Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh, daar komt hij aan, hoera!
quote:amalia schreef op 08 maart 2010 @ 21:13:

Ai, de dames... die vallen bij mij ook niet te ontkennen. Pfff, zodra ik ze vrijlaat 's avonds moet ik me inhouden om het niet uit te schreeuwen van de pijn...

En ze jeuken ook.

En dan mag ik niet zeggen dat ik ga epileren...
Ja hier ben ik hoor. Maar sta inmiddels wel beetje strak... Jurk in huis. Nagels gedaan. Sta nu cakejes te bakken voor de kinderen van mijn klas. Zoonlief is niet lekker, maar gelukkig niet slechter. Wil niet eten, maar drinkt en heeft bij tijd en wijlen praatjes. Wel nog koortsig dus nie leuk, maar die gaat het met een paracetamolshot wel redden hoop ik.

Sneeuw is k*t maar gelukkig is het weg. Verder in stad geweest om onmogelijke dingen te zoeken en te laat thuis met pesthumeur, maar nu bgaat het weer goed

Morgen laatste dagje regelen. Dan gaat vent in middag met Ties naar zijn ouders en mijn moeder komt hier. Dus denk dat ik morgen nog even 's avonds kom zeggen en dan is het zover!!!!!
Oh en schoenen dus al helemaal niet gevonden...

Mal: wat goed van die uiltjes!!!

27 maart kan ik niet. Is mijn vader jarig en daar moeten we heen...

Star: fijn dat Ceetje goed opknapt!
Daar MOETEN we heen

Bridges, ties weet het wel uit te kienen hè, dat hij ziek is. Ook altijd met zijn verjaardag toch? Hij is woensdag tip top hoor!

Geen schoenen? Oooh, voor de vakantie. Ik dacht voor de jurk. Ach, koop je daar toch een leuk stelletje?
Haha, oei... Tsja moeten we heen ja... Ook wel leuk hoor, maar goed. nou ja, laat maar...

Tsja. Verjaardag na kerst natuurlijk, al ging dat dit jaar helemaal goed! En woensdag moet hij het met paracetamolletjes maar redden. Zoals hij vandaag was, zou het wel kunnen hoor. Niet ideaal, maar met paracetamol en bergen afleiding had het denk ik gekund. En lekker goedkoop hoor, dat niet eten Goedkope bruiloftsgast!

Schoenen maar daar idd. Gok dat het niet meet gaat lukken voor die tijd. Vriend vond die All Stars die ik plakte te druk. Dus.

Net even 30 cakejes gebakken. Morgen rest nog en dan ga ik nu naar bed. Laatste nacht met mijn vriend naast me
quote:Suze2 schreef op 08 maart 2010 @ 21:09:

Oeps, das niet zo leuk voor d'r....

Niet meer terug gezien vandaag?Nope, ze is al sinds woensdag weg.
Het gaat goedkomen met Ties Bridge, het wordt ook prachtig weer en als hij zijn mama zo mooi ziet is hij vast wel helemaal blij.

Spannend hoor, morgen is het zover!
Joehoeeeee wakker worden
jaaaaaaaaaaah, bent ik al

Bridges: Hoe is het met Ties?
Hallo!!

Ik ga teruglezen..
Ik ben sjagerijnig, dus pas maar op

Kutkoffiezetapparaat ( Senseo) zet steeds smerigere koffie, kutding. Die gooi ik dadelijk uit het raam.

Ik wordt pas wakker van een goed bakkie koffie, en niet van deze meuk. gatverdamme..

Weet iemand een koffieapparaat met pads, die goed is??
Met Ties naar huisarts geweest. Toch maar een AB kuur. Longetjes waarom niet helemaal schoon, rechteroor geirriteerd. Allemaal niet enorm, maar net niet goed. Dus kuurtje. En die moet snel aanslaan dus dat is mooi. En dan morgen paracetamolletje en dan is hij helemaal het ventje!

Bam; geen idee. Zet hier hele lekkere koffie maar daar heb je vast niks aan... (of ik heb gewoon geen smaak dat kan ook )
Heb je Senseo?

Die Senseo van ons is echt miskoop van de eeuw.
Ohh, hopelijk knapt hij nog goed op, zou anders wel erg sneu zijn voor het ventjuh.

Beterschap!
Oeh Bridges, wat een geklooi allemaal! Maar iedere keer laten jullie je niet kisten en morgen sta je er gewoon!! Niet voor te stellen toch?

Dus vanavond slaap je alleen? Hoe doe je dat?

En wanneer ga je met het vliegtuig (zit aan Ties zijn oortjes te denken) en hoe lang ga je weg?

Succes met de laatste puntjes op de i!!!

Bam, schoonouders zijn lyrisch over Nespresso. Wel erg duur hoor. Maar allerlei smaakjes en mooie styling..

Goed Jin, er even lekker uit. Anders wordt hij zelf ook sjaggo lijkt me. Die Kita ben je nu wel wat zat denk ik? Heb je een idee hoe je het na de zomer gaat doen of heb je geen tijd om je je daar nu in te verdiepen?

Nou Amalia, je ziet er mooi uit hoor!! Alles op schema he. Ga je nog voor een echo? En voel je je weer wat blijer met de zonnestraaltjes?

Mal, die kutgans, geweldig!! Goed zeg, van je vakantie. Heb je helemaal verdiend!

Wat ik me laatst afvroeg, heb jij na J. geboorte ook gewerkt? Of is dat pas gekomen toen hij naar de opvang ging?

Kleuterpuberteit Hel (wel lachen hoor, die Tiramisu)? Is ze nog weleens nukkig met visite enzo? Of gaat dat beter?

Die serveerster schoot gelijk in de 'ja, dan kan ik het me helemaal voorstellen-zielige blik'. Wil ik ook weer niet.

Hoe gaat het nu met je schoonmoeder? Redt ze zich goed?

CG is vandaag opgehaald door oma. Hangt alleen maar aan mijn been (school werkt lekker door) en ik kom tot niks.

Dus nu actie in de tent!
Bam, mijn ouders hebben een van die Nespresso-apparaten, helemaal blij mee.

Ties gaat toch niet mee op Honeymoon of ben ik het nou kwijt?
Wel toch, met de kids dacht ik dat ze zouden gaan. Vandaar die Birckenstocks.

(ik heb ze ook hoor! en ik voldoe ook aan het miss etam imago dat Mal zo mooi schetste. ben helemaal blij dat ik in een hokje pas haha!)
Ah nee anders zouden de hoge hakken meegaan, nu snap ik het

Wel gezellig in een hokje toch? Heb je ook een klein rugtasje?
Daar zat ik net naar te kijken idd, maar goed dat zijn met van die capsules toch?

Maar zet wel goeie koffie dus?
Kinders gaan naar oma volgens mij. lekker samen weg.

Of ik ben van de leg..

maar dat kan ook niet anders zonder goeie koffie
Bammie functioneert prima met smerige koffie! Kinders naar opa's en oma's...

We vliegen vrijdagochtend half 6 :sleep:
Hallo allemaal

Hier is het blauw en zon en koud en ik zit binnen op kantoor

Bridges, spannend allemaal!!! Oh als het morgen ook zo mooi blauw is met hier een daar een wolkje (staat mooi op de foto) ... het wordt een top dag. En Ties gelukkig niet zieker geworden. Lekker op tijd naar bed en dan is hij morgen ook het mannetje in zijn leuke outfit.

Star, Eetje in een sprongetje en is Ceetje alweer helemaal het dametje? Hoe is het eigenlijk met man zijn sollicitatie voor down under afgelopen? En die manageres, was dat die ene die jij ook zo "aardig" vindt?

Compu, met je gelukzalige hokjesgevoel. Hoe was gisteren de observatie bij CG gegaan of hoor je dat later?

Mal, Goed zeg van de vakantie en tuurlijk mag je je vliegen en dan gewoon heerlijk genieten!
quote:bridges6 schreef op 09 maart 2010 @ 10:49:

Bammie functioneert prima met smerige koffie! Kinders naar opa's en oma's...

We vliegen vrijdagochtend half 6 :sleep:hahahaha
Gisteren naar CB, L is nu 9135gr en 74 cm, nog net wat zwaarder dan T rond die leeftijd en 4cm kleiner. Onze kleine bollie. Ze vond hem lief en vrolijk etc etc. Hij is dus weer goedgekeurd en mama blij met de complimenten.

T kwam gisteren uit school met lootjes voor de Fancy Fair, dus maar eens even een rondje familie om geld af te troggelen. Vanmorgen was oma nog niet binnen of zij mocht al het hele boekje kopen van T. En nu is hij als piraat naar school want ze hebben vandaag juffendag, dus de hele dag feest. En T vertelde dus aan iedereen dat hij geen drinken enzo mee hoefde want daar zorgen de juffen voor. En vanmorgen vroeg hij nog of we ook een kadootje voor PomPom (de pop op school) hadden want die is ook jarig.

Deze week AM eens kijken hoe dat gaat. vast wel goed denk ik. het moeilijkste vind ik het met de hond, het uitlaten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven