Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Jippy, mijn kaartje naar Qatar is aangekomen na 18 dagen reizen, best snel. Op mijn kaartje naar China 50 dagen en Rusland 32 dagen ben ik nog steeds geduldig aan het wachten. Volgende kaartje mag naar Polen, wellicht sneller dan naar China
JJ mijn wraps waren heerlijk! En wat een geluk, vanavond eet ik ze weer, budgetkoken voor 1 persoon betekent bij mij vaak 2/3 dagen hetzelfde eten.

Ik ben blij met de nieuwe OP!!! Dat scheelt een hoop scrollen zeg.
Mooi dat de wraps goed te eten waren haha... Je moet jezelf goed verwennen na zo'n vreselijke dag!

Ik ben inderdaad ook heel blij met de OP, goed idee Janna!

Brutsel: Fijn dat je kaart naar Qatar is aangekomen. Toch een beetje een risico-landje... Polen zal wel sneller aankomen dan China!
quote:Ligaa schreef op 08 maart 2010 @ 09:55:

JJ mijn wraps waren heerlijk! En wat een geluk, vanavond eet ik ze weer, budgetkoken voor 1 persoon betekent bij mij vaak 2/3 dagen hetzelfde eten.

Ik ben blij met de nieuwe OP!!! Dat scheelt een hoop scrollen zeg.

Dat komt bekent voor.... ik gooi het meestal in de vriezer (behalve soep).

Brutsel: gaaf dat die kaart zo snel is aangekomen zeg.
Snjókorn falla, á allt og alla
Soep kun je toch ook gewoon invriezen? Doen wij meestal wel...
quote:Jokejacket schreef op 08 maart 2010 @ 11:26:

Soep kun je toch ook gewoon invriezen? Doen wij meestal wel...Da´s makkelijker klaar te maken in kleine porties en is een dag later nóg lekkerder...
.
Netherlands : 3 days

Portugal: 4 days

Russia: 7 days

USA: 12 days

Germany: 13 days

Poland: 22 days

Lithuania: 23 days

United Kingdom: 23 days

Taiwan: 35 days

China: 35 days

Nou dit lijstje vind ik echt om te janken ....... Ik vrees dat van deze ronde een paar expired gaan raken...
Een kaartje uit Czech Republic! Het heeft er maar 6 dagen over gedaan, zeer snel! Het is een cartoon die daar heel populair is. Als ik eens tijd te veel heb, ga ik eens kijken om ze allemaal in te scannen en op mijn PC-profiel te zetten
Oei, Sweetcandy, inderdaad best veel die lang aan het travellen zijn, maar houd hoop!

Leuk zeg een cartoon uit Tsjechië....

Ik moet van mezelf nog van 2 jaren de omzet berekenen voor mijn onderzoek, voordat ik naar beneden mag lopen om te kijken of er al post op de deurmat ligt en dan lunchen met hopelijk leuke post! hihi
ieuw sweetcandy, da's niet zo'n best lijstje zeg wat een 'geluk' dat je er meer dan 5 onderweg mag hebben, anders valt er dus voorlopig weinig te versturen zo.

Duitsland doet er bij mij nu ook al 11 dagen over, terwijl de vorige 2 er in 3 en 4 dagen waren, wat een verschil!

USA doet er ondertussen 26 dagen over, was van de eerste lichting kaartjes die ik stuurde, zou wel al meteen slecht beginnen als die al niet aankomt.

Maar ach, gewoon maar blijven wachten he

zal niks anders opzitten.

Ben echt benieuwd wanneer ik weer een hurray ga krijgen, heb gisteren een kaartje naar Australie gepost, leuk land, maar ga er ook vanuit dat dat ook wel zo z'n tijd duurt, verder nog Mexico 16dagen en Taiwan 4 dagen.....
Sweetcandy, wat doen ze er bij jouw allemaal lang over zeg. Hopelijk komen er vandaag wel wat aan dus ook hurray's.

Stefanie, leuk uit Tsjechië een kaart.

VrouwuitL, USA doet er ook allang over. De andere zullen nog wel niet aankomen met zo'n travelltijd.

Hier nog geen post.
Minder leuk zulke lijstjes, maar ja hier al niet beter, post nog niet geweest hier.

Succes met je onderzoeken JJ.

Van de week heeft dochter ook een kaart van een cartoon uit tjechie ontvangen, is dat met een insect?
De eerste 5, daar heb ik nog hoop voor.... de 20+ kaarten weet ik niet. Zwaar irritant is dit wachten!
Helaas, geen post bij mn lunch! Maar ik ben wel trots, want ik ben eindelijk echt heel goed aan het onderzoek begonnen (ik zal maar niet zeggen dat dit officieel al week 4 is)...

Ik heb nog 1 kaart onderweg naar de USA: 43 dagen travelling..

Mijn kaart die daarna het langst onderweg is, is Turkije 14 dagen.. maar ik heb daar nooit eerder een kaart heen gestuurd, dus weet niet wat de gemiddelde travel time daarheen is... Iemand een idee?
Geen idee hoelang Turkije erover doet maar 14dagen is wel lang ja.

Hier een kaart ui Frankrijk, die duurde 30dagen...Da's lang zeg.

Travelling: China 34, Brazilië 31, USA 15 dagen. De anderen, op Nederland na kunnen nog niet aankomen.
Ik weet inmiddels hoe lang Turkije erover doet hoor haha... ik kreeg gewoon een hurray net! 15 dagen heeftie erover gedaan! Leuke hurray ook trouwens... ik moet nu ff nog een paar kleine dingetjes van mezelf doen en daarna mag ik een nieuwe kaart schrijven en versturen haha...

Dit werkt goed: eerst dingen doen en dan mezelf trakteren met een kaartje!

Wel een leuke kaart uit Frankrijk, Steph?!
Leuk een nieuw begin. Het scrolt inderdaad beter.

Die naar Turkeij is bij mij expired helaas. 15 dagen valt wel mee JJ.

Kaartje naar Schotland is aangekomen en het volgende mag naar Oostenrijk (mijn 1e kaartje daarheen). Hopelijk liggen er nog wat kaarten op de mat, want heb nu een verschil van 9 kaarten.

Oh mooi van die korting bij Hema. Ze hebben er wel leuke kaarten.
JJ, ja was een multi-vieuw van de stad Montpellier met een leuk verhaal erop. Jij met je Turkije........Komt die gewoon aan.
JJ: heel goed bezig met jezelf trakteren met kaartje sturen! Net als troost 'kadootje' werkt het echt!

Wat hebben we toch een leuke hobby he?!
Ik zag net op de site van pc dat JJ een kaartje heeft ontvangen uit Belarus en Tsjechie, dat wordt kaartjes schrijven
Ja, dat wordt kaartjes schrijven voor de verstuurders van de kaarten naar mij Ben je me aan het bespieden vrouwL?

Ik had ook nog een kaartje uit Rusland! Die had je dan gemist haha!

En nog 2 rrkaarten... allemaal niet zo heel erg bijzonder eerlijk gezegd, behalve die uit Tsjechië! Die is echt tof met allerlei plaatjes van 1 berg en een man erop in klederdracht!

Een kaart schrijven als troost werkt ook goed, inderdaad Kozoo! We hebben een supergezellige hobby!
Zo een hurray uit Finland vandaag!

Ik was trouwens bij de hema voor kaartjes maar ik vind die duur, 0,90 en 1,10 per kaartje, zelfs met 20% korting.. Heb er een 5-tal bij, maar die worden niet zo snel verstuurd denk k. Ook nog een 10-tal kaartjes gaan halen bij het toerisme hier, kaartjes van stad zelf :-) Heb trouwens nog een map gaan halen en zo van die plastiek hoezen voor foto's, dus ik ga mijn kaartjes in een map gaan steken, mijn eerste foto-albumpje is bijna vol

O jeuj, ik mag 7 kaarten onderweg, heb ik nog niet gezien! Ik wacht nog even met kaarten aanvragen.
Kaarten bij de hema zijn een euro, dacht ik. Klopt dat?

Jee mijn kaart naar GB is aangekomen en al 3 keer gefavorite!

Ik wacht noooit met kaarten aanvragen en de nieuwe kaart gaat naar Kroatie. Een nieuw land voor mij en een aardig profiel, even goed nadenken welke kaart ik ga sturen!

edit: ik weet het al, het wordt een stop de roofvogelvervolging-kaart, lijkt me gepast voor een stoere Kroaat die de Mont Blanc heeft beklommen
Hier vandaag helemaal niets-noppes-nada. Heb er nog 4 onderweg. Die ene naar Rusland (die ik zonder adres in de brievenbus heb gegooid en daar later achter kwam en een nieuwe heb gestuurd....) is aangekomen (eergisteren al heb ik hier geloof ik niet gemeld... sorry).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven