M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Haha nou als ik een keiharde kerel zie, denk ik niet meteen aan de mijne hoor . Maar het gaat goed met zijn teen. Is nog wel erg dik, maar ik hoor hem er al minder over. Hij is trouwens toch wel hard, want hij gaat wel gewoon door met klussen dan. Nou ja hard of dom natuurlijk. En bovendien ook tikje irritant want hij klaagt er dan ook wel over.

Als ik in de supermarkt een zak krentenbollen koop ofzo dan moet er ook altijd meteen eentje uit voor Leen. Eerst wilde ik daar niet zo aan, maar manman dat geschreeuw anders. Oeh het kind wordt nu al verwend. Over een jaar zitten we in schatjes vrees ik .

Oh Xop proefjes waren een aantal proefjes met water en zout en eitjes en stuivers en vuur enzo. Ik had er 9 en dan nog 2 puzzels. Erg leuk! Alleen manman wat zijn die kids soms irritant (nou ja sommigen dan, eentje was om een of andere vreemde reden zo stom om een glas zout water te drinken. Nou ja ik hoefde er niks van te zeggen, hij had zelf al in de gaten dat dat niet zo slim was en heeft de rest van de dag groen gezien . En een ander kind was zo hyper dat ie met spuitjes iedereen nat ging spuiten (zucht groep 8 he). En de meeste kinderen konden niet van de 2 proefjes met vuur wegkomen. Haha maar ja dat kan mijn vriend ook nog steeds niet en die is 30).

Milena zegt trouwens nog geen zinnen van 3 woorden hoor. Ze zegt gewoon 3 losse woorden waarmee je een zin kan maken . Ze roept voornamelijk heel veel en heel hard.

Pips, nou dat lijkt me wel wat hoor i februari bij jou op kraamb ezoek. haha kijk uit met wat je zegt!!

Merel, hmm daar zeg je wat zeg. *gaat ook schamele ehbo zooi checken*. Ik heb nog geen ehbo cursus gedaan trouwens. Ga ik nog wel doen. Moet ook voor school.

Juul, aah het nageltje van Lynn eraf. Arme Lynn en haha lekker in de supermarkt verloren. Gebeurt natuurlijk ook nooitgewoon thuis waar alles bij de hand is.

Lekker trouwens dat jullie op vakantie gaan! *groenjaloers*

Indian, beterschap met keelontsteking!!

Andjo, gelukkig heeft Melle geen waterpokken en voelt ie zich al weer beter.

Tira, joepie fijn dat het lukt om dingen te regelen! Hoe vond Marit het bij je ouders? Tja en wat zo leuk is aan tijdschriften. Tja. Milena zit het liefst met een hele stapel om zich heen en dan lekker bladeren. Hihi zo blijft ze een beetje op de hoogte van de mode enzo .

Gheghe kmoest gisteren toch boos worden in de klas. Oehoe echt erg. Daar gingen ineens mijn theorieen over vriendjes worden en de juiste snaren raken en dat dan iedereen alles voor elkaar doet enzo. Maar meeeeeeeeeeen soms halen ze echt het bloed onder mijn nagels vandaan. .

Milena's nieuwe woord is uit. Haha alles moet uit. En ik heb haar ook geleerd dat papa vrijdag terugkomt . En haar nieuwste hobby is noten zoeken in de tuin. We hebben een hele grote notenboom met triljoen noten. Milen doet niks liever dan door de tuin scharrelen en noten zoeken. Noot noot roept ze dan
Mag ik even plagen.....Yuma sliep vanmorgen tot maar liefst 8:20uur!!!! Echt super laat.

Ik ben om 7:45u opgestaan, en eerst lekker met Kay gefietst.

Toen ontbijt klaar gezet, en toen werdt Yuma dus pas wakker.

Echt enorm laat.

Vanmorgen heerlijk gezwommen. HIj is er nu wel wat moe vaan, maar aan de andere kant ook nog heel actief. Ga toch maar even proberen of hij nog wat wil slapen.

Juutlje alvast een super fijne vakantie gewenst!!!

Oeh en het nageltje eraf. Maar er groeid toch wel weer een nieuwe straks??!!

Frans, hihi die kids in de winkel.

Nog steeds keelontsteking, bleh voel me niet lekker.

Nou tot straks!
Hello ladies,

Wij hebben ook net gezwommen. Was weer erg leuk. veel kindjes dit keer en Valentijn vond het prachtig. Ik heb m net lekker in bed geslingerd en nu maar hopen dat ie 2 uur slaapt, ik moet ff wat dingen ruimen hier, Die bom ontploft steeds extremer.....

Gister was ik in de speeltuin en toen ik weg wilde, wilde Valentijn dus niet....menomen, wat een toestand. WOEST was ie toen ik probeerde m in de bugaboo te proppen. Hielp niet. Dus toen weer even spelen. Er zat een vader met een groter kindje en die zei: tis maar een fase......Ja makkelijk praten. Ik zat daar met een kind wat niet in de bug wilde en de glijbaan alleen maar omhoog wilde lopen, zoals grotere kinderen doen. Toen nog een poging gedaan. Weer niet gelukt. Hij is echt sterk. Een moment flitste er door mn hoofd dat ik me misschien moest aanmelden voor Schatjes Weer even laten spelen, al mn krachten verzameld en toen in de houdgreep genomen en in de wagen geduwd, het zag er denk ik niet erg kindvriendelijk uit....;-) maar hij zat wel. Brullen natuurlijk.

tismaareenfasetismaareenfasetismaareenfasetismaareenfasetismaareenfasetismaareenfase.................

Juultje, fijne vakantie!!

Indian, balen dat je nog bent opgeknapt. Lekker dat Yuma uit sliep.

Xop, lekker aan het ruimen, goed man....

Frans, heerlijk iemand die de noten zoekt, hoef je hetzelf niet meer te doen! handig zo n hulpje. Valentijn vindt tijdschriften kijken ook leuk. Blonde mevrouwen krijgen een kusje (die zien er een beetje zoals mama uit)

Pips, stoer hoor solliciteren!! Komt echt wel goed na je verlof. Lekker ontspannen nu! Ook heeeel belngrijk voor de nieuwe beeb. Leuk hoor een meeting bij jou op kraam visite...

ga puimruimen

latersssss
Valentijn vindt tijdschriften kijken ook leuk. Blonde mevrouwen krijgen een kusje (die zien er een beetje zoals mama uit) ****grinnik********* is dit echt zo of praat je jezelf dit aan . Hij valt gewoon op blond (net als zijn papa)!!!

Belabberd die structurele bombardementen, probeer Marit nu mee te krijgen met opruimen. Lukt nog niet helemaal, die stapel bij elkaar geraapt speelgoed roept haar steeds om weer verspreid te worden .

En dat woeste is hier ook vaak . Heb Marit verschillende keren ergens al gillend, krijsend, schoppend en slaand (Marit dan) onder mijn arm meegenomen. Meestal lukt het wel als we 'uit het zicht van de speeltuin' zijn om haar in de wagen te proppen. Wordt wel steeds moeilijker trouwens, ze wordt zoooooo zwaar en sterk.

Tnx voor de schop onder mijn kont wat betreft een ehbo trommel. Heb alleen pleisters in huis (en schone theedoeken voor het geval dat ), moet er echt eens achteraan!

Xop, vanwaar de dipmiddag? Tnx alvast voor het meezoeken! Heb nog geen onderhuurder, moet misschien mn huis maar op marktplaats zetten. Toch heb ik liever iemand via via..... Hmmm, op marktplaats, moeten er wel foto's bij, dat betekend eerst opruimen *****kijkt om zich heen, steekt kop in het zand en typt weer vrolijk verder*******.

Juultje, oooeeeeh ikwilookikwilookikwilook , heerlijk vooruitzicht, 10dgn Spanje! Heb je de nagel bewaard voor in Lynn's plakboek?

Pips, jaaaaaaa leuk, kraamvisite annex meeting. Hihi, heb je er al spijt van dat je het hebt gezegd? SUPER van je sollicitatie! Is die vacature per direct of kan je evt ook ergens volgend jaar beginnen?

Hihi, heb je al gezegd dat je zwanger bent? Anders moet je even je videocamera meenemen om de gezichten te filmen als je binnenstapt .

Frans, ideaal zo'n kind . Marit raapt hier ook de appels op die uit de boom zijn gevallen. Trots dat ze is dan. Hier wordt er afwisselend in tijdschriften gekeken en gescheurd. Denk dat ze een plakboek of collage wil maken ofzo. Moet wel goed uitkijken dat ik alle papieren uit haar bereik leg, die zijn anders ook de klos .

Volgens mij doet Marit pogingen om woordjes te leren . Sinds vanmorgen noemt ze Gijs 'heeesssjjjj' . Toen ze dinsdag bij mijn ouders was en ze zag een foto van mij zei ze 'mama' ooooo baalde echt dat ik er niet bij was. Verder wordt er de hele dag gedudududduuuuuuuudiediediediedadadada't. Wordt er af en toe wel eens zat van. pfff ja ZEG dan wat je wil.

Mama zegt ze na, net als bèbè, maar als je dan verder gaat blijft het daarbij (Marit zeg eens oma, mama.Marit zeg eens bal, mama enz enz).

Ik ga maar eens afwassen ofzo (hele keuken staat vol, geen schoon kopje of schone vork meer te vinden) bleeeeegh.

worteltjestaart voor iedereen trouwens, Marit is vandaag anderhalfjarig
hij doetut niet :(

nog es proberen
mmmmmmmmmmmm

Lekker!
grootste onploffing is weg en schoon. Valentijn slaapt ook nog. Ben ff bezeig met foto s zal proberen de AK te spammen, maar ik krijg de hele tijd een melding dat ik over de limit zit.
Hihi, Merel.... ZOOOO herkenbaar, dat ze niet mee willen en dan ook nog eens niet willen gaan zitten in buggy, fietsstoel, autostoel or whatever....

Ach, ik ben nog altijd sterker, en eventjes met je volle gewicht op hun heupjes drukken, doet ze wel dubbelknakken (erg he?). Dan heeeeel rap de gordeltjes vast en gaaaan met die banaan.... Maar inderdaad, ze worden echt sterker en zwaarder!! Manlief had het laatst ook; wou Sophie niet in de fietsstoel. Hij wil haar al krijsend er toch inzetten; schopt ze net met volle kracht recht in zijn kruis. Whahaha, ik lag dubbel van het lachen toen ie het vertelde, maar volgens hem was het een godswonder dat ie haar niet had laten vallen!

Pfff... en wat heb ik er een hekel aan om met loeiende kinderen te wandelen, fietsen, rijden!!! Het was op een tijdje met Lieke zo erg, dat het me ervan weerhield om "eventjes" langs de speeltuin te lopen. Het vooruitzicht van die worstelpartij om weer weg te komen deed me de zin volledig ontnemen. Echt. Nu met Sophie ben ik inmiddels iets "gehard", en houd mezelf voor dat iedere ouder het herkent, en dat Sophie redelijk snel wel weer stil zal zijn. Maar 't is nog steeds ERG vervelend!!!

Whahaha, iedere blonde vrouw krijgt een kusje.... LIEFFFFF!

Ach, en Lena die "noot" roept en die dingen opzoekt. Superschattig!
Ah, die melding krijg ik ook steeds, Merel. Geen idee waarom, want ik moet in theorie meer dan genoeg ruimte hebben om ng meerdere foto's te uploaden.... Maffe MSN!
Hmmm...lekkere taart, Marit!
Okay, ik stel mijn spamdagje dus uit.... nu al 3 nachten slecht geslapen, vermaak me vandaag op de bank. Neem wel de worteltjestaart mee, tnx Tiramam!

Ennuh... dat was serieus hoor, het kraamvisitie/meeting/slaapplaats voor een enkeling aanbod. Stuur papsie een dag weg, hij blij, ik blij :-).

Pips,zzzzzzzzzzz
Oeh die eigen wil inderdaad! Vreselijk! Haha.

Als ik Milena in de stoel zet, wil ze uit. Als we naar buiten gaan wil ze met de fiets. Als we in de supermakt lopen wil ze alles wat ze ziet in het karretje gooien (haha ik ook eigenlijk). Als we in de tuin zijn wil ze noot noot. Als ze door het huis scharrelt wil ze de tijdschriften, of de afstandsbedieningen. Als we naar boven lopen wil ze in badje. Als ze in bad zit wil ze de kroko's (de badbeestjes die allemaal vernoemd zijn naar de krokodil). Al ze de kroko's heeft wil ze ook haar favoriete kroko. Als ze in de kinderstoel zit, wil ze jojo. Als we langs onze slaapkamer lopen wil ze op ons bed duikelen.

Als we buiten zitten, wil ze op haar fiets (of zoals zij zegt fiesss fiessss) (wat ze niet kan en wat dus inhoudt dat ik haar op de fiets zet en met haar rondloop), of met de bal. Of ze wil op haar toto, waar ze ook al niet zelf op kan komen en steeds aflazert wat weer een brulsessie oplevert. Als we zitten te eten wil ze zelluf eten, of spelen met een messsss (ahum ze slist een beetje zal dat nog weg gaan?). Ow en langs de speeltuin lopen wij niet meer als ik echt geen zin heb om daar heen te gaan. Manman ze kan uren doorgaan over de glijbaan de kindjes en de kiepkiep (wipkip).

Haha en ik kan nog veeeeeeeeeeeeel meer bedenken, maar de strekking is duidelijk denk ik. Milena wil vaak wat. Dat kan niet altijd en dan is Milenahetallerzieligsteenverdrietigstemeisjeopdehelewereld. En niet in stilte

.
Hey Pips!

Slaap lekker!!

Tira, gefeliciteerd met Marits anderhalfjaardag!!! Milena volgende week. *snif* wat wordt ze toch groot he?
, Frans.

Pips; leuk! Ik hoef niet te blijven slapen , maar langskomen doe ik zeker!!
Groot?? Zei je dat ze groot worden?? Pfff...Sophie zei vanochtend: " Boodjuh pinnakaaaassssssss". Ik bedoel maar.......... Toen Sophiepapa en ik van de schrik bekomen waren, waren we het er erg over eens dat het veeeeel te snel gaat! Man, straks mis ik dat baby/dreumes/peuter gebeuren omdat we erdoorheen gevlogen zijn, en moet er weer een nieuw Xoppie gemaakt worden. Dat lag niet in de planning, hoor!!
Hihi Valentijn die blonde vrouwen een kusje geeft . Milena heeft gisteren uitgebreid met BA (hmmm schrijf je dat nou zo, die van the A-team) geknuffeld. Wat moet ik daar dan weer van denken? .

Hier ontploft die bom ook. sAvonds ruim ik alle spullen op, tussendoor echt niet meer. Ik leg iets weg en een minuut later heeft de aap het al weer te pakken

Vanavond komt mijn man weer thuis!! Jeujjj
Xop, ik dacht al wat rammelt daar zo

*duikt weg*
Vannacht wat beter geslapen, Pips?

Leuk kraambezoek! Kijk maar hoe je je tegen die tijd voelt en dan komen we je beeb bewonderen

Geweldige beschrijving van Milena, Frans! Het valt me in jouw berichten altijd op hoe wijs ze met haar woorden is! Zo zie je maar, dat de een misschien wat sneller loopt, maar de ander kan al heel snel heel veel woordjes zeggen.

Gefeliciteerd, Tira!

Hahaha, Xop, een nieuwe Xoppie! Gaat het zelfs bij een 2e nog zo hard? Of misschien nog wel harder?

He, Frans, fijn zeg, dat je man weer thuiskomt!

Lynn is vandaag voor het laatst op dit kdv geweest, na de vakantie gaat ze naar de nieuwe lokatie, in de nieuw gebouwde brede school. Ze vonden het erg jammer, haar vaste leidster had haar vandaag ook uitgebreid geknuffled zei ze en kreeg een dikke kus van Lynn toen we weg gingen. Ze hadden heel leuk een papieren tasje geknutseld en daar een tekening in gedaan en nog iets dat ze zelf gemaakt hadden met daarop dat ze haar heel erg gaan missen. Toch leuk om te horen, als ze je dochter zo lief vinden En ik ben dan zo'n doos die er niet eens aan denkt om te trakteren ofzo

Ik ruim ook pas 's avonds op, of helemaal niet, de volgende dag ontploft de bom weer net zo hard.

Morgen komen de overgebleven dames van mijn zwangerschapsgym (5 kids totaal dacht ik) op bezoek, ben benieuwd!

Gisteravond even een ik-wil-nog -een-baby-dip. Vind het alleen erg moeilijk er met man over te praten, hij is zo ongelooflijk rationeel. Nou ja, hij was vroeg naar bed en ik heb Lynns album van het eerste jaar nog eens doorgebladerd. Lynn zou het ook zo leuk vinden... Als je haar ziet met een babietje in haar groep, ze wil ze aaien en troosten als ze huilen, ze is er zo lief voor! En ze prikt dan echt niet in de oogjes, zoals ze bij ons wel doet, na 5 seconden 'aai' te hebben gedaan...
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Hai Ladies,

We zijn weer terug van een super leuke vakantie! Gisteravond zijn we thuis gekomen. Heb net ff zitten zoeken maar jullie gelukkig weer gevonden. Heb heel snel ff de laatste pagina's 'gescand'.

Juul hele fijne vakantie!

Kom snel weer terug. Morgen nog drukke dag met hond halen en verjaardag dus dat zal wel maandag worden. Ga nu ff bijlezen en daarna naar bed.

greetz Scooby
Hai dames,

Ik heb echt een rare week achter de rug, je gelooft het bijna niet, het lijkt wel een soap. Ten eerste is uitgekomen dat mijn vader een vriendin heeft. We vermoedden wel al zoiets, maar het doet dan toch pijn als het echt zo blijkt t ezijn. Mijn moeder is er redelijk kalm onder maar het is ook niet leuk te zien dat zij verdrietig is. Daarnaast werd Melle heel ziek, het waren geen waterpokken, maar woensdag bleek dat hij een dubbele oorontsteking had en een beginnende longontsteking. Hij was echt heel ziek,hing sufjes in mijn armen met dat warme bolletje. Hij kreeg meteen antibiotica. Ik heb me nog nooit zo'n zorgen gemaakt! Inmiddels is hij alweer aardig opgeknapt geukkig. En als klap op de vuurpijl ben ik nu zelf ziek. Zelfde bacterie als Melle denk ik, kortom er zijn wel eens leukere weken geweest!!!!
He Andjo

wat een week zeg! En ik nog zegen dat ik zo blij was dat Melle weer wat opgeknapt was. Pfff je kan je zo'n zorgen maken om je kind he? Balen ook dat je zelf ziek bent! En over je vader, oeh het lijkt me zo gek. Jij kan wel een hele dikke knuffel gebruiken! *knuffelsmiley*

Scoob, leuk dat je er weer bent!! En dat de vakantie zo lekker was.

Juul, ik zou ook zo'n doos zijn hoor! (die vergeet te trakteren enzo. Ahum wanneer is het eigenlijk dag van de leidsters enzo?).

Moeilijk he? Als je man geen tweede wil en jij wel. Milena is ook gek op kindjes en op baby's. Mijn vriendin heeft nu net een zoontje en Milena wil steeds bij de baby kijken. Baby baby zegt ze dan. Zo lief. Ze heeft nu zelf ook een baby (een klein popje van duplo) en daar sjouwt ze de hele dag mee rond. Als je vraagt: waar is de baby? Dan gaat ze hem zoeken. Ik zit nu te denken om haar een echte pop te geven.

Jeujj man is weer thuis!!! En strax is ie weer weg *snif*

Oeh ik had ook iets verkeerd gegeten. Manman was beroerd. Echt erg. Ik moest Milena vrijdag al om 1800 uur in bed leggen omdat ik me echt te beroerd voelde om voor haar te zorgen. Oeh wat was dat erg. Tis gelukkig weer over :-)
Jee, Andio, wat een week! Wat zul je je een zorgen hebben gemaakt om Melle zeg, gaat het nu weer wat beter?

Lijkt me heel raar, als zoiets uitkomt over je vader.

Ik vertelde net aan schoonzus die hier op bezoek was, dat ik vergeten was te trakteren, ze was zwaar geschokt Haha, ze is zelf juf, dus is denk wel gewend op op zo'm dag een traktatie of cadeautje ofzo te krijgen.

Wat schattig dat Milena daar zo mee rondsjouwt. Lynn heeft een pop (3 zelfs...) maar het doet haar niets. Gisteren was hier een ventje van anderhalf op bezoek, die vond 'm helemaal geweldig, zat 'm te bestuderen en te knuffelen.

't Is inderdaad lastig, hoewel ik soms het idee heb dat hij misschien nog wel bijdraait. Maar ik durf mezelf geen valse hoop te geven.

Fijn dat man weer thuis is! Meteen weer weg? Maar dan toch wel snel terug of niet? Wat doet hij voor werk, dat hij af en toe langere periodes weg is?

Hier komt man vanavond ook weer thuis, hij is weg met zijn werk, personeelsweekend. Straks nog even naar schoonouders, sleutel ophalen van het huisje in Spanje. Bijna alles is gepakt!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Heee, Scoob weer terug!! Fijn!! En mooi dat het zo'n leuke vakantie was; vertel!

Ach gos, en Andjo. Dat lijkt me weird, als je daarachter komt. Bah. En jeeeetje, Melle een dubbele oorontsteking en een beginnende longontsteking. Da's wel serieus!! Moest ie niet vreselijk huilen, steeds? Oorpijn doet ZO zeer.... En nu jij ook nog eens; ik hoop dat de AB rap aanslaat!! Is Melle alweer wat beter, nu?

Frans alweer sterker op de maag? Pfff...wat kun je daar ziek van zijn, he?! Vreselijk. EN hoelang moet manlief nu weer weg? Bah...niets aan.

Hier wel oke. Lieke en Sophie schatjes, afgelopen weekend. Maar wel een sterfgeval waar we erg van schrokken; tante van manlief plotsklaps grote hersenbloeding en overleden. 63 jaar, supergezonde levensstijl. Niet te bevatten.... Dus heeeeeel vrolijk zijn we niet, vandaag.....

Ha; zondag hadden we vrienden met een eenjarig dochtertje op visite. Hihihi, ging Sophie helemaal zo doen als dat Lieke normaalgesproken bij haar doet. Dus speelgoed afpakken, "Mij!Mij!" zeggend. En als beebje speelde met iets, moest Sophie net DAT hebben.... Ook al keek ze al maaaanden niet meer naar dat speelgoedje om.... En ze ging voordoen hoe je een bepaald puzzeltje moest maken enz enz. Ongelooflijk! Ging ze gewoon de grote zus ofzo uithangen!

Zelfs Lieke leek het allemaal nogal apart te vinden, want die hield zich geheel afzijdig en ging alleen zitten spelen, kleuren, lego-en enz.... Maar goed, al met al was het wel heel gezellig, hoor, met die vrienden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven