. De drukte rondom mijn etiketje en het feit dat ik dat hartfilmpje moet maken zit ook in mijn hoofd. Maar als dat alles achter de rug is heb ik weer rust. De bruiloft plannen is alleen maar leuk, (ik trouw overigens 29 mei) vooral die gesprekken met de fotografe en haar lieve man

Gelf, die dingen kun je best gebruiken hoor, je proeft het vanzelf als ze niet meer goed zijn

Druif, heb je een beetje kunnen slapen vannacht, ik hoop van wel

Zoeb, klinkt als een mooie avond. Ik weet dat ze me op de middelbare school raar aankeken als ik zei dat ik van Boudewijn de groot hield (zijn muziek dan)

Coe, beterschap voor oudste, het schiet bij jullie ook niet zo op. Steeds maar zieken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik vind Boudewijn de Groot helemaal geweldig. Ook wij hebben tijdens de trouwplechtigheid een nummer van hem gedraaid. Een tranentrekker, bleek later.

Niet zo heel lekker geslapen vannacht. Werd om 3 uur wakker omdat ik naar de wc moest en na maar liefst 5 hele druppels kon ik niet meer in slaap komen. Heb ruim een uur wakker gelegen. Ben wel opgeknapt trouwens.

Net in bad geweest. Was is weggewerkt, opvouw is weggewerkt, huis is schoon... ik kan nu legitiem gaan relaxen. Alhoewel de vaatwasser....nahja.. komt straks wel.

Gefling, gewoon drinken!!! Kijk op de houdbaarheidsdatum van veel producten en je schrikt ervan... soms is het jaren houdbaar. Vervolgens is het een week over de datum, wordt het weggegooid, omdat het niet meer goed zou zijn.

Mooie datum om te trouwen, Its...
Net mn eerst 'over de datum' bakkie op maar het smaakt idd gewoon prima!! Niks mis mee.

Waar wel wat mis mee is is mijn enorme werkontwijkende gedrag, op deze manier heeft een ochtend extra werken natuurlijk geen zin....

Mamz, voor jou een volgens mij kun je hem gebruiken!

En nu.. actie!
Ik zit al een eeuwigheid naar het liedje van de regenton te luisteren

Ondertussen ook nog wat verslagen becommentarieerd.

Zou ik nog een bakje koffie mogen? (met Jan Klaassen en de rest van het oeuvre van Bodwin op de achtergrond)

Moet nog bloggen, dus ja, het mag.

Itsj, hele mooie datum, ik hoop dat het weer zich meiwaardig gedraagt.

En die houdbaarheidsdatum: bij niet droge produkten flikker ik de boel al eerder weg omdat ik weiger te geloven dat het dan nog goed is. Of het blijft liggen (dat vaker, eigenlijk).
Gelukkig die fysio weer gehad. Mennnn wat heb ik daar een hekel aan. Dinsdag terug naar de orthopeed. 'k Heb nog te veel last van die knie. Ach ja die regenton. Boudewijn vroeg zich af waarom je in hemelsnaam een titel verzint voor liedjes als mensen ze toch niet gebruiken. Zoals "Avond", wat mensen steevast "Ik geloof" noemen.

Hij zingt op zijn 65e nog steeds mooi.

Ik heb dat ook heel vaak hoor, dat dingen over de datum zijn. En als ik het gebruik proef je er niets van. Niet zoals laatst een zakje witte saus wat al van 2007 bleek te zijn. Dat durfde ik echt niet meer. Kijk dat gebeurt mij nu ook. Dan heeft het ergens achteraan in de kelder gelegen en op de een of andere manier komt het weer naar voren. Ik check wel altijd de datum gelukkig.
Hier is iedereen ziek, ik lig in bed met een emmer ernaast Mmetje spuugt niet meer maar drinkt nog niet goed en heeft er diarree bij gekregen.

Vannacht werd ik ook ziek, en sinds vanochtend doet James ook mee

leuk virusje hebben we te pakken.
Oh, jakkes, Miss M... Beterschap!
Beterschap, MissM
och MissM., alles in een keer jakkes. Beterschap en een dikke knuffel

En voor jouw mamz, speciaal een hele dikke knuffel
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
He jakkes MissM...

Hopelijk voelen jullie je allemaal snel weer beter.

Hier ook niet zo'n hele goeie dag.

Mijn hoofd zit vol. En nee Buufje, niet alleen maar met mijn ouders, maar ook met vriendin.

Ik heb net de hele ochtend doorgebracht met zinloos uitzendinggemist.nl kijken.

Verborgen gebreken en Bloedverwanten. Allebei mooie series, maar veel meer dan ondertussen een was opvouwen heb ik dus niet gedaan.
Mamz, blog jij ergens waar ik het kan lezen?

edit: Happy blogt toch ook?

Waar kan ik die lezen?

(Deze dag is toch al om zeep)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven