M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
He, Xop, wat leuk, plannen voor gezinsuitbreiding! (ROTFL)

Juultje, alvast een hele fijne vakantie!

Frans, lekker is dat zo'n man. Daar is ie en zo is ie weer weg.

Andjo, wat een rottijd voor jullie! Er heeft wel eens een dame achter mijn vader aan gezeten en ze speelde dat mede door via mij..... Heel bijzonder en erg naar om mee te maken (mijn vader moest er niets van hebben en had het eerst ook niet in de gaten, vandaar dat ik werd ingezet...). Veel sterkte gewenst! Is er nog een kans dat je vader en moeder er uit komen denk je?

Ik heb je foto's net bekeken, leuk hoor! Het is dat Pipsie al wat heeft met Valentijn...

Zo, ik moet zometeen naar de VK. Zal haar even vragen waar mijn giga vermoeidheid van de laatste tijd vandaan kan komen. Zal wel weer combi lage bloeddruk/ijzertekort zijn. Ik wacht het even af.

Begint de fantasie van jullie kindjes ook zo levendig te worden? Wij lagen gister slap van het lachen achter de lunchtafel omdat Pipsie van haar ene stuk brood een auto maakte en van haar andere een AAP. Auto en aap werden omstebeurten aangesproken of er werd mee gespeeld. Geweldig leuk om te zien. Onderwijl at ze gewoon de andere stukjes brood op.

Ga nu snel naar de VK.

Pips
Heee, Pips, ik ben gisteren nog door je woonplaats gereden. Manlief is dol op oude (of bijzondere) trekkers, brommers, auto's enz (als het maar een motor heeft, zeg maar). En in een plekje dicht bij jullie was zo'n evenement. Hartstikke leuk, en wat een WERK hadden al die bewoners van dat dorp gedaan w.b. versierde tuin/huis/vaart enzo. Schitterend!!! Van een paar voorstellingen in het water hebben we foto's genomen, zo mooi vond ik het!

Ha, en ja, die fantasie! Leuk he? Sophie zei laatst in de auto: "Hond ziek!". "Hond koud". "Hond kuffel". En ze ging haar dierbare hondje (=pluchen beest) knuffelen, onder een dekentje leggen en hield 'm haar speen voor. Zooooooooooo cute! (Had ze uit een boekje dat we de avond daarvoor hadden gelezen; dat meisje is dan ziek, mag op de bank, wordt extra geknuffeld, krijgt een dekentje en mag voor een keer haar fopspeen weer overdag in....)
He Xop,

Wij zijn daar gister ook geweest!

Bij de vorige editie woonden wij nog in dat dorp en was ik vrijwilliger. Geweldig feest :-) (erg dronken geweest, verdwaald op weg naar huis enzo.... kon niet meer fietsen... volgende dag fiets zoeken in dorp... hmmm.... kan beter mijn degelijke reputatie hier hoog houden en verder niets vertellen LOL).

Had vanavond naar de feestent gewild maar durf het niet aan. Ik ga dan alleen en als ik alleen naar feesttenten ga dan gebeuren er taferelen als bovenstaande en dat zou ik in deze toestand niet willen. Ik wacht wel weer 5 jaar -dramatische zucht-).
Goedemorgen zonder zorgen!

Pipsie en ik zijn in staking. We moeten eigenlijk oefenen nu maar hebben beide geen zin... Als alternatief voor het "ik wil niet bewegen" zit Pipsie nu braaf al de dierengeluiden op te sommen die ze kent. Doet ze ook als ze zijwaarts moet lopen (dat haat ze, gelijk gillen etc.) dan zoekt ze ook alternatieven die beter in haar straatje passen. Heeft ze vast van Papsie
Goedemorgen!

Ik ben lekker een dagje vrij. Wij hebben ook al het hele repetoire geluiden achter de rug. Ik probeer nu om zijn naam erin te krijgen....helaas dat is een te moeilijke naam heb ik het idee.

Pips hoe was het bij de VK?

Andjo, wat een situatie zeg (wij hebben hier iets soorgelijks met moeder vriend, zal het in de AK zetten). (knuffel) Is Melle opgeknapt? En jijzelf?

Xop, lachen dat Sophie zo n fase ingaat. Valentijn deed precies hetzelfde met een vriendinnetje van net1 jr oud die hier op visite was zondag. Uit de handjes trekken enzo, soort jaloers gedrag....

Juuljt e geniet van je vakantie, is het lekker weer daar?

Scoob, fijn dat je er weer bent, is alles goed gegaan?

Frans is man nog steeds weg?

Wij hebben een lekker weekend gehad. We hebben gegeten bij schoonmoeder en daar mocht Valentijn toen onverwacht logeren. Dus lekker uitgeslapen op zondag. (9 uur waren we wakker, langer lukte echt niet)

Gister weer gewerkt. Morgen ook weer, dan donderdag weer vrij. En dan riedel van 4 dagen werken, pffffff

Tot laterssss

Merel
Merel, het ging goed bij de VK :-). Ik kan er nog niet bij dat het verschil zo groot is tussen de VK en het ziekenhuis. Bij de VK is veel prettiger. Heb gister een heel fijn gesprek met haar gehad over de bevalling (is voor mij stuk lastiger maar niet onmogelijk gezien de minor handicaps). Ze had gelijk door wat goed en wat niet goed was, daar heb ik in het ziekenhuis dus heel hard voor moeten vechten zelfs nog tijdens de bevalling Op basis van de verhalen van de vorige bevalling zou het dus heel goed kunnen dat deze bevalling stukken sneller gaat (JEUH!). Uh... vorige bevalling vond ik trouwens geen ramp hoor, maar liever natuurlijk dat het nog sneller gaat :-)

Heb met haar ook opties voor wel/niet borstvoeding doorgenomen. Heb ooit borstverkleining gehad dus kans is niet groot maar ik ga het deze keer wel proberen.

Heb afgelopen weekend net het laatste hoofdstuk van Oei ik Groei gelezen en daarin wordt het gedrag van Sophie en Valentijn haarfijn uitgelegd :-) Jullie kindjes kloppen dus LOL!

Hoe bevallen die onregelmatige werktijden je Merel? Sinds Pipsie er is probeer ik niet meer s avonds/weekenden etc te werken en dat bevalt mij erg goed. Eerste periode was ik wat onrustig omdat ik het niet gewend was, maar nu vind ik het erg fijn.

Juultje, grin,vertel maar niets over jullie vakantie... Anders heb je straks het hele forum op bezoek (sprak een lichtelijk jaloerse Pips ). Heel veel vakantieplezier gewenst hoor!
Zo, ik bekijk mijn agenda net en ontdek dat ik morgenmiddag al weer vrij heb :-).

Paps is ook thuis (papadag) dus heb hem net gemaild dat we GEZAMELIJK schoentjes en slofjes voor Pipsie gaan kopen. Paps is dol op winkelen (not) maar ik bedacht opeens dat het minstens een jaar geleden is dat we samen gewinkeld hebben, tijd voor actie dus! Ben benieuwd of hij nog smoezen gaat verzinnen...

Oh... en ik weet dus nooit of het gezamelijk of gezamenlijk is. VOlgens mij het eerste toch?
Hoi Pips,

Tja dat onregematige werken is aan de ene kant fijn. Op deze manier hebben we weinig externe opvang nodig en maak ik relatief veel mee van Valentijn omdat ik ook s avonds werk en hij dan slaapt. Aan de andere kant merk ik dat het voor mij en mn vriend iets minder leuk is. ALs ik in de weekenden werk is dat ook weer een belasting voor hem....Aan de andere kant als ik overdag zou werken zou ik zoooo lang in de file staan van en naar mn werk dat ik dat niet zie zitten. Ik zou dan ander werk moeten zoeken....en dat zie ik ook niet zitten, heb het enorm naar mn zin. Leuke job, prettige collega s. Doorgroeien is mogelijk.....Ben wel van plan volgend jr een HBO studie erbij te doen, heb een leuke richting gezien, coaching, duurt 1 jr, dus dat is te overzien.

Ach we zien wel. Eerst eens op vakantie!

Merel
Hallo, ben er weer!!

Weinig bijzonders eigenlijk te melden.

Zal zo eens terug lezen.
Hai!

Pips, wat leuk om zo veel van jou te lezen. Mag ik daar de conclusie uittrekken dat je je beter voelt. En al smoesjes van je man?? Gezellig ff met z'n allen op stap. Misschien zijn jij en Xop elkaar wel voorbij gelopen zonder dat je het door had. Erug grappig!

Merel, Jasper kan zijn naam ook niet zeggen. Het stomme is dat hij het niet eens probeert. Hij is nl echt een papagaai. Zelfs als je zegt je bent een papagaai zegt hij iets van 'papaaai'! Maar Jasper zeggen ho maar. Hij begint wel een beetje nu met mij ipv Jasper.

Frans, je man is veel op de hort!! Pittig hoor voor jou! Zeker als ik bedenk hoe pittig jij het karakter van Milena omschrijft.

Andjo, we hebben elkaar nog niet zo vaak hier gezien en gereageerd op elkaar. Zag dat je de AK ook gevonden hebt. Daar kun je eventueel mijn voorstellen nog een keer lezen.

Lijkt me heel bizar om erachter te komen dat je vader een ander heeft. En dan ook nog Melle die ziek is. Trek je het weer een beetje? En Melle ook?

Indian, ben je nog een keer op vakantie geweest? Kamperen?

Gezellig dat die kleintjes altijd hetzelfde willen als de ander. Grrrr.. hoevaak wij dat wel niet in de auto hadden onderweg. Jasper een plastic dino, dan wil Laura die. Laura een telefoon dan wil Jasper die ook. Heel leuk! NOT!!

Begin van de vakantie was iets minder gezellig in de auto omdat Jasper denken wij de 6e ziekte heeft gehad. Voor de vak. had ie ineens bijna 40gr koorts. Dat was 1 dag. Toen paar dagen later zat zijn romp onder de vlekjes. Hij was er erg mopperig bij. At ook weinig. Na een week ging het met zijn humeur weer goed.

Hij heeft heel veel geschommeld op vakantie. Je kon hem geen groter plezier doen. Hij riep zelf telkens 'mommel'. Hij zat op een gewone plankjes schommel en hield zich er goed vast, nog sterker je moest hem er bijna afsleuren na een half uur. Dan hadden wij het wel gehad met zijn geroep: Duwen!!

We hebben heerlijk weer gehad en weinig ondernomen. Veel aan het zwembad gehangen. We waren ook de enige logees in Italie. Het voelde een beetje als ons eigen privezwembad. Zal snel foto's op hyves in in de AK zetten.

Nog ff grappig verhaaltje van kdv vandaag:

Ik belde om te horen hoe het vanochtend ging (zit nu op mijn werk ahum..). De leidster vertelde dat hij maar riep: slapen. Toen zeiden ze ga maar op speelkleed liggen en toen kwam hij met een rose poppendekentje aanzetten zo van die moet je over mij heen leggen. Dat deden ze en bleef hij even lekker op zijn buikje liggen en liep dan weer met kleedje naar leidster en zei weer slapen. De leidsters hadden echt zoiets van is ie nou moe. Ik moest erg lachen toen ik dit hoorde omdat hij dit gisteren uit den treure met zijn zus heeft gedaan. Die was de moeder en legde telkens een rose dekentje van de barbie op zijn rug. Ging ie dat gewoon daar ook spelen. Maf kind!!

Ik ga nog ff laatste uurtje op mijn werk wat doen.

tot later!!
Hai!

Haha Scoob, lachen met Jasper. Wat enorm schattig dat hij slapen zegt! En wat schattig dat hij met het dekentje aan kwam zetten bij de leidsters! Milena zegt "papen" s avonds. :-). Fijn dat jullie vakantie zo leuk was. En die Jasper zo dol op schommelen. Wij hebben nu ook een schommel voor Leen. Ze vindt het alleen leuk als hij jheeeeeeeel hard gaat en (ahumahum) dat vindt mama een beetje griezelig... *schaamsmiley*

Xop, *knuffel* voor jou. Bah zo confronterend als ogenschijnlijke gezonde mensen ineens dood gaan. Dat hoort niet!! Bah. Hadden jullie veel contact met die tante? Wanneer is de begrafenis?

Pips, haha spijbelen van Pippie loopoefeningen, foei! *zwaaiende vinger*. Trouwens wat loopt ze al goed zeg! Zijwaarts stappen, poeh. Knap! Ga ik strax ook eens proberen denk ik (nah met Leen dan he). Haha en dat ze dan de hele dierentuin na gaat doen :-).

Oeh en die schattige fantasieverhaaltjes. Lieffff. Dat doet Lena niet hoor. Wel hoor ik soms "Hna poes miauwmiauw". Haha en dan zeg ik ja en mama is de hond waf waf. En dan Milena weer: Hna muis pieppiep. Zo lief Oh even ter verduidelijking trouwens Hna is dus Milena :-).

Andjo hoe is het nu met jou? Toch niet nog zieker geworden he?

Juul, oeh ik ben zoooo jaloers op jouw vakantie hoor! Haha geniet er maar lekker van! Man is in Italie en vertelde me gisteren dat het daar heerlijk weer is, 26 graden. Bah net nadat ik Milena in de stromende regen had opgehaald en we beiden stonden na te druipen in de gang.

Ik denk ook steeds dat hij wel bij zal draaien. Of nou ja, ik wil dat graag denken, maar eerlijk gezegd weet ik het niet zeker.

Merel, Valentijn is ook wel erg moeilijk om te zeggen hoor. Ik zag trouwens nog hele leuke foto's in de ak!! Zo en dat je volgend jaar ook nog een studie wil gaan doen! Wel heel leuk, maar ik denk ook best zwaar. Aan de andere kant vond ik zelf mijn avondjes school best gezellig eigenlijk. Het zijn vooral de opdrachten enzo die het zwaar maken.

Indian, welkom terug. Hoe is het met je? En met Yuma?

Hier is alles goed. Milena is er vandoor met mijn bankpas. Ik heb echt geen idee waar ze hem gelaten heeft (haha en zag ineens allemaal nieuwe schoentjes en dikkie dik boekjes staan *flauwe grap*). Ach ja het is wel zo goedkoop zo! Ik heb net al voor niks bij het cb gestaan. Bleek dat de afspraak die ik dacht vandaag te hebben eigenlijk volgende week is. Hmm handig handig.

Eh verder niet echt nieuwtjes. Of ja toch wel, MIJLPAAL MIJLPAAL mijn kind kruipt. Haha na al die maanden van kontschuiven heeft Milena ontdekt dat kruipen ook wel heel grappig is (gisteren toen ik door het huis kroop op zoek naar mijn pasje kwam ze daarachter. Schateren, gillen). Nu wisselt ze het af. Ohoh zal er toch ooit iets van lopen gaan gebeuren?
anoniem_39446 wijzigde dit bericht op 18-09-2007 15:34
Reden: essentiele woorden vergeten, het leek nu wel geraaskal
% gewijzigd
Oh dat had ik vanmorgen nog neit verteld.

Zondag gingen wij naar Belgie, onderweg belde schoonzus op. Schoonvader was onderweg naar het ZH. Had pijn op de borst. hij is er een dagje moeten blijven en mocht toen weer naar huis. gelukkig alles goed.

Xop, veel sterkte.

Pips, nee wij waren bij ons nieuwe huis. Hihi vakantiehuisje zeggen we altijd.

Frans hoe is het met Milena? En het huis? Is alles nu af?

Juultje, hoe is het emt Lynn haar vinger.

Merel, al aan het aftellen voor Bali?

Andjo, melle weer helemaal beter?

Tiramam, alles al rond en geregeld. Heb er denk ik overheen gelezen, maar naar welke regio ging je nu??
Kind uit bed en manman wat een humeur. Ze wil ALLEEN maar aan mijn been hangen. Das niet echt handig als je dingen moet doen. Manman heb al tegen haar gezegd dat mama heel veel van Milena houdt, maar hier wel erg ongeduldig van wordt. Haha het helpt nog niet echt.
Ja help Frans, hier ngo zo 1. Hem nu maar weer ff terug in bed gelegd. hij is ook nog erg moe, maar wil neit slapen, hij wil mama-hangen.
Hihi heb Yuma net in bed gelegd want hij was erg moe. Maar dat was snel over, hij is nu aan het preken, mama roepen, springen (lijkt wel of er een horde olifanten boven lopen)

Yuma niet helemaal lekker. Beetje miepig, heel erg mamahangend.

Zo ga nu ff de frietpan schoonmaken en eten maken voor vanavond.

Hopelijk gaat Yuma zometeen nog slapen!!
Hallo,

even spijbelen op school... Moet eigenlijk hard nakijken en dingen regelen maar tóch even op het forumpje spieken. We zijn allemaal weer beter hier. Behalve dat gedoe met mijn vader dan, dat blijft raar en verwarrend... Dank voor jullie lieve reacties erop, is toch fijn!

We hebben eergisteren voor Melle een winterjas gekocht, erg schattig! Hij begint gelukkig ook weer wat meer kleur te krijgen na al die antibiotica (wordt iedereen daar zo spierwit van????)

We doen nu vaak een spelletje: dan lig ik op mijn rug, benen omhoog en hij zit dan op mijn knieen, "Aaltje zat op een paaltje," zeg ikdan, "krak zei het paaltje" (benen opeens naar beneden) "en weg was aaltje" dan gooi ik hem (wel voorzichtig natuurlijk haha) op het bed. Hij moet er zó om lachen! Heerlijk!

Ik moet nu écht op zoek naar een leuk inlogplaatje... shameshame
Dat klintk als een leuk spelletje Andjo! Fijn dat iedereen weer beter is, en wat vervelend met dat gedoe met je vader.
Foei, Andjo, aan je werk! Huppatee! Nee hoor, een beetje ontspanning is ook heeeel goed, toch?

Zalig, he, als die kids zo slap van het lachen raken om jouw spelletje. Vind ik ook zooooo lief. Sophie doet nu steeds "Neussssieneusssieneussssie" als je haar optilt. En dan moet je dus "neuzen". Ook heeeeeerlijk, hahaha.

Yuma mamahangend, Lena mamahangend.... pfff... succes dames. Is zoooo vermoeiend! Maar hee, Milena kruipt! GOED MAN!!!!!! Hihihi, je had het gewoon veeeeel eerder moeten voordoen, joh! Maarreh, zo extreem laat is dat toch eigenlijk niet? Wij hadden afgelopen zondag dus dat meisje van 14 mnd op visite, en die doet ook nog niets. Ja, veel praten en observeren! Maar niet tijgeren, schuiven of draaien.... Vast en zeker dat die ook pas tegen haar anderhalfde verjaardag aan gaat kruipen ofzo!

Ach gos, en CB-afspraak te vroeg gedacht. Jemig; balen, hoor!!

Ha, en wat een prachtig verhaal van Jasper op de creche. Wat zullen die leidsters ook een schik gehad hebben...

Pips klinkt weer lekker! Fijn, meid!

Sophie zegt haar eigen naam trouwens ook nog niet. Wel papagaait ze heel veel andere woorden en namen, maar dus haar eigen naam NIET! Mafje....

Tante hadden we redelijk goed contact mee; we zagen elkaar niet vaak, maar 't was wel altijd "goed" zeg maar. En het hele dubbele van alles is, is dat Opa ook nog eens al tijden slecht ligt. Eignelijk ligt te wwachten op zijn sterven. Dus al het heel beroerd loopt, kan Opa nog wel eens overlijden op tante's begrafenis-dag. Dat zou wel extra zuur en erg zijn.... Familie is dus een beetje van slag, zacht uitgedrukt....

Ikzelf ben ook wel onder de indruk, maar niet doorlopend verdrietig ofzo, hoor. Daarvoor is het dan weer net te "ver" weg. Maar toch, dat onverwachte, dat zet je wel eventjes aan het denken.....
Hihi, is Yuma nog gaan slapen, Indian??
Even kort eer ik omval van vermoeidheid:

Paps ging onder protest mee en ik heb hem voor zijn keurige (=niet zeuren) gedrag beloont met een kwartier naar de Expert ofzo (onze 25 jaar oude tv krijgt kuren).

De score van vanmiddag: een paar echte schoenen voor Pips (okay, ze had al gympjes maar die "tellen niet echt" . Ze loopt wel niet maar het kruipen wordt buiten te koud zonder goed schoeisel.

En ik heb de eerste aankopen voor Popsie gedaan! Bij de H&M een snoezig dan snoeziger (ja ik ben nogal week LOL) romper (roze kantjes en zacht roze bloemetjes er op). Een knuffel (konijntje) voor in het bedje van Popsie (om het draaien te kunnen onthouden) en even gekeken naar een eerste pakje maar daar wacht ik even mee tot we weten of het een "grote" of weer zo'n "kleine" baby wordt. Pipsie had weken genoeg aan maat 44 dus tja.... dan heb ik niets aan pakjes in maat 50/56 (daar verzoop ze dus in).

Een paar slofsokken voor Pips. (Geen schoenen/babyzaak die van die slofjes verkocht! Bij de HEMA hadden ze alleen de jongensversie nog, die mocht ik van Paps niet mee nemen). Bij het verlaten van de H&M zag ik ze daar op het laatst nog hangen, wel een beetje te warm voor thuis (vloerverwarming) maar goed, altijd handig voor uitjes of logeerpartijen.

Zo, dat was mijn egobericht voor de dag, nu ga ik instorten en slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapen.

Pips
anoniem_44138 wijzigde dit bericht op 20-09-2007 15:45
Reden: naamwijziging
% gewijzigd
Jee, Xop. dat is schrikken! Sterkte!

Wat geweldig, Pips, dat Pipsie zo veel fantasie heeft. Dat valt hier nog wel mee, al bedenkt ze wel steeds vaker zelf spelletjes ipv dat wij dat doen.

Fijn dat het weer beter gaat met Melle, Andjo!

Wat een leuk spelletje!

Lynn is ook best hebberig op haar speelgoed merkte ik zaterdag. Toen was mijn zw.gymclub met kindjes op bezoek en die mochten toch liever eigenlijk niet met Lynns speelgoed spelen, werd ook uit de handen getrokken.

Mooi dat het goed ging bij de vk, Pips. Had ze nog een verklaring voor je moeheid?

Super, Frans, dat Milena kruipt!

Oei, das schrikken met je schoonvader, Indian, nu wel weer goed?

Pips, misschien je bericht ff nalezen en editen?

Lekker geshopt zo te lezen.

Ik was heel handig Lynns schoenen vergeten mee te nemen op vakantie. Dat krijg je als je kind in slaapzak uit bed plukt en in de auto zet, dan denk ik daar dus echt niet aan. Eerder wel nog ff tegen man gezegd: we moeten Lynns schoenen niet vergeten... zegt ie later (toen we ze dus vergeten waren) dat ik ze dan gelijk had moeten pakken, ja dat kon dus niet, die lagen op Lynns kamer en zij sliep daar nog. In de auto naar het vliegveld heeft ze helemaal niet meer geslapen, veel te leuk al die lichtjes buiten. Pas in het vliegtuig heeft ze een half uur bij me geslapen en daarna toen we er waren pas weer. Ze begint nu een beetje bij te trekken geloof ik. Vinger gaat wel oke, nog niet helemaal over, maar de ab is wel op. Even afwachten nog dus en anders even naar de (ned.) dokter hier.

Gisteren dus superleuke schoentjes gekocht voor Lynn, ze moest toch iets hebben om op te lopen. Erg schattige en stoere rose met witte gympjes. Maatje groter (21) dan doet ze er nog even mee en kan ze ze in ned. ook nog aan.

Na 2 dagen mooi weer vandaag trouwens bijna de hele dag regen gehad. O ja, nog een superaankoop gedaan: een draagbare dvd-speler, incl 2e scherm, voor in het vliegtuig of de auto. Dat vindt Lynn niet leuk nl en zo kunnen we haar dan nog een beetje kalmeren. Mijn schoonmoeder heeft trouwens een superleuk speelding voor haar gekocht, dat stond hier op haar te wachten. Van Eichhorn, een vierkant houten ding, met aan elke zijde iets anders om mee te spelen: vormenstoof, telraam, draaiblokjes en van die gleufjes waar de blokjes doorheen kunt verschuiven. Bovenop nog zo'n spiraalgeval. Lynn krijgt steeds beter door welk blokje door welk gat moet.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Heee Juul! Wat leuk dat je hier even geweest bent!!! Hihihi, en ja...dat zou net wat voor mij zijn; schoentjes vergeten! Nah ja; goede reden om weer eens wat aan te schaffen, toch?! He, en maat 21...Sophie haar voetjes meetten 22,5 cm, dus die stapt rond op superleuke (en rib uit mijn lijf kostende) laarsjes maat 23. LIEFF, ook al leeft ze dus op grote voet...!

Pipsie ook al aan de schoen; goed, man. Is ook met kruipen inderdaad wel handig; 't wordt buiten toch echt te koud voor sokjes....

Oh, en zo'n draagbare DVD-speler.... Ik vond het eerst veeeeeel te gek en te decadent, zo'n ding. Maar allemachtig, 't is toch de uitvinding van het jaar om je kind rustig te houden in auto of vliegtuig. Dusseh...voordat wij weer in zo'n vliegding stappen, moeten we ook even langs de electronica-zaak.......

Slaap lekker, Pips..... Hopenlijk wordt je morgen weer fit wakker!

(Hihihi, en zouden wij nou echt langs elkaar heen gelopen zijn zonder elkaar te herkennen?! )
Jaja Yuma was nog gaan slapen, na bijna 30min protest. Niet overtuigend huilen, alleen miepen en jammeren af en toe.

Met schoonvader is alles goed.

Noiu ga snel weer Yuma vangen, die is weer vanalles aan het uitvreten. hihi lol zo'n dreumes.
Berichtje met link in de AK. Wordt langzamerhand een BN-er LOL.

Pips

Juultje, bedankt voor de tip, wijziging aangebracht!
Ooohhh, je maakt me nieuwsgierig, Pips! Maar heb nu geen AK-tijd!! Grr...zal tot morgen mijn nieuwsgierigheid bedwingen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven