Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
klinkt heel heftig Ris.
Goedemorgen allemaal!

@ris, dat klinkt wel indrukwekkend.

@pebbles, verzendkosten op MP, ligt natuurlijk aan hoeveel je verkoopt. Wanneer het een shirtje is, is het vaak 1,76. Daarna komt 2,20. Een pakket kost 6,50 en ik geloof dat dat tot 10 kilo gaat. Als het niet meer door de brievenbus past, valt het onder pakketpost.

Roan heeft lekker tot half acht geslapen. Was ook goed moe gisteravond. We hebben een buggy gekocht via MP. Een maclaren quest. Ben alleen vergeten te vragen hoe het ding in en uit elkaar moet en hoe je hem in de slaapstand kan zetten. Lekker slim van me. Weet iemand van julliehet misschien?
pffffft Ris, lijkt me een heel raar gewaarwording.....wil van alles zeggen en troostende woorden zeggen....maar kom er niet op.......In iedergeval een heel dikke digiknuffel vanaf deze kant van de pc.....

@Pebbles, voor zover ik het door heb op Mp, is het voor een klein pakketje 1,76 per pakketje, iets groter 2,20 en zo telt het op......Dus bied je op iets voor 5 euro, dan is het incl verzendkosten 6,76......

@Krokus....wat spannend dat je naar een aura reader bent geweest. Kon zij je nog wat zinnigs melden? Vind het altijd wel erg interessant....kan zelf soms ook aura's bij mensen zien......maar wat je zegt je moet er wel voor open staan en ik heb ooit eens bij een handlezeres gehoord dat ik het idd wel kan (euh.......oke) maar dat ik mijn "kanalen" stevig gesloten hou (tenzij iets zo sterk is dat het er gewoon doorheen komt)

Btw, nog ff over komende dinsdag. Het dochtertje van de buuf is die dag ook hier, want de buuf moet naar het ziekenhuis voor allerlei onderzoeken en uitslagen. Weet niet of het te veel is voor Roan als er nog zo'n druk maaiend en kraaiend kind hier over de vloer stuitert? Mar het leek me wel handig voor je om te weten als je besluit deze kant op te komen.

Is best wel lullig voor buuf trouwens. Tijdnes haar 1e zwangerschap is ze meer dan 80 kilo aangekomen, die er nooit meer zijn afgegaan...allerlei dieten en alles geprobeerd, maar helemaal niks. Daar zijn ze nu onderzoek naar aan het doen en ws dat het een hormonen kwestie is ofzo. Best lullig, eerst een mooi strak figuurtje ( heb foto's gezien van voor de 1e zwangerschap) en binnen no time dik (en dan ook echt dik)

goed, ik ben eerst wel weer ff uitgewauweld....

doeggie
@Ringel: Leuk dat je nu ook helemaal in to the MP bent! Ik ga voorlopig niets meer kopen voor Jasmijn want ze heeft voor bijna de hele winter genoeg nu...

@Pebbles: Ik hoop idd maar dat Jasmijn nog verder slapen wil als we haar middenin de nacht wakker maken...haha... we zien het wel, kan er nu toch niets aan veranderen... De verzendkosten op MP kunnen trouwens heel laag zijn, ik verzend ook wel eens een shirtje ofzo voor maar 88 cent, gewoon in een envelop en 2 postzegels erop en gaan! Een pakket dat niet door de bus past kost 6,20 euro tot tien kilo en echt eigenlijk alles qua losse kledingstukken kan voor max. 2,20 euro je bus invallen!

@Krokus: Ik denk dat een MacLaren ong. net zo werkt als een Prénatal buggy. Als je hem binnen hebt kan ik je hier wel uitleggen hoe het allemaal moet. Inklappen is appeltje eitje en in een andere stand zetten is helemaal makkelijk!!!

@Ris: Moet volgens mij prachtig geweest zijn, die uitvaart. Als ik vroeg dood zou gaan zou ik ook willen dat mensen er meer een feestje van zouden maken dan veel verdriet.

Ik heb zoveel zin in mijn vakantie naar Turkije! Nu het vandaag een beetje mooier weer is heb ik gelijk zonbehoefte. Manlief heeft vanochtend heel lief, om mij te laten liggen, Jasmijn haar pap gegeven, in bad gedaan en aangekleed. Hij had haar d'r mooie nieuwe kleren aangetrokken maar die zijn hartstikke winters! Dus nu ligt ze in bed (doe ik toch altijd al een laag kleertjes uit) en als ze er zo uit komt krijgt ze toch helaas wat anders aan...ik vind dat dan altijd zo lullig voor de man, zoiets, maar ja, ik kan die kleren beter bewaren tot het echt winter wordt...haha...

Geen spannende plannen vandaag hier. Saaie dag. Ga een vriendin bellen of ze zin heeft iets te doen. Mannen zijn ook vrienden dus da's altijd wel leuk. Morgen weer werken dus die hele heisa van alles klaarleggen, douchen enzo begint vanavond weer!!!
moet zo ook weer aan de slag, maar mijn vent ligt nog te snurken......heb hem net al geprobeerd uit bed te schoppen, maar hij werkt niet echt mee....grrrrrrrrrr.

BLEEEEEEEEGGGGGGHHHHHHHHH geen izn om te werken, wordt hartstikke mooi weer, maar met zo'n half gare vent is er toch niks te beginnen.......
Goedemorgen allemaal,

mats ligt weer lekker uitgeteld op bed. Gezellig hoor, hij kan nu lekker in zijn stoel bij ons zitten als wij lekker aan het ontbijten zijn!

Ris; klinkt als een mooi en waardig afscheid. Pfffffff, moeilijk hoor! veel te jong om met zulke dingen al geconfronteerd te worden hoor. Pas als we allemaal 90 zijn mogen dergelijke dingen voorkomen!

Ik heb niet zoveel met marktplaats. Om merkkleding geef ik al helemaal niets, al die merken die jullie noemen zegt me niks. Als ik een mooi shirt bij de Hema zie, dan koop ik het, als ik iets te duur vind koop ik het niet. Van verschillende mensen krijg ik kleding, daar zit veel leuk spul bij, vaak weet ik pas achteraf dat iets van een bepaald merk is.

Wij hebben gister een campinbedje gekocht bij Prenatal, die hadden weer de mama-mazzeldagen. Ik had ook nog 2 bonnen van één van de cadeaudozen. We hadden daardoor 25 euro korting. Het is nu heerlijk weer, straks het bedje maar buiten zetten als box!

Nou, ik ga lekker tutten en opruimen. Vanavond komt oma, die gaat morgen oppassen. Ik ga morgen naar school! Spannend!!!!!!!

Ringel werkze meisje

Mmmoi, wanneer ga je op vakantie?
Bedankt voor de info over de verzendkosten. Valt heel erg mee dus. Ik dacht dat het 6 euro ofzo zou zijn, dan is zo'n leuk shirtje ineens een stuk minder leuk.

@krokus: ik heb toevallig gisteren ook een bod gedaan op een Maclaren buggy maar dan op een Mistral, weet jij wat het verschil is?

@ringel: klopt dat echt wat je zegt, dat je buurvrouw 80 kilo AANGEKOMEN is? Of is ze nu 80 kilo? In allebei de gevallen natuurlijk gigantisch balen als je het er niet meer afkrijgt.

@mmmoi: mag ik niet mee als handbagage naar Turkije

@annie ooi: lang leve de mazzeldagen bij de Prenatal, ik heb gisteren een winterslaapzak gekocht. Scheelt toch flink die 20%.

Ik geef ook niet zoveel om merkkleding mar ik vind van sommige merken de kleren wel vaak mooi zitten bij Floor. De t-shirts van Mexx zitten bijvoorbeeld altijd goed terwijl ik bij Hema of Zeeman wel eens shirts heb gekocht die heel raar vallen.

Hai!

Wat een lekker weertje vandaag he? Ik word er meteen vrolijk van, heb dan ook totaal geen zin in de herfst met zijn regen en donkere dagen. De winter (met sneeuw) kan ik wel hebben haha.

Annie, ik ben ook niet zo van de merken. Van Bakkaboe dacht ik altijd dat het stront duur was, maar dat is niet zo én ik vind dat ze vaak hele leuke dingen hebben. Ik koop ook bij de Wibra en de Zeeman, Hans Textiel, de Hema, VenD en de hele riedel. Wat ik wel écht een leuk merk vind (en daar wil ik dan ook wel voor betalen) is "LIEF". Maar eigenlijk vind ik het belachelijk dat ze voor een pyjama 24,95 vragen (en vangen). Ik geef voor mijn eigen nachtgoed niet eens dat geld uit en ik kan het ws nog jaren aan en Ella niet.... Maar goed.

Heb je er zin in morgen? Zo te lezen wel! Wel verslag komen doen meteen als je thuis bent (laat Mats dan nog maar ff met oma spelen )

ringel, je buuf 80kg aangekomen? Hoe is dat in hemelsnaam mogelijk? Werkt haar schildklier niet goed ofzo? Jemig.... dat lijkt me echt erg. Dat is gewoon het dubbele van wat ik nu weeg, ik kan me er geen voorstelling van maken.

Pebbles, mooie jurk op de groep! Ik heb ook nog ergens wat trouwfoto's digitaal staan, maar ik weet niet waar. Vind het wel leuk om mijn jurk te showen. Ik was er erg blij mee.

ringel; heb je al jurken gepast of alleen nog op internet rondgekeken?

Krokus, wat bijzonder dat je je aura hebt laten lezen! Is daar iets uitgekomen waar je wat aan hebt? En wat doet zo iemand precies (als ik dat mag vragen; ben benieuwd en altijd in voor iets "alternatiefs").

Ken je Plien en Bianca? In hun voorstelling Bisk (of Biks, ik kan het nooit onthouden) gaat de één aan de ander vertellen hoe haar aura eruit ziet. Dat vanzichzelf is natuurlijk geweldig mooi met glitter en heel veel verschillende, prachtige, sprankelende kleuren.

Als de ander dan vraagt of ze wat bij haar ziet, gaat ze de meest ranzige kleuren opnoemen; beige, leverbruin, poepkleur, dat soort onzin. Een erg grappig (en een tikkie grof) stukkie.

Mmmoi, ben je al klaar voor Turkije? gaan jullie met de herfstvakantie? Heerlijk man! Waar gaan jullie precies naar toe? Ik heb ooit (een jaar of 10 geleden!) een rondreis gemaakt met mijn toenmalige vriendje. Was heel mooi, maar bloedheet (krijg je he... in de zomer!)

Hoest met de rest? Pepiet, Niniane, Babba, Flower (nog steeds druk?)

Ik ga ff verder genieten van Ellabella.. ze zit te schateren omdat haar papa de bal steeds op haar hoofd stuitert (het is een zachte bal hoor!)

@ris: inderdaad super lekker weer. Toch nog een klein beetje nazomeren.

Als je de foto's kan vinden dan moet je ze ook maar even op de groep zetten. Ben wel benieuwd waar mensen voor kiezen op zo'n belangrijke dag, gewone nette kleren, prinsessenjurk, supermoderne designjurk.
He Pebbles, las dat Floor aan het borstweigeren was s'avonds. Heb ik hier ook gehad met Ruben, en soms nog wel. Persoonlijk denk ik dat hun buikje vaak al vol zit van de bijvoeding. We proberen nu om 5 uur bijvoeding te geven en dan om 7 uur de borst. Dan drinkt hij meestal wel goed.
Hoi Bloem, ik hoorde al dat het een beruchte leeftijd is voor borstweigeren. Ik heb wel het idee dat ze nog eten wil want uit de fles wil ze het wel. Anders wordt ze 's avonds of 's nachts nog eens wakker en dat is ook niet de bedoeling.

5 uur eten en 7 uur borst is wel een goed idee, dan heeft ze toch weer iets meer honger. Ik ga het vandaag meteen proberen (als ze nog eens wakker wordt want ze ligt nu nog te slapen).

Alles goed verder?
Zo, toch nog een hele leuke dag gehad, met vriendin en man en beeb gewandeld in de duinen, bij een hotelletje lekker een wijntje met bittergarnituurtje gedaan en aan het eind van de middag een pannenkoek gegeten in boerderijtje...erg leuk! Wat een prachtig weer vandaag, en wat jammer dat het morgen alweer voorbij is. Altijd als Jas naar de oppas moet, regent het. Voor mij lastig met wegbrengen op de fiets, maar voor haar ook niet veel aan! Jas ligt net in bed en ze slaapt nog niet, beetje jengelig maar ze is wel moe, dus denk niet dat het nog lang duurt. Alles voor morgen ligt alweer klaar dus ik ga zo lekker douchen en voor de tv hangen!

@Ringel: Werkze meid!

@Annie: Veel plezier morgen op school! Ik wil alles horen! Wij gaan in de herfstvakantie op vakantie, op 19 oktober vertrekken we vroeg in de ochtend.

@Pebbles: Ik zou het heel leuk vinden als je ook meeging naar Turkije! Handbagage wordt een beetje krap; kun je het niet zelf ook gewoon lekker boeken ??

@Ris: Wij gaan naar de Turkse Rivièra, dichtbij de stad Antalya, omdat dat niet zo ver rijden van het vliegveld is en omdat dat gedeelte van Turkije ook nog warm is in oktober. Waar ben jij geweest toendertijd?

@Bloem: Leuk weer eens even iets van je te horen, hoe is het met Ruben? Alles zijn gangetje nog? En jij geeft dus ook nog steeds bv, goed hoor!

Nu heb ik iedereen gehad die hier na mij had geschreven. Ik ga nu even naar Jasmijn want het is weer jengeldejengel. Tot morgenavond allemaal, fijne dag morgen en voor degenen die ook moeten: werkze!
@mmmoi: ooooow, het is wel heel verleidelijk hoor. Pas maar op, straks doe ik het nog echt.

Ik ben vandaag ook maar eens op wat setjes van MP gaan bieden, er zijn echt leuke dingen te krijgen voor niet veel.

Ik kan ook een Maclaren Techno XT voor 37,50 krijgen, dat is volgens mij helemaal niet duur er zit alleen geen bagagenetje bij en dat vind ik wel heel jammer. Nu heb ik maar even een mailtje naar maclaren gestuurd of ze los te krijgen zijn.

Nu lekker naar bod want morgen moet er weer gewerkt worden.

Pebbles, hoe was het gegaan met de voeding?

MMoi, alles goed hier. Inderdaad nog steeds borstvoeding (auw met 6 tandjes).

Dit topic vult zo snel dat ik het allemaal niet bij kan lezen...
@bloempje: het werkte helaas niet. Al voordat ik haar aan wilde leggen begon ze drama te maken, daarna wilde ze niet slapen. Ik heb toen 60cc kunnen afkolven en dat dronk ze wel op. Daarna is ze rustig gaan slapen en werd ze pas om 7 uur weer wakker. Zoveel dorst had ze dus niet.

We willen nu gaan proberen om de voeding van 16 uur te laten vervallen en die om 17.30 voor het warme eten te geven.

Ik heb trouwens helemaal geen last van de tandjes van Floor maar ze heeft er ook nog maar 2.

Oh jammer. Het zijn hier trouwens de boventandjes die zo'n pijn doen. Die snijden er echt in. Denk dat ik vandaag de fles ga dwingen.. Arm jongetje, hij kan er ook niks aan doen maar de pijn is echt hels, beetje type tepelkloven..
hallo allemaal.

Kon gisteren niet inloggen, want het was zooooooo traaaaaaaag.

Gisteren lekker gewerkt, lekker waterspelletjes met koters op het werk gedaan......

Ben door Lief en Mayte opgehaald van het station en zijn nog ff eendjes wezen voeren.

Bloempje leuk om weer wt van je tehoren....en nog steeds BV....respect......

nu poppy even een broodje geven, komt net bij de oppas vandaan......

Ze ligt nu op de grond...echt het hele huis door! Blijf het toch wel verwonderlijk vinden dat ze binnen een relatief korte periode zoveel leren en kunnen!!!!
@bloempje: volgen mij moet ik maar blij zijn dat Floor nog geen boventanden heeft. Balen hoor dat je daarom niet meer zelf kan voeden. Ruben wil toch geen fles? Dat wordt dus nog leuk.

Floor heeft trouwens vandaag een klein flesje van 60 cc om 4 uur gehad en daarna om half 6 van mij toen ik thuis kwam van mijn werk. Toen dronk ze harstikke goed en veel. Daarna heeft ze haar hele warme maaltijd nog gegeten en ze viel zonder piepen in slaap toen ik haar daarna in bed legde.

Als dit goed blijft gaan kan ik dus toch nog even doorgaan met de borstvoeding 's avonds.

@ringel: dat zat ik me van de week ook al te bedenken. 2 weken geleden kon ik me niet voorstellen dat ze ooit nog vooruit zou gaan en nu tijgert ze het hele huis door. Ik kan me ook niet voorstellen dat ze gaat zitten en staan en uiteindelijk lopen maar binnen een half jaar zal een groot deel van de kindjes hier toch wel (bijna) lopen. Onvoorstelbaar.

Rustig verder hier vandaag.

Die persoon van die Maclaren buggy had toch nog een bagagenet en een regenhoes liggen. Allebei nog ongebruikt!!

Heb ik voor 37,50 mooi een superluxe buggy.
Hallo (alllo...... lloo.... oooo.... * doe echo put na* )

Rustig hier weer!

Ik heb ook niet zo heel veel te vertellen hoor! Ik kan natuurlijk geweldig gaan zitten opscheppen over Ella: even kort dan

Sinds ze vorige week bij de fotograaf op haar knietjes moest zitten, doet ze dat nu zelf heel vaak. En als er dan spijlen, een bank, een tafel, haar speelgoedkist of een paar benen in de buurt zijn, dan probeert ze zich op te trekken. Tot grote frustratie van haarzelf, lukt dit niet.

Ze kan zwaaien, al een paar weken, maar toen was het nog na-apen. Stonden wij als debielen met onze armen te maaien, dan deed ze dat ook. Nu kan ze "op commando" zwaaien. Maar ze zwaait nu ook gewoon in het wilde weg. Naar zichzelf in de spiegel bijvoorbeeld, maar ook naar wildvreemden (wat altijd leuke reacties oplevert).

Druiven kan ze tussen duim en wijsvinger oppaken en sinds een weekje krijgt ze het ook nog in haar mond zonder dat ik haar moet helpen. Dat kan ze trouwens nu ook met ander voer. Eerder kon ze nog niet loslaten als ze bij/in haar mond was met haar hand. Eten belandde dan ook vaker op de grond dan ergens anders. Ze kan nu ook de bord waar haar eten opligt laten staan en het eten er gewoon afpakken (waarbij ze een duidelijke voorkeur heeft voor bepaalde dingen! zo grappig!) Eerst wilde ze de bord steeds pakken dus legden we haar eten maar op tafel, dat gaf minder rommel

Als ik iets drinken wil en ik "denk"niet aan haar, dan laat ze zich wel horen! Ze hoeft niet altijd drinken, maar een stukje fruit of rijstwafel wil ze dan wel hebben.

Ik kan nog wel even doorgaan... hihi

Enniewee..... ik ben rete trots op d'r! En daar komt bij dat ze ook nog eens ontzettend lief is!

Nog even een vraagje; als jullie ukken vlees of kip of vis eten, koken jullie dat dan of bakken jullie dat? Ella heeft nog maar één keer kip op en dat heb ik toen gekookt, maar dat is zó droog... En nu las ik op het bv-topic dat ze best wel wat vet mogen hebben voor de ontwikkeling van de hersenen. In mijn grote "eetbijbel" kan ik er niks van vinden, dus ik vraag het ff hier.
Hoi hoi,

Ben doodop! Hele dag geen pauze gehad op school, poehee!

Maar het was leuk, rekenen lijkt me enorm pittig, de andere vakken zijn leuk leuk leuk! We zijn met iets van 40 studenten deeltijd, veel he! Nu moet ik snel op zoek naar een stageplek, ik moet dit jaar 2 keer 20 dagen stage lopen. Dat is te overzien!

Raar om zo'n hele dag zonder Mats te zijn, toen ik thuis kwam kreeg ik niet de mooie smile die papa wel altijd krijgt! Het leek wel of Mats een beetje verontwaardigd was dat ik een hele dag weg was! Dit is deus zeker ook wel goed voor hem.

Pebbles, wij geven rond 17.30 uur warm eten. Zo rond 18.30 begin ik rustig met borstvoeding, zo rond 19.30 gaat ie doorgaan naar bed. Kun je niet in het voren kolven?

Heb vandaag niet gekolft op school, maar stuwing viel me alles mee!

Mats ligt lekker te pitten. Ik ga nog even het een en ander doen!

Oja, Ris, ik heb zelf nog geen vlees gebruikt. Het vlees wat Mats krijgt zit op boord of in de potjes van Jamie Olvarit! Vriendin van mij had de tip om bv vleesbeleg te gebruiken zoals kipfilet. Dat ga ik ook proberen.

Vetten zijn idd ook belangrijk, maar doe je ook margerine op brood? dat is ook al heel goed!

Vandaag kreeg Mats wortel met aardappel en mais, het was weer heerlijk, maar daar had nog best wel wat kipfilet bij gekunt!

Oja, gebruiken jullie ook blikgroenten? Kan ik bv niet gewoon bruine bonen uit blik gebruiken met appel?? Wie weet dat?
@annie, in blikgroenten zit vaak zout. In dat kookboek van de AH staat dat je het dan ook kunt afspoelen. Vanaf een maand of 9 kun je zo af en toe een beetje zout introduceren.

Roan had een heftige bui vanavond. In eerste instantie niets aan de hand, na de creche door de kamer tijgeren. Achter de katten aan enz enz. Ik wilde hem eten geven en hij werd helemaal hysterisch. Ik had een zelfgemaakt prutje dus dacht dat hij het mss niet lustte. Hup, potje olvarit in de magnetron. Nog niet eten. Uiteindelijk een bakje kwark gegeten en een dikke fles voor het slapen gaan. Hij heeft bij het verkleden nog eens ouderwets de boel bij elkaar gegild. Pfff. Dan merk ik wel dat ik nog niet stabiel ben hoor.

Heb vanavond niet gegeten. Ik had vanmiddag een bamiesoepje gehad en was daarna niet zo lekker. Heb als een echte huisvrouw wel braaf gekookt voor mijn man en zwager, maar was zelf nog steeds niet lekker. Uiteindelijk alles wat ik vandaag binnen heb gekregen eruit gekotst. Pfff. Lekker verhaal. Heb nu een bakje kwark naast me staan maar er nog niet veel zin in.
@ris, ik ben nogal van het makkelijke. Roan krijgt meestal een potje. Ik heb laatst wel zelf gekookt en toen heb ik kipfilet heeeeeel fijn gesneden. Dat ging prima.

@annie, fijn dat de dag zo is meegevallen. Roan geeft volgens mij ook altijd de mooiste glimlachjes aan mijn man. Grrrr.

Vanmiddag op de creche was trouwens wel heel grappig. Hij zat samen met de leidster en een ander kindje op de grond en was druk aan het spelen. Dat zag er zo schattig uit.
Pebbles, toch maar geen flesje vandaag. Vind het eigenlijk gemeen van mezelf omdat ik toch thuis ben en dan kan ik hem best de borst geven.. (watje), nu heb ik dus weer zere boobies..

Ris, wij hebben het al gestoomd, gekookt en gebakken. Vis, kip en gehakt. Vet is dus inderdaad erg goed dus we gooien vaak nog een kwak zoutloze boter in zijn eten of wat olijfolie. Als je bakt moet je alleen oppassen dat het geen hard korstje krijgt. Kip koken doe ik trouwens samen met wat groente, krijg je een beetje een kippesoep idee!

Annie, met blikgroenten moet je voorzichtig zijn dat er niet teveel zout in zit (ook met boterhambeleg). Wat je wel heel goed kunt gebruiken zijn diepvries groenten. Die zijn soms nog beter dan vers omdat ze meteen van het land verwerkt worden en verse groente moet eerst nog de hele weg naar de winkel afleggen.

Nog even wat Ruben nu doet (behalve mama knabbelen). Hij kruipt en trekt zich op tot staan. Hij loopt langs het meubilair, maar wel heel wiebelig. Hij kan twee blokjes tegen elkaar slaan (zag hij papa doen) en sinds vijf dagen zegt hij mama!! Niet mumumum maar mama met uitgestrekte armpjes (en trots!!!).
hey....

Jeetje Krokus, dat je, je zo naar voelt....kan ik er dan van uit gaan dat je morgen niet langs komt?

@Bloem....wat zal dat ontzettend fijn klinken als je hummel echt gericht mamamamamamama roept! en wat kan hij al veel! Zoveel ouder is hij toch niet? (helemaal naar boven scrollen....pffffft)

hier ligt meisje nu ook in bed. Lief is blijven voetballen in de stad dus die heb ik alleen vanochtend om 6.00 even gezien (leuk man....samenwonen en dan elkaar nog niet zien!)

@annie, heb je op school wel gevraagd of ze daar een kolfruimte hebben? lijkt me toch wel fijn om te weten dat je kan kolven mocht het nodig zijn. Goed om te horen dat het je allemaal zo leuk lijkt! en nu nog een stageplek! Het was toch dit jaar nog in het nieuws dat zoveel pabo studenten hun rekentoets niet hebben gehaald en daardoor een negatief studueadvies kregen?

ben moe en ga voor de buis hangen....

@rest hoihoihoi (op z'n Plien en Bianca's)
Hey...wat is er veel geschreven. Ben nu op werk, dus even illegaal.

Oja Ris...lijkt me hartstikke leuk om snel te meeten en wil best richting jou komen. Benieuwd naar Ellabella. Zullen we op de groep wat data zoeken?

Alle kiddos gaan wel als een speer zeg. Echte babies zijn het niet meer.

Ga ik ook maar opscheppen. Aimee kruipt, loopt langs de tafel en kan zich dan weer terug op knietjes krijgen en andersom. Ze kan zwaaien. Grappig he. Ze wil alleen nog maar zelf eten, dus fijne motoriek gaat dan ook snel vooruit. Daarom accepteert ze de prakhappies de laatste tijd niet meer, ook niet van MR O. Wel lastig, geen zin om steeds weer wat verantwoords voor haar te bedenken. Praten doet ze echt nog niet. Wel brabbelen en af en toe mama/papa geluiden. Maar dat is 0% bewust. Volgens mij weet ze niet eens dat ik mama ben. Mmmm mezelf wat vaker expliciet aankondigen. Ik was zelf een hele late prater, dus dat duurt misschien nog heel lang. En verder vind ik het zo lief dat ze voortaan haar armpjes omhoog steekt om opgepakt te worden. Pas waren we ergens op bezoek, kruipt ze naar mij toe en trekt ze zich op aan mijn broek....zo van mamaaaa ik wil bij jou zijn...Smelt...

Ga weer even werken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven