Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh keelonsteking/angina ja. Daar heeft CG ook zo hoog van gekoortst vorig jaar! En het duurde erg lang.

Nog geen antibiotica he?

Bij CG duurde het 5 dagen, toen knapte ze op, het was viraal.

IJsjes eten, dat is fijn Cee!
Heftige keelontsteking Star!

Nu AB? Sterkte!!!!
Compu, eind deze maand al echo, heel spannend!!! Misschien zijn de boeken wel fijn voor Bridges! Vijf weken is te doen hoor, we gooien ons in de strijd.
quote:Star_2 schreef op 05 maart 2010 @ 09:08:

Nee HA kwam niet, ik wachtte op telefoontje. Inmiddels geweest, keelontstekingViraal of bacterieel?
Ik vind de fysio van Bridges wel snel met zijn benoeming klaarstaan trouwens hoor. Was toch het eerste consult?

Moet je niet zo brengen.

Jinny, op 1 of andere manier heb ik je update op Hyves gemist, excuus.

Ik zal er nog op reageren.

Ga nu even sanitair kijken met CV (verlofdag).
Nog maar 3 weken dus Compu. Spannend hoor!

Jin, o nee, dat lijkt me niet handig een gipsen pootje in een hoogslaper. Maar normaal slaapt hij wel in een hoogslaper? Vind het wel een beetje spannend hoor, Maxi boven in een stapelbed. We nemen het rekje mee (maar misschien hebben we die wel voor Mini nodig, die heeft nog nooit in een gewoon bed geslapen)

Wat een geweldig topic zeg van die vrouw die haar vakantie weggeeft aan een forummer die het zelf niet kan doen. Ben er helemaal ontroerd van...
Leuk Compu! Wanneer krijgen jullie de sleutel? Hier hebben wij de spullen voor de badkamer gehaald. Die waren heel goedkoop (wel met merkspullen).
Mamax, hij heeft een rek om zijn hoogslaper (hoort bij het bed, ook van hout), dus hij kan er niet uitvallen. Gaat prima!
Star, hoe is het met Ceetje?
Star; Heftig zeg dan die keelontsteking. Hoe gaat nu.

Beterschap!

Slaapt man nu in de hoogslaper Jinny? .

Mal: Heel veel sterkte vandaag!

Compu: Spannend de 20 weken echo, begint al op te schieten, ff gluren bij je kleine dame ( of jongen).
zow, ik stond om 8 uur al in de sportschool, tot kwart over 10, ben gesloopt, haha
Hoi, hoi,

Schoonma is weer thuis. Mijn schoonpa heeft het niet duidelijk verteld, of ik heb het niet goed begrepen. Volgende week krijgt schoonma de uitslag van de hartcatheterisatie. Ik ging er eigenlijk vanuit, dat als ze een blokkade tegen kwamen tijdens het onderzoek, ze het gelijk zouden verhelpen. Dus daarom trok ik de conclusie dat er geen blokkades zijn. Beetje te voorbarig blijkt nu.

Jin, lekkere communicatie van de Kita.

En oudste nog 5 weken in het gips, wel lekker dat hij er trots op is, dat maakt het wat makkelijker lijkt me.

Amaal, hoe gaat het met je buik, nog last?

Lekker dat het zo goed gaat met L. Joh, hij geeft het vanzelf wel aan als hij ook de middagen naar school wil. Wij hebben Lianne ook niet 'gedwongen', dat werkt averechts. Wel vroeg ik iedere ochtend of ze 's middags ook naar school wilde. Twee weken geleden zei ze vanuit zichzelf: ik wil 2x naar school vandaag.

Ja, thuis ben je wel beter af dan in het ziekenhuis. Feit is wel dat hartfalen chronisch is. Als ze niks vinden wat ze kunnen verhelpen, dan moet ze het verder met medicijnen doen.

Star, aaaah arme Ceetje. Dikke voor je meisje en voor jou.

Mamax, plan van je schoonma komt op mij wat chaotisch over. Man nog gepraat?

Compu, wauw, de 20 weken echo alweer. Leuk!

We gaan dit weekend niet naar schoonma, ze heeft rust nodig. Twee weken geleden zijn we geweest. Het is anderhalf uur rijden, wat dat betreft is het in dit soort gevallen wel balen dat je dan 130km. bij elkaar vandaan zit.
Gisteravond op de basisschool gesprek gehad met de juffen van Lianne. Ze vroegen eerst of wij opmerkingen/vragen hadden. Ik begon dat Lianne met veel plezier naar school gaat nu en zo verder pratend hadden we het 'lijstje' afgewerkt. Ze is een blij kind die véél onthoudt (dat wisten we al ). Zo had de juf laatst een verkeerdkleed neergelegd, die al een tijd in de kast had gelegen en Lianne had terloops opgemerkt:"De oranje en groene stoplicht doen het niet juf". Juf zelf was dat vergeten.

Ze is gevoelig voor kindjes die verdriet hebben, ook dat weten we; ze zei tegen juf:"Je gaat haar/hem wel troosten hè?" Ze wil wel veel dingen tegelijk omdat ze alles leuk vindt, als ze een kindje in de bouwhoek ziet, wil ze daar zijn maar ook ergens anders want daar is het ook leuk.

Verder gaat het prima. Hadden wij ook wel verwacht, maar is leuk om te horen
Hi, Bam, knap van je!

Ik ga Lianne ophalen.
Fijn dat Lianne het zo goed doet op school, Kokos! Deze week nog even spannend voor schoonma dus, sterkte met wachten.

Vent heeft nog niet gebeld denk ik, Grote Baas is vandaag op kantoor, dus ik denk niet dat hij daar tijd voor heeft. Zal vanavond wel worden.
Mamax, ik zou ook maar een andere oplossing zoeken qua oppas. Dit klinkt rommelig. En het ziet er niet naar uit dat hij even lekker 100% aandacht krijgt. En als je in je eentje gaat logeren, moet je juist wel alle aandacht krijgen!

Star, jee keelontsteking Cee krijgt het wel even te verduren zeg. Neemt ze het stokje van Maxi over?

Jinny, een witte wereld? Hier dit weekend ws ook weer 5-10 cm. Nou, ik zit er echt niet op te wachten... :puke:

Auto doet het weer!! Hoera. Nieuwe accu erin. De originele zit er weer in. Hopelijk rijdt hij hier weer 200.000 km mee Toch wel jammer, want ik had ineens wel zin in die Grand Cherokee, ha ha.

Saaaai, L met z'n vriendje mee, mams voor niets op het schoolplein. Ik met kind achterop de fiets, kind in buik en fiets van L voorop het stuur naar huis gefietst. Niet zo ver gelukkig, maar best gevaarlijk. Ik had geen zin om terug te gaan met de auto, dus maar even bikkelen. Voelde me best stoer
Ieuw, kan je wel met je voeten bij de grond dan Amalia? Klinkt maar eng hoor....

O nee, arme Ceetje. Wat een hoge koorts gisteren en vanochtend zeg, eng hoor. Hoezo kwam ha nou uiteindelijk toch niet? Vaag... Hoop datz e met ab snel opknapt, keelontsteking is zo naar.

Kokos, dat is nog eens een leuk oudergesprek! Ik zie Lianne wel helemaal voor me, in zoals je schrijft dat de juf het over haar heeft (ahum, alsof ik haar in die ene middag dat ik haar gezien heb zo goed ken, maar ook zoals jij hier altijd over haar schrijft lijkt het me gewoon zo'n leuk en slim meissie...). Grappig, bij Maatje had de juf het ook gezien: "door het lokaal heen fladderen" noemde ze het. Alles tegelijk willen doen, alles leuk vinden... Ze zei dat het heel herkenbaar was bij nieuwe kindjes, die focusen nog niet echt (komt vanzelf).

Jin, hoe is het met oudste, vermaakt hij zich nog een beetje of begint hij het al helemaal zat te worden? Ik moet de hele tijd maar aan hem (jullie) denken, vind het echt zo sneu en heftig... Had het er met Maatje over, die moest bijna huilen, zo zielig vond ze het ("hij wordt toch wel beter mama?") . Heb haar maar gerust gesteld dat T ook heeeeeeel erg stoer is en dat z'n been heus weer beter wordt...

Mamax, nee, klinkt niet relaxt, plan van schoonmoeder. Ik heb dan al heel snel zo iets van: als het zo moet zoek ik het zelf wel uit. Ligt er inmiddels al een beter plan?

Mijn moeder haalt vanmiddag voor het eerst Maatje uit school, ben benieuwd. Ze keken er allebei erg naar uit, lief. Ik heb "schoolkoeken" (stroopwafels) en theekopjes klaargezet dus ik denk dat het gaat lukken.
Zo 22 pagina's bijgelezen

En nu weet ik het allemaal niet meer.

Mal vandaag de begravenis van omaatje? Sterkte vandaag!

Haha die Jezus hangt wel erg blij aan het kruis.

Star, balen dat Ceetje weer ziek is! Fijn dat het nu wel beter gaat op school, zodat Ceetje niet van school hoeft te wisselen.

Jinny, nog 5 weken niet lopen? Tss.. dat is geen grap. Maar gelukkig heeft hij wel donkerblauw gips

Bam, goed bezig met sporten zeg! En je mag zeker trots zijn op je zoon. Fijn dat hij het zo goed doet op school.

Suze lekkere vakantie gehad? Zal zo eens even lezen en foto's kijken.

Kokos,mhh.. nog niet veel wijzer dus over je schoonmoeder. Wanneer krijgt ze de uitslag?

Compu, spannend die 20 weken echo! Ben je er zenuwachtig voor? Ik kan me er wel aan ergeren als mensen een 20 wk echo hebben en dan al weken zenuwachtig zijn, of het een meisje of jongetje is. Tja, daar is die echo toch niet voor?

Amalia, zo jij durft. Met dikke buik, fiets op de fiets en kind achterop gaan fietsen. Doe je wel voorzichtig met jezelf?

Bridges, balen die waterwratjes. Ik hoop dat de zalf een beetje helpt, dat het er niet veel meer worden en ontsteken ofzo

Mamax, heb je nog een leuk/ lekker recept voor een taart/cake/ koekjes oid? Ik wil van het weekend wat bakken.
Hel, moet Maatje vanmiddag ook naar school dan?

Gezellig thee met koekjes!
Mamax, dat kon ze dus niet zeggen viraal of bacterieel. Ze wilde in de eerste instantie dan ook geen AB geven, maar omdat het zo voor het weekend is heeft ze toch een recept uitgeschreven (en heb ik ook maar meteen gehaald, capsules, wie verzint dat dan toch? )

Mal, hoop dat het een mooi/waardig afscheid was van oma.
Haai Naatie! Ben je nou eigenlijk al in je nieuwe functie begonnen? Die chocotaart die ik laatste had gemaakt, van Suus, die was goddelijk! Grote taart maken van twee pakken browniemix, na afkoelen in twee snijden (plakken), pakje geplette (diepvries)frambozen ertussen (pakje vanillesuiker erdoor voor lekker zoet...), chocoladeglazuur eroverheen, paar framboosjes erop voor de versier. Mjommie!
Fijn Kokos zo'n goed gesprek over je dochter. Trotse mama natuurlijk
Mal, hoe gaat het meis?

Hi Naat, hoe gaat het met jou? En met je mams?

Schoonma krijgt volgende week de uitslag.

Hel, leuk dat je Lianne ook zo voor je ziet. Zo is ze ook echt. Há Maatje dus ook aan het 'fladderen'.

Gezellig theeleuten en schoolkoeken eten zo meteen.

Amaal, hé kijk je wel uit?

Je kwam voor niets op het schoolplein, maar je hebt hem nog wel gezien en hij is toen met zijn vriendje meegegaan? Had hij zijn fiets niet mee kunnen nemen naar zijn vriendje? Je begrijpt.... ik snap het niet helemaal

CD, is Kevin weer beter?

Star, hoe gaat het met Ceetje. Koorts gezakt?
Nou, zal ik eens wat vertellen? Mn moeder is weer bij de dokter geweest en hij heeft de conclusie getrokken dat de monnikskapspier, onstoken/in de knoop zit.

En daardoor heeft ze zo'n verschrikkelijke hoofdpijn.

Ze is dinsdag naar de fysio geweest en is is wel een beetje minder. De ene dag gaat beter dan de andere dag. Dus waarschijnlijk ligt het daar aan!

Ik ben toch een soort van opgelucht!
Capsules voor een kind van 4 Star, belachelijk... Krijg je ze erin denk je?

Naat, Maatje continurooster (ma, di en vrij tot 14.15, woe en do tot 21.15).

Mal, hoop dat jullie goed afscheid kunnen nemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven