Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leuk zeg, bij de Hema voor 10 euro

Ik kan altijd Jonathan een staartje indoen, ziet niemand dat ie jongen is

Stressed is just desserts spelled backwards
O kijk, ik zie dat Amalia al haar wensen voor haar kraampakket aan het doorgeven is
Och, we gaan morgen ook nog even langs de Hema dus

Ik heb echt een lenteshoppingspree op het moment
Ze zijn er in 3 kleuren, maar deze is wel het leukste!
Dennis van der Geest is een eikel.
Zo, ik ben blij, viel mee

Ook leuk, die knalroze trenchcoat. Ik voel een Suze-aankoop aankomen.
Zo, Ceetje net een broodje kip op, dus gaat de goede kant op. Ze wil zo pasgetthi

Vanmorgen toen we Eetje naar KDV brachten liep er een mevrouw met een hele bos krullen en toen wilde ze weten of het de mama van Michael Jackson was

Eetje heeft behalve haar tand het rollen ook ontdekt (ja Suus, mijne is een lui monster ) en ik heb behalve lekker gewerkt ook lekker online geshopt. Mama is blij dus
Ik weet het niet zo met die trenchcoatjes voor meisjes. Aan ene kant leuk, aan andere kant niet.
quote:Star schreef op 08 maart 2010 @ 17:08:

O kijk, ik zie dat Amalia al haar wensen voor haar kraampakket aan het doorgeven is

Heb je 'm door? Wel ranzig eigenlijk....

Ik heb gereserveerd ladies, voor 10 man (vond vrouw zo stom klinken). Dus er kan nog iemand bij CD? Bridges? Kokos? Cin? Compu? Jullie zijn ook welkom!!!!

Okee, even koken en op tijd eten. Ze gaan er hier vroeg in. L heeft de hele dag al buikpijn en voelt warm. Maar is wel normaal. En ze waren beiden rond half 7 wakker, phoe. En ik ben het zat vandaag
Bij hoeveel berichten moet je een nieuw topic openen?
Cin redt het niet want die komt die dag uit Jinnystad terug, Compu en Bridge staan op vraagteken, maar Kokos'reactie mis ik wel idd.

Kokos?

3000 berichten.

Jij gaat lekker je bed in op tijd dus
KAPPUH MET DIE HEMA .
Ik kan je wel een leuk jurkje sturen hoor Jin. Oudste kan toch niet wegrennen nu
Ooooh, leuk Hema-jurkje. Ik ga het kopen. Als ze het niet aan wil, kan 'ie altijd nog als hippe decoratie in d'r kamertje.

Fijn dat ceetje weer opkrabbelt Star!

Kweetooknie met de trenchcoats Mal. Heb voor Maatje een spijkerjackje van de Hennes (nu ik eraan denk, dat zou deze week geleverd, even checken waar het blijft). Ben wel een beetje klaar met de H&M, maar deze vond ik toch wel erg leuk....
Sorry Jin.
Spijkerjackies zijn voor meisjes van die leeftijd nog leuk. Voor ons kan het niet meer
Tssss, alle 4 de kleuren uitverkocht in Maatje 'dr maat...
Lange darm
Pssst Hel, ik was helemaal blits en hip vanochtend. Had kofievisite van twee moeders van de Kita en ik had dat leuke roze dienblaadje met tompouces op tafel gezet. Ze vonden het geweldig en het smaakte ook echt lekker!
quote:Star schreef op 08 maart 2010 @ 17:41:

Spijkerjackies zijn voor meisjes van die leeftijd nog leuk. Voor ons kan het niet meer

*moffelt snel spijkerjack achter in kast*

Link opent trouwens niet naar jasje dat ik bedoel. Jasje dat hier als eerste opent vind ik stom. Maar het is dus het vierde jasje van de rij, en dan in jeansstof (staat in legergroen op de foto, als je 'm aanklikt kom je bij keuzemenu voor de jeansversie).
Welke dag gaan jullie nou precies eten?
Ik zeg niks, Ceetjes maat ook uitgekocht
quote:Jinny schreef op 08 maart 2010 @ 17:44:

Pssst Hel, ik was helemaal blits en hip vanochtend. Had kofievisite van twee moeders van de Kita en ik had dat leuke roze dienblaadje met tompouces op tafel gezet. Ze vonden het geweldig en het smaakte ook echt lekker!haha, leuk!
quote:Star schreef op 08 maart 2010 @ 17:43:

Lange darm Wat, is 98/104 voor die uk van jou er nog wel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven