Liefdesverdriet!

01-11-2009 08:39 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Donderdagavond heeft mijn vriend onze realtie verbroken... Hij is moe, zijn energie is op en kan het dus niet meer opbrengen om voor ons te vechten. De afgelopen weken is het wat rommelig geweest is onze relatie. MIjn vriend was erg in de war, voelde zich vaak rot en kon mij niet de reden geven waarom... Leuke dingen deden we niet meer, we zaten alleen nog maar thuis te huilen en te praten.

Donderdag is dus de bom gebarsten, hij stopt er mee! En nu komt de aap uit de mouw: hij heeft het gevoel dat hij altijd op zijn tenen moet lopen, hij kan mij niet bieden wat ik wil, en sinds hij mij kent voelt hij zich vaak ongelukkig... Waarom heeft hij mij dit niet eerder verteld? Waarom kwam hij iedere avond bij mij slapen terwijl ik aangaf dat het ook goed is om ieder in ons eigen huisje te slapen? Waarom ging hij met mij 2 weken op vakantie? Waarom zei hij dat hij wilde samenwonen, trouwen en kinderen krijgen met mij? Ik ben zo in de war.... snap er helemaal niks van.

Ik heb bij hem juist zo veel afstand gehouden omdat ik net uit een relatie kwam. Maar hij bleef volhouden en zei al na een maand tegen mij: misschien is dit wel voor altijd. Uiteindelijk heb ik me dus helemaal gegeven aan hem...

En nu... Nu ben ik zo ontzettend verdrietig. Ik heb hem gesmeekt bij me te blijven, om het alsjeblieft niet op te geven, om ons nog een kans te geven. Ik heb geschreeuwd, gejankt, hem vast gepakt.. Ik was wanhopig, en zo ken ik mezelf helemaal niet, ben juist een heel rustig persoon. Maar het idee dat ik de liefde van mijn leven kwijt ben maakt me gek! Daar baal ik van! Ik ben juist iemand die de rust kan bewaren, en die een man nooit zou smeken om alsjeblieft bij me te blijven.....

Nu zijn we dan een paar dagen verder en voel ik me wat rustiger... Ik heb hem nog wel een paar keer gebeld en gezegd dat ik zielsveel van hem hou. Maar hij is er van overtuigd dat dit de juiste beslissing is.

En wat moet ik nu? Ik mis hem zo ontzettend, wij hadden het zo leuk. We konden goed praten, lachen, huilen.. We konden samen uren in bed liggen, elkaar vasthouden zonder iets te zeggen. We deden heel veel leuk dingen met vrienden. Ik was volgens hem zijn beste vriendin. En hij is zeker mijn beste vriend.

We hebben echt een heerlijke tijd gehad, ik dacht dat hij de ware was voor mij. Daarom kan ik het waarschijnlijk ook allemaal niet bevatten.

Hoe moet ik hier nu mee om gaan?
@ noah: Kom op meis! Ga ff wat doen ofzo,afleiding...even uit die cirkel van denken aan ex en wat hij uitspookt.Helpt je niks om daar energie in te steken,al snap ik het wel hoor.Maar je kunt er niks meer aan doen..hij gaat zijn weg,zoals jij de jouwe gaat.Hij is vrij om te doen wat hij wil en met wie hij wil..maar noah jij ook!

1=1 was één,maar nu is 1+1 echt weer twee...zuur,hard...maar waar! Die behoefte aan aandacht,probeer die op een andere manier te vervullen..bel een vriendin/vriend ,familie whatever...ff van je aflullen en dan kun je er (misschien) weer ff tegenaan.Kan het zijn btw dat dit nu toch ff weer veroorzaakt wordt door jullie vrijpartij van gisteren?
Ik ga nu maar lekker op de bank met xfactor.. Weet t anders ook niet. Dank je,,
quote:noahtb schreef op 05 maart 2010 @ 20:29:

Ik ga nu maar lekker op de bank met xfactor.. Weet t anders ook niet. Dank je,,Gaat het wel meis? Zit er een beetje mee dat je je weer zo slecht voelt. Als ik iets voor je kan betekenen.. msn, mail of whatever.. geef je maar een gil hoor. ik ben de hele avond thuis.. dus
Ah, wat lief van je. Je hoeft je geen zorgen te maken hoor, alleen een klein dipje. Wat ik gisteren heb gedaan is een fout geweest, maarja..

Hoe is het met jou?

Als je wilt mag je me mailen of toevoegen op nl. Haal 'm aan het eind van de avond weer weg.
Dank lieve meiden, allemaal! geeft echt steun hoor!! te weten dat je niet alleen bent.. zucht! Ik heb een leuke avond gehad, thuiskomen is dan ff rot zeker omdat ex mn oorbellen die ik had laten liggen en de laatste papieren door de brievenbus heeft gegooid en groetjes x op de envelop zet ipv gewoon xxx ofzo.. bah.. maar goed, ik zet door! het is idd makkelijker om terug te grijpen maar beter om door de pijn te gaan (dank je diay!).. hou me lekker aan mirre vast die laat zien dat het beter wordt! ik ga idd afleiding zoeken dit weekend, is beter!

Lieve sloopthard, hoe is het gegaan, doe je nog wel ff verslag? zal best moeilijk zijn.. ik denk aan je!!

@noah, toch gisteren fout geweest? je was er zo sterk over? geeft toch ff terugslag.. bah.. vervelend! missschien maar niet meer doen en nu echt afstand nemen??
ps Mirre, je kleine grote meid alweer 10!! leuk vooruitzicht.. letterlijk slingers ophangen!!!
Hey,Sanne!

Tuurlijk ben je niet alleen! Je kan en mag het er zovaak over hebben als je wilt hier! Fijn dat je toch een leuke avond had en ja die spullen in je brievenbus vinden is dan weer minder..bam..back to reality..Het wordt ook beter meis,langzaam maar ZEKER! Ja,het lijkt allemaal zolang te duren,telang,i know..je wilt zo graag door en "klaar" zijn met alles.Als het dan toch moet..dan maar snel.Helaas gaat niet werken (althans niet bij mij) het neemt de tijd die het nodig heeft.Als je bedenkt dat ik aankomende week een half jaar! verder ben..en nu pas weer beter in m'n velletje begin te komen.Damn...wat zonde! Maar goed zoals ik al zei..het zal nodig zijn..maar daarom hoef je er nog niet blij mee te zijn hahaha.

Maar meis,jij doet het sofar heel goed dus het gaat vooruit,ook al voelt dat nu ff niet zo...bedenk maar dat deze dip iig niet terugkomt! Weg is weg!

En ja mijn kleine meid alweer 10 jaar! Gaat echt hard..Dus dan letterlijk slingers ophangen idd hahaha.

mirre
Thanks lieve Mirre!! het komt ook wel goed!! maar heeft tijd nodig idd.. en dat moet je jezelf ook gunnen.. Hij had me nog mailtje gestuurd zag ik net, dat hij het ook moeilijk vond om af te spreken omdat het waarschijnlijk heel gezellig is en daarna alleen maar lastiger.. ja natuurlijk dat is ook zo.. we moeten het allebei ook niet willen. Hij zei ook dat hij naar bed ging (om 22.00 uur omdat hij moe was.. zei dat hij ouwe man was) toen wist ik ook weer, ja hij is saaaai en idd soms best oud in zn doen en laten.. ik zit nu nog vrolijk op en doe leuke dingen en morgen weer.. daar moet ik maar aan vasthouden.. Toen ik bij hem was, was ik ook vaak moe in het weekend s avonds en ging vaak om 11 uur naar bed.. soms zelfs tegelijk met zn dochter.. ieeeeeeeeeeehhh... saai zeg!! en hij staat morgen in de regen voor de sport van zn dochter buiten.. en ik? ik lig lekker in mijn bedje... en straks ligt daar gewoon weer iemand naast en dan kan ik in de weekenden lekker lui met iemand samen zijn zonder kind! (niets ten nadele van kinderen hoor! maar was voor mij wel moeilijk soms dat we in het weekend weinig tijd samen hadden) ik probeer het maar weer positief te draaien!! haha..

ps veel mensen zeggen dat ik moet stoppen met het forum omdat ik er dan zoveel in blijf hangen.. maar soms helpt het wel om van me af te schrijven en mensen om me heen verwachten toch dat het nu inmiddels beetje over is.. durf er niet meer zo over te praten..
Idd Sann,time will do...En goed dat je de voordelen van zonder hem ook een beetje kan zien,das idd de positieve kant ervan zien hahaha.Als je iemand nieuw ontmoet waarmee je een toekomst met kids kunt opbouwen is dat heel anders...dan groei je er samen naar toe en heb je eerst nog een tijdje lekker met z'n 2en!

Das heel anders dan een relatie hebben met een man en een kind ""erbij" krijgen...kan wel goed gaan hoor,maar is direct een stuk gecompliceerder.Wat je zegt minder tijd met z'n 2en,aandacht moeten delen en verdelen..tja,dan moet de relatie er wel tegenop wegen en het allemaal "waard" zijn toch? Dan kun je dat aan..maar als er meer knelpunten zijn wordt het al lastiger.

Kan me dat ook goed indenken.Alleen maar investeren en weinig terugkrijgen houdt niemand vol..

Btw Sann,heb je ook MSN of doe je daar niet aan?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!! zelfde als mn email, voeg je me toe!?
Super fijn dat iemand je zo goed begrijpt.. komt natuurlijk ook omdat jij weet hoe het is.. zitten wel raakvlakken met onze situaties.. weet je dan weet je ook weer even dat het niet aan mij ligt.. het is gewoon lastig.. en ik weet dat ik enorm veel van iemand kan houden, nu wil ik dat alleen ook graag terug ontvangen.. weltruste lieve Mirre!!
Snap je ook meis..en das fijn voor ons allebei! Ik ga je toevoegen,komt goed! Truste en spreek je
hey allemaal, ik kom nog even het lekker van me af typen hier.

Zit nu toch een beetje met mixed feelings. Het wordt vast een lang verhaal, dus sla het gerust over

Nou toen ik hem vanaaf zag had ik echt onwijze buikpijn. In het begin vielen er ook behoorlijk veel lange stiltes. Hij zei uiteindelijk dat ie ook niet wist wat die moest zeggen; dat ie gewoon op een normale manier afscheid van me wilde nemen, ipv dat ik wegrende. dus toen maar over koetjes en kalfjes gepraat. Vervolgens hebben we het er toch over had, en het enige wat die kon vertellen was dat ie het allemaal niet meer wist. Vervolgens om beurten hard zitten huilenm toen dat bedaard was weer over koetjes en kalfjes zitten praten. Even later stelde die zelfs voor om lekker biertjes in de kroeg te gaan drinken. Dat ging niet door want hij ontdekte toen een briefje die ik had laten hangen waarom ik niet meer met hem wilde zijn. Uiteraard vond het debiel en idioot dat ik zo n briefje had. Vervolgens weer over koetjes en kalfjes gepraat en op de bank tegen elkaar aan gelegen alsof het een of andere normale vrijdagaaf was. Ik zei daarna dat ik wel echt meende dat ik hierna met rust gelaten wilde worden, dat ik hem deze avond bood om aan het idee te wennen maar dat het wel serieus was. Toen werd ie boos dat ik hem niet onder druk moest zetten en chanteren want ik kon hem niet dwingen te kiezen. Ook die woede ging weer over. Toen ik zei dat ik naar bed wilde, is die nog even bij mij komen liggen, Hij wilde sex maar die boot heb ik afgehouden Daarna wilde die zelfs blijven slapen maar ik heb hem toch vriendelijk verzocht te vertrekken.. Hij zei op het laasts dat ie niet wilde dat dit het einde was en ik heb toen gezegd dat ik dat wel wilde. Dit was het.. en zo is die uiteindelijk vertrokken,

Ik ben nu trots op mezelf dat ik het zo voor mezelf heb opgenomen, Maar weet niet of dit de goede beslissing is. Ik kan me niet voorstellen dat dit het was, dat ik nooit meer iets van hem hoor.. Dat doet pijn. Het voelt alsof hij morgen gewoon weer kangs komt wandelen. Maar iets in mij zegt dat hij het hier laat rusten... Auauauau, is dit echt de goede beslissing? Ik weer het niet... :(

@ sann: ow ik herken zo het moment dat je contact op wilt nemen. Ik zou nu zo graag een sms sturen om hem weltrusten te wensen, Maar een uur wachten was het he?! Geniet gewoon lekker van idd lekker wakker worden morgenochtend zonder kind. En als het goed voelt gewoon hier posten.. Je hebt in ieder geval meelevers!

@ mirre: alweer 10! Jeetje wat leuk! Jij hebt de slingers al in huis. Ik denk dat ik ze maar eens van zolder moet gaan trekken En wat goed dat je eindelijk zo lekker voelt.

@noahtb: niet iedereen is van die lange verhalen. En mooie statements.. Maar uit je posts blijkt altijd super veel medeleven. En dat is genoeg. ben je de avond nog doorgekomen? Lastig inderdaad he geen contact opnemen!

@diay: hoe gaat het met jou? nog steeds rustig na gisteren? Petje af hoor!

@brocoli: lekker aan het genieten van je nieuwe ogen?
Meis!!!!!!! wat ben ik trots op jou!!!!!!! je doet het zo vreselijk goed!!!! wauw zo knap dat je voor jezelf hebt gekozen en oh wat moet dat soms moeilijk zijn geweest zeg!!! komisch dat hij je briefje vond.. haha.. lekker puh.. wel fijn om het nu zo af te sluiten of niet?! misschien voelt het nu nog niet zo maar straks als je iets verder bent wel, je kunt echt trots op jezelf zijn ook al voelt het nog een beetje raar.. hou vol meis, jij bent lekker de sterktste geweest je mag voldaan gaan slapen, verzet nog ff je gedachtens voor het slapen gaan ff je hoofd leeg maken, ga nog ff lekker douchen en spoel alle gedachten door het putje! Je weet zelf diep van binnen wel dat je het juiste hebt gedaan.. toppie!! hele dikke
Jeetje Sloopthard: Die ex van jou heeft wel lef zeg... Steeds boos worden, huilen, steeds andere dingen zeggen. Sorry, maar uit jouw verhalen komt hij ontzettend manipulatief over..

Iig, je hebt het heel goed aangepakt vandaag! Je hebt niet de makkelijkste weg gekozen en bent voor jezelf opgekomen. Hulde!!

Als je twijfelt lees dan eens al je posts terug, dan weet je weer hoe je over hem dacht en wat hij je aangedaan heeft. Het is makkelijk om aan de positieve dingen te denken, terwijl jullie niet uit elkaar zijn gegaan omdat het zo leuk was. Fijne nacht meis..

@Sann: Lieve Sann, wat ben je toch sterk.. Als jij het forum fijn vindt en er steun vindt, lekker mee door gaan. Het gaat om jou in deze wereld, niet om wat anderen ervan vinden.

Mijn ex vond het forum voor sneue mensen.. Even kijken, wie zijn er nu voor me? Juist, de "sneue" mensen, hij niet...

Uit je posts lees ik dat je al een beetje aan het loslaten bent. Dat doordat je weer lichtpuntjes begint te zien, en positieve dingen. Goed hoor, ga zo door!

Vanavond had ik het even moeilijk, beetje eenzame vrijdagavond. Heb m'n eigen tip verpest. Heb hem een berichtje gestuurd, niets terug gehad natuurlijk.

Maargoed, maakt niet uit. We gaan gewoon verder. Fijn gesprek gehad met Diay, heeft me weer een beetje opgepept. Dank je meis

Slaap lekker allemaal en fijn weekend!
Dank lieve Noah, wat fijn dat je even van je af hebt kunnen kletsen met Diay. Het geeft niet dat je ff een mindere avond had, geef daaraan toe en dan heb je hem een bericht gestuurd, voelde vast even fijn om te doen ook al hoor je dan niets terug, dan "weet" je het weer even en dat heb je dan ook ff nodig. Je hebt al zoveel betere dagen gehad, morgen is er vast weer een, ga lekker slapen zo meis en maak er een goed weekend van en lekker kleppen hier hoor, we willen nog wel wat van je horen komend weekend

slaap lekker!!
bedankt voor jullie oppeppende posts.. Bedacht me net dat het misschien toch de foute beslissing was en dat ik zo graag tegen hem aan kruip, maar jullie brengen me back to earth! Vanaaf heb ik zeker een paar x gedacht, zo en met jou wil ik echt niet oud worden Ik ga met een trost gevoel slapen!

Dank jullie allemaal! Noath; van die eenzame avonden ga je steed smeer genieten! En lief van diay Wat zijn we allemaal lief voor elkaar.

En sann heb ook het idee dat je al steeds meer aan het loslaten bent! Knap hoor!
Kun je nog zo'n msn groepsgesprek voeren tegenwoordig? Goeie oplossing voor eenzame avonden, kunnen we allemaal lekker tegen elkaar aansippen ...
Hey ladies!

Ik ben weer eens veel te vroeg op. Bleef vriendinnetje slapen en die moest weer heel vroeg ergens zijn, dus ik ermee uit gegaan en nu ben ik dus te wakker. Als mn hersens eenmaal gaan denken kan ik niet meer inslapen. Plus moet nu mn ogen snachts afplakken en dat is dan ook zoon gedoe als ik dat dan nog een keer moet doen om even terug te gaan naar bed.

Niet zo zin in vandaag... Hebben vanavond een feestje van de familie en ex en ik hadden gezegd samen te komen en we hadden het grapje gemaakt: oh jullie zoveel jaar samen, wij vandaag 2 jaar, kunnen we dat ook gelijk even vieren. ;)

En nu ga ik dus solo... Nou ja wel met nieuwe oogjes!! Gister na controle gehad en klein beetje rest sterkte over, maar dat trekt weg binnen 3 maanden. Merk er nu al weinig van. Dus komt helemaal goed!! Zo bijzonder om sochtends niet naar je bril of lenzen te grijpen.

@sloopthard. Je hebt het heeeel goed gedaan. Wat een ukkel dat hij steeds huilt en dan weer boos is en dan je weer belachelijk maakt om een lijstje. Je hebt het helemaal goed afgehandeld. Ben trots op je! Weet niet of ik het gekund had.

Goed om te zien dat iedereen zoveel steun aan dit forum heeft. Had het zelf ook nooit gedacht, maar is echt fijn om gewoon alles te ventileren wat ik denk zonder dat vriendinnen en familie er helemaal klaar mee zijn. Daar zijn het vriendinnen voor ik weet het en ze luisteren ook met liefde, maar na 6 weken zijn ze er wel een beetje klaar mee heb ik het idee. Snap ik ook wel. Het is honderd keer hetzelfde verhaal.

@mirre. Heel veel plezier met de verjaardag van je dochter! Gaat snel, ze is al in de dubbel digits. Ergens al een tiener!

@noahtb. Jammer dat je spijt hebt van die nacht. Maar weer wat geleerd toch? Als je je er op dat moment goed bij voelde dan kan het nooit helemaal fout geweest zijn vind ik altijd.

@sann. Geef het inderdaad tijd. Je doet het echt al heel goed. Al die adviezen op het forum helpen mij ook veel. Zelf beslissen wanneer je dit niet meer wilt doen. Als jij het nu nog nodig hebt en trots uithaalt (die helemaal verdiend is!!) dat je andere ook kan helpen, gewoon lekker blijven doen!

Ik heb zelf ineens ook ex-drama... Tis nu 6 weken uit. Geen contact meer gehad naast spullen ophalen. En nu heb ik ineens een mail van 8 pagina's in mn mailbox.... Al zn gevoelens staan erin. En ja hij geeft mn vriendinnen overal de schuld van en dat ik beinvloedbaar ben door hun en dat ik tegen hem gelogen heb door mn verhaal aan te passen en dat hij geen waarde en respect meer voor me heeft voor hoe ik nu ben. En dat hij hoopt dat ik ook wat geleerd heb ervan, want hij hoopt dat ik inzie dat ik naar het slechte ben veranderd door die vriendinnen van me. Oh ja en hij mist me!!

Snap er helemaal niets van. Hoe kan je nou iemand missen waar je geen respect voor hebt? Hoe kan hij me nou zo slecht kennen dat ik door iemand beinvloedbaar ben? Ik sta er snotverdomme om bekend dat ik een eigen mening heb. Mam maakt er altijd grapjes over dat ik dat in de wieg al deed. Hoe kan hij mij zo verkeerd gezien hebben? Heb ik me echt zo aan hem aangepast dat ik mezelf al verder kwijt was dan ik dacht??

Weet niet zo goed hoe ik erop moet reageren.. Ergens ben ik er boos over dat hij respect verlangt van mij en dat hij mij helemaal 0,0 aan respect geeft in deze mail.. Maar weet ook dat hij het wel goed bedoeld. Hij weet waarschijnlijk niet eens dat dit kwetsend zou kunnen overkomen. Hoe triest is dat.

Dus netjes terug reageren? Speelde zelf ookal met het idee om het netjes af te sluiten met een mail, maar hij is nog steeds wel heel erg boos op hoe ik ben... Had ik niet gedacht... :(

Wat vinden jullie?
@brocoli: wat een nare mail. Ook al bedoelde die het misschien niet verkeerd. Hij is zich duidelijk aan het afreageren. Misschien heeft die het in een opwelling geschreven en beseft zich daarom niet dat het kwetsend overkomt. Anders denk ik dat iemand met logisch verstand toch wel dat als je iemand 0.0 respect geeft dat dat kwetsend is. Ik snap je behoefte om terug te mailen, zeker omdat je van plan was om het ook af te sluiten met een mail. Maar ik denk dat je beter nog even kan wachten dan direct reageren. Anders reageer je op een woedende mail, en dat is veel impulsierver dan als je over een paar dagen/weekje gewoon een rustige kalme mail terugstuurt die je al van plan was te sturen. In ieder geval

ik voel me vreselijk. Kan alleen maar brullen het voelt alsof ik de verkeerde beslissing heb gemaakt. Ik wil alleen nog maar dat het goed komt. Denk elke minuut zal ik hem bellen om te vertellen dat ik de foute keus heb gemaakt. Ik wil niet zonder hem. Ik wil in zijn armen liggen. Waarom heb ik hem gister weggestuurd anders waren we naast elkaar wakkeer geworden. Ik wil wat van me laten horen...Gelukkig koppig genoeg om te weten dat hij verwacht dat ik het niet vol ga houden. Gister liet ie doorschemeren dat ik niet zo moest doen alsof het de laatste keer was dat ik hem zag want dat was echt niet zo.. Maar ik wilhem ook niet nooit meer zien.. IK hou van hem

En vanaaaf zouden we eigenlijk naar een feestje gaan. vlak bij mijn huis in een club. En ik heb zo;n zin om te gaan en te kijken. gewoon in mn allersexiest outfit aan, en daar per ongeluk zijn. Hahah ik weet dat dat geen succes wordt, dus blijf vanaaf thuis... Maar wat zou ik graag weten wat die daar gaat doen... Ik mis hem echt heel erg! Bah!
Hey sloopthard!

Hou vol! Je doet het zo goed. Laat hem maar lekker in onzekerheid zitten. Ga afleiding zoeken. Zorg dat je niet thuis bent om van hem te horen of af te spreken. Ik snap echt dat je hem mist, het is nog te kort geleden, maar het word beter echt! Hou nog even vol. Als hij was gebleven gister was hij misschien wel heel raar vertrokken en had je je nog lulliger gevoeld. En reken maar dat hij er de hele nacht over na gedacht heeft. Je doet het heel goed en thanx voor je advies. Ben nu een mailtje terug aan het typen voor hem en dat mail ik dan eerst naar mezelf. Ben steeds bozer aan het worden dus deze mail gaat niet richting hem. Inderdaad maar tijdje laten zaken en beheerst mailtje terug sturen. Kan er zo kwaad over worden dat hij zoon verkeerd beeld van me heeft. Dat 2 jaar niets uitgemaakt heeft en dat hij na 1.5 maand alleen nog niet de goede dingen van ons mist. Voel me blegh. Ben blij dat ik nog niet gemaild had. Anders voelde ik me nu nog lulliger...
dank je brocoli! ik hoop inderdaad dat het snel overgaat.. Kan echt alleen maar aan hem denken en dat het goed komt..

Goed dat je die mail eerst naar jezelf stuurt. Mails in een opwelling zijn nooit de beste mails. Kan me overigens goed voorstellen dat je boos bent en tijdens het typen steeds bozer wordt. Daar heb ik vrij vaak last van. Echt naar dat hij nog steeds niet eens de goede dingen mist, maar dat betekent dat hij er nog lang niet klaar mee is.. Dat hij er nog heel erg in blijft hangen. Stuur gewoon een heleboel boze mails naar jezelf, als dat niet meer helpt kan je hier altjd nog van alles zetten om je hart te luchten! sterkte meis
Goedemorgen meiden!

@ Sloopthard, hou alsjeblieft vol!!! Ik weet dat het zo makkelijk is om te bellen of smsen dat je een fout hebt gemaakt, dat je hem terug wil. Maar dan bereik je echt niet wat je wil bereiken. Je moet door deze pijn heen. Hoe moeilijk en zwaar dat ook is, je moet er door heen. Als je nu moeite gaat doen om het goed te maken tussen jullie zal de relatie echt niet worden zoals jij wil! Dan zal je uiteindelijk weer de klap krijgen en kan je weer van voor af aan beginnen. Nu zit je al midden in het verdriet.. dus echt doorzetten hoor!! Je komt er straks alleen maar beter en sterker uit.. Met of zonder hem..

@ Brocoli, wat fijn dat het zo goed gaat met je ogen!

Ik begrijp dat je boos bent om die mail, zou ik ook zijn als ik zoiets zou krijgen. Maar net wat sloopthard zegt, niet meteen reageren. Ik denk dat als je nu gaat terug mailen, je alleen maar verwijten naar elkaar gaat sturen. Dat kan nooit een mooie afsluiter zijn. Dus ik zou ook echt even wachten. Al is het maar tot morgen of overmorgen en dan op je gemak een mailtje terug sturen.

@ Sann, is toch niet boeiend wat andere mensen van het forum vinden? Als jij er steun aan hebt moet je lekker door blijven schrijven. Jij moet er bovenop komen.. je moet aan jezelf denken hoor!!

@ Noahtb, hoe voel je je? Beetje lekker kunnen slapen?

Ik voel me vandaag redelijk. Mis hem vreselijk naast me als ik wakker word. Heb nog steeds hoop en denk nog steeds ontzettend veel aan hem maar voel me wel rustig. Dus ga zo lekker even wat doen met mijn kindje. Weet nog niet wat maar gewoon even lekker samen weg..
Hoi, via google ben ik in dit topic beland. Jammer genoeg lees ik alleen reacties van vrouwen die last hebben van liefdesverdriet.

Ik zal toch niet de enige man zijn die momenteel door dit gevoel gekweld wordt?

Maar ik herken veel in de gevoelens van verdriet,wanhoop, pijn en en de "valse" hoop. De verleidingen tot bellen of sms-en herken ik absoluut.

Is het goed dat ik als man zijnde af en toe ook wat neer kalk hier ?
@sloopthard hou vol hoor meis, je doet het goed, je weet waarom de relatie niet werkte (kijk nog even op je briefjes..;-)) dat wetende is het gewoon goed zoals je hebt gereageerd, anders maak je het jezelf alleen maar moeilijker! je verdient beter en des te eerder je hierover heen bent des te eerder sta je weer open voor iets nieuws.. maar ik snap hoe je je voelt hoor, het is ook heel moeilijk, daarom vind ik het ook zo knap hoe je het doet!!

@brocoli.. meis je weet hoe ik over je ex denk, ik vind hem manipuleren, laat je niets aanpraten! maar volgens mij doe je dat ook niet, het geeft alleen maar aan hoe zwak hij erin staat, hij is zoekende naar een manier om het te verwerken en als hij jou de schuld toe kan schuiven geeft het hem een beter gevoel. wat hij zegt heeft dus totaal geen waarde! jij weet beter, jij bent beter en doet het veel beter! je had hem ook van alles kunnen toeschuiven maar jij kiest er voor om zelf het verdriet te verwerken.. ik zou idd nog ff niet reageren en dan als je rustig bent gewoon iets zeggen van wat vervelend dat je het zo ziet, dat je hem het beste wenst ofzo gewoon luchtig en totaal niet ingaan op de inhoud daar gaat het hem namelijk om..

@ Diay goed te horen dat het lekker gaat! heerlijk samen met je kindje doorbrengen vandaag!! het gemis, herken ik.. daar moeten we toch doorheen, erken het gevoel doe ik ook en realiseer je dat het je niet verder brengt, lekker op stap met je kindje in het zonnetje wel!!

Ik ga dat ook doen, ff met vriendin de laatste vakantieboodschappen doen.. zoals mirre ook al zei gister, we moeten er toch zelf iets van maken, daar hebben we onze exen niet meer voor nodig!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven