E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
Ik meen dat er nog een dia voorstelling gegeven wordt over de onbetrouwbaarheid van ezels en amoebes. Die verzorgde Lys toch...meen ik?
quote:minny schreef op 08 maart 2010 @ 14:32:

Ik meen dat er nog een dia voorstelling gegeven wordt over de onbetrouwbaarheid van ezels en amoebes. Die verzorgde Lys toch...meen ik?Ja, dacht ik ook. Gevolgd door de lynching.
Er staat ook een openbare rechtzitting met mij als rechter en Zwieb als beul op het programma, desbetreffende forummer zal onblij verrast zijn met de verrassingsaanklacht. Maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk.
quote:minny schreef op 08 maart 2010 @ 14:34:

Er staat ook een openbare rechtzitting met mij als rechter en Zwieb als beul op het programma, desbetreffende forummer zal onblij verrast zijn met de verrassingsaanklacht. Maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk.Zwieb als beul én aanklager bedoel je.
Heb ik maar één probleem...zijn olijven nou wel of niet een passende snack bij een lynching? Ik kom er maar niet uit
De aanklacht is dat er is: Gesamensmeed, gecomplot en gesnodaard en gemuiterd op niet intelligente wijze.
quote:Zwieber schreef op 08 maart 2010 @ 14:35:

[...]

Zwieb als beul én aanklager bedoel je. Ook nog eens?! Nou fruit dan maar, jij mag ook aanklagert zijn!

Heeft de dader (niks geen verdachte) ook recht op een advocaat?
quote:minny schreef op 08 maart 2010 @ 14:35:

Heb ik maar één probleem...zijn olijven nou wel of niet een passende snack bij een lynching? Ik kom er maar niet uit Ik ga persoonlijk meer voor die snoepoogballen van de Jamin.
quote:Zwieber schreef op 08 maart 2010 @ 14:36:

De aanklacht is dat er is: Gesamensmeed, gecomplot en gesnodaard en gemuiterd op niet intelligente wijze.
quote:minny schreef op 08 maart 2010 @ 14:36:

[...]

Ook nog eens?! Nou fruit dan maar, jij mag ook aanklagert zijn!

Heeft de dader (niks geen verdachte) ook recht op een advocaat? Ja, daar heeft dader recht op maar het zal niks uitmaken. Het vonnis staat toch al vast.
quote:minny schreef op 08 maart 2010 @ 14:37:

[...]

Er is niets komisch aan. Op complotteren staat de hoogste straf!
Psies, gebestrafd wordt er toch

Zullen we gewoon een naam uit de hoed trekken en een willekeurige meeter aanklagen? Of heb je andere plannen?
quote:minny schreef op 08 maart 2010 @ 14:38:

Psies, gebestrafd wordt er toch

Zullen we gewoon een naam uit de hoed trekken en een willekeurige meeter aanklagen? Of heb je andere plannen? We doen gewoon ezeltje prik (naar aanleiding van de presentatie) en de winnaar is de dader.
quote:Zwieber schreef op 08 maart 2010 @ 14:38:

[...]

Er is niets komisch aan. Op complotteren staat de hoogste straf!Exact, zijn ze nou helemaal gebelatafeld met al dat gesnodeplannensmeedt van ze...
Even iets anders, had jij de stripper nou al geregeld of moet ik er eentje opsnorren?
quote:minny schreef op 08 maart 2010 @ 14:41:

Even iets anders, had jij de stripper nou al geregeld of moet ik er eentje opsnorren?Stripper? Ik dacht dat we gewoon een van de mannen zouden aanwijzen? We moeten wel op ons budget letten hoor!
Ja, maar ook op ons libido, en ik heb er weinig zin in dat die bij de verkeerde keuze voorgoed bevriest...

*noteert: Stripper zonder snor opsnorren*
quote:minny schreef op 08 maart 2010 @ 14:45:

Ja, maar ook op ons libido, en ik heb er weinig zin in dat die bij de verkeerde keuze voorgoed bevriest...

*noteert: Stripper zonder snor opsnorren*

Tja...daar zit wat in... Moet ik dan toch maar Cole meeslepen?

Ik heb je net trouwens de beruchte codes gestuurd.
Aha! Dan ga ik die zeer ubergeheime codes op zeer snode wijze verstrekken volgende week aan de daarvoor speciaal geselecteerde gelukkigen. Of denkt iedereen dat ze automatisch mogen komen omdat ze op de Hvyes (ja je leest het goed!) staan. Whahahaha *gestoorde professor lach* de naievelingen

*gaat op schaduwhvyes (ja idd) de echte meeters berichten*
Ja, schattig eigenlijk he?
quote:minny schreef op 08 maart 2010 @ 14:34:

Er staat ook een openbare rechtzitting met mij als rechter en Zwieb als beul op het programma, desbetreffende forummer zal onblij verrast zijn met de verrassingsaanklacht. Maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk.Kan ik nog afzeggen?
quote:mamalief schreef op 08 maart 2010 @ 14:57:

[...]

Kan ik nog afzeggen?Neen!
quote:minny schreef op 08 maart 2010 @ 14:59:

[...]

Neen!Shit.
Tja, das ff pech hebben he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven