E=MeetC2 (we meet again!)
zondag 1 november 2009 om 23:07
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!
Tijd: 16:00
Plaats: Utrecht
Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!
Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).
Extra mededelingen:
Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.
Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!
Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil
Tijd: 16:00
Plaats: Utrecht
Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!
Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).
Extra mededelingen:
Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.
Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!
Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil
zondag 7 maart 2010 om 21:36
zondag 7 maart 2010 om 21:38
zondag 7 maart 2010 om 22:40
quote:Vinyl schreef op 07 maart 2010 @ 20:53:
Ik kijk morgen wel even hoeveel ik er nog heb (en of ik ze nog heb...)
PS. wat weten jullie nog veel van anderen. Ik ben bang dat ik me opnieuw moet voorstellen hoor, ik weet nog zo weinig...Ow, ik ben blij dat jij het zegt.
Ik ben vréselijk in het onthouden gezichten...
Zou mooi zijn als je die badges hebt, die heb ik ook gebruikt de vorige keer.
Ik kijk morgen wel even hoeveel ik er nog heb (en of ik ze nog heb...)
PS. wat weten jullie nog veel van anderen. Ik ben bang dat ik me opnieuw moet voorstellen hoor, ik weet nog zo weinig...Ow, ik ben blij dat jij het zegt.
Ik ben vréselijk in het onthouden gezichten...
Zou mooi zijn als je die badges hebt, die heb ik ook gebruikt de vorige keer.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
maandag 8 maart 2010 om 00:25
maandag 8 maart 2010 om 00:31
maandag 8 maart 2010 om 01:26
quote:delphicat schreef op 08 maart 2010 @ 00:31:
Ik ben ook alles en iedereen vergeten, Courage. Dat geeft niks. Ik vind het ook niet erg als mensen zich opnieuw aan mij voorstellen, terwijl ik ze nog wel ken.
Oh gelukkig, ik dacht dat het aan mijn slechte geheugen lag.. Ik was direct na de meet alweer alle namen kwijt... Is heel vervelend als je denkt, wie was was die leuke blonde meid ook alweer waar ik zo gezellig mee heb staan te kletsen..
Ik ben dus ook een groot voorstander van kaartjes met naam/avatar.. Hopelijk blijft het dan iets beter hangen..
Gaarne op de kaartjes ook melding maken van burgerlijke staat en leeftijd..
Ik ben ook alles en iedereen vergeten, Courage. Dat geeft niks. Ik vind het ook niet erg als mensen zich opnieuw aan mij voorstellen, terwijl ik ze nog wel ken.
Oh gelukkig, ik dacht dat het aan mijn slechte geheugen lag.. Ik was direct na de meet alweer alle namen kwijt... Is heel vervelend als je denkt, wie was was die leuke blonde meid ook alweer waar ik zo gezellig mee heb staan te kletsen..
Ik ben dus ook een groot voorstander van kaartjes met naam/avatar.. Hopelijk blijft het dan iets beter hangen..
Gaarne op de kaartjes ook melding maken van burgerlijke staat en leeftijd..