M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Andjo, fijn dat jullie weer wat opknappen en dat Melle weer wat kleur op zijn wangen krijgt! Hihi en spijbelen moet kunnen hoor! Leuke foto van jou en Melle in de boot trouwens!!

Xop, haha Sophietje al schoenmaat 23!! Wow dat zijn flinke stappers. Milena moet ook schoentjes hebben, idd omdat het buiten te koud is zonder.

Zo leuk als je kindje zo schaterlacht. Haha volgens mij is er geen geluid waar ik vrolijker van word dan dat. Heerlijke humor heeft Milena ook die schatert nog steeds om kiekeboe en als ik bv wils scheur met het winkelwagentje of iets geks op mijn hoofd leg

Indina, haha en wat heeft Yuma uitgevreten?

Juul, hey gezellig dat je even langskomt! Ooh het zou ook echt iets voor mij zijn om die schoenen te vergeten. En dat je er net daarvoor nog aan dacht en dan toch vergeet. Oeh zo irritant! maarreh heb je wel de kans om lekker te shoppen voor nieuwe schoentjes . En twee paar is best handig!

Merel, hoe is het met jullie? Sta je weer in de werkmodus?

Andjo, hoe bevalt het 4 dagen werken trouwens?

Pips, jeujjj jullie als gezinnetje aan het shoppen geslagen!! En nog schoentjes gevonden ook!

Man en ik zien elkaar veel te weinig. We hebben niet eens tijd om ruzie te maken en ik merk dat ik het missen voorbij ben en er aan wen om dingen alleen te doen. Dan vertel ik ook niet meer alle kleine dingetjes die gebeurt zijn. Zo wisten jullie eerder dat Milena kon kruipen dan vent. Dat vind ik zooo erg. Ben zo bang dat dat het begin is van dat je elkaar niet meer leuk vindt. Ik denk echt dat we even wat tijd samen doo moeten brengen (en dan niet terwijl we samen proberen de douchecabine te plaatsen ). Maar voorlopig is daar geen tijd voor.

Lena is ziek trouwens. Zielig, koorts en hangerig. Zieltje. Maar stiekem vind ik het wel erg gezellig zon kindje wat zo tegen me aanhangt. Heerlijk, normaal hangt ze hooguit aan mijn been, maar nu echt als een aapje tegen me aan. Oeh erg ben ik! Ik hoop wel dat ze zich morgen weer lekker voelt. Zo zielig die zieke kleintjes!
Ow trouwens bedankt voor de reacties op de foto;s. Haha ik ben nog druk bezig met schrappen, maar oehhhhhhhhhh hetis moeilijk!!
Hey Xop,

*Zwaai*
Ach, Leentje ziek. Inderdaad wel even heerlijk dat zo zo rustig en warm tegen je aan kruipen, en het zo heel duidelijk is dat ze jouw liefde nodig hebben. Maar tegelijkertijd ook altijd zielig!! Dusseh....VEEL beterschap voor Milena; dat ze haar mama maar weer snel tot wanhoop brengt met haar driftbuien

Ach, en man weinig zien..... 'k Vind het wel hartstikke goed dat je dat zelf zo signaleert! Da's natuurlijk wel heel goed; kun je er mss iets aan doen. Al is het alleen maar door het uitspreken van je angst enzo. Dat ie het zich ook bewust is, zeg maar! (Want ja, mannen zijn daar immers nooit zo ehh... handig in... in dat signaleren, toch?!)

Ikzelf heb dat nl. ook wel eens. Als we een tijdje het erg druk hebben, kortaf tegen elkaar raken en ik op den duur heel veel dingen maar niet meer zeg om confrontaties te vermijden. Dan word ik erg bang dat dit dus de bekende "sleur" of "uitelkaar groeien" of "het begin van het einde" is. En dan loop ik daar een paar dagen mee rond, en zoek een goed moment om dat eens aan te kaarten. En dan blijkt dat manlief eerst NIET begrijpt waar ik het over heb, zich nergens zorgen over maakt en dat ie vind dat ik niet moet mekkeren. Want hij houdt toch van mij en wil me nooit meer kwijt. Dat weet ik toch wel???

Pffff..... tja. Ik meld dan vaak even dat ik die zekerheid de afgelopen weken eventjes kwijt was geraakt, en dat ie dat heus wel vaker mag zeggen. En dan ben ik weer voor een paar maanden "genezen" van mijn angsten.

Want tja.... er iets aan doen in de zin van er samen eenpaar daagjes tussenuit ofzo... dat zit er hier ook ECHT niet in!

Succes en sterkte!

Hoest met de rest?

By the way; Pake is dus gisteren overleden. Pfff... tante wordt zaterdag begraven, en Pake dinsdag gecremeerd. Zo heb je jaren geen familiebegrafenissen, en nu dus twee in een week tijd!
Jeeeeejte., Frans, wat een supermooie foto's van Milena! Echt! Schitterend mooie donkere ogen heeft ze, zeg! En dat je niet kan kiezen.... manoman, dat kan ik me voorstellen!Ik vond er heeeel veel leuk, maar die waarbij jullie allebei naar een punt ver naast de camera kijken vind ik errug mooi. En ook die met Lena midden tussen de bloemen is erg geslaagd. Paraplu-foto's evenzo. Pfff.... toch maar veel bestellen, dan?
Pfff heb het druk, druk druk op het moment.

Weinig tijd om te viva-en.

Xop gecondoleerd, en veel sterkte.

Frans, zal vanavond of morgen snel ind e AK gaan kijken, ben errug nieuwsgierig.

Zal zelf ook weer wat foto's plaatsen, heb weer erg leuke. Hihi al zeg ik het zelf.

Wa Yuma uitvreet, pfff te veel om op te noemen. Was vanmorgen naar een nieuw KDV kijken, voor het geval we toch een keer kunnen verhuizen. Hij is echt gemeen soms tegen andere kindjes. Gaat knijpen, slaan.

Maar ook weer een liedje "zingen" voor een baby. (om die vervolgens weer vast te pakken op het hoofd, grrr)

Nou kom vanavond nog wel even, en anders morgen moet weer bijna werken.

Doei!!!
Hai!

Frans, is je man voorlopig nog veel weg? Arme Milena ziekig. Idd wel schattig als ze dan zo lekker rustig bij je willen zitten. Jasper had voor onze vakantie ook een dag koorts. Hij viel zelfs terwijl ik aan het bellen was bij mij op schoot in slaap. He ik heb foto's gemist?? Staan ze in de AK?? Heb ze niet gezien dacht ik.

Pipsie!! Stoer we hebben een BN onder ons... Wel balen voor je. Maar hoe is je sollicitatie afgelopen??

Juul, balen van de schoenen, kon je nog wat leuks vinden?? Lekker genieten man. Hoelang blijven jullie daar? Hoe is het weer nu?

Xop, gecondoleerd. Pff heftig voor je emoties. Heeft pake nog een mooie leeftijd bereikt. Ik begrijp dat het jouw pake is.

Indian, zo blijf je lekker in beweging he... Jasper is ook zo'n lekkere wegloper. Moet er nog steeds aan wennen. Laura deed dat namelijk nooit. Dat blijft altijd dicht bij papa en mama.

Vandaag lekker geshopt hier. Met z'n 4-en de stad in. Echt heeeeel veeeel geld uitgegeven voor de kids. Laura was echt uit al haar lange broeken gegroeid. Alles te kort. Dus broeken, jurkje, shirtjes, schoenen en nieuwe winterjas gekocht. Jasper ook een stoere jas van Mexx. Legerprint motief (snappie??). Vond hem erg duur maar we kregen 15% korting en toen hebben we het maar gedaan. We vonden niks anders leuk. Man en ik hebben allebei wel dezelfde smaak. Oja en bij de HM nog een 'skinny' zwarteribbroek voor Jasper. Echt heel stoer, met een gitaartje eraan. Erop een zwart of rood shirt met een zilverkleurige print. Vanavond ff gepast en stond erg leuk. Ben alleen zo'n muts dat ik zijn schoenen er niet bij vind passen. Miss. morgen nog ff bij de scapino ofzo voor zwarte simpele schoenen kijken. Gympen zou ook wel stoer zijn.

Nog lekker geluncht in de stad in een heel kindvriendelijke tentje. Allemaal speelgoed voor de kids en allerlei eten voor kids op de menukaart. Ook aan de papa's en mama's is gedacht. Lekkere broodjes en heel veel verschillende koffie en lekkere huisgemaakt gebak.

Zo dat was weer een update van hier!

Tot snel
Klinkt mooi Scooby, die jas.

Heb voor Yuma 2 weken terug 1 besteld bij H&M.

Hihi en jasper dus ook een eigenwilletje. Het is enorm leuk, maar pfff zo vermoeiend af en toe.

Frans ik zie geen foto's in de AK :(

Doe ik iets fout???

Zal morgen foto's plaatsen van Yuma, (heel misschien dadelijk nog)
GM Mama's,

Ik was donderdag bij de dieetiste geweest voor Yuma. En we zijn weer aan het provoceren. Alleen beginnen we dit keer met de soja melk ipv de gewone melk. En hierna gaan we de yoghurt proberen.

Hij heeft gister 10ml op. En als reactie alleen een mega stink luier. Vanmorgen alweer 60ml op. Had eigenlijk 30 moeten zijn, maar had mij vergist.

Maar tot nu toe gat het goed gelukkig.

Als de soja en yoghurt niet goed gaan dan moet Yuma alsnog over op de peptie. Maar ben blij dat we dat tot nu toe hebben kunnen voorkomen.

Zal eens kijken of ik een plaatje van Yuma's nieuwe jas kan plaatsen.

En natuurlijk de foto's in de AK zetten.
Goedemorgen!

Xop gecondoleerd. Tjeetje 2 begrafenissen zo achter elkaar. Das ook niks. Ik hoop dat tante niet de dochter was van pake? Hoe s het met de rest van de fam?

Tja en hier signaleer ik dus. Man vindt eerst dat er niks aan de hand is. Dan dat hij het zo druk heeft en ander werk wil zoeken (ahum zo gaat het dus altijd he, we zijn beiden nogal rigoreus). Vervolgens praten we dan over scheiden en huis verkopen (hihi en ik gisteren nog even over sterriliseren, als ie toch geen tweede kind wil, maar dat leverde toch wel een berg benauwde blikken op), waarna we knuffelen bedenken dat we elkaar lief vinden, misschien toch wel een tweede kindje willen, het huis leuk wordt en mans werk wel druk, maar toch ook erg uitdagend is (en tja er moet ook geld verdient worden tuuk). Haha waarna we weer even heel gelukkig zijn met alles wat we hebben.

Indian, ik heb een link gezet bij berichten. Daar staan de foto's. Spannend dat provoceren. Ik ga Lena binnenkort ook weer eens melk geven. Vind het ookw el griezelig, ze zwel zo op dan (ik ben nogal van het zelfdokteren zoals jullie merken). Ben benieuwd hoe Yuma reageert. Wat drinkt hij trouwens ipv gewone melk? Milena krijgt yoki, maar eigenlijk vind ik dat echt helemaal niks. Of met een berg suiker, of met een berg zoetstoffen.

Scoob, oh wat is dat leuk he, ongeneerd shoppen. En zeker als je echt dingen nodig hebt! Leuker nog dan winkelen vor jezelf is winkelen voor je kind en oooooooooooooooh wat zijn er altijd veel leuke dingen te koop!!

Tira, hoe is het met je? Tijdje niks gehoord. Gaat alles goed? Kun je het nog een beetje aangeregeld krijgen? Al een nieuw plekje gevonden? Onderhuurder? Marit nog van die driftbuien?

Juul, hoe is het op vakantie? Heb je nu wel weer lekker weer? Dat hoort wel hoor!!

Pips, nog nieuwtjes (haha *duikt weg*)? Hoe is het met Pipsie en de motoriek? Ik vrees dat wij hier ook aan de fysio moeten gaan geloven. Moet dinsdag op het cb zijn en verwacht dan die tip. Milena doet echt nog niks wat ook maar enigszins op lopen lijkt. Aan de ene kant denk ik van zij komt er ook echt wel, er zit vooruitgang in: zo kruipt ze nu dus ineens. Maar ik denk ook dat ze wel 2 en een half kan zijn voordat ze echt gata lopen, gezien de snelheid van haar vooruitgang. En das toch echt wel een beetje laat.

Andjo, zijn jullie allemaal al weer helemaal beter?

Milena is nog steeds een beetje ziek. Niet heel erg, maar wel hangerig af en toe koortsig enzo. En stil. Normaal kletst ze de oren van mijn hoofd, maar nu dus veel minder. Saai hoor.
Oh een link Frans,. zal die wel over het hoofd gezien hebben.

Zal nog eens gaan kijken!!!

Yoghi krijgt Yuma ook niet, zit ook iets van melk in. Hij krijgt sap, ranja of gewoon zijn hypo allergene voeding te drinken.

Maar nu dus weer aan het provoceren met de soja melk.

Ik muts vanmorgen,was aan het mopperen tegen de hond, omdat die het brood van Yuma op at, kay is zo ie zo de laatste tijd errug stout, eet vanalles op wat neit van hem is, pakt dat dus ook gewoon van tafel. Deed hij eerst nooit. Dus ook maar tegen de hond weer streng op gaan treden.

Maar was dus aan het mopperen tegen de hond, en schenk voor Yuma 60ml soja melk in, ipv 30ml. Doe het in een flesje want meneer bliefde geen beker vandaag. Drinkt alles op. Ik na 30min, oh oh hij heeft 60 ipv 30ml gehad.

Tja kun je niet ongedaan maken, dus we wachtenw el af. Net met eten weer 30ml op. Gaat gelukkig nog steeds goed!!

Oh zijn errug leuk, vooral die liggend op de buik op het kussen, en staan bij de trap., met die spiegel, die bloem en met haar naam, ook errug leuk, ook die ballon en jullie samen.\

IDD meoilijke keuze!!
Wow rustig hier.

Ben net thuis van werken, dus ook ik weinig bijzonders te melden.

Yuma huilt af en toe weer. Ben benieuwd wat het gaat worden met de soja!
GM,

Yuma redelijk goed geslapen vannacht. Was om 7u wakker, dus da's netjes.

Alleen gisteravond 2 keer opgehuild. Of het aan de soja ligt???? Normaal wordt hij nooit wakker, dus we zien wel.

Nou ga met Yuma naar de kippen en dadelijk weer werken, zie jullie vanavond!!!
**********zoef zoef*****************

Wat een onwijs mooie foto's van Yuma in de AK!

******zoef zoef ik ga weer verder, zal straks es goed terug gaan lezen******
Tiramam, heb je het druk...je zoeft voorbij!!

Hier verder weinig bijzonders.

Ga lekker op de bank zitten.

Doei!!
mmmm ben wel weer errug veel hier. hihi
Hai allemaal,

Hier is iedereen echt weer ebter, ik eindelijk ook. Was jarig vrijdag en heb het wel gezellig gehad! Ouders waren er vrijdag (was ondanks rare situatie heel gezellig) en zaterdag met twee broertjes en aanhang lekker bij strandtent South Beach gehangen en daarna zelfgemaakte roti gegeten. Heel knus en kneuterig en erg gezellig. Broer heeft zoontje van zelfde leeftijd als Melle (2 maanden ouder) en het is zoooo heerlijk die twee hummels! Lekker spelen in het zand... melle heeft een 'is van mij' fase, zijn neeftje mocht nergens mee spelen...ahum... Gelukkig is het ook een assertief kindje en regelde hij zelf wel wat om mee te spelen!

groetjes!
Heee ANdjo; nog gefeliciteerd dan!!

Hahaha, Indian, jij had bijna een alleenspraak hier! Maar fijn dat je het topic vindbaar hield....

Hoe gaat ie nu met Yuma? Verdraagt ie de sojamelk nog steeds? En ben je ook al met yoghurt begonnen? Zou wel makkelijk zijn, als ie eroverheen gegroeid zou zijn!!

Scoob; klinkt als Zalig Winkelen! Lekker, zoveel geld uitgeven als 't kan (en moet...). Lieke heeft ook een skinny jeans; staat hartstikke leuk en stoer! Sophie heb ik heel vaak in rokjes; staat echt superlief. Gek genoeg had ik Lieke juist eigenlijk altijd in broek... Maf he?

Tiramam druk?? Geeft niet, we hebben wel geduld...

Hoe is Pips? En hoe is het met Milena? Praat ze je alweer de oren van het hoofd, Frans?

Begrafenis zaterdag was erg moeilijk. Veel verdriet. A.s. dinsdag is crematie van pake. Ach, hij is 83 geworden en was helemaal "op". Dus da's wel een heel ander gebeuren dan met tante. (Frans, was inderdaad niet dezelfde familie, maar ze kenden elkaar allemaal wel erg goed).

Vandaag heerlijk gefietst met Lieke en Sophie; Sophie heeft wereklijk iedere koe en elk paard en schaap benoemd en nagedaan. :):):)
Pfff hier een zware nacht gehad, ja tot 1 uur dan.

Yuma erg veel buikpijn / krampjes gehad. Heb hem om half 1 een zetpil gegeven en langzaam aan zakte de pijn en ging hij weer lekker slapen.

Heb net de dieetiste gemaild of ik door meot gaan met provoceren, hij hefet er weliswaar veel midner last van als de vorige keer (keren) maar toch!!

Nee Xop, nog geen Yoghurt. Eerst 4 dagen soja en dan na een week of 2 weken beginnen met de Yoghurt.
Nou, zo te lezen heeft die ziel er dus erg veel last van. Ook al is het veel minder last, het is nog steeds best een heftige reactie vind ik! Sterkte voor vandaag, en hierbij de bekende lciferstokjes....

Vandaag ben ik thuis met Sophie, en Lieke is naar de PSZ. Manlief MOEST echt werken, dus heb ik vrij. Hmmm... leuk hoor, wat omknuffelen met meisjeklein. Heerlijk. Had ik trouwens al gemeld dat ze, als ze op d'r tenen staat, de deurkruk naar beneden krijgt en de deuren zo openmaakt? Jeetje; ERG onhandig, maar wel grappig! De krukken moeten maar weer omhoog.

Ook grappig en erg onhandig; als ze wil dat ik mee kom, komt ze heeeel lief lachend op me af. Pakt m'n hand, trekt er aan en zegt met haar allerliefste stemmetje: "Kommmm mmmeeee". Zoooo lieffff..

See you!
yyAllereerst, Xop, sterkte! Dit zijn geen prettige weken voor jullie. Ook al zijn de begragfenissen/crematies straks voorbij, het zal toch wel wat blijven hangen zo nu en dan.

Ow.... Pipsie eist aandacht. Later meer...
up.
Thanx, Pips. Pipske eist veel aandacht, zeg! :):):)
anoniem_37374 wijzigde dit bericht op 24-09-2007 14:59
Reden: De "n" doet het erg slecht, hiero.....
% gewijzigd
Nou de dieetiste neemt morgen contact op, ze was er vandaag niet. Wel een andere dieetiste gesproken en die zei dat ik dan maar moest stoppen en morgen overleggen.

Had netjes het schema gemaild, denk dan kan ze lezen waar ik over praat, had die muts het doorgestuurd naar onze eigen dieetiste. En dus niks ervan gelezen, ja toen wist ze dus niks, en meost ik alles alsnog vertellen.

Ga snel naar Yuma, ligt in bed maar is niet van plan te slapen.

Oh het is weer stil.....ohnee toch niet hihi.

Kijk het ngo wel ff aan, misschien valt hij nog in slaap, is errug moe.
Jeee... dat was geen handige set van de dieetmevrouw... Maar ik zou geloof ik ook stoppen. Arme ventje.

Sophie was uitgeteld om 18:00u. Wijffie in bad gestopt, nog even voorgelezen en slapen maar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven