Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zie niets daar suze, zeg even waar ik door moet klikken. Ik wil ook roze/taupe zien!!!
Heb 'm. En die kunnen dus in de MC?
Wauw Amalia, das mooi spul!
Fleece te warm? Voor chille avonden? Katoen niet te koud dan?

Ik moet ze in het echt zien. Geboortewinkel dus?
quote:Suze2 schreef op 05 maart 2010 @ 22:33:

Wauw Amalia, das mooi spul!

gna gna, heb je weer wat te shoppen. Ik heb bij een engelse site besteld, scheelt de helft.

Je voedt toch nog? Hoe lang ben je het nog van plan te doen?
Deze 2 heb ik. Wel grote cups. maar anders valt de boel eruit bij mij

HOTmilk Nursing Bra She Blushes in Delight

HOTmilk Confidence Is Radiance Nursing Bra

Alleen die namen al!!! Ik hoop maar dat ze goed zitten, want het is echt een gok...
Ik vind fleece echt zweet spul. Zie het voor je: kind heeft romper aan, broekje aan, t shirtje er overheen, fleece wikkeldoek. Ik krijg het al warm als ik er aan denk... Katoen is echt warm zat volgens mij.

Ik hoop het jaar qua voeden wel weer te halen.
Dan mag je nog wel wat voedingsbh's kopen. reken uit wat je aan poedermelk kwijt zou zijn in die tijd! Hop, tel uit je winst!
Ik wacht jou ervaring even af
Ja, fleece sucks.

Hallo, ga je nog tot juni wachten? Welke maat draag je? Als het niets is verpats ik het aan jou Zeg ik dat het heel lekker zit maar toch iets te groot/klein is..
Trusten! Ga met m'n dikke buik op bed liggen. Morgen zal ik wat fotos maken, dan kunnen jullie ook meegenieten
Of ze nu goed zitten bedoel ik. En of het een beetje fijne stof is.

Maat is in beweging hier godzijdank.... 75F en hopelijk zakt dat nog snel in tot E (maar daar reken ik niet echt op )
Ik ben ook naar bed. Slaap lekker!
hier ook E, maar dan 85..

Je hoort het als ze binnen zijn! Trusten
Goedemorgen

Hai
Jijj wint Naat

Goeiemorgen.

Werd om kwart voor 6 wakker, besloot om 5 over 6 toch maar te gaan plassen anders kon ik helemaal niet meer slapen, hoor ik mama. uit!

B wakker. Pfff, dat is me écht te vroeg. Hij was ook écht wakker zeg maar. Even geknuffeld, 10x gezegd dat het nog nacht is en opeens zei hij dat hij wel naar bed wilde Prima! Toen heeft hij zowaar nog een uur getukt. Ik niet meer, maar in ieder geval wel lekker in mijn bed gelegen.

Oh oh, L ziet zijn feestje helemaal niet zitten Hij wil dat ik blijf. Nou ik breng hem gewoon en we zullen het wel beleven. Anders haal ik hem wel weer op. Kunnen we nog naar zwemles
Damn, Su ook eerder

Star, hoe is het met hetm arme meisje?

Suze, ik heb van wrappers gedroomd Het wordt idd de katoenen. Ik zie een mooi forumkadootje
Hé Suze, jij er ook al vroeg bij.

Mal, zware dag dus gister En wat heftig van je zwager zeg!

Star, hoe is het met Ceetje?

Amalia helemaal leuk aan het shoppen en voorbereiden voor de kleine meid?

Ik ga straks helpen verven bij mn zusje. Alles aflakken, dat kan ik volgens haar heel mooi en beter dan zij

Eerst maar eens even de hond uitlaten.
Damn zeg, ik dacht dat ik vroeg was
Cee zit alweer om me te piepen op de bank, die stickert weer een dagje aan me vast denk ik.
Zo wat een drukte op de vroege morgen hier.
Ahh arme Ceetje

Amaal, ik heb dus wel die Logder die ook draagdoek is, maar ik gebruik 'm nooit als draagdoek en ook bijna niet in de MC. Hij flapt niet lekker dicht

Dat MC voetenzak geval wat Suze heeft is volgens mij veel handiger. Misschien wel een beetje warm voor jouw zomerbaby.
Je zus weet je wel mooi te strikken Naat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven