E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
quote:qwertu schreef op 07 maart 2010 @ 14:18:

Ik word hooguit een beetje zenuwachtig van het idee van MissC in de jurk van C_estelle...

Anders ik wel...het was een geil jurkje, maar je weet niet wat de kwaliteit van de naden is he...
quote:Vinyl schreef op 07 maart 2010 @ 13:27:

[...]

Ja, denk het wel. Courage, lees je hier nog mee?

Anders Hyven we even?

Alleen moeten we even kijken dan hoe we dat doen met printen enzo? Ik werk inmiddels op een andere locatie en we hebben geen kleurenprinter meer Eeh...

Ja, ik ben weer een beetje aan het meelezen hier.

Ehm, het gaat hem niet worden ben ik bang...

Misschien kunnen we het omturnen naar een algemene tip:

print je avatar en neem die mee, en die dan onder je naamsticker plakken ofzo.

En een ruiltopic voor mensen die geen kleurenprinter hebben.

Ik wil er best wel een paar printen op verzoek; ik heb alleen geen tijd/energie/... om het samen met Vinyl voor iedereen te doen.

Was toen uit enthousiasme geboren en omdat ik de volgende keer niet de enige wilde zijn met zo'n coole avatar.

Maar iets te enthousiast geweest...
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Ik knutsel zelf wel effe wat!
Ik ga er zelf ook wel mee aan de slag. Ben nog steeds van plan te komen indien mijn nieuwe neefje of nichtje niet toevallig net geboren is.
quote:misschicken schreef op 07 maart 2010 @ 15:35:

Ik knutsel zelf wel effe wat!Ik ben dan die jongen met die pijl en boog!..
quote:boogje schreef op 07 maart 2010 @ 15:54:

[...]

Ik ben dan die jongen met die pijl en boog!..Boogje, jij hebt geen avatar of wat dan ook nodig hoor.

Dat weet je zelf ook wel natuurlijk.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
quote:qwertu schreef op 07 maart 2010 @ 14:13:

[...]

Dat dacht ik dus mooi even van niet. Je mag ook onder je artiestennaam komen.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Ik probeer me dat geile jurkje van C_estelle nog steeds voor de geest te halen... Kun je nog eens een fotootje sturen?

*ontpopt zich als een echte man.. kan zich niks meer van kleding herinneren bij eerste ontmoeting..*..

= minpunten...
quote:misschicken schreef op 07 maart 2010 @ 14:35:

[...]

Anders ik wel...het was een geil jurkje, maar je weet niet wat de kwaliteit van de naden is he... Nou ja, mochten ze minder sterk zijn dan verwacht: geen gene hoor. Dat overkomt de besten. En dat lossen we dus ter plekke wel weer op.
quote:boogje schreef op 07 maart 2010 @ 16:15:

*ontpopt zich als een echte man..* Ik hoef dus niet bang te zijn dat je deze keer wéér over borstvoeding begint?
quote:qwertu schreef op 07 maart 2010 @ 14:13:

[...]

Dat dacht ik dus mooi even van niet. Eens...
Is er een deadline voor het aanmelden? Of ligt die net als vorige keer op vrijdagavond?

Ik weet ook niks meer van een jurkje van C'estelle. En ik ben nog wel met haar mee terug gereisd. Vaag.
Nou, zo te lezen was het toch niet zo'n geil jurkje, Kip. Als niemand meer kan herinneren wat voor jurk ik aanhad toen!
Ik weet hem nog, en ik vond hem mooi! Geil, dat weet ik niet, dat vind ik niet zo snel van andermans jurk
Ik weet het ook nog hoor, Essie. Prachtige jurk, maar niet net als Delphi wil ik 'm nu niet direct geil noemen.

Je had toch die jurk met dat open buikje....

(serieus, ik weet 't nog precies. Haha, je kunt nu dus niet voor de 2e keer in dezelfde jurk verschijnen, hè...)
Known to cause insanity in laboratory mice
De hyves van de vorige meet wordt ook gebruikt voor de aankomende?

Ik ben namelijk nog lid van de hyve, terwijl ik me niet heb aangemeld voor de 2e meet.

En ik weet nog niet of ik wel wil.
quote:Courage schreef op 07 maart 2010 @ 15:30:

[...]

Eeh...

Ja, ik ben weer een beetje aan het meelezen hier.

Ehm, het gaat hem niet worden ben ik bang...

Misschien kunnen we het omturnen naar een algemene tip:

print je avatar en neem die mee, en die dan onder je naamsticker plakken ofzo.

En een ruiltopic voor mensen die geen kleurenprinter hebben.

Ik wil er best wel een paar printen op verzoek; ik heb alleen geen tijd/energie/... om het samen met Vinyl voor iedereen te doen.

Was toen uit enthousiasme geboren en omdat ik de volgende keer niet de enige wilde zijn met zo'n coole avatar.

Maar iets te enthousiast geweest...

Nou, ik vind het nog niet zo'n gek idee! Zelfs in zwart/wit zijn we dan al verder dan in kleur.

Ik denk dat ik het gewoon doe, nickname en avatar op een velletje printen en opplakken op mijn kleding.

Goed plan!
quote:qwertu schreef op 07 maart 2010 @ 17:49:

[...]

Nou ja, mochten ze minder sterk zijn dan verwacht: geen gene hoor. Dat overkomt de besten. En dat lossen we dus ter plekke wel weer op. neem jij de veiligheidsspelden mee?
We kunnen ook iedereen verplichten een zwart-witte avatar te nemen.
Lys, ik was ook niet van plan om die weer aan te trekken hoor..... en nee, ik was niet diegene met dat blote buikje, dan hebbie me toch met Kip verward hoor! Die zag er zo sexy uit met die jurk!

Noahtb, volgens mij is die hyves op nonactief gezet en is iedereen eruit gemieterd
quote:misschicken schreef op 07 maart 2010 @ 20:40:

[...]

neem jij de veiligheidsspelden mee? Komt voor mekaar!
Misschien kunnen er van die conference badges gehaald worden zoals deze (achterkant):

En als we dan weten hoe groot het papiertje is wat we erin kunnen schuiven, kunnen we dat zelf thuis printen.

Of zou dat te veel kosten?
quote:c_estelle schreef op 07 maart 2010 @ 20:27:

Nou, zo te lezen was het toch niet zo'n geil jurkje, Kip. Als niemand meer kan herinneren wat voor jurk ik aanhad toen! Whahaha *gaat zich afvragen waarom ik het nog wél weet*
Als ik een bloem in mijn haar douw is dat toch wel voldoende?
Known to cause insanity in laboratory mice

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven