Oktober 2007 # 3

26-05-2007 09:36 2021 berichten
Alle reacties Link kopieren
en de groep is te vinden op: http://groups.msn.com/oktober2007/homepage

He hallo

Nou Prenatal viel tegen! Was niet heel vond ik. De wagens hadden ze ook niet waar ik naar op zoek ben

Margreet; jullie hebben dus de Xadventure; en die bevalt goed?? Denk dat ik die "gewoon" van de week ga halen!

Denk inderdaad dat je gelijk hebt dat je indalingsweeen voelt, en het hoofdje komt ook vast te zitten, misschien dat je dat ook wel wat voelt? En het einde is in zicht, je raakt je hele bewegingsvrijheid en alles kwijt, denk dat het zo geprogrammeerd is dat je dan ook denkt; kom maar op met die bevalling, kan het hebben, wil graag een lege buik en een volle wieg!! Lekker je rust blijven pakken tot die tijd, succes! heb de website gevonden; erg leuk hoor!!

Ief: leuke man dus thuis hihi! Gelukkig dat de zon schijnt..

Nitro; gaat ie weer?

Blink; bij jou ook alles oke?

En ik ben ook heel benieuwd hoe het Monkey allemaal vergaat!!

Hier is het huis even leeg, was even heerlijjk opbed en man en kind zijn er op uit gegaan in tussentijd; heerlijk! (erg he..). Denkd at ik nog even in bad duik, wel zonde met dit weer weet het, maar heb lekker een viva en flair gekocht, badspulletje erin; klinkt goed toch?!

tot later
Meld!

Cip, ik ben ook even bij de Prenatal geweest. Nog even een dekentje gekocht voor ons wiegje. Verder vond ik het ook niet zo bijzonder. Wel was het erg druk, ivm de 20% korting actie.

Wat een mooi weer he vandaag. Ik hoop dat het van de week zo blijft. We hebben niet erg veel van deze dagen gehad. Manlief heeft de hele tuin weer aan kant dat is ook wel fijn.

Nitro, gaat het weer een beetje meis?

Lily, fijn dat het zo goed gaat met jullie meiden! Ik hoop dat ze snel weer naar huis mogen!

Hier gaat het verder zijn gangetje. Ik had gisteren de hele dag en nacht toch een last van harde buiken. Zoveel heb ik er nog niet gehad. Was er ook een beetje nerveus van, want ik had zo'n krampen dat ik dacht dat het wel eens begonnen kon zijn. Maar vandaag is het weer een stuk rustiger, dus het zal nog wel even duren. Maar ik ben er helemaal klaar voor!

Ook ik heb soms last van steken onderin, maar dat zal inderdaad wel met het indalen te maken hebben. Ben zo nieuwsgierig hoe het bij mij zal verlopen en wanneer het gaat beginnen. Ben ook benieuwd wie de volgende mams hier is.

Nou, meiden veel succes en wel aan de meldplicht houden he!!

Blink
Hi meiden,

bedankt voor het medeleven! Hier alles weer ok hoor, maar af en toe ben je alles gewoon een beejte zat. meer dan 100 meter lopen doet pijn, iedereen die ik tegenkom kijkt eerst naar mn buik en dan pas naar mn gezicht en slapen gaat verrot.... maar ja, ben door het mooie weer wel weer helemaal opgeladen en vrolijk!

Lily, dat is een vlotte bevalling zeg, wat goed! en toch nog best een heel goed gewicht voor een tweeling toch. En fijn dat Marieke alweer op haar geboortegewicht is, netjes hoor! en nu charlotte nog. Al enig idee wanneer de dametjes mee naar huis mogen? En lijken ze veel op elkaar?

Cip, geniet maar even van de rust hoor, het is straks weer druk genoeg! en jezelf even rustig verwennen is ook belangrijk! Je gaat dus nog wel een tweelingwagen kopen? Wij hebben uiteindleijk een draagdoek erbij gekocht en toch nog een buggyboard voor op de kinderwagen gevonden dus daar houden we t voorlopig maar bij.

Blink, wel spannend wordt het he, met veel harde buiken en krampjes. Hier ook hoor, maar volgens mij zit alles nu zo strak dat elke 'rare' beweging pijn doet.

Margreeth dat soort krampen en pijn kan heel goed van het indalen komen, ben benieuwd wat je vk morgen zegt. En lijkt me druk hoor, met 2 van die koters op stap, maar wel gzellig. hoe was t feestje vanmiddag?

Ben wel heel benieuwd wie de volgende gaat worden. Luna nog niet gesignaleerd vandaag....
Hoi, hoi,

We komen net van het ziekenhuis. Ook Charlotte is nu op haar geboortegewicht. Charlotte heeft 1 dag in de couveuse gelegen en Marieke helemaal niet. Ze zijn nu verhuisd naar een koelere kamer, eerst lagen ze in een ruimte waar het 26 graden was en nu liggen ze op kamer waar het 21 graden is. Morgen heb ik nog een gesprek met de kinderarts en komt de huisarts bij mij langs om mijn bloeddruk te controleren die was afgelopen donderdag te hoog. Als het goed moeten we dinsdag een hele dag op het ziekenhuis de kinderen verzorgen en als ze dan niet zijn afgevallen dan mogen ze woensdag mee naar huis. Dus alleen maar goede vooruitzichten.

Oja we wonen ongeveer 15 minuten rijden van het ziekenhuis vandaan dus dat valt wel mee.
Hi lily,

dat klinkt inderdaad goed! wat fijn dat ze allebei terug op het geboortegewicht zijn. En Charlotte maar 1 dagje en Mariek helemaal niet in de couveuse, lekker hoor!

Hoop dat jullie ze idd woensdag mee kunnen nemen naar huis.

liefs, nitro
@Ief: ja ik denk dat bij mij het indalen van het kindje echt bezig is, ik voel vanalles aan m'n onderkant zeg maar, steekjes/zwaar gevoel, m'n liezen.

Ik moet dadelijk om 10:00 uur toch richting de vk dus dan hoor ik het wel hoever het gevorderd is.

@Cip: of onze x-adventure goed gaat bevallen weet ik nog niet, staat nog nieuw te wachten hier. Maar na een beetje oefenen hier binnen in huis, het in en uitklappen lijkt het er op dat wij die wel prettig gaan vinden. Ja wij vonden de prijs toen ook niet verkeerd, we kregen er namelijk ook nog een autostoeltje bij.

@Blink: vervelend die harde buiken en dan in combinatie met wat krampen, ik zou ook denken dat het staat te gebeuren. Het mag gewoon komen nu he. Dat onzekere lijkt me erg lastig.

@Nitro: met 2 koters op stap en een dikke buik al waggelend door het winkelcentrum viel idd niet mee. Vriendlief was er ook bij hoor dus dat scheelde. Maar het was idd erg leuk. Ook het feestje, lekker buiten gezeten.

Ik ken je gevoel van het zat zijn, ik heb dat met momenten ook. Vooral het slapen, gisteravond had ik zoiets van waarom nog slapen, ik word dadelijk toch weer wakker omdat ik naar de wc moet. En dat weer enkele keren per nacht. Pffff niet fijn idd.

@Lily: nou duimen dat ze as woensdag gewoon lekker mee naar huis mogen.

En de meiden doen het goed hoor, superfijn.

Tot dadelijk, dan laat ik ff waten hoe het bij de vk was.
Nitro, dat sjagie gevoel hebben we allemaal wel een denk ik. Ik geloof dat ik ongeveer dezelfde kwaaltjes heb als jij. Maar over het algemeen gaat het goed. Ben gisteren ook weer eens goed opgeladen. Lekker in de tuin gezeten met een boek en verder helemaal niks gedaan. Doet een mens goed!!! Kan er weer ff tegen.

Lily, wat fijn dat je bevalling zo goed verlopen is en dat de kleine meisjes het zo goed doen. Ik duim voor jullie dat ze woensdag mee naar huis mogen. Wat een feest zal dat zijn!

Margreet, lijkt me heftig, winkelen met 2 kleine meiden! Zo te horen was het wel een geslaagde dag. Ik heb af en toe ook steken aan de onderkant van m’n buik. Zal er wel bijhoren. Tis ook best te hebben. Hopelijk heb je ook van de zonnige dag kunnen genieten.

Ief, ook even in een dipje? Sterkte meid. Denk aan de kleine waar je het allemaal voor doet en hopelijk is het dipje snel weer verdwenen. Ben ook benieuwd wanneer MH zich weer meldt, maar die heeft waarschijnlijk belangrijkere dingen aan haar hoofd…

Cip, lekker in bad gelegen? Ik vind het af een toe ook wel lekker, maar t wordt steeds lastiger om eruit te komen…

Blink, fijn dat de tuin weer aan kant is. Lekker gevoel weer. Spannend, die harde buiken… Wie weet ben jij de volgende.

Lang geleden dat we iets van monky hebben gehoord…. zooo benieuwd. Spannende tijden breken aan op dit forum.

Ik heb verder weinig nieuws te melden. Ben as donderdag 38 weken, dus het gaat nu wel heel erg hard! Ik hoop niet dat ik de 42 weken ga halen, van mij mag het wel beginnen. Ben er helemaal klaar voor. Wil die kleine frummel nu eindelijk wel eens zien!

Liefs,

Colleke
ff nog een kort vraagje: sinds een paar dagen voel ik de kleine een stuk minder bewegen. Minder vaak en minder heftig. Ik voel wel nog geregeld leven, dus maak me nog niet superveel zorgen. Weet iemand of dit normaal is?
@Colleke: ja je zou maar tot 42 weken moeten wachten, pfff daar hoop ik ook echt niet op.

Volgens mij is het normaal dat je de kleine minder heftig voelt in je buik, de ruimte wordt ook minder natuurlijk. Maar als je bij de vlos bent zou ik dit wel even aangeven, ook al hoeft het niets te betekenen.

Ik kom net van de vlos, alles zag er weer goed uit, gelukkig blijft mijn bloeddruk nu weer stabiel, ben ik wel opgelucht over.

En het kindje is toch echt ingedaald. Ook fijn om te weten. Volgende week maandag staat er weer een afspraak gepland.

Fijne dag allemaal!!
Allereerst iedereen gefeliciteerd die al bevallen is!!!

Ik ben nu precies 38 weken en vanochtend ook weer voor een controle geweest en toen hebben we het ook gehad over het minder leven voelen. Dat schijnt in deze fase van de zwangerschap inderdaad normaal te zijn. Als je maar regelmatig iets voelt. Ik heb eigenlijk tijdens de hele zwangerschap niet echt hele heftige bewegingen gevoeld, maar tijdens de controles was de arts steeds erg tevreden dus dan zal het wel goed zijn toch??? Bij mij dus geen blauwe plekken en pijnlijke ribben! En dat terwijl de huisarts ervan overtuigd is dat er een echte dikkerd in m'n buik zit (ca. 8 pond). We zullen zien!

Hij/zij is ingedaald, het hoofdje zit nu 'vast' in het bekken dus als de vliezen breken hoef ik niet te gaan liggen. En mijn bloeddruk was gedaald naar 110/70.

Wij hebben ook een X-Adventure kinder- en wandelwagen staan, mooi prijsje inderdaad en in de winkel was het de meest wendbare en stevige wagen vonden wij. De Koelstra's en Quinny's zagen er ook erg mooi uit, maar die vonden we niet wendbaar en stevig genoeg.

Nou tot zover eerst weer even!
goedemorgen,

Ben zo benieuwd wanneer we iets van Monky zullen horen, ze zal ondertussen toch wel moeder zijn.

En luna mist ook sinds zaterdag... stiekem aan het bevallen?

Ik las op haar site dat MH ondertussen thuis is, lekker aan het genieten! ben benieuwd wanneer we haar hier weer zien.

Margreeth, fijn dat je bloeddruk stabiel is, wel een fijner idee he! En kindje ook al ingedaald, dus dat gaat allemaal goed.

Nu alleen nog die nachtrust he! maar volgens mij is dat gewoon om ons alvast voor te bereiden op alle gebroken nachten als de kleine er straks is.

Colleke, raar idee he, dat je geen flauw idee hebt wanneer het gaat gebeuren, morgen, volgende week of over 4 weken.... nou ja er zit niets anders op dan rustig afwachten :-)
He wyfke, cross-post :-)

FIjn dat bij jou ook alles weer goed is. Hier trouwens ook duidelijk minder heftige bewegingen, hij heeft nu gewoon niet meer zoveel ruimte om hard uit te halen :-)
En de kat is trouwens ook erg tevreden over de X-Adventure Zelfs als ik er een plastic zak in leg gaat ze er nog bovenop liggen!

Het is inderdaad verschrikkelijk spannend dat het nu elk moment kan gaan gebeuren.....vandaag of misschien pas over vier weken! Op zich zou ik het lekker vinden als hij/zij te laat geboren zou worden, dan heb ik lekker langer verlof. Maar aan de andere kant ben ik ook wel heeeeeel nieuwsgierig naar hoe de baby eruit ziet, of het een jongetje of een meisje is, het karaktertje.....
Ja Luna inderdaad ook weer even niet gezien; Luna!!!

Wyfke; Ik vind het altijd wel bijzonder dat ze zo;n kindje gaan proberen te schatten, ze kunnen het echt niet weten nl. Ik ben benieuwd! Wel fijn te horen dat het goed met je gaat! Jij hebt de controles dus bij de dokter?

Ik hoorde bij Prenatal dat ze de Xadventure niet meer verkochten, maar niet veilig en stevig genoeg... Wordt je toch ook niet goed van; eindelijk iets wat goedkopers, doen ze dit weer. Maar geeft niet, ze hebben ze gelukkig wel bij andere winkels. Heb je die met 3 of 4 wielen?

Margreet: uiteraard staat die wagen op je te wachten.. Sorry hoor, gooi t maar op de zwangerschap.. En wat heb jij de 3 of 4 wielen?

goed te horen dat je bloeddruk oke is! Fijn gevoel, en helemaal ingedaald.. ligt er dus helemaal klaar voor!! spannend..

Colleke; dat minder bewegen klopt wel hoor. Maar wel altijd opnoemen, en als je het echt helemala minder voelt wel aan de bel trekken! vaak komt het gewoon door minder ruimte en alles. maar soms is het kindje "klaar" en wordt het vruchtwater en alles ook minder, daar zullen ze dan op gaan letten. Als je het maar een keer of 4/5 per dag voelt. En 42 weken.. moet je inderdaad ook niet aan denken!!! Maar ja, je hebt het niet voor het zeggen natuurlijk. Ben heel benieuwd hoe lang alle babys zullen blijven zitten!!

Lily; wat een goed nieuws zeg!! Hoop heel erg dat ze mee mogen woensdag!

Nitro; ja dat lopen.. dat is toch wat he! het moet sowieso al in een slakkengangetje.. en al snel dat je denkt; zijn we er al?! Daarom zal ik ook blij zijn als de buik straks leeg is, ook in bed met omdraaien en alles. Maar ja

Blink; vervelend die harde buiken! hoe is het vandaag?
Cip: Wat gek dat de Prenatal de X-Adventure niet meer verkoopt, ik vind het juist een superwagen! Hij is nog wel te koop bij de Babydump en is volgens mij via Internet te bestellen. Wij hebben trouwens de 3-wieler. Ik wou er eerst niet aan, maar je hoeft 'm maar een duwtje te geven en hij draait een rondje. Lijkt me erg makkelijk wanneer ik ga shoppen met de baby

Het idee van een lege buik lijkt me ook wel aanlokkelijk, maar aan de andere kant geeft het me ook wel een goed gevoel als de baby langer blijft zitten. Hoe langer hoe beter toch, en zo'n uitgerekende datum stellen ze toch niet voor niks vast?

Wat ik wel apart vind, is dat het hoofdje van de baby nu is ingedaald, maar dat ik daar amper iets van gemerkt heb. Mijn buik zit namelijk nog steeds 'hoog' en is nog steeds bol van borsten tot heupen! Een kennis van mij die bijna tegelijkertijd is uitgerekend, heeft haar buikje al veel lager hangen!
[quote]Cip2 schreef op 24 september 2007 @ 12:11:

Margreet: uiteraard staat die wagen op je te wachten.. Sorry hoor, gooi t maar op de zwangerschap.. En wat heb jij de 3 of 4 wielen?

goed te horen dat je bloeddruk oke is! Fijn gevoel, en helemaal ingedaald.. ligt er dus helemaal klaar voor!! spannend..

[quote]

Wij hebben de X-adventure Quick Silver (zwart) met 3 wielen. Gekocht bij babydump.
@Wyfke: mijn buik is ook niet 'lager' gaan hangen omdat het kindje nu is ingedaald. Bij mij begint de dikke buik gewoon onder mijn borsten.

Groot kindje misschien???
@Margreet: dat denk ik wel, want bij de 20-weken echo zat de groei al bovenin de groeicurves. Daarom denken ze ook dat het een groot cq. zwaar kindje zal worden. Laatst nam een andere huisarts een controle waar en toen hij bij mijn ribben de buik controleerde zei hij "zo hé, je baarmoeder heeft ook echt wel de maximale hoogte bereikt zeg!" Ik dacht al zoiets want schoenen en sokken aan- en uittrekken is een hele klus. En, nog erger: onderbenen en voeten afdrogen na het douchen!

Enne...volgens mij hebben wij dezelfde kinderwagen! Weet jij toevallig hoe hard de banden moeten zijn en hoe je deze kunt oppompen?
Goeiemiddag meiden,

Wat wordt er lekker veel geschreven zeg.

Lily, 9 uur is snel zeg, helemaal met een tweeling lijkt me. Fijn dat de bevalling soepeltjes verliep, 22 minuten persen maar? Volgens mij is dat best uitzonderlijk bij een eerste bevalling. En wat waren ze netjes op gewicht zeg, super hoor.

Het gaat dus prima met je beide meiden. Ik hoop dat jullie ze woensdag lekker mee naar huis mogen nemen.

Margreet, herkenbaar hoor, ik vind het ook allemaal best zwaar worden. Zelfs lekker op de bank zitten is er niet meer bij. Die buik gaat gewoon steeds meer in de weg zitten.

Fijn dat je controle weer goed was joh en je kindje is dus toch ook ingedaald, dat heb je dus toch gevoeld.

Cip, de prenatal was hier niet eens open, ik had er ook wel even heen gewild. Maar het viel tegen dus? Je had gisteren dus even heerlijk het rijk alleen? Is ook wel even een keer lekker toch? Kun je rustig je gangetje even gaan. Ben je nog lekker uitgebreid in bad geweest? Ik vind het af en toe ook heerlijk om even in bad te gaan, lekker warm water, boekje erbij, kaarsje aan maar ik heb echt onwijs veel moeite om er weer uit te komen haha. Voel me dan echt een zeekoe hihi!!

Blink, nog last van harde buiken en krampjes? Best spannend, het zou maar zo het begin van je bevalling kunnen zijn maar voor het zelfde geldt houdt het weer op.

Nitro, fijn dat je je weer wat beter voelt, maar baaldagen mogen hoor. Vervelend dat je zo'n last hebt bij het lopen, komt dat omdat baby ingedaald is? Tja dat gestaar naar je buik hé? Zolang ze er nog niet aan gaan zitten!! Heb ik bij dochter wel eens gehad dat een wildvreemde ineens over je buik gaat aaien, nou daar ben ik echt niet van gediend hoor..............

Jij bent oplettend zeg haha, ik was gisteren idd niet op het forum geweest, maarja heb ook nog geen meldplicht hé!! ; ) Ik was iig niet aan het bevallen dus.

Colleke, dat je de baby nu minder heftig voelt is heel normaal hoor, als je de baby nog maar wel regelmatig voelt. Ik heb begrepen dat ze meer slapen om zich voor te bereiden op het zware avontuur.........daarnaast hebben ze natuurlijk steeds minder bewegingsruimte, maar als je het niet vertrouwd moet je gewoon je vk bellen hoor.

Wyfke, leuk dat je ook hier komt meeschrijven (had ik volgens mij nog niet gezegd), ach weet je de ene baby is gewoon wat drukker dan de ander. Mijn dochter was ook minder beweegelijk dan deze baby, terwijl ze nu een echte drukte maker is hoor haha. Zo hé 8 pond, dat is idd een flinkerd haha. Heb je een groeiecho gehad ofzo dat je weet hoe groot het kindje ongeveer is?

Ik ben dus nog niet aan het bevallen maar eerlijk gezegd zou ik het niet erg vinden hoor, van mij mag de baby na donderdag wel komen, dan ben ik 37 weken. Ik merk gewoon dat ik er echt op aan het wachten ben, dat komt natuurlijk omdat ik al vanaf week 31 bezig ben met een evt. vroege bevalling. Ik weet dat ik niet mag klagen, dat ik blij moet zijn juist dat beeb het zo goed doet en dat ben ik natuurlijk ook wel maar toch hoop ik dat deze baby niet tot 42 weken blijft zitten.

Het slapen gaat gewoon steeds beroerder, ik kan mijn plekje niet meer vinden in bed, op mijn rug liggen is er ook niet meer bij, krijg het er vreselijk benauwd van, dus alleen mijn beide zijden maar, en baby ligt meestal net aan de kant waar ik wil liggen dus moet ik me weer helemaal omdraaien (en dat is op het moment een hele opgave) daarbij krijg ik steeds meer last van maagzuur en die onrustige benen lijken ook weer erger te worden. Ik ben 's morgens echt helemaal stijf in mijn hele lichaam en sta doodmoe op.

Maar goed genoeg geklaagd hihi.

Ik heb wel het idee dat de baby aan het indalen is, voel vrij laag het hoofdje drukken, ik weet dat het bij een tweede nog helemaal niet hoeft maar ik vindt het wel een fijn idee, de kans dat ze dan nog draaien lijkt me vrij klein.

Het geschop en gedraai wordt trouwens ook steeds minder fijn zeg, doet echt zeer vaak. Maar toch ben ik wel blij hoor dat ik de baby zo veel voel, het is toch wel heel bijzonder.

Wij zijn gisteren bij het vakantiehuisje van liefs oma geweest, het is heerlijk vertoeven daar en aangezien het zulk mooi weer was moesten we daar natuurlijk nog even van genieten. Dochter kan daar heerlijk buiten spelen. Vanmorgen was het hier nog redelijk weer maar inmiddels is het hard gaan waaien en de eerste bui is ook al gevallen. Jammer hoor, want voor de rest van de week geven ze niet echt geweldig weer af. Ik merk toch wel dat ik me beter voel als de zon een beetje schijnt. Stomme hormonen!!

Meiden, ik ga effe 'lekker' op de bank, proberen wat te lezen en te relaxen.

Spreek jullie later weer. Wie o wie is toch de volgende??

Hoop trouwens binnenkort wat van monkey te horen ben erg benieuwd.

MH, is lekker thuis met haar dochter las ik op haar site. Ik vind hun naam echt supermooi!!

Liefs Luna
Meld!

Nou, hier weer een rustig dagje. Geen harde buiken vandaag, kindje beweegt goed dus het gaat zijn gangetje. Heb gelukkig geen blaasontsteking, de test was goed dus dat is ook alleen maar goed.

Bij mij is voorspeld dat ik donderdag ga bevallen. Nou, als ze gelijk heeft krijgt ze van mij een bos bloemen, want het mag van mij wel komen!

We moeten nog maar even geduld hebben, alhoewel ik het wel spannend vind hoor!!!
quote:Wyfke schreef op 24 september 2007 @ 13:56:

@Margreet: dat denk ik wel, want bij de 20-weken echo zat de groei al bovenin de groeicurves. Daarom denken ze ook dat het een groot cq. zwaar kindje zal worden. Laatst nam een andere huisarts een controle waar en toen hij bij mijn ribben de buik controleerde zei hij "zo hé, je baarmoeder heeft ook echt wel de maximale hoogte bereikt zeg!" Ik dacht al zoiets want schoenen en sokken aan- en uittrekken is een hele klus. En, nog erger: onderbenen en voeten afdrogen na het douchen!

Enne...volgens mij hebben wij dezelfde kinderwagen! Weet jij toevallig hoe hard de banden moeten zijn en hoe je deze kunt oppompen?

Hahaha ik herken alles wat je opnoemt mbt de baarmoeder hoogte en de nadelen daarvan.....afdrogen na het douchen/lange broeken aantrekken nog zoiets. Ik draag slippers ivm dikke voeten en vocht vasthouden. En ook ligt de groeicurve van het kindje bij alle metingen voor op de daadwerkelijk aantal weken dat ik ben.

Maar, moeten de banden een bepaalde hardheid hebben? Niet dat ik weet. En ik heb nog niet goed gekeken naar hoe ik ze op moet pompen (dit moet nog wel gebeuren namelijk zag ik laatst).

Ik kan dadelijk wel eens een blik werpen op de banden en dan laat ik je het weten ok?
dat is ook een spannende voorspelling BLink: spannend!!

Luna; fijn he die slaapuren in bed dieje niet meer krijgt.. en maagzuur.. En inderdaad makkelijk uit bad "springen" zi er ook niet meer in. tja... Straks ben je het bijna vergeten hoe het allemaal was.. (had ik nu alweer en dochter is nog niet zo oud!).

Margreet; zag op de site van babydump dat ze nog steeds die aanbieding hebben, dan moet ik m daar maar vandaan halen toch?! Ga even bellen of ze op voorraad zijn. Bedankt voor de tip.

Ik ga toch voor de vierwieler denk ik, heb nu een driewieler, maar denk dat het gewicht straks nog wel wat zwaarder wordt.

tot later
@Blink: fijn dat het vandaag een rustig dagje voor je is mbt harde buiken. En idd gelukkig dat je geen blaasontsteking hebt, want dat is nu zo tegen het einde wel het laatste wat je er nog bij wilt hebben.

Zou de voorspelling uitkomen???? As donderdag??? Is toch moeilijk te zeggen. Spannend allemaal.

@Luna: altijd weer lekker lange verhalen van jou. Fijn hoor dat je bijna de 37 weken toch gehaald hebt. Allemaal herkenbare dingen die je opnoemt mbt slapen, klagen mag best.

En gister ook heerlijk genoten van het mooie weer. Helaas is het idd over, hier waait het ook hard en regent het af en toe. Ik had nog zo gehoopt dat september nog wat mooie dagen zou brengen, maar helaas dat waren er te weinig.

Ik ben ook erg benieuwd naar Monky en ik hou de site van MH ook in de gaten of er daar nog wat nieuws op vermeld staat.

En, niet onbelangrijk......wie o wie is de volgende!!!
Blink, gelukkig geen blaasonsteking. Buik is nu dus weer rustig? Mss stilte voor de storm!! Ben benieuwd of je idd donderdag gaat bevallen. Als je je niet meer meld weten wij genoeg haha.

Hier heeft een vriendin van mij 'voorspeld' dat ik 3 oktober ga bevallen, nou van mij mag het dan ben ik bijna 38 weken, netjes toch? Nu maar hopen dat ze gelijk heeft hé?

Cip, was de kinderwagen nog op voorraad bij babydump? Mijn ervaring daar is dat de goeie aanbiedingen daar altijd zo weg zijn.

Margreet, fijn dat ik effe mocht klagen, lucht op haha. Ergens had ik wel verwacht hoor dat september een mooie maand zou worden maar helaas. Het lijkt erop dat de zomer (welke zomer?) echt voorbij is. Het ziet er hier herfstig uit.

En als ik dan nog heel even mag zeuren?? Ik voel me grieperig, bah, zit in mijn ochtendjas beneden, heb net even op de bank gelegen, al mijn kleren zitten te strak en wat nog past moet ook wel eens in de was. Ik ben echt rillerig en zo slap als een vaatdoek. Krijgen we dat er ook nog bij...............gos wat voel ik me zielig haha. Hoop dat ik me morgen beter voel.

Ik ga maar eens aan het eten beginnen.

nou lieve meiden, sterkte allemaal en ik kom wel weer aanwaaien.

liefs Luna
@Luna: maar even een lekkere fruitsalade voor jezelf maken. Wat bij mij altijd goed werkt tegen beginnende griepjes is versgeperst sinaasappelsap met 1 geperste citroen er doorheen. Heel zuur, maar het is echt een boost voor je weerstand.

Bij de 20-weken echo hebben ze van alles opgemeten zoals het buikje, het hoofdje en de benen en die waarden ingevuld in één of ander grafiekje. In die grafiekjes stonden drie lijnen (minimaal - gemiddeld - hoog) en daar zat onze "kleine" steeds tegen het hoogste lijntje aan. Het mag van mij nog wel wat verder indalen zolang m'n maag maar meer ruimte krijgt, want dat maagzuur ben ik echt zo sp**gzat!!!! Mijn vriend is altijd pas rond 18.30 uur thuis en soms later, en dat vind ik te laat voor een warme maaltijd dus ik ben al een paar keer eerder gaan eten. Vind het wel zielig voor hem, maar het geeft mij de rest van de avond en 's nachts een stuk meer ruimte.

@degenen die een X-Adventure wagen bij Babydump willen aanschaffen: wij hebben 'm daar ook gekocht en moesten er erg lang op wachten. De levering werd twee keer uitgesteld, dus als je haast hebt...zou maar even goed informeren hoe snel ze kunnen leveren!

@Margreet: mijn vriend had het erover dat de banden bij de benzinepomp gevuld kunnen worden, maar ik hoop toch echt met de normale fietspomp...misschien moeten ze ook wel aan de zachte kant zijn i.v.m. het kindje dat er straks in ligt. Misschien weten de moeders onder ons raad???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven