Good Luck
dinsdag 9 maart 2010 om 11:05
Bam, wat leuk al die nieuwe artikelen! Ga je site in de gaten houden. En frut van je koffieprut. Is zo'n combi apparaat met bonen en pads niets voor jou?
Jinny, je houdt het stel dus lekker bezig daar. Heeft Oudste niet meer zoveel pijn? Kwam er gisteren achter dat er nog iets voor hem in mijn tas zat, was blijven hangen en dus niet met alle post mee gegaan. De envelop is dus niet door de post zo smoezelig geworden
Kokos, hoe gaat het nu met Tim?
Jinny, je houdt het stel dus lekker bezig daar. Heeft Oudste niet meer zoveel pijn? Kwam er gisteren achter dat er nog iets voor hem in mijn tas zat, was blijven hangen en dus niet met alle post mee gegaan. De envelop is dus niet door de post zo smoezelig geworden
Kokos, hoe gaat het nu met Tim?
dinsdag 9 maart 2010 om 11:05
Enka, goed geheugen! Observatie ging o.k. Ze had een doorsnee dag (met huilen dus). We horen het wel weer.
Je hebt het vast al verteld, maar man te skien ofzo??
Leuk, al die feestjes op school (in combi met enthousiast kind)! Ben wel beetje jaloers hoor.
Maar wie weet wat de toekomst voor ons in petto heeft t.a.v. dat alles.
Hokje bevalt prima! Wie wil erbij? Of moet ik dan naar een ander forum?
Rugzak rugzak (kan niet meer normaal na Dora) is onmisbaar!
Goed geregeld met opa en oma, Bridges! Nu ga ik de Birckenstockdiscussie herlezen met andere ogen.
Je hebt het vast al verteld, maar man te skien ofzo??
Leuk, al die feestjes op school (in combi met enthousiast kind)! Ben wel beetje jaloers hoor.
Maar wie weet wat de toekomst voor ons in petto heeft t.a.v. dat alles.
Hokje bevalt prima! Wie wil erbij? Of moet ik dan naar een ander forum?
Rugzak rugzak (kan niet meer normaal na Dora) is onmisbaar!
Goed geregeld met opa en oma, Bridges! Nu ga ik de Birckenstockdiscussie herlezen met andere ogen.
dinsdag 9 maart 2010 om 11:08
Ja man heeft deze week cursus in Brussel en volgende week in Zwitserland. Hij had wel leuke plannen; ik do naar Brussel met de trein en dan 's avonds eten en vrijdags ik winkelen hij cursus en samen naar huis of ik en kids volgende week mee naar Zwitserland. Maar organisatorisch niet echt haalbaar, dus jammer.
dinsdag 9 maart 2010 om 11:44
Mogu!
L is vandaag een hele dag naar school, ben heel benieuwd!
Bam, hier ook een Senseo. Vind het meestal niet te zuipen hoor bij anderen, maar wij hebben de extra dark pads van de Appie en die vind ik dan wel weer erg lekker. Zodra ik elders zo'n ding op het aanrecht zie staan krijg ik meteen kotsneigingen ha ha. Heb ook een Nespresso maar dat vind ik te sterk en te weinig koffie.
Later meer, nu die kleine van de psz plukken!
Bam, hier ook een Senseo. Vind het meestal niet te zuipen hoor bij anderen, maar wij hebben de extra dark pads van de Appie en die vind ik dan wel weer erg lekker. Zodra ik elders zo'n ding op het aanrecht zie staan krijg ik meteen kotsneigingen ha ha. Heb ook een Nespresso maar dat vind ik te sterk en te weinig koffie.
Later meer, nu die kleine van de psz plukken!
dinsdag 9 maart 2010 om 11:57
Goedemorgen!
Ik heb al weer de halve stad doorgereden, gisteren mochten we de buggy halen en daar zaten verder geen accessoires bij dus ik heb even een parasol gehaald en een mandje voor eraan vast. Handig voor de vakantie . En naar het KDV geweest, en naar de acupunctuur en nog wat kleine boodschapjes. Dus. Lekker belangrijk he!
Star, wanneer verwacht Starman dan wat te horen? Is dat die ongezellige van het slechte functioneringsgeprek die van die rare dingen zei over de borstvoeding?
Bridge, je laatste nacht in zonde geleefd haha
Bam, ik lust helegaar geen koffie, dus aan mij heb je niks. Ik heb een senseo alleen voor het bezoek.
Compu, jij bent geen Miss etam moeke, hoe kom je erbij! Over mijn werk, ik werkte nog wel wat erbij voor ik ging bevallen en toen Jonathan 3 maanden was, heb ik me ingeschreven bij de KvK. Dat ik thuis zou werken, was altijd al het idee.
Amalia, hopen dat L het vandaag leuk vindt op school! Gaat vast goed.
Enka, succes als AM-er deze week! Hond gewoon in de tuin uitlaten, komt goed nee dat is gemeen.
Ik heb al weer de halve stad doorgereden, gisteren mochten we de buggy halen en daar zaten verder geen accessoires bij dus ik heb even een parasol gehaald en een mandje voor eraan vast. Handig voor de vakantie . En naar het KDV geweest, en naar de acupunctuur en nog wat kleine boodschapjes. Dus. Lekker belangrijk he!
Star, wanneer verwacht Starman dan wat te horen? Is dat die ongezellige van het slechte functioneringsgeprek die van die rare dingen zei over de borstvoeding?
Bridge, je laatste nacht in zonde geleefd haha
Bam, ik lust helegaar geen koffie, dus aan mij heb je niks. Ik heb een senseo alleen voor het bezoek.
Compu, jij bent geen Miss etam moeke, hoe kom je erbij! Over mijn werk, ik werkte nog wel wat erbij voor ik ging bevallen en toen Jonathan 3 maanden was, heb ik me ingeschreven bij de KvK. Dat ik thuis zou werken, was altijd al het idee.
Amalia, hopen dat L het vandaag leuk vindt op school! Gaat vast goed.
Enka, succes als AM-er deze week! Hond gewoon in de tuin uitlaten, komt goed nee dat is gemeen.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 9 maart 2010 om 12:03
quote:amalia schreef op 09 maart 2010 @ 11:44:
Mogu!
Later meer, nu die kleine van de psz plukken!Vandaar dat je hier de vorige keren steeds bleek wegtrok
Mogu!
Later meer, nu die kleine van de psz plukken!Vandaar dat je hier de vorige keren steeds bleek wegtrok