Postcrossing 4
maandag 8 maart 2010 om 09:57
maandag 8 maart 2010 om 10:00
quote:Ligaa schreef op 08 maart 2010 @ 09:55:
JJ mijn wraps waren heerlijk! En wat een geluk, vanavond eet ik ze weer, budgetkoken voor 1 persoon betekent bij mij vaak 2/3 dagen hetzelfde eten.
Ik ben blij met de nieuwe OP!!! Dat scheelt een hoop scrollen zeg.
Dat komt bekent voor.... ik gooi het meestal in de vriezer (behalve soep).
Brutsel: gaaf dat die kaart zo snel is aangekomen zeg.
JJ mijn wraps waren heerlijk! En wat een geluk, vanavond eet ik ze weer, budgetkoken voor 1 persoon betekent bij mij vaak 2/3 dagen hetzelfde eten.
Ik ben blij met de nieuwe OP!!! Dat scheelt een hoop scrollen zeg.
Dat komt bekent voor.... ik gooi het meestal in de vriezer (behalve soep).
Brutsel: gaaf dat die kaart zo snel is aangekomen zeg.
Snjókorn falla, á allt og alla
maandag 8 maart 2010 om 12:26
maandag 8 maart 2010 om 12:35
Oei, Sweetcandy, inderdaad best veel die lang aan het travellen zijn, maar houd hoop!
Leuk zeg een cartoon uit Tsjechië....
Ik moet van mezelf nog van 2 jaren de omzet berekenen voor mijn onderzoek, voordat ik naar beneden mag lopen om te kijken of er al post op de deurmat ligt en dan lunchen met hopelijk leuke post! hihi
Leuk zeg een cartoon uit Tsjechië....
Ik moet van mezelf nog van 2 jaren de omzet berekenen voor mijn onderzoek, voordat ik naar beneden mag lopen om te kijken of er al post op de deurmat ligt en dan lunchen met hopelijk leuke post! hihi
maandag 8 maart 2010 om 12:51
ieuw sweetcandy, da's niet zo'n best lijstje zeg wat een 'geluk' dat je er meer dan 5 onderweg mag hebben, anders valt er dus voorlopig weinig te versturen zo.
Duitsland doet er bij mij nu ook al 11 dagen over, terwijl de vorige 2 er in 3 en 4 dagen waren, wat een verschil!
USA doet er ondertussen 26 dagen over, was van de eerste lichting kaartjes die ik stuurde, zou wel al meteen slecht beginnen als die al niet aankomt.
Maar ach, gewoon maar blijven wachten he
zal niks anders opzitten.
Ben echt benieuwd wanneer ik weer een hurray ga krijgen, heb gisteren een kaartje naar Australie gepost, leuk land, maar ga er ook vanuit dat dat ook wel zo z'n tijd duurt, verder nog Mexico 16dagen en Taiwan 4 dagen.....
Duitsland doet er bij mij nu ook al 11 dagen over, terwijl de vorige 2 er in 3 en 4 dagen waren, wat een verschil!
USA doet er ondertussen 26 dagen over, was van de eerste lichting kaartjes die ik stuurde, zou wel al meteen slecht beginnen als die al niet aankomt.
Maar ach, gewoon maar blijven wachten he
zal niks anders opzitten.
Ben echt benieuwd wanneer ik weer een hurray ga krijgen, heb gisteren een kaartje naar Australie gepost, leuk land, maar ga er ook vanuit dat dat ook wel zo z'n tijd duurt, verder nog Mexico 16dagen en Taiwan 4 dagen.....
maandag 8 maart 2010 om 12:55
maandag 8 maart 2010 om 13:32
Helaas, geen post bij mn lunch! Maar ik ben wel trots, want ik ben eindelijk echt heel goed aan het onderzoek begonnen (ik zal maar niet zeggen dat dit officieel al week 4 is)...
Ik heb nog 1 kaart onderweg naar de USA: 43 dagen travelling..
Mijn kaart die daarna het langst onderweg is, is Turkije 14 dagen.. maar ik heb daar nooit eerder een kaart heen gestuurd, dus weet niet wat de gemiddelde travel time daarheen is... Iemand een idee?
Ik heb nog 1 kaart onderweg naar de USA: 43 dagen travelling..
Mijn kaart die daarna het langst onderweg is, is Turkije 14 dagen.. maar ik heb daar nooit eerder een kaart heen gestuurd, dus weet niet wat de gemiddelde travel time daarheen is... Iemand een idee?
maandag 8 maart 2010 om 14:59
Ik weet inmiddels hoe lang Turkije erover doet hoor haha... ik kreeg gewoon een hurray net! 15 dagen heeftie erover gedaan! Leuke hurray ook trouwens... ik moet nu ff nog een paar kleine dingetjes van mezelf doen en daarna mag ik een nieuwe kaart schrijven en versturen haha...
Dit werkt goed: eerst dingen doen en dan mezelf trakteren met een kaartje!
Wel een leuke kaart uit Frankrijk, Steph?!
Dit werkt goed: eerst dingen doen en dan mezelf trakteren met een kaartje!
Wel een leuke kaart uit Frankrijk, Steph?!
maandag 8 maart 2010 om 15:09
Leuk een nieuw begin. Het scrolt inderdaad beter.
Die naar Turkeij is bij mij expired helaas. 15 dagen valt wel mee JJ.
Kaartje naar Schotland is aangekomen en het volgende mag naar Oostenrijk (mijn 1e kaartje daarheen). Hopelijk liggen er nog wat kaarten op de mat, want heb nu een verschil van 9 kaarten.
Oh mooi van die korting bij Hema. Ze hebben er wel leuke kaarten.
Die naar Turkeij is bij mij expired helaas. 15 dagen valt wel mee JJ.
Kaartje naar Schotland is aangekomen en het volgende mag naar Oostenrijk (mijn 1e kaartje daarheen). Hopelijk liggen er nog wat kaarten op de mat, want heb nu een verschil van 9 kaarten.
Oh mooi van die korting bij Hema. Ze hebben er wel leuke kaarten.
maandag 8 maart 2010 om 16:26
Ja, dat wordt kaartjes schrijven voor de verstuurders van de kaarten naar mij Ben je me aan het bespieden vrouwL?
Ik had ook nog een kaartje uit Rusland! Die had je dan gemist haha!
En nog 2 rrkaarten... allemaal niet zo heel erg bijzonder eerlijk gezegd, behalve die uit Tsjechië! Die is echt tof met allerlei plaatjes van 1 berg en een man erop in klederdracht!
Een kaart schrijven als troost werkt ook goed, inderdaad Kozoo! We hebben een supergezellige hobby!
Ik had ook nog een kaartje uit Rusland! Die had je dan gemist haha!
En nog 2 rrkaarten... allemaal niet zo heel erg bijzonder eerlijk gezegd, behalve die uit Tsjechië! Die is echt tof met allerlei plaatjes van 1 berg en een man erop in klederdracht!
Een kaart schrijven als troost werkt ook goed, inderdaad Kozoo! We hebben een supergezellige hobby!
maandag 8 maart 2010 om 17:05
Zo een hurray uit Finland vandaag!
Ik was trouwens bij de hema voor kaartjes maar ik vind die duur, 0,90 en 1,10 per kaartje, zelfs met 20% korting.. Heb er een 5-tal bij, maar die worden niet zo snel verstuurd denk k. Ook nog een 10-tal kaartjes gaan halen bij het toerisme hier, kaartjes van stad zelf
Heb trouwens nog een map gaan halen en zo van die plastiek hoezen voor foto's, dus ik ga mijn kaartjes in een map gaan steken, mijn eerste foto-albumpje is bijna vol
O jeuj, ik mag 7 kaarten onderweg, heb ik nog niet gezien! Ik wacht nog even met kaarten aanvragen.
Ik was trouwens bij de hema voor kaartjes maar ik vind die duur, 0,90 en 1,10 per kaartje, zelfs met 20% korting.. Heb er een 5-tal bij, maar die worden niet zo snel verstuurd denk k. Ook nog een 10-tal kaartjes gaan halen bij het toerisme hier, kaartjes van stad zelf
O jeuj, ik mag 7 kaarten onderweg, heb ik nog niet gezien! Ik wacht nog even met kaarten aanvragen.
maandag 8 maart 2010 om 17:28
Kaarten bij de hema zijn een euro, dacht ik. Klopt dat?
Jee mijn kaart naar GB is aangekomen en al 3 keer gefavorite!
Ik wacht noooit met kaarten aanvragen en de nieuwe kaart gaat naar Kroatie. Een nieuw land voor mij en een aardig profiel, even goed nadenken welke kaart ik ga sturen!
edit: ik weet het al, het wordt een stop de roofvogelvervolging-kaart, lijkt me gepast voor een stoere Kroaat die de Mont Blanc heeft beklommen
Jee mijn kaart naar GB is aangekomen en al 3 keer gefavorite!
Ik wacht noooit met kaarten aanvragen en de nieuwe kaart gaat naar Kroatie. Een nieuw land voor mij en een aardig profiel, even goed nadenken welke kaart ik ga sturen!
edit: ik weet het al, het wordt een stop de roofvogelvervolging-kaart, lijkt me gepast voor een stoere Kroaat die de Mont Blanc heeft beklommen
maandag 8 maart 2010 om 17:30