3000+ deel euh.... 38 alweer?
dinsdag 2 maart 2010 om 23:07
14 oktober had Floor weer es een grap... Ze wilde een topic zo snel mogelijk volgekletst hebben.
Het resultaat? Een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? 4 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
4. LLLman wordt alleen geknuffeld door, of na schriftelijke toestemming van BAM. (en minny helegaar niet maar dat was bekend.)
vrijdag 5 maart 2010 om 22:35
quote:chocolover schreef op 05 maart 2010 @ 22:20:
Enne ben ik nig steeds niet herkend door iemand?
Ja! Ja! Ik heb jou een keer met je Chocoprins bij de tramhalte zien staan!
Ik vind de vorige jurk al geweldig, maar vind deze je een nét iets spannender decolleté geven. 't Is maar net waar je voor kiest dus. Vind de een niet minder dan de ander, de accenten liggen alleen wat anders.
Ben meteen weer weg trouwens. Vandaag Buitenverblijf meet gehad en ben helemaal kapot. Meet was erg leuk gelukkig.
Enne ben ik nig steeds niet herkend door iemand?
Ja! Ja! Ik heb jou een keer met je Chocoprins bij de tramhalte zien staan!
Ik vind de vorige jurk al geweldig, maar vind deze je een nét iets spannender decolleté geven. 't Is maar net waar je voor kiest dus. Vind de een niet minder dan de ander, de accenten liggen alleen wat anders.
Ben meteen weer weg trouwens. Vandaag Buitenverblijf meet gehad en ben helemaal kapot. Meet was erg leuk gelukkig.
vrijdag 5 maart 2010 om 22:42
Ja, helemaal opgeknapt. Maar jeetje mina wat een aanslag opm'n lijf zeg. Ik heb de hele dag hoofdpijn gehad. Maar na een paar pijnstillers en vanavond een lekker bad, voel ik me nu wel weer ok. Wel last van m'n enkel, daar was ik halverwege doorheen gegaan. dat is minder leuk. Hopelijk morgen beter.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
vrijdag 5 maart 2010 om 22:46
Moos, m'n tijd was 57.18, maar heb wel even gewandeld nadat ikm'n enkel verzwikte over een steen
Het was heel mooi, zo dwars door de woestijn met de start en finish bij de piramides van Gizeh. Ik had wel graag foto's gemaakt, maar ja, ik wilde niet mijn camera meeslepen.
Het was heel mooi, zo dwars door de woestijn met de start en finish bij de piramides van Gizeh. Ik had wel graag foto's gemaakt, maar ja, ik wilde niet mijn camera meeslepen.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok