Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hel dat jij op judo hebt gezeten! Wat grappig. Was je goed? vast wel.
Compu, je vroeg of we er al uit waren geweest met oudste. Ja hoor! Bij Ikea gegeten (je mot wat he), gewandeld, in de snackbar geweest, boodschappen en dat soort dingen. Morgen ga ik naar de Kita denk ik met de jongens. Even spelen, ontbijte(n) en pleite .

Juf belde vandaag om haar verontschuldiging aan te bieden dat ze ons niet gebeld had. Vage lulsmoes, maar goed, ik heb het professioneel gehouden. Schiet anders toch niks op.
suf mens!

Wat ben je toch altijd bezig met die mannen, leuk hoor.

Nog steeds neigingen tot een tets tegen iemand oren ivm alarm ;)

Of heb je batterij eruitgeschroefd
ik zeg niks haha (nee hoor, oudste heeft een eigen plankje dat te hoog is voor jongste en daar staan zijn schatten op, wat geknutsel, een sneeuwbol en dat soort dingen en nu ook het alarm, hij vraagt er vaak om en dan gaat het dus redelijk gedoseerd ).
Dat heb je goed opgelost, jammer

nadeel aan nieuwe dingen inkopen is dat je ook alles weer online moet zetten... wat een KUT minderleuke klus
Nou Star, ik ben nog steeds heel blij met mijn hippe cognackleurige in Italië gekochte leren jasje.

Dusssss.

Spijkerjasje heb ik nooit aan moet ik eerlijk zeggen.

Maargoed.

Okee, dubbele reservering dus Bam? Vreemd, ze hadden daar niets staan. Ik zal morgen nog wel even bellen,. Heb tussen 7 en half 8 afgesproken, welke tijd had jij? Op welke naam? Je eigen?

Hel Lelly Kellie;s, :puke: ......
Je trapt er lekker in Amaal
Zie afspreken.nl

Ik zat je te stangen
Ben allang blij dat Amalia eens een keer de lul is
Toch gelukt dus..... haha
Briiiiiiiiiiiiiiidge kom je eens melden? Hoe is het daar?
die is aan het epileren...
Wel zielig als het zoveel werk is
Al 24 uur bezig.
Nou oeoehoeoeoe, wat zat ik op de kast zeg.

Wanneer komt generatie 2010, of is dat al weer afgelopen en gaan ze volgend jaar pas verder ofzo? Ik dacht dat dat altijd op de maandag was.

Man heeft met mijn fijne downloadacties Terug naar de Kust binnen gehaald (nou okee, eigenlijk was ik dat) en we hebben gisteren al een stukje gekeken, gaan zo verder. Moet zeggen: errug goed. Ook Linda (juist Linda) speelt goed. Iemand film gezien en boek gelezen behalve ik? Ik dacht nl dat het huis heel strak en wit ingericht was, maar dat is in de film helemaal niet zo. Of vergis ik me in het boek?
Is op de donderdag.
Zo, Eetje trek een sprintje in ontwikkeling deze week? Leuk!
Ja ik merk het aan de dames
Huh? Snap hem niet?
De boobies, het kind wil steeds aan de boobies.
Ohhhhhhh die dames
Ja
Had ik trouwens al verteld dat mijn manageres vorige week om persoonlijke redenen naar huis is gegaan net nadat ze haar functioneringsgesprek had?
Oeps, das niet zo leuk voor d'r....

Niet meer terug gezien vandaag?
Ai, de dames... die vallen bij mij ook niet te ontkennen. Pfff, zodra ik ze vrijlaat 's avonds moet ik me inhouden om het niet uit te schreeuwen van de pijn...

En ze jeuken ook.

Ehh.. hier vroeg niemand om hè?

Zielig zeg voor je manageres.

Stom zeg, mijn man zit al bijna een uur in een call (waarom moet alles wat met werk te maken heeft in het engels?) en ik wil graag die film afkijken.. maar niet alleen, vind ik niet leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven