Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Loote, als jij iemand van hier in je Hyves hebt kun je me vast en zeker vinden, kijk maar naar mijn avatar!
Mijn wens is uitgekomen, die collega was er niet!!!

Wat wel jammer is dat ik ipv 3 uur 7 lang uur heb gewerkt, nu ben ik echt moe en ik moet morgenvroeg al om 06.00 uur moet beginnen. Maar ja, geen werk geen geld, geen geld geen eten.

Ipv uitgebreid koken heb ik maar potatowedges in de oven gemaakt met spinazie erbij.

Oh Anita, hopelijk ben je niet al te erg gewond! Ik dacht dat postcrossing behoorlijk veilig was als hobby, maar op weg naar de brievenbus kan er natuurlijk van alles gebeuren!

Neferisis, hopelijk helpen de medicijnen snel!

Kozoo, o o o wat een pech!
Ooh een hurray uit Duitsland, hihi, moet hier meer posten

Ligaa, fijn dat de collega er niet was!
Hi ik heb hier niemand in mijn huis staan. Heb al 6 maanden niet meer op hyves gekeken erlijk gezegt!

Ik zoek eens op je avatar.

groetjes
ok ik hem een iemand gevonden met de naam van je avatar en jouw leeftijd maar profiel is niet zichtbaar. ben jij dat???

met foto met 2 vrouwen en een drankje
edit: url verwijderd
ok ik heb je gevonden dus de link mag weer weg

bedankt
Bah Neferisis, gaat het nu alweer wat beter?? Geen niagara-stromen meer?

Nou juppie....de hurray uit Nederland is binnen, zonder bedankje... Nee, ik ga echt even geen nieuw adres aanvragen, gezien mijn lijstje zo triest is.

En nu word ik helemaal kriegelig van mijn zus. Ze wil altijd hetzelfde als wat ik doe/wil etc..... nu ook weer! Ben helemaal trots op mijn 2e project, heb nu net bericht gekregen dat ik een grote sponsor (basisschool) in de wacht heb gesleept. Wil zij dat ooooook! ggrrrrr haalt me echt het bloed onder mijn nagels vandaan hoor :(
lotte, ik heb je een berichtje gestuurd met iedereen van hier die op hyves zit :-)

sweetcandy, hoe zit het met de ruil? En oh das helemaal niet leuk, als ze je de ganse tijd wilt nadoen, zeg het haar eens?
Ik zeg het haar al 1000 keer ... pppffff.. heb haar nu ook duidelijk gemaakt dat ik haar iig niet ga helpen met het opzetten er van en ik het zeker niet leuk zou vinden als ze het voor dezelfde organisatie gaat doen. Ik heb gewoon mijn eigen netwerk + contacten opgebouwd wat ik niet zomaar 'ga weggeven'...

Morgenmiddag en avond ga ik de ruil in orde maken!!
Gelijk heb je hoor, ieder zijn eigen contacten

Is goed hoor voor de ruil, vroeg het me gewoon af!
Hi sweet candy, wat voor project doe je dan als ik vragen mag (of wil je dat niet hier vertellen). Je bent ook niet verplicht je zus te helpen he maar misschien kan je der wat tips geven waardoor ze zelf een project kan opzetten. Dus niet jouw project kan na bootsen!
Zo was ik weer na een dagje werken

Jeetje pechvogels hier zeg. Wat zullen jullie beide geschrokken zijn!! ( vallen op het laatst in de zwangerschap kan er over mee praten)

Vandaag een kaartje ontvangen uit Canada, moet hem nog even registreren. Verder geen pc nieuws.
@ Lotte85; op dit moment ben ik bezig met het inzamelen van Thee (aangezien ik dat mooi kan doen via postcrossing en hyves-mensen ) en Kinderkleding/ondergoed voor een weeshuis+school in Gambia. Mijn 2e project al, dus gaat de goede kant op!

Mja.. mijn zus wil gelijk álles weten, contacten overnemen etc. En daar zit ik dus niet op te wachten *houdt wijselijk dr mond* hahaha
Ohh mooi project...

ja en je hoeft niet alles prijs te geven aan je zus... laat haar ook maar vanaf het begin beginnen!
Kozoo: Dat is nog eens leuk.. het aangename met het minder aangename te combineren door jezelf lekker te verwennen bij de Ikea... Shoppen!

Heb nog geen zelfgemaakte kaarten verstuurd hoor... Heb er vanmiddag 4 gemaakt, maar 3 ervan had ik sowieso niet voor pc bestemd... de 4e wel, maar die verstuur ik alleen als iemand aangeeft in profiel van zelfgemaakte kaarten te houden.

Sweetcandy: groot gelijk dat je niet al je contacten aan je zus gaat geven... jij alle moeite doen en vervolgens zij die het geld bij die sponsoren wegsleept...

Ligaa: Fijn dat je stomme collega er niet was vandaag!
Hoi meiden!

O o doen jullie wel allemaal voorzichtig! Al dat bloed en opstaande stenen doen de mens geen goed! En al helemaal niet in de laatste weken van je zwangerschap. Ik ben blij dat het met jullie allemaal na de overstromingen en opstaande stenen goed gaat!

Ik ben net thuis van het sporten, was weer een lekker uurtje!

Vandaag ook weer hard gewerkt! En ook nog 3 kaartje en zojuist een hurray!

1 kaart sprong er wel uit hoor! Een leuke bewegende kaart met een eend! Dank je wel JJ voor je onwijs leuke kaart!!!

Dan nog twee RR kaarten een mooie kaart van de Big Ben in Londen!! En een nightview uit Moscow!

De hurray kwam uit Duitsland, van een andere tine haha Met een grappige opmerking over dat het wel zou stinken op de kaasmarkt hahaha Lang leve de buitenlucht!

Morgen naar Amsterdam voor mn gesprek! Daarna ga ik nog even lekker door de stad slenteren. Daar heb ik al de hele week zin in!
Wie vroeg het ook alweer, over dat het Freek was in de reclame van Joseph?? Ja dat klopt! Thats him!! En hij kan zo lief lachen he!! whahaha kwijl kwijl kwijl
Nieuwe adres mag naar een of andere nozem in Canada! Wel een gaaf land. In Vancouver nog wel haha. Maar ik vind em een beetje vaag... Maar goed.. Zal wel even voor hem neuzen haha. Hij heeft trouwens alleen zn adres, geen naam..
*geeft een slabbetje aan Tine*
*dankt Sweetcandy voor het slabbetje, nu weer fijn verder kwijlen*:)
OOO ben wel aan kladden hier.. Kan iemand mij hier vertellen of ik buiten de Efteling om ergens Efteling kaarten kan kopen? Heb een aantal laven kaarten nodig om een kennis even in de maling te nemen. Heb al gekeken op de site maar kon niks vinden... Iemand een idee?
Graag gedaan Tine! Succes morgen!
Vandaag een leuke kaart uit Polen, met een heel verhaal achterop. Heb haar een uitgebreide Hurray geschreven .

Ook mag ik een nieuw kaartje sturen, en dat mag naar Hongkong. Hopelijk gaat ie aankomen, want die Expired kaarten van de laatste tijd vind ik geen leuke ontwikkeling!
Tine, succes morgen!

Ik zag trouwens nog een vacature op een BSO hier in de buurt, is dat misschien wat voor jou? Als je interesse hebt zal ik je de vacature wel doorsturen, laat het ff weten.

Anita, doe je wel voorzichtig??? Ga het al weer?

En met jou, Neferisis? Waterval bedwongen?

Ik heb mijn nieuwe kaart aangevraagd en die mag naar Letland. Dat land heb ik nog niet. Dus te hopen dat die gaat aankomen!

Ach, ze staat op nr 18 van haar land, dus dat zal toch wel goedkomen??

En voor degenen die zo gek van Freek zijn, hij is 100% homo hoor! Dus hij glijd niet van jullie van zijn stoel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven